Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 03-12-2021 14:05:00 |
Składania : | 17-12-2021 13:47:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Zapytanie
ofertowe z opcją zawarcia umowy
na
opracowanie projektu miejscowego
planu zagospodarowania przestrzennego w obrębie geodezyjnym Gajewo, Gmina Giżycko.
Zamawiający zastrzega, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru
oferty w przypadku:
-
niewystarczających środków na realizację zamówienia,
-
zmiany warunków Zamawiającego.
I. Zamawiający: Gmina Giżycko, ul. Mickiewicza 33, 11-500 Giżycko,
NIP 845 1981949, tel. 87 429 99, email:
ugg@ugg.pl
II.
Tryb udzielenia zamówienia
Działając
w oparciu o Zarządzenie Nr 104/2021 Wójta Gminy Giżycko z dnia 25.11.2021 r. w
sprawie wprowadzenia regulaminu udzielania przez Gminę Giżycko zamówień o
wartości mniejszej niż 130 000,00zł netto
zapraszam do złożenia pisemnej oferty na
wykonanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w obrębie
geodezyjnym Gajewo, gmina Giżycko zgodnie z Uchwałą Nr XLI/435/2021 Rady Gminy
Giżycko z dnia 24 listopada 2021 r. (uchwała stanowi załącznik nr 1).
Postępowanie
o udzielenie zamówienia publicznego zwolnione ze stosowania ustawy z dnia 11 września
2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.).
Na
podstawie art. 2 ust. 1 pkt 1 zamówienie poniżej 130 tys. zł.
III. Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie
miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w obrębie geodezyjnym Gajewo,
gmina Giżycko zgodnie z Uchwałą Nr XLI/435/2021 Rady Gminy Giżycko z dnia 24.11.2021
r.
W chwili obecnej przedmiotowy teren jest
objęty miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego.
Procedurą opracowania objęto obszar o
łącznej powierzchni ok. 2ha w granicach określonych uchwałą.
III.1. Opracowanie planu miejscowego
będącą przedmiotem zamówienia, należy wykonać zgodnie z obowiązującymi aktami
prawnymi, w tym w szczególności z:
1) ustawą z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu
przestrzennym (Dz. U. z 2021 r. poz. 741 ze zm.),
2) rozporządzeniem Ministra Infrastruktury dnia 26 sierpnia 2003 r. w
sprawie wymaganego zakresu projektu planu miejscowego (Dz. U z 2003 r. Nr 164
poz. 1587),
3) ustawą z dnia 03 października 2008 r. o udostępnieniu informacji o
środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz
ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2021 r. poz. 247 ze zm.),
4) ustawą z dnia 4 marca 2010 r. o
infrastrukturze informacji przestrzennej (Dz. U. z 2021 r. poz. 214),
oraz przepisami wynikającymi z innych
aktów prawnych, mających odniesienie do przedmiotu zlecenia m.in. dotyczącymi
ochrony środowiska, ochrony zabytków, prawa wodnego, ochrony gruntów rolnych i
leśnych, dróg.
III.2. Czynności, które projektant
wykona w ramach realizacji przedmiotu zlecenia:
1. przygotowanie
merytoryczne dokumentów formalno-prawnych (w tym wymaganych ustawowo pism,
zawiadomień, ogłoszeń, obwieszczeń i komunikatów dotyczących opracowania
projektu planu) oraz do współpracy przy prowadzeniu procedury oraz dokumentacji
prac planistycznych;
2. wykonanie
inwentaryzacji terenu;
3. wykonanie analizy
i przygotowania propozycji rozpatrzenia wniesionych wniosków do planu;
4. opracowania
koncepcji projektu planu i prezentacja Zamawiającemu;
5. opracowanie
projektu planu wraz z kompletem materiałów planistycznych, zgodnie z ustawą;
6. sporządzenie
prognozy skutków finansowych uchwalenia planu w formie papierowej oraz
elektronicznej na płycie CD;
7. opracowanie
prognozy oddziaływania na środowisko w zakresie uzgodnionym przez Regionalnego
Dyrektora Ochrony Środowiska i Państwowego Wojewódzkiego Inspektora Sanitarnego
- zgodnie z ustawą z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o
środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o
ocenach oddziaływania na środowisko;
8. przygotowanie
niezbędnej liczby egzemplarzy, określonej przez Zamawiającego, projektu planu i
prognozy oddziaływania na środowisko, przeznaczonych do uzgodnień i opinii
wynikających z obowiązujących ustaw;
9. przygotowanie
materiałów i pism w celu uzyskania opinii i uzgodnień, w tym Gminnej Komisji
Urbanistyczno-Architektonicznej;
10. przygotowanie
wykazu uzgodnień i opinii projektu planu i wprowadzania ewentualnych zmian
wynikających z uzgodnień;
11. przygotowanie
wniosków na wyłączenie gruntów z produkcji rolnej i leśnej (o ile będzie
potrzebna),
12. przygotowanie
projektu planu wraz z prognozą oddziaływania na środowisko do wyłożenia do
publicznego wglądu oraz udziału w dyskusji publicznej nad przyjętymi w
projekcie planu rozwiązaniami;
13. prezentacja
projektu planu i uczestnictwa w dyskusji na temat przyjętych w projekcie
rozwiązań podczas posiedzeń Gminnej Komisji Urbanistyczno - Architektonicznej
oraz uczestnictwo w spotkaniach z udziałem radnych;
14. obsługa wyłożenia
projektu planu, która wynika z obowiązującej ustawy o planowaniu i
zagospodarowaniu przestrzennym w miejscu i terminie ustalonym z Zamawiającym, w
razie konieczności - składania wyjaśnień osobom zainteresowanym (pisemnych lub
ustnych);
15. przygotowanie
propozycji rozpatrzenia uwag wniesionych do wyłożonego do publicznego wglądu
projektu planu wraz z prognozą oddziaływania na środowisko oraz przygotowania
wykazu uwag i wprowadzenia ewentualnych zmian po rozpatrzeniu uwag;
16. przygotowanie i
przedłożenie Radzie Gminie projektu planu do uchwalenia wraz z listą
nieuwzględnionych uwag oraz udział w sesji Rady Gminy zatwierdzającej projekt;
17. przygotowanie
danych przestrzennych planu infrastruktury informacji przestrzennej w zakresie
zagospodarowania przestrzennego,
18. przygotowanie i
skompletowanie dokumentacji planistycznej po uchwaleniu planu celem oceny przez
Wojewodę ich zgodności z przepisami prawnymi.
III.3. W ramach zamówienia
Wykonawca jest zobowiązany przekazać Zamawiającemu:
1. inwentaryzację
uproszczoną terenu opracowania w skali 1: 1000 – 1 szt. plansza kolorowa wraz z
opisem oraz materiały analityczne;
2. rysunek planu
(wersja uchwalona) w skali 1:1000 – 3 szt. kolorowe;
3. rysunek planu
pomniejszony do formatu A4 (wersja uchwalona) – 3 szt. kolorowe;
4. tekst planu (
wersja uchwalona) wraz z załącznikami (w obowiązującym formacie na płycie,
rysunki w formacie tiff, shp);
5. opracowanie
ekofizjograficzne – 2 szt.,
6. prognozę
oddziaływania na środowisko (tekst i rysunek w skali 1: 1000) – 2 szt.;
7. prognozę skutków
finansowych uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego z
uwzględnieniem art. 36 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym – 2
szt.;
8. dokumenty
określone w pkt 2-7 zapisane w uzgodnionym formacie na płycie CD-R- 2 szt.;
9. oświadczenie
Wykonawcy, że projekt planu został wykonany zgodnie z obowiązującymi przepisami
i normami, zgodnie z zasadami i trybem sporządzania planów miejscowych oraz, że
zostaje przekazany Zamawiającemu w stanie kompletnym z punktu widzenia celu,
któremu ma służyć.
IV.
Wymagane dokumenty przy składaniu oferty.
1. Dokument (kopia)
potwierdzający prowadzenie działalności.
2. Kserokopię
dokumentów potwierdzających uprawnienia do sporządzania projektów miejscowych
planów zagospodarowania przestrzennego zgodnie z art. 5 ustawy o planowaniu i
zagospodarowaniu przestrzennym
3. Wykaz (co
najmniej 3) sporządzonych miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego w
okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, zakończonych
publikacją w dzienniku urzędowym województwa,
4. Oferty, które
wpłyną do Urzędu niekompletne lub po terminie nie będą rozpatrywane.
5. W toku badania i
oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści
złożonych ofert.
V.
Kryterium wyboru oferty – 100% cena brutto.
VI.
Termin realizacji zamówienia.
31 grudzień 2022 r.
Osobą upoważnioną do kontaktów z
oferentami jest: Emilia Piekutowska tel. (87) 429 99 71.
Załączniki:
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 87 429 99 71.
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2021-12-28 13:18 | Emilia Piekutowska | Wójt Gminy Giżycko informuje, że postępowanie zostało zakończone bez wyboru ofert, ze względu na przekroczenie zakładanego budżetu. |
Komunikaty