Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: ROPS.VIII.2205.3.2021 Zakup (wraz z dostawą i wniesieniem) mebli według wykazu na potrzeby wyposażenia siedziby Wielkopolskiego Ośrodka Adopcyjnego w Poznaniu, Kaliszu i Lesznie

Deadlines:
Published : 03-12-2021 14:27:00
Placing offers : 09-12-2021 08:00:00
Offers opening : 09-12-2021 08:05:00
Procedure: Zapytanie ofertowe
Type: Supply

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,

Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Poznaniu zaprasza do złożenia oferty na zakup (wraz z dostawą i wniesieniem) foteli obrotowych w ilości 16 sztuk oraz biurek w ilości 16 sztuk na potrzeby wyposażenia Centrum Integracji Cudzoziemców w Poznaniu, w Lesznie, W Pile, w Koninie, w Kaliszu.

Szczegóły zapytania ofertowego znajdują się w załączonym pliku


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku:

- niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"

lub kontakt telefoniczny z Barbarą Nadolińską pod nr tel. 61 856 73 34


- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
ROPS.VIII.2205.3.2021_Zapytanie ofertowe_zakup mebli biurowych_WOA.pdf pdf 1580.36 2021-12-03 14:27:00 Proceeding
Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego_ROPS.VIII.2205.3.2021_zakup mebli biurowych_WOA.pdf pdf 260.4 2021-12-03 14:27:00 Proceeding
Protokół z postępowania ROPS.VIII.2205.3.2021.pdf pdf 110.88 2021-12-10 12:42:57 Public message

Announcements

2021-12-10 12:42 Katarzyna Sieradzka Protokół z postępowania

Protokół z postępowa [...].pdf

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 fotele obrotowe 17 sztuk - proszę podać łączną kwotę za 17 sztuk oraz załączyć wykaz cen jednostkowych do proponowanych mebli 1 pc. - (0)
2 biurka w stylu loftowym - 13 sztuk - proszę podać kwotę za 1 sztukę 13 pc. - (0)
3 biurka w stylu skandynawskim - 4 sztuki - proszę podać kwotę za 1 sztukę 4 pc. - (0)
4 kontenery biurkowe- 17 sztuk - proszę podać łączną kwotę za 17 sztuk oraz załączyć wykaz cen jednostkowych do proponowanych mebli 1 pc. - (0)
5 szafy metalowe na dokumenty - zamykane - 6 sztuk - proszę podać łączną kwotę za 6 sztuk oraz załączyć wykaz cen jednostkowych do proponowanych mebli 1 pc. - (0)
6 kanapa dwuosobowa - 2 sztuki - proszę podać łączną kwotę za 2 sztuki oraz załączyć wykaz cen jednostkowych do proponowanych mebli 1 pc. - (0)
7 kanapa trzyosobowa - 1 sztuka - proszę podać kwotę za 1 sztukę 1 pc. - (0)
8 stoliki kawowe do pokoi rozmów - blat złoty lub jasny - pojedynczy stolik /zestaw - 4 zestawy/stoliki - proszę podać łączną kwotę za całość oraz załączyć wykaz cen jednostkowych do proponowanych mebli 1 pc. - (0)
9 stoliki kawowe - blat dąb złoty lub jasny połączony z białym -1 pojedynczy stolik / zestaw - proszę podać cenę za 1 sztukę lub zestaw 1 pc. - (0)
10 fotele do wyposażenia gabinetów terapeutycznych - 10 sztuk - proszę podać łączną kwotę za całość oraz załączyć wykaz cen jednostkowych do proponowanych mebli 1 pc. - (0)
11 regały/szafki do gabinetów terapeutycznych - 5 sztuk - proszę podać łączną kwotę za 5 sztuk oraz załączyć wykaz cen jednostkowych do proponowanych mebli 1 pc. - (0)
12 fotel/krzesło do sali szkoleń - 32 sztuki - proszę podać kwotę za 1 krzesło 32 pc. - (0)
13 stoliki do sali szkoleń - pojedynczy stolik / zestaw - łącznie 8 stolików - proszę podać łączną kwotę za całość oraz załączyć wykaz cen jednostkowych do proponowanych mebli 1 pc. - (0)
14 regały do poczekalni - 4 sztuki - proszę podać kwotę za 1 sztukę 4 pc. - (0)
15 stoliki do poczekalni - 4 sztuki - proszę podać kwotę za 1 sztukę 4 pc. - (0)
16 krzesła do poczekalni - 8 sztuk - proszę podać cenę za 1 krzesło 8 pc. - (0)
17 stół rozkładany do sali szkoleń/gabinetu - 3 sztuki - proszę podać łączną kwotę za 3 sztuki oraz załączyć wykaz cen jednostkowych do proponowanych mebli 1 pc. - (0)
Currency rates NBP , EUR: 4.2635 PLN

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 100% Offer value 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Termin realizacji - Wykonawca potwierdza, iż dysponuje odpowiednim potencjałem, aby zrealizować zamówienie w terminie do 23.12.2021 r. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu oraz wniesienia, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Warunki udziału w postępowaniu - Specyfika techniczna dot. oferowanych mebli w języku polskim wraz ze zdjęciem produktu - Wykonawca potwierdza spełnienie warunku uczestnictwa, oferując produkt zgodny z opisem przedmiotu zamówienia Attachment required (0)
5 Warunki udziału w postępowaniu - Wykonawca potwierdza spełnienie warunku uczestnictwa - należy załączyć wykaz dostaw wraz z dokumentami potwierdzającymi - załącznik nr 1 do zapytania ofertowego Attachment required (0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 526