Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: ZO/MJP/79/2021 Dostawa materiałów biurowych do Muzeum Józefa Piłsudskiego w Sulejówku

Termin:
Zamieszczenia : 02-12-2021 12:07:00
Składania : 10-12-2021 13:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zapytania ofertowego, zgodnie z regulaminem wewnętrznym Muzeum Józefa Piłsudskiego w Sulejówku.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Szczegółowy wykaz asortymentu zawiera załącznik nr 1 do zapytania.

Wykonawca jest zobowiązanym złożyć wraz z ofertą wypełniony Formularz asortymentowo - cenowy, sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do zapytania,  z podaniem cen oraz oferowanego produktu. Zamawiający dopuszcza przeliczenie ilości, w przypadku oferowania innej wielkości opakowań. W takim przypadku należy daną pozycję opatrzyć stosownym komentarzem w ostatniej kolumnie.


Nieprzekraczalny termin dostawy - do 27 grudnia 2021 r. Wykonawca zrealizuje zamówienie maksymalnie w dwóch dostawach, własnym transportem, na adres siedziby Muzeum (wjazd od ul. Paderewskiego), w godzinach 8 - 16, po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym lub mailowym daty dostawy. Zamawiający wymaga, aby na wszystkich przekazywanych dokumentach wydania oraz fakturze asortyment był uporządkowany alfabetycznie.


Warunek udziału w postępowaniu:

O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie:

- wykonali co najmniej dwie dostawy materiałów biurowych (jednorazowe lub sukcesywne)o wartości 6.000,00 zł brutto (słownie: sześć tysięcy złotych) jednorazowo lub w okresie maksymalnie 12 miesięcy, każda dostawa.

Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie złożonego wraz z ofertą wykazu dostaw wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty oraz podmiotów, na rzecz których zostały wykonane. Wzór wykazu określa załącznik nr 2 do zapytania. Oferta, złożona przez wykonawcę nie spełniającego warunków udziału, zostanie odrzucona.


Zamawiający dokona wyboru oferty wykonawcy zawierającej najniższą cenę.


Cena musi uwzględniać wszelkie koszty realizacji zamówienia, w tym koszty dostawy.


Zamawiający zastrzega sobie prawo do wzywania do uzupełnień oraz wyjaśnień złożonej oferty.

Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany treści niniejszego zapytania.

Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia zapytania ofertowego w każdym momencie bez podawania przyczyn. Wykonawcy uczestniczą w postępowaniu na własny koszt i ryzyko, nie przysługują im żadne roszczenia z tytułu unieważnienia przez Zamawiającego zapytania ofertowego.


W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego".

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych Wykonawcy:

1. Administratorem danych osobowych jest Muzeum Józefa Piłsudskiego w Sulejówku, Aleja Piłsudskiego 29, 05-070 Sulejówek.

2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogę się kontaktować w sprawach przetwarzania moich danych osobowych za pośrednictwem poczty elektronicznej: rodo@muzeumpilsudski.pl.

3. Administrator będzie przetwarzał Państwa dane osobowe na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO, tj. przetwarzanie jest niezbędne w celu wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy.

4. Dane osobowe Wykonawcy będą przetwarzane w celu przeprowadzenia niniejszego zapytania ofertowego.

5. Dane osobowe mogą być udostępnione innym uprawnionym podmiotom, na podstawie przepisów prawa, a także podmiotom, z którymi administrator zawarł umowę w związku z realizacją usług na rzecz administratora (np. kancelarią prawną, dostawcą oprogramowania, zewnętrznym audytorem, zleceniobiorcą świadczącym usługę z zakresu ochrony danych osobowych). 

6. Administrator nie zamierza przekazywać Państwa danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.

7. Mają Państwo prawo uzyskać kopię swoich danych osobowych w siedzibie administratora.

8. Państwa dane osobowe będą przechowywane przez okres 10 lat od końca roku kalendarzowego, w którym umowa została wykonana, chyba że niezbędny będzie dłuższy okres przetwarzania np. z uwagi na dochodzenie roszczeń

9. Przysługuje Państwu prawo dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przeniesienia danych oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.

10. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże niezbędne do zawarcia umowy. Konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak realizacji umowy.

11. Administrator nie podejmuje decyzji w sposób zautomatyzowany w oparciu o Państwa dane osobowe.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.ods ods 8.06 2021-12-02 12:07:00 Postępowanie
załącznik nr 2 do zapytania ofertowego - wykaz dostaw.docx docx 20.65 2021-12-02 12:07:05 Postępowanie

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Dostawa Należy podać cenę za cały asortyment łącznie. 1 dostawa - (0)
Kursy walut NBP

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Termin związania ofertą - Uważamy się za związanych niniejszą ofertą przez okres 20 dni od upływu terminu składania ofert. Proszę potwierdzić wpisując "Potwierdzam". (0)
3 Oświadczenie - Oświadczamy, iż zapoznaliśmy się z treścią zapytania ofertowego i opisem przedmiotu zamówienia i i nie wnosimy do nich zastrzeżeń. Proszę potwierdzić wpisując "Tak". (0)
4 Oświadczenie - Oświadczamy, iż zaoferowana cena uwzględnia wszystkie koszty wykonania zamówienia, w tym koszt dostawy. Proszę potwierdzić wpisując "Tak". (0)
5 Osoba do kontaktu w sprawie realizacji zamówienia - Prosimy o podanie imienia i nazwiska oraz adresu e-mail i numeru telefonu. (0)
6 Warunki udziału w postępowaniu - Oświadczamy, iż spełniamy warunki udziału w postępowania. Na potwierdzenie załączamy wykaz dostaw, sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do zapytania (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 349