Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 2021/BZP 00284281/01 Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Żłobka Miejskiego w Mikołowie w roku 2022.(TP/1/2021/ŻM)

Zamówienia Żłobek
Centrum Usług Wspólnych w Mikołowie (CUW Mikołów) Oddział: Żłobek Miejski w Mikołowie im. Tadeusza Więcka
Termin:
Zamieszczenia : 25-11-2021 13:38:00
Składania : 03-12-2021 09:00:00
Otwarcia : 03-12-2021 09:05:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie podstawowym zgodnie z ustawą z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. 2019 poz. 2019 z późn. zm.).

 

Zamawiający:

Żłobek Miejski w Mikołowie

ul. Krakowska 30

43-190 Mikołów

NIP: 635-17-93-093

REGON: 241080392

strona internetowa: http://zmmikolow.bip.net.pl/

dla którego na mocy pełnomocnictwa udzielonego na podstawie art. 37 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. 2019 poz. 2019 z późn. zm.) postępowanie prowadzone jest przez:

Centrum Usług Wspólnych w Mikołowie – Gmina Mikołów

ul. Karola Miarki 9

43-190 Mikołów

tel. (32) 226 20 54; 48 510 219 434

NIP: 635-18-05-347

REGON: 365421894

strona internetowa: http://cuwmikolow.bip.net.pl/

profil nabywcy: https://platformazakupowa.pl/pn/cuw_mikolow

e-mail: zamowienia@cuw.mikolow.eu

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, pliki należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub podpisem osobistym

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 


Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
TP_1_2021_ŻM Ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 358.98 2021-11-25 13:38:00 Postępowanie
TP_1_2021_ŻM SWZ-sig.pdf pdf 520.52 2021-11-25 13:38:00 Postępowanie
TP_1_2021_ŻM Załącznik nr 1.1.docx docx 28.1 2021-11-25 13:38:00 Postępowanie
TP_1_2021_ŻM Załącznik nr 1.2.docx docx 28.56 2021-11-25 13:38:00 Postępowanie
TP_1_2021_ŻM Załącznik nr 1.3.docx docx 31.77 2021-11-25 13:38:00 Postępowanie
TP_1_2021_ŻM Załącznik nr 1.4.docx docx 37.36 2021-11-25 13:38:00 Postępowanie
TP_1_2021_ŻM Załącznik nr 1.5.docx docx 29.82 2021-11-25 13:38:00 Postępowanie
TP_1_2021_ŻM Załącznik nr 1.6.docx docx 50.24 2021-11-25 13:38:00 Postępowanie
TP_1_2021_ŻM Załącznik nr 1.7.docx docx 26.36 2021-11-25 13:38:00 Postępowanie
TP_1_2021_ŻM Załącznik nr 1.8.docx docx 30.39 2021-11-25 13:38:00 Postępowanie
TP_1_2021_ŻM Załącznik nr 1.9.docx docx 27.18 2021-11-25 13:38:00 Postępowanie
TP_1_2021_ŻM Załącznik nr 1.10.docx docx 26.28 2021-11-25 13:38:00 Postępowanie
TP_1_2021_ŻM Załącznik nr 1.11.docx docx 29.01 2021-11-25 13:38:00 Postępowanie
TP_1_2021_ŻM Załącznik nr 2 do SWZ.docx docx 21.05 2021-11-25 13:38:00 Postępowanie
TP_1_2021_ŻM Załącznik nr 3 do SWZ.docx docx 22.6 2021-11-25 13:38:00 Postępowanie
TP_1_2021_ŻM Załącznik nr 4 do SWZ wzór umowy.pdf pdf 233.51 2021-11-25 13:38:00 Postępowanie
TP_1_2021_ŻM Załącznik nr 5 do SWZ.pdf pdf 333.33 2021-11-25 13:38:00 Postępowanie
TP_1_2021_ŻM Informacja z otwarcia-sig.pdf pdf 354.68 2021-12-03 12:36:42 Publiczna wiadomość
TP_1_2021_ŻM informacja o unieważnieniu cz. 6-sig.pdf pdf 403.8 2021-12-07 13:06:16 Publiczna wiadomość
TP_1_2021_ŻM Ogłoszenie o wyniku postępowania - unieważnienie cz. 6.pdf pdf 101.75 2021-12-08 09:54:15 Publiczna wiadomość
TP_1_2021_ŻM Informacja o wyborze oferty + zestawienie ofert-sig.pdf pdf 460.83 2021-12-10 14:35:15 Publiczna wiadomość
TP_1_2021_ŻM Informacja o unieważnieniu cz. 3 i cz.10-sig.pdf pdf 409.38 2021-12-10 14:39:14 Publiczna wiadomość
TP_1_2021_ŻM Ogłoszenie o wyniku postępowania - unieważnienie cz. 3 i cz. 10.pdf pdf 102.48 2021-12-10 14:39:14 Publiczna wiadomość
TP_1_2021_ŻM Ogłoszenie o wyniku postępowania.pdf pdf 229.79 2022-01-04 13:51:16 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2022-01-04 13:51 Aleksandra Hnida Ogłoszenie o wyniku postępowania.

TP_1_2021_ŻM Ogłosze [...].pdf

2021-12-10 14:39 Aleksandra Hnida Informacja o unieważnieniu postępowania w części 3 oraz części 10. Ogłoszenie o wyniku postępowania - unieważnienie część 3 oraz część 10.

TP_1_2021_ŻM Informa [...].pdf

TP_1_2021_ŻM Ogłosze [...].pdf

2021-12-10 14:35 Aleksandra Hnida Informacja o wyborze oferty.

TP_1_2021_ŻM Informa [...].pdf

2021-12-08 09:54 Aleksandra Hnida Ogłoszenie o wyniku postępowania - unieważnienie części 6.

TP_1_2021_ŻM Ogłosze [...].pdf

2021-12-07 13:06 Aleksandra Hnida Informacja o unieważnieniu postępowania w części 6.

TP_1_2021_ŻM informa [...].pdf

2021-12-03 12:36 Aleksandra Hnida Informacja z otwarcia ofert.

TP_1_2021_ŻM Informa [...].pdf

2021-12-03 09:00 Komunikat Zamawiającego Na realizację przedmiotu zamówienia Zamawiający zamierza przeznaczyć: 150 000,00 zł brutto. W tym:
Część 1: MIĘSO WIEPRZOWE, WOŁOWE, WĘDLINY: 16 998,45 zł brutto.
Część 2: MIĘSO DROBIOWE: 12 996,50 zł brutto.
Część 3: NABIAŁ: 21 999,00 zł brutto.
Część 4: WARZYWA I OWOCE: 32 996,00 zł brutto.
Część 5: MROŻONKI: 9999,95 zł brutto.
Część 6: RÓŻNE PRODUKTY SPOŻYWCZE: 24 475,30 zł brutto.
Część 7: JAJA: 2 350,00 zł brutto.
Część 8: PIECZYWO: 18 071,30 zł brutto.
Część 9: RYBY: 8 073,50 zł brutto.
Część 10: DANIA GOTOWE (świeże): 640,00 zł brutto.
Część 11: PRODUKTY DLA NIEMOWLĄT: 1400,00 zł brutto.

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 681