Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 10-11-2021 10:43:00 |
Składania : | 18-11-2021 09:30:00 |
Otwarcia : | 18-11-2021 09:45:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
ZAPROSZENIE
do składania ofert na wykonanie
zamówienia,
którego wartość jest mniejsza niż kwota
130.000 złotych
w postępowaniu 113/DAO/21 na zadanie pn.:
Usługi
konserwacji, utrzymanie w gotowości i sprawności technicznej urządzeń
dźwigowych realizowane
w budynkach mieszkalnych i użytkowych dla Zarządu Budynków komunalnych w roku
2022.
1.
Dane dotyczące zamawiającego
Zamawiający: Zarząd Budynków Komunalnych
· REGON: 002809929
· kod, miejscowość,
województwo:
82-300 Elbląg, warmińsko – mazurskie
· ulica, nr domu, nr
lokalu: ul.
Ratuszowa 4
· strona internetowa prowadzonego
postępowanie - profil nabywcy na platformie zakupowej: https://platformazakupowa.pl/pn/zbk_elblag,
· tel.: 55 221 20 00; 55 221 20 66
2.
Tryb udzielenia zamówienia
Postępowanie prowadzone w trybie ZAPROSZENIA DO
SKŁADANIA OFERT na podstawie ZARZĄDZENIA
NR 1/2021 Dyrektora ZBK z dnia 11.01.2021 r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu
udzielania przez Zarząd Budynków Komunalnych w Elblągu zamówień, których wartość
jest mniejsza niż kwota 130.000 złotych.
3.
Opis przedmiotu zamówienia
1)
Przedmiotem
zamówienia są usługi polegające na wykonaniu konserwacji, utrzymaniu w
gotowości
i sprawności technicznej urządzeń dźwigowych w obiektach Zamawiającego zgodnie
z Załącznikiem Nr 1 do umowy zapewniającym sprawna, bezpieczną i
bezawaryjną eksploatację. Zakres usługi obejmuje:
a)
przeprowadzanie
przeglądów i konserwacji urządzeń jeden raz w miesiącu,
b)
wykonywanie
drobnych napraw oraz wymiany zużytych lub zniszczonych części,
c)
prowadzenia
przeglądów i konserwacji urządzeń dźwigowych zgodnie z obowiązującymi przepisami
Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 29
października 2003 roku
w sprawie warunków technicznych dozoru technicznego w zakresie eksploatacji
niektórych urządzeń transportu bliskiego oraz instrukcją konserwacji urządzeń
(DTR). Ramowy zakres konserwacji oraz wykaz części zamiennych i materiałów
konserwacyjnych został określony w Załączniku Nr 2 do umowy.
d)
dokonywania
raz w roku pomiarów rezystancji izolacji i pomiaru rezystencji uziemień
roboczych skuteczności ochrony przeciw porażeniowej potwierdzanych protokołami
pomiarowymi,
e)
prowadzenia
,,zeszytu konserwacji dźwigu” dla dokonywania wszelkich wpisów przez Wykonawcę oraz
inne upoważnione osoby,
f)
udział
w imieniu Zamawiającego w przeglądach dokonywanych przez Urząd Dozoru Technicznego.
Zamawiający jest zobowiązany do poinformowania w formie pisemnej (e-mail, fax)
Wykonawcę co najmniej na 3 dni przed planowanym przez Urząd Dozoru Technicznego
badaniem urządzenia dźwigowego.
Szczegółowy zakres i
warunki wykonywania usług określa Wzór umowy stanowiący ZAŁĄCZNIK NR
2 do ZAPROSZENIA.
4.
Termin wykonania zamówienia:
· data rozpoczęcia: 1
stycznia 2022 r.
·
data
zakończenia: 31 grudnia 2022 r.
5.
Warunki udziału w postępowaniu
oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy,
którzy spełniają warunek dotyczący:
1)
posiadania wiedzy i doświadczenia;
Warunkiem udziału w
postępowaniu jest wykonanie i
prawidłowe ukończenie w okresie ostatnich 12 miesięcy przed upływem terminu składania
ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co
najmniej dwóch usług polegających na konserwacji, utrzymaniu w gotowości i
sprawności technicznej urządzeń dźwigowych realizowanych w budynkach
mieszkalnych i użytkowych, na łączną wartość minimum 10.000 z VAT.
2)
dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami
zdolnymi do wykonania zamówienia. Warunkiem udziału w postępowaniu jest
wskazanie osoby/osób realizujących zamówienia. Osoba ta musi posiadać wymagane uprawnienia
tj.:
-
zaświadczenie kwalifikacyjne w kategorii I lub II uprawniające do konserwacji
dźwigów osobowych hydraulicznych i elektrycznych, suwnic, wciągarek i
wciągników oraz platform dla niepełnosprawnych wydany przez Urząd Dozoru Technicznego.
(zgodnie z
rozporządzeniem Ministra Przedsiębiorczości i Technologii z dnia 21 maja 2019
r. w sprawie sposobu i trybu sprawdzania kwalifikacji wymaganych przy obsłudze
i konserwacji urządzeń technicznych oraz sposobu i trybu przedłużania ważności zaświadczeń
kwalifikacyjnych).
- aktualne świadectwo kwalifikacyjne typu SEP, kategorii E uprawniające do eksploatacji i kategorii D (min.
1 osoba) uprawniające do dozoru urządzeń do 1kV.
(zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzenia posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji
i sieci).
Potwierdzenia spełniania w/w warunków Zamawiający dokona na podstawie dokumentów wymienionych w pkt 6 ZAPROSZENIA.
6. Informacja o dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu.
1)
Wykaz usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i
doświadczenia wykonanych
w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich wartości,
przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane
wraz z załączeniem dowodów określających, że usługi te zostały należycie
wykonane
i ukończone, przy czym dowodami o których mowa, są referencje, protokoły
odbioru itp.
Uwaga:
a)
Wykaz
należy sporządzić na druku zgodnie ze wzorem stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 3 do
ZAPROSZENIA – WYKAZ USŁUG.
b)
Dla
usług wymienionych w wykazie należy załączyć dokumenty potwierdzające, że
usługi te zostały należycie wykonane i ukończone.
c)
W
przypadku, gdy podmiotem, na rzecz którego roboty wskazane w wykazie zostały
wcześniej wykonane jest Zarząd Budynków Komunalnych w Elblągu, Wykonawca nie ma
obowiązku przedkładania dokumentów,
o których mowa w ppkt. b).
2)
Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji
zamówienia publicznego wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji
zawodowych, uprawnień, doświadczenia, niezbędnych do wykonania zamówienia,
a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz podstawie dysponowania
tymi osobami.
Uwaga:
a)
Wykaz należy sporządzić na druku zgodnie ze
wzorem stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 4 do ZAPROSZENIA – WYKAZ OSÓB
3)
Kserokopię zaświadczenia kwalifikacyjnego w kategorii
I lub II uprawniającego do konserwacji dźwigów osobowych hydraulicznych i
elektrycznych, suwnic, wciągarek i wciągników oraz platform dla niepełnosprawnych
wydany przez Urząd Dozoru Technicznego. Dokument należy poświadczyć za zgodność
z oryginałem.
4)
Kserokopię aktualnego świadectwa
kwalifikacyjnego typu SEP, kategorii E uprawniającego do eksploatacji i kategorii
D uprawniające do dozoru urządzeń do 1kV osoby wskazanej do realizacji zamówienia.
Dokument należy poświadczyć za zgodność z oryginałem.
5)
Kserokopie polisy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej
w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę gwarancyjną w wysokości
50.000 zł.
7.
Kryteria oceny ofert:
1) Przy wyborze oferty
Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami o następujących
wagach:
(1) cena
(brutto) -
100%
Przez cenę należy
rozumieć cenę w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 1 i ust. 2 ustawy z dnia 9 maja
2014 r.
o informowaniu o cenach towarów i usług.
Zamawiający informuje, że jeżeli zostanie złożona oferta, której wybór prowadziłby do powstania
u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów
i usług, Zamawiający
w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów
i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami. Wykonawca,
składając ofertę, ma obowiązek poinformować Zamawiającego, czy wybór oferty
będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując
nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie
prowadzić do jego powstania, oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku.
2) Sposób oceny ofert:
Liczba punktów przyznawana
przez jednego oceniającego dla oferty, w przyjętych kryteriach oceny ofert:
C = X(1) x 100%
gdzie:
X(1) – liczba punktów przyznawana w kryterium cena (brutto)
Wykonawca zamówienia,
który zaproponuje najniższą cenę
otrzyma 100 pkt, natomiast pozostali wykonawcy odpowiednio mniej punktów wg wzoru:
Cena (brutto) najniższa
x 100 pkt
C = ----------------------------------------------
Cena (brutto) badanej oferty
3) W toku badania i oceny
ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści
złożonych ofert.
4) Zamawiający poprawi w
ofercie oczywiste omyłki pisarskie, oczywiste omyłki rachunkowe
z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek oraz inne omyłki
polegające na niezgodności oferty z treścią ZAPROSZENIA, niepowodujące
istotnych zmian w treści oferty.
8.
Opis sposobu obliczenia ceny:
1)
Cenę należy obliczyć wypełniając druk OFERTA stanowiący ZAŁĄCZNIK
NR 1 do ZAPROSZENIA, sumując
w pkt. 1 poz. a, b, c, d Razem
netto/brutto miesięcznie.
2)
Cena (brutto) oferty musi zawierać wszystkie koszty związane z
realizacją zamówienia.
3)
W formularzu OFERTA należy podać cenę (brutto) wykonania
zamówienia, cenę bez VAT wykonania zamówienia oraz stawkę i kwotę VAT.
9.
Opis sposobu przygotowywania oferty:
Składana
oferta wykonania zamówienia musi zawierać:
1.
wypełniony
formularz OFERTA, którego wzór stanowi ZAŁĄCZNIK NR 1 do ZAPROSZENIA, sporządzona musi być, pod rygorem
nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej
podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę (osoby) uprawnioną (uprawnione)
do reprezentowania na zewnątrz Wykonawcy/Wykonawców wspólnie ubiegających się o
udzielenie zamówienia.
podpis osobisty - to zaawansowany
podpis elektroniczny w rozumieniu art. 3 pkt 11 rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) nr 910/2014 z dnia 23 lipca 2014 r. w sprawie identyfikacji elektronicznej i usług
zaufania w odniesieniu do transakcji elektronicznych na rynku wewnętrznym oraz
uchylającego dyrektywę 1999/93/WE, weryfikowany za pomocą certyfikatu
podpisu osobistego.
podpis
zaufany - na podstawie art. 20aa ustawy o informatyzacji
działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, profil zaufany
umożliwia podmiotom publicznym na uwierzytelnienie osoby fizycznej, zaś profil osobisty
zapewnia możliwości opatrzenia dokumentu elektronicznego podpisem zaufanym.
Podpisanie pliku przez ePUAP umożliwia potwierdzenie tożsamości jego posiadacza,
w usługach publicznych i pozwala na podpisywanie pism, kierowanych do podmiotów
publicznych, w postaci elektronicznej, wskazując na określoną osobę, jej konto
i czas dokonania tego podpisu (art. 20ad - 20c ustawy o informatyzacji
działalności podmiotów realizujących zadania publiczne).
podpis
kwalifikowany – to podpis elektroniczny, który zgodnie z art. 3
pkt 12 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 910/2014 z dnia 23
lipca 2014 r. z dnia 23 lipca 2014 r. w sprawie identyfikacji elektronicznej i usług zaufania
w odniesieniu do transakcji elektronicznych na rynku wewnętrznym oraz
uchylające dyrektywę 1999/93/WE, oznacza zaawansowany podpis elektroniczny,
który jest składany za pomocą kwalifikowanego urządzenia do składania podpisu elektronicznego
i który opiera się na kwalifikowanym certyfikacie podpisu elektronicznego.
2.
wymienione w pkt. 6 ZAPROSZENIA
dokumenty potwierdzające spełnianie
warunków udziału
w postępowaniu. Składane w postaci elektronicznej winny być opatrzone podpisem kwalifikowanym,
zaufanym lub osobistym. W przypadku, gdy wyżej wymienione dokumenty zostały
sporządzone jako dokument w postaci papierowej i opatrzone własnoręcznym podpisem,
przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem
elektronicznym, zaufanym lub osobistym, poświadczającym zgodność cyfrowego odwzorowania
z dokumentem w postaci papierowej lub jako skan oryginału poświadczony
własnoręcznym podpisem za zgodność z oryginałem. Poświadczenia zgodności
cyfrowego odwzorowania
z dokumentem w postaci papierowej dokonuje odpowiednio Wykonawca lub Wykonawca
wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia. Poświadczenia zgodności
cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej może dokonać również notariusz.
3.
pełnomocnictwo –
jeżeli OFERTA lub inny dokument jest
podpisany przez osobę (osoby) uprawnioną (uprawnione) do reprezentowania na
zewnątrz posiadającą (posiadające) stosowne pełnomocnictwo.
Pełnomocnictwo przekazuje się w postaci elektronicznej i opatruje
się kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
W przypadku gdy pełnomocnictwo,
zostało sporządzone jako dokument w postaci papierowej
i opatrzone własnoręcznym podpisem, przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego
dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub
podpisem osobistym, poświadczającym zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem
w postaci papierowej.
Poświadczenia zgodności cyfrowego
odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej dokonuje mocodawca.
Poświadczenia zgodności cyfrowego
odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej może dokonać również notariusz.
Niezałączenie wymaganych dokumentów spowoduje odrzucenie
oferty.
A. Informacje ogólne:
2. Link do postępowania dostępny jest na stronie operatora platformazakupowa.pl
oraz Profilu Nabywcy Zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/zbk_elblag.
3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania
dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz
informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie Internetowej
Platformy zakupowej OPENNEXUS Sp. z o.o. pod linkiem: https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin.
4. Występuje limit objętości
plików lub spakowanych folderów w zakresie całej oferty lub wniosku do ilości
10 plików lub spakowanych folderów (pliki można spakować jako zip) przy maksymalnej
wielkości 150 MB.
5. Składając ofertę zaleca
się zaplanowanie złożenia jej z wyprzedzeniem minimum 24h, aby zdążyć
w terminie przewidzianym na jej złożenie w przypadku siły wyższej, jak np.
awaria platformazakupowa.pl, awaria Internetu, problemy techniczne związane z
brakiem np. aktualnej przeglądarki.
6. Za datę przekazania
oferty lub wniosków przyjmuje się datę ich przekazania w systemie poprzez
kliknięcie przycisku ,,Złóż ofertę” w drugim kroku i wyświetlaniu komunikatu,
że oferta została złożona.
7. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych,
oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji
przyjmuje się datę ich przekazania na platformę zakupową.
8. Informacje lub dokumenty, inne niż określone w ppkt 7, przekazywane w
postępowaniu, sporządza się
w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach wydanych na
podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności
podmiotów realizujących zadania publiczne lub jako tekst wpisany bezpośrednio
do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, o
których mowa w ppkt 2.
B. Złożenie oferty:
2.
Wykonawca składa ofertę lub wniosek o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu, za pośrednictwem „Formularza składania oferty lub
wniosku” dostępnego na platformazakupowa.pl w konkretnym postępowaniu w sprawie
udzielenia zamówienia publicznego.
3. Sposób złożenia oferty, opisany
został w „Instrukcji dla Wykonawców platforma zakupowa.pl”, dostępnej na stronie:
https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.
4.
Ofertę należy sporządzić w
języku polskim.
5.
Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej
lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, osobistym lub kwalifikowanym.
6.
Do oferty lub wniosku należy dołączyć wszystkie wymagane w
ZAPROSZENIU dokumenty zamówienia
w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, osobistym lub kwalifikowanym.
- pobierz wszystkie pliki
dołączone do postępowania na swój komputer,
- wypełnij pliki na swoim
komputerze, a następnie podpisz pliki, które zamierzasz dołączyć do oferty lub
wniosku kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem
osobistym,
- dołącz wszystkie
podpisane pliki do „Formularza składania oferty lub wniosku” na platformazakupowa.pl,
- po wypełnieniu „Formularza
składania oferty lub wniosku” i załadowaniu wszystkich wymaganych załączników należy
kliknąć przycisk „Przejdź do podsumowania” i kliknąć „złóż ofertę”, aby
zakończyć etap składania oferty,
- następnie system zaszyfruje
ofertę lub wniosek wykonawcy, tak by ta była niedostępna dla zamawiającego do
terminu otwarcia ofert lub złożenia wniosków o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu,
7.
Jeżeli dokumenty elektroniczne,
przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje
stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy
z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, wykonawca, w
celu utrzymania
w poufności tych informacji, powinny zostać załączone w osobnym miejscu w kroku
1 składania oferty przeznaczonym na zamieszczenie tajemnicy przedsiębiorstwa.
8.
Oferta może być złożona tylko do
upływu terminu składania ofert.
9.
Wykonawca może przed upływem terminu do składania ofert
wycofać ofertę lub wniosek za pośrednictwem Formularza składania oferty lub
wniosku.
C. Sposób komunikowania się Zamawiającego z Wykonawcami (nie dotyczy składania ofert)
2. Komunikacja poprzez Wyślij wiadomość umożliwia dodanie do treści
wysyłanej wiadomości plików lub spakowanego katalogu (załączników). Występuje
limit objętości plików lub spakowanych folderów do ilości 10 plików lub
spakowanych folderów przy maksymalnej sumarycznej wielkości 500 MB.
3. Dokumenty elektroniczne, składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem
„Formularza składania oferty lub
wniosku” jako załączniki. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi
być zgodny z wymaganiami określonymi w
rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r.
w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych
dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie oraz rozporządzeniu Ministra
Rozwoju, Pracy i Technologii
z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych
dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy.
11.
Miejsce i termin złożenia
oferty:
1. Wykonawca składa ofertę
lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, za pośrednictwem „Formularza
składania oferty lub wniosku” dostępnego na platformazakupowa.pl.
2. Termin składania ofert upływa
dnia 18.11.2021 r. o godz. 09:30.
3. Zamawiający odrzuci ofertę złożoną po terminie składania ofert.
4. Wykonawca może przed
upływem terminu do składania ofert wycofać ofertę lub wniosek za pośrednictwem
Formularza składania oferty lub wniosku. Sposób złożenia bądź wycofania oferty, opisany został w „Instrukcji
dla Wykonawców platforma zakupowa.pl”, dostępnej na stronie: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.
5. Zamawiający otworzy oferty w dniu
18.11.2021 r. o godz. 9:45.
6. Otwarcie ofert następuje poprzez użycie mechanizmu do
odszyfrowania ofert dostępnego na platformie zakupowej prowadzonego
postepowania.
7. Otwarcie ofert jest niejawne.
8. W przypadku awarii systemu teleinformatycznego,
która powoduje brak możliwości otwarcia ofert
w terminie określonym przez Zamawiającego, otwarcie ofert nastąpi niezwłocznie
po usunięciu awarii.
O zmianie terminu otwarcia ofert Zamawiający
poinformuje na platformie zakupowej prowadzonego postępowania.
9. Zamawiający, najpóźniej przed otwarciem ofert,
udostępni na platformie zakupowej prowadzonego postępowania informację o kwocie,
jaką zamierza przeznaczyć́ na sfinansowanie zamówienia.
10. Zamawiający, niezwłocznie po otwarciu ofert, udostępni
na platformie zakupowej prowadzonego
postępowania informacje o:
1) nazwach albo imionach i nazwiskach oraz siedzibach lub miejscach prowadzonej
działalności gospodarczej albo miejscach zamieszkania Wykonawców, których oferty
zostały otwarte;
2) cenach lub kosztach zawartych w ofertach.
12.
Osoby uprawnione do porozumiewania
się z Wykonawcą:
Dział Administracyjno-Organizacyjny
– Joanna Jasińska, Zarząd Budynków Komunalnych w Elblągu,
ul. Ratuszowa 4, tel. 55 221 20 00;
55 221 20 66,
13.
Istotne dla stron postanowienia,
które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy
w sprawie zamówienia publicznego:
Określone we wzorze umowy - ZAŁĄCZNIK NR 2 do
ZAPROSZENIA
14.
Informacje dodatkowe:
Zamawiający
przewiduje możliwość negocjacji ceny zaoferowanej przez Wykonawcę.
Złożenie ofert nie musi skutkować zawarciem umowy.
Zarząd Budynków Komunalnych
zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
Załączniki:
2021-11-22 09:14 | Joanna Jasińska | Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty - w załącznikach do pobrania |
2021-11-18 11:58 | Joanna Jasińska | Informacja z otwarcia ofert - w załączniku do pobrania |
2021-11-18 11:41 | Joanna Jasińska | Komunikat został wycofany przez Zamawiającego. |
Komunikaty