Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 10-11-2021 14:46:00 |
Składania : | 26-11-2021 11:55:00 |
Otwarcia : | 26-11-2021 12:00:00 |
Tryb: | Zapytanie o ofertę - RFQ |
Rodzaj: | Robota budowlana |
Szanowni Państwo,
Międzynarodowe Targi Poznańskie sp. z o.o. zapraszają do złożenia oferty w konkursie MTP/2021/DAL2/08 – Przebudowa Hali Nr 1, Międzynarodowych Targów Poznańskich – Roboty demontażowe i przygotowawcze - Etap I
DOKUMENTACJA OFERTOWA KONKURSU MTP/2021/DAL2/08
1.
Przedmiot zamówienia:
Przebudowa Hali Nr 1,
Międzynarodowych Targów Poznańskich, Roboty demontażowe i przygotowawcze - Etap
I
2.
Zamawiający:
Międzynarodowe Targi Poznańskie sp. z
o.o.
ul.
Głogowska 14
60-734 Poznań
NIP 777-00-00-488
Sąd
Rejonowy Poznań - Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Krajowego
Rejestru Sądowego, nr KRS 0000202703
Kapitał zakładowy - 288.348.000,00 PLN
Zamawiający nie podlega przepisom ustawy z dn. 29.01.2004r.
Prawo Zamówień Publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007r. nr 223 poz. 1655) z
późniejszymi zmianami.
3.
Sposób finansowania zakupu:
Środki własne Zamawiającego.
4.
Dokumentacja
zawiera:
-
warunki zamówienia (poniżej)
-
obowiązujący wzór oferty (załącznik nr 1)
-
projekt umowy (załącznik nr 2)- zostanie udostępniony do 19.11.2021
- dokumentacja
techniczna dla hali numer 1 na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich
(załącznik nr 3)
- tabela przedmiarowa (załącznik 4)
-
dane finansowe - wzór (załącznik nr 6)
-
zatrudnienie, kwalifikacje techniczne oraz doświadczenia w zakresie wykonawstwa
-
wzór (załącznik nr 7)
-
lista podwykonawców - wzór (załącznik nr 8)
-
wykaz sprzętu będącego na wyposażeniu firmy - wzór (załącznik nr 9)
-
oświadczenie o niezaleganiu z płatnościami - wzór (załącznik nr 10)
-
przepisy techniczne i przeciwpożarowe obowiązujące na terenach MTP sp z o.o.
(załącznik nr 11)
-
Instrukcja Bezpieczeństwa Pożarowego MTP sp. z o.o. (załącznik nr 12)
WARUNKI ZAMÓWIENIA
1.
Opis sposobu przygotowania oferty
1.1. Oferent
ma prawo złożyć tylko jedną kompletną ofertę. Oferty niejednoznaczne nie będą
brane pod uwagę.
1.2. Ofertę
należy złożyć poprzez uzupełnienie wymaganych pól cenowych, kryteriów i
warunków formalnych platformy z wykorzystaniem druków, których wzory załączone
są w dokumentacji konkursu ofert. Oferta musi zostać złożona na wzorze oferty.
Wszelkie inne nie będą brane pod uwagę.
1.3. Druki
oferty należy wypełnić pismem drukowanym w języku polskim. Każda strona powinna
być opatrzona kolejnym numerem i podpisana przez osobę prawidłowo umocowaną do
występowania w imieniu Oferenta. Ewentualne poprawki w tekście oferty muszą być
parafowane i datowane własnoręcznie przez osobę podpisującą ofertę.
1.4. Cena
oferty jest ceną ryczałtową i musi uwzględniać wszystkie wymagania i założenia
dokumentacji. Cena musi być wyrażona w złotych polskich i skalkulowana przy
założeniu 30 dniowego terminu płatności.
1.5. Oferenci
ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
2.
Wymagane dokumenty i informacje
2.1. Oferta
cenowa wraz z wypełnionymi tabelami przedmiarowymi
2.2. Parafowany
projekt umowy
2.3. Dane
finansowe - wg wzoru
2.4. Kopia
ubezpieczenia OC
2.5. Dowód
wniesienia wadium dostarczony w jeden z następujących sposobów:
a)
Oryginał dostarczony do Gmachu
Administracyjnego MTP, ul. Głogowska 14 w Poznaniu, do Recepcji, do 25.11.2021r.
b)
Skan dokumentu, opatrzony podpisem
kwalifikowanym, przekazany elektronicznie przez platformę zakupową, datowany najpóźniej
na 25.11.2021r.
2.6. Lista
podwykonawców - wg wzoru
2.7. Wykaz
sprzętu będącego na wyposażeniu firmy - wg wzoru
2.8. Zatrudnienie, kwalifikacje techniczne oraz doświadczenia w zakresie wykonawstwa - wg wzoru
2.9. Oświadczenie o niezaleganiu z płatnościami - wg wzoru
2.10. Harmonogram prac
2.11. Projekt organizacji robót
3. Określenie przedmiotu zamówienia
3.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i
koordynacja robót:
- przygotowawczych,
- demontażowych,
- towarzyszących,
Etapu
I-zgodnie z dokumentacją techniczną dla hali numer 1 na terenie Międzynarodowych
Targów Poznańskich.
3.2. Podstawą do przygotowania oferty jest dokumentacja
techniczna, oraz tabela przedmiarowa.
3.3. Przedmiot zamówienia powinien być
zrealizowany zgodnie z dokumentacją techniczną, warunkami technicznymi
wykonania robót zgodnymi z Polskimi Normami i zasadami sztuki budowlanej.
3.4. Miejsce wykonywania prac zlokalizowane
jest na terenie z ograniczoną możliwością składowania materiałów i
urządzenia zaplecza. Wykonywane roboty muszą uwzględniać harmonogram imprez
targowych odbywających się w sąsiadujących obiektach. Nie
mogą one w żadnym przypadku powodować utrudnień w okresie
przygotowania, trwania i likwidacji poszczególnych wydarzeń
w tych obiektach. Dodatkowo na terenie trwa budowa parkingu podziemnego
oraz remont elewacji jednego z budynków (pawilon PCC).
3.5. Dla realizacji określonego zakresu
robót Oferent zapewni:
- fachowy i uprawniony personel,
- wysoką jakość wykonywanych robót,
- terminowość wykonywania robót,
- środki łączności bezprzewodowej z pracownikami własnej firmy,
- firmowe, estetyczne ubiory robocze,
- środki
transportu,
- bezpieczeństwo pracy osób pracujących na miejscu wykonywania prac w oparciu o
przepisy
BHP i ppoż.
UWAGI:
- Zamawiający wskaże miejsce poboru energii elektrycznej,
- Oferent winien przewidzieć sprzęt i
rusztowania niezbędne do wykonywania
prac,
- Oferent winien
zapewnić skuteczne zabezpieczenie miejsca wykonywania prac,
- Oferent zapozna się z regulaminem obowiązującym na terenie MTP, a w
szczególności będzie przestrzegał przepisów BHP i ppoż.
Wszelkie prace
stanowiące zagrożenie pożarowe (np. spawanie) muszą zostać
zgłoszone inspektorowi nadzorującemu
prace ze strony MTP i inspektorowi do spraw ppoż. MTP
- Oferent zapewni na własny koszt
i własnym staraniem kierownika robót z
odpowiednimi uprawnieniami budowlanymi.
3.6. Zamawiający oczekuje przeprowadzenia
przez Oferenta wizji lokalnej na terenach Zamawiającego, umożliwiającej
uzyskanie informacji, które mogą być potrzebne do przygotowania oferty.
Oferent przeprowadza wizję lokalną na własny koszt. Terminy
wizji lokalnych ustala się na dni 16. i 17.11.2021 w godz.
12.00-14.00. Oferent zgłasza chęć uczestnictwa poprzez
wysłanie wiadomości do Zamawiającego z wykorzystaniem przycisku "Wyślij
wiadomość do Zamawiającego”.
3.7. Zamawiający jest uprawniony do
rezygnacji z części przedmiotu zamówienia w zakresie dotyczącym poszczególnych,
odrębnie wycenionych części przedmiotu zamówienia, w dowolnym momencie. Złożona
oferta wiąże Oferenta w pozostałej części oferty, w tym w szczególności w
zakresie wynagrodzenia za pozostałą część przedmiotu zamówienia.
3.8. Terminy realizacji:
- termin rozpoczęcia robót budowlanych – I dekada grudnia, bezpośrednio
po podpisaniu umowy.
- termin zakończenia robót – 31.12.2021r.
3.9. Zamawiający wymaga, by Oferent udzielił na przedmiot umowy rękojmi na okres nie krótszy niż 12 miesięcy.
4.
Kryteria
wyboru Oferenta
4.1. Każda oferta
podlega indywidualnej ocenie Komisji Ofertowej według niżej podanych kryteriów:
- zaproponowana cena,
- wiarygodność ekonomiczna Oferenta,
- wiedza i doświadczenie w realizacji podobnych zadań,
- brak zaległości płatniczych wobec Zamawiającego.
4.2. Za
spełniających warunek wiedzy i doświadczenia Zamawiający uzna tych Oferentów,
którzy wykażą, że wykonali, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem
terminu składania ofert, następujące roboty budowlane w systemie generalnego
wykonawstwa:
- przynajmniej
jedną robotę budowlaną, przedmiotem której było wznoszenie
budynków użyteczności publicznej, o wartości
netto co najmniej 200.000
PLN
- przynajmniej
dwie roboty, polegające na pracach remontowych budynku o
wartości robót budowlanych netto co najmniej 100.000
PLN
Do wykazu robót należy dołączyć
referencje potwierdzające, że roboty budowlane zostały należycie wykonane i
prawidłowo ukończone.
4.3. Zamawiający
zastrzega sobie prawo do swobodnego wyboru oferenta.
4.4. Zamawiający
odrzuci ofertę o najniższej cenie, jeżeli zostanie ona uznana za nierealną w
świetle warunków technicznych lub kontraktowych
5.
Wadium
5.1. Oferent przystępujący do postępowania
obowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 25.000 złotych (słownie: dwadzieścia
pięć tysięcy złotych) w terminie do 25.11.2021r.
5.2. Wadium należy wnieść w formie
pieniężnej lub gwarancji bankowej
5.3. Wpłaty należy dokonać na konto bankowe
Zamawiającego: 37 1030 1247 0000 0000 5586 1201.
5.4. Zamawiający dokona zwrotu wadium z
chwilą upływu terminu ważności ofert, chyba że wcześniej zaistniała jedna z
niżej podanych okoliczności:
- zakończono postępowanie konkursowe bez wyboru oferty,
- wycofano ofertę przed upływem terminu składania ofert.
5.5. Oferent, którego oferta została wybrana
traci wadium na rzecz Zamawiającego, jeżeli:
- odmówi podpisania umowy z Zamawiającym na warunkach określonych w
ofercie,
- wycofa ofertę w okresie związania ofertą,
5.6. Oferentowi, którego oferta została
wybrana wniesione wadium zostanie zwrócone po podpisaniu umowy z Zamawiającym i
wniesieniu w uzgodnionej formie zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
5.7. Wadium zwracane jest w wartości
nominalnej.
6. Okres ważności ofert.
Składający ofertę pozostaje nią
związany przez okres 30 dni licząc od dnia wskazanego jako termin
składania ofert.
7. Tryb udzielania wyjaśnień.
7.1. Każdy Oferent ma prawo zwrócić się do Zamawiającego z prośbą o udzielenie
wyjaśnień merytorycznych w terminie nie później niż do dnia 19.11.2021r. włącznie.
Oferent zadaje pytanie poprzez
wysłanie wiadomości do Zamawiającego z wykorzystaniem przycisku "Wyślij
wiadomość do Zamawiającego".
7.2. Odpowiedzi na pytania merytoryczne zostaną
udzielone w formie komunikatu Zamawiającego i udostępnione wszystkim
uczestnikom postępowania, bez wskazania źródła zapytania.
7.3. W przypadku pytań związanych z
obsługą platformy, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy
zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w
godzinach od 8:00 do 17:00.
- tel. 22 101 02 00
- e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
7.4. Zamawiający
nie zamierza zwoływać zebrania Oferentów.
8.
Termin
składania ofert.
Oferty na platformie zakupowej można składać do dnia 26.11.2021r.
do godziny 11.55.
9.
Otwarcie ofert
9.1. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 26.11.2021r. o godzinie 12.00
9.2. Zamawiający nie przewiduje obecności Oferentów przy
otwarciu ofert.
10. Ogłoszenie wyników
Oferent, którego
oferta zostanie wybrana, otrzyma wiadomość akceptującą jego wybór. Pozostali uczestnicy niniejszego
postępowania ofertowego zostaną także powiadomieni o jego wynikach.
11. Unieważnienie
konkursu ofert.
Zamawiający
zastrzega sobie prawo unieważnienia konkursu ofert bez podania przyczyny.
12. Informacje o formalnościach jakie powinny zostać dopełnione po zakończeniu ofertowania.
Oferent
winien dostarczyć podpisaną umowę, zgodną z warunkami określonymi w ofercie, w
terminie do 3 dni od dnia ogłoszenia wyników konkursu ofert. Jeżeli
Oferent nie dostarczy umowy w w/w terminie lub w innej formie uchylać się
będzie od jej zawarcia traci wadium na rzecz Zamawiającego, a wybór
przeprowadza się ponownie spośród pozostałych złożonych ofert, pod warunkiem,
że nie upłynął okres związania ofertą.
2021-11-25 13:49 | Krzysztof Ciesielski | Odpowiedzi na pytania Oferentów, część 3.: Zamawiający informuje, że pytania oraz odpowiedzi zostały zebrane w załączonym pliku .pdf. |
2021-11-25 07:16 | Krzysztof Ciesielski | Aktualizacja załącznika nr 4.: Zamawiający informuję, że do komunikatu dołączono zaktualizowaną tabele przedmiarową. |
2021-11-22 14:33 | Krzysztof Ciesielski | Odpowiedzi na pytania Oferentów, część 2.: Zamawiający informuje, że pytania oraz odpowiedzi zostały zebrane w załączonym pliku .pdf. |
2021-11-19 14:22 | Krzysztof Ciesielski |
Aktualizacja
załącznika
nr
3
oraz
4:
Zamawiający
informuję,
że
zakres
prac
objętych
postępowaniem
został
rozszerzony
o
Etap
2,
prac
demontażowych.
Załączona
do
komunikatu
dokumentacja
ma
Status
obowiązującej.
Załącznik nr 4- tabe [...].pdf |
2021-11-19 11:19 | Krzysztof Ciesielski | Projekt umowy- załącznik nr 2.: Zamawiając informuje, że do komunikatu dołączono projekt umowy. |
2021-11-16 13:40 | Krzysztof Ciesielski | Odpowiedzi na pytania Oferentów, część 1.: Zamawiający informuje, że pytania oraz odpowiedzi zostały zebrane w załączonym pliku .pdf. Do komunikatu dołączono również zmieniony załącznik nr 7. |
Komunikaty