Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: MTP/2021/DAL2/08 MTP/2021/DAL2/08 – Przebudowa Hali Nr 1, Międzynarodowych Targów Poznańskich – Roboty demontażowe i przygotowawcze - Etap I

Termin:
Zamieszczenia : 10-11-2021 14:46:00
Składania : 26-11-2021 11:55:00
Otwarcia : 26-11-2021 12:00:00
Tryb: Zapytanie o ofertę - RFQ
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,

 

Międzynarodowe Targi Poznańskie sp. z o.o. zapraszają do złożenia oferty w konkursie MTP/2021/DAL2/08 – Przebudowa Hali Nr 1, Międzynarodowych Targów Poznańskich – Roboty demontażowe i przygotowawcze - Etap I


 DOKUMENTACJA OFERTOWA KONKURSU MTP/2021/DAL2/08

1.     Przedmiot zamówienia:

 

Przebudowa Hali Nr 1, Międzynarodowych Targów Poznańskich, Roboty demontażowe i przygotowawcze - Etap I

 

2.     Zamawiający:

 

Międzynarodowe Targi Poznańskie sp. z o.o.

ul. Głogowska 14

60-734 Poznań

NIP 777-00-00-488

Sąd Rejonowy Poznań - Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Krajowego Rejestru Sądowego, nr KRS 0000202703

Kapitał zakładowy - 288.348.000,00 PLN

 

Zamawiający nie podlega przepisom ustawy z dn. 29.01.2004r. Prawo Zamówień Publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007r. nr 223 poz. 1655) z późniejszymi zmianami.

 

3.     Sposób finansowania zakupu:

 

Środki własne Zamawiającego.

 

4.     Dokumentacja zawiera:

- warunki zamówienia (poniżej)

- obowiązujący wzór oferty (załącznik nr 1)

- projekt umowy (załącznik nr 2)- zostanie udostępniony do 19.11.2021

- dokumentacja techniczna dla hali numer 1 na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich (załącznik nr 3)

- tabela przedmiarowa (załącznik 4)

- dane finansowe - wzór (załącznik nr 6)

- zatrudnienie, kwalifikacje techniczne oraz doświadczenia w zakresie wykonawstwa -

  wzór (załącznik nr 7)

- lista podwykonawców - wzór (załącznik nr 8)

- wykaz sprzętu będącego na wyposażeniu firmy - wzór (załącznik nr 9)

- oświadczenie o niezaleganiu z płatnościami - wzór (załącznik nr 10)

- przepisy techniczne i przeciwpożarowe obowiązujące na terenach MTP sp z o.o.

  (załącznik nr 11)

- Instrukcja Bezpieczeństwa Pożarowego MTP sp. z o.o. (załącznik nr 12)

 

WARUNKI ZAMÓWIENIA

 

1.     Opis sposobu przygotowania oferty

 

1.1.  Oferent ma prawo złożyć tylko jedną kompletną ofertę. Oferty niejednoznaczne nie będą brane pod uwagę.

1.2.  Ofertę należy złożyć poprzez uzupełnienie wymaganych pól cenowych, kryteriów i warunków formalnych platformy z wykorzystaniem druków, których wzory załączone są w dokumentacji konkursu ofert. Oferta musi zostać złożona na wzorze oferty. Wszelkie inne nie będą brane pod uwagę.

1.3.  Druki oferty należy wypełnić pismem drukowanym w języku polskim. Każda strona powinna być opatrzona kolejnym numerem i podpisana przez osobę prawidłowo umocowaną do występowania w imieniu Oferenta. Ewentualne poprawki w tekście oferty muszą być parafowane i datowane własnoręcznie przez osobę podpisującą ofertę.

1.4.  Cena oferty jest ceną ryczałtową i musi uwzględniać wszystkie wymagania i założenia dokumentacji. Cena musi być wyrażona w złotych polskich i skalkulowana przy założeniu 30 dniowego terminu płatności.

1.5.  Oferenci ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.

 

2.     Wymagane dokumenty i informacje

 

2.1.  Oferta cenowa wraz z wypełnionymi tabelami przedmiarowymi

2.2.  Parafowany projekt umowy

2.3.  Dane finansowe - wg wzoru

2.4.  Kopia ubezpieczenia OC

2.5.  Dowód wniesienia wadium dostarczony w jeden z następujących sposobów:

a)     Oryginał dostarczony do Gmachu Administracyjnego MTP, ul. Głogowska 14 w Poznaniu, do Recepcji, do 25.11.2021r.

b)     Skan dokumentu, opatrzony podpisem kwalifikowanym, przekazany elektronicznie przez platformę zakupową, datowany najpóźniej na 25.11.2021r. 

2.6.  Lista podwykonawców - wg wzoru

2.7.  Wykaz sprzętu będącego na wyposażeniu firmy - wg wzoru

2.8.  Zatrudnienie, kwalifikacje techniczne oraz doświadczenia w zakresie wykonawstwa - wg wzoru

2.9.  Oświadczenie o niezaleganiu z płatnościami - wg wzoru

2.10. Harmonogram prac

2.11. Projekt organizacji robót

 

3.     Określenie przedmiotu zamówienia

 

3.1.  Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i koordynacja robót:
- przygotowawczych,
- demontażowych,
- towarzyszących,

Etapu I-zgodnie z dokumentacją techniczną dla hali numer 1 na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich.

3.2.  Podstawą do przygotowania oferty jest dokumentacja techniczna, oraz tabela przedmiarowa.

 

3.3.  Przedmiot zamówienia powinien być zrealizowany zgodnie z dokumentacją techniczną, warunkami technicznymi wykonania robót zgodnymi z Polskimi Normami i zasadami sztuki budowlanej.

 

3.4.  Miejsce wykonywania prac zlokalizowane jest na terenie z ograniczoną możliwością składowania materiałów i urządzenia zaplecza. Wykonywane roboty muszą uwzględniać harmonogram imprez targowych odbywających się w sąsiadujących obiektach. Nie mogą one w żadnym przypadku powodować utrudnień w okresie przygotowania, trwania i likwidacji poszczególnych wydarzeń w tych obiektach. Dodatkowo na terenie trwa budowa parkingu podziemnego oraz remont elewacji jednego z budynków (pawilon PCC).

 

3.5.  Dla realizacji określonego zakresu robót Oferent zapewni:


- fachowy i uprawniony personel,
- wysoką jakość wykonywanych robót,
- terminowość wykonywania robót,
- środki łączności bezprzewodowej z pracownikami własnej firmy,
- firmowe, estetyczne ubiory robocze,
- środki transportu,                                       
- bezpieczeństwo pracy osób pracujących na miejscu wykonywania prac w oparciu o przepisy

  BHP i ppoż.

 

UWAGI:
- Zamawiający wskaże miejsce poboru energii elektrycznej,

- Oferent winien przewidzieć sprzęt i rusztowania niezbędne do wykonywania     

  prac,

- Oferent winien zapewnić skuteczne zabezpieczenie miejsca wykonywania prac,
- Oferent zapozna się z regulaminem obowiązującym na terenie MTP, a w

  szczególności będzie przestrzegał przepisów BHP i  ppoż. Wszelkie prace

  stanowiące zagrożenie pożarowe (np. spawanie) muszą zostać zgłoszone  inspektorowi nadzorującemu prace ze strony  MTP i inspektorowi do   spraw ppoż. MTP

-  Oferent zapewni na własny koszt i własnym staraniem kierownika robót z   

   odpowiednimi uprawnieniami budowlanymi.

 

3.6.  Zamawiający oczekuje przeprowadzenia przez Oferenta wizji lokalnej na terenach Zamawiającego, umożliwiającej uzyskanie informacji, które mogą być potrzebne do przygotowania oferty. Oferent przeprowadza wizję lokalną na własny koszt. Terminy wizji lokalnych ustala się na dni 16. i 17.11.2021 w godz. 12.00-14.00. Oferent zgłasza chęć uczestnictwa poprzez wysłanie wiadomości do Zamawiającego z wykorzystaniem przycisku "Wyślij wiadomość do Zamawiającego”.

 

3.7.  Zamawiający jest uprawniony do rezygnacji z części przedmiotu zamówienia w zakresie dotyczącym poszczególnych, odrębnie wycenionych części przedmiotu zamówienia, w dowolnym momencie. Złożona oferta wiąże Oferenta w pozostałej części oferty, w tym w szczególności w zakresie wynagrodzenia za pozostałą część przedmiotu zamówienia.

 

 

3.8.  Terminy realizacji:


- termin rozpoczęcia robót budowlanych – I dekada grudnia,  bezpośrednio po podpisaniu umowy.
- termin zakończenia robót – 31.12.2021r.


           3.9. Zamawiający wymaga, by Oferent udzielił na przedmiot umowy rękojmi na okres nie krótszy niż 12 miesięcy.


 

4.     Kryteria wyboru Oferenta

 

4.1.  Każda oferta podlega indywidualnej ocenie Komisji Ofertowej według niżej podanych kryteriów:
- zaproponowana cena,
- wiarygodność ekonomiczna Oferenta,
- wiedza i doświadczenie w realizacji podobnych zadań,
- brak zaległości płatniczych wobec Zamawiającego.

4.2.  Za spełniających warunek wiedzy i doświadczenia Zamawiający uzna tych Oferentów, którzy wykażą, że  wykonali, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, następujące roboty budowlane w systemie generalnego wykonawstwa:

- przynajmniej jedną robotę budowlaną, przedmiotem której było wznoszenie

  budynków użyteczności publicznej, o wartości netto co najmniej 200.000

  PLN

- przynajmniej dwie roboty, polegające na pracach remontowych budynku o

  wartości robót budowlanych netto co najmniej 100.000 PLN


Do wykazu robót należy dołączyć referencje potwierdzające, że roboty budowlane zostały należycie wykonane i prawidłowo ukończone.

4.3.  Zamawiający zastrzega sobie prawo do swobodnego wyboru oferenta.

4.4.  Zamawiający odrzuci ofertę o najniższej cenie, jeżeli zostanie ona uznana za nierealną w świetle warunków technicznych lub kontraktowych

 

5.     Wadium

 

5.1.  Oferent przystępujący do postępowania obowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 25.000 złotych (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych) w terminie do 25.11.2021r.

5.2.  Wadium należy wnieść w formie pieniężnej lub gwarancji bankowej

5.3.  Wpłaty należy dokonać na konto bankowe Zamawiającego: 37 1030 1247 0000 0000 5586 1201.

5.4.  Zamawiający dokona zwrotu wadium z chwilą upływu terminu ważności ofert, chyba że wcześniej zaistniała jedna z niżej podanych okoliczności:
- zakończono postępowanie konkursowe bez wyboru oferty,
- wycofano ofertę przed upływem terminu składania ofert.

5.5.  Oferent, którego oferta została wybrana traci wadium na rzecz Zamawiającego, jeżeli:
 - odmówi podpisania umowy z Zamawiającym na warunkach określonych w     
   ofercie,
 - wycofa ofertę w okresie związania ofertą,

5.6.  Oferentowi, którego oferta została wybrana wniesione wadium zostanie zwrócone po podpisaniu umowy z Zamawiającym i wniesieniu w uzgodnionej formie zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

5.7.  Wadium zwracane jest w wartości nominalnej. 

 

6.     Okres ważności ofert.

Składający ofertę pozostaje nią związany przez okres 30 dni licząc od dnia wskazanego jako termin składania ofert.

 

7.     Tryb udzielania wyjaśnień.

 

7.1.  Każdy Oferent ma prawo zwrócić się do Zamawiającego z prośbą o udzielenie wyjaśnień merytorycznych w terminie nie później niż do dnia 19.11.2021r. włącznie. Oferent zadaje pytanie poprzez wysłanie wiadomości do Zamawiającego z wykorzystaniem przycisku "Wyślij wiadomość do Zamawiającego".

7.2.  Odpowiedzi na pytania merytoryczne zostaną udzielone w formie komunikatu Zamawiającego i udostępnione wszystkim uczestnikom postępowania, bez wskazania źródła zapytania.

7.3.  W przypadku pytań związanych z obsługą platformy, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

- tel. 22 101 02 00

- e-mail: cwk@platformazakupowa.pl

 

7.4.  Zamawiający nie zamierza zwoływać zebrania Oferentów.

 

8.     Termin składania ofert.

 

Oferty na platformie zakupowej można składać do dnia 26.11.2021r. do godziny 11.55.

 

9.     Otwarcie ofert

 

9.1.  Otwarcie ofert nastąpi w dniu 26.11.2021r. o godzinie 12.00

9.2.  Zamawiający nie przewiduje obecności Oferentów przy otwarciu ofert.

 

10.  Ogłoszenie wyników

 

 Oferent, którego oferta zostanie wybrana, otrzyma wiadomość akceptującą jego  wybór. Pozostali uczestnicy niniejszego postępowania ofertowego zostaną także powiadomieni o jego wynikach.

 

11.  Unieważnienie konkursu ofert.

 

Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia konkursu ofert bez podania przyczyny.

  

12.  Informacje o formalnościach jakie powinny zostać dopełnione po zakończeniu ofertowania.

Oferent winien dostarczyć podpisaną umowę, zgodną z warunkami określonymi w ofercie, w terminie do 3 dni od dnia ogłoszenia wyników konkursu ofert. Jeżeli Oferent nie dostarczy umowy w w/w terminie lub w innej formie uchylać się będzie od jej zawarcia traci wadium na rzecz Zamawiającego, a wybór przeprowadza się ponownie spośród pozostałych złożonych ofert, pod warunkiem, że nie upłynął okres związania ofertą.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załącznik nr 1 - oferta Wykonawcy.docx docx 208.71 2021-11-10 14:46:00 Postępowanie
Załącznik nr 3 - dokumentacja techniczna.pdf pdf 2554.4 2021-11-10 14:46:00 Postępowanie
załącznik nr 6 - dane finansowe.doc doc 30.5 2021-11-10 14:46:00 Postępowanie
załącznik nr 7 - zatrudnienie, kwalifikacje techniczne i doświadczenie.doc doc 42 2021-11-10 14:46:00 Postępowanie
załącznik nr 8 - lista podwykonawców.doc doc 32 2021-11-10 14:46:00 Postępowanie
załącznik nr 9 - wykaz sprzętu.doc doc 28.5 2021-11-10 14:46:00 Postępowanie
załącznik nr 10 - oświadczenie o niezaleganiu z płatnościami.doc doc 22 2021-11-10 14:46:00 Postępowanie
załącznik nr 11 - przepisy techniczne i przeciwpozarowe.pdf pdf 177.31 2021-11-10 14:46:00 Postępowanie
załącznik nr 12 - IBP.PDF PDF 7721.99 2021-11-10 14:46:00 Postępowanie
Załącznik nr 4 - tabela przedmiarowa - etap I.ath ath 37.44 2021-11-10 14:46:00 Postępowanie
Załącznik nr 4 - tabela przedmiarowa - etap I.pdf pdf 135.75 2021-11-10 14:46:00 Postępowanie
załącznik nr 7 - zatrudnienie, kwalifikacje techniczne i doświadczenie.doc doc 42 2021-11-16 13:40:31 Publiczna wiadomość
Pytania i odpowiedzi.pdf pdf 409.05 2021-11-16 13:40:31 Publiczna wiadomość
Załącznik nr 2- Projekt umowy.pdf pdf 435.49 2021-11-19 11:19:31 Publiczna wiadomość
Załącznik nr 4- tabela przedmiarowa.pdf pdf 155.02 2021-11-19 14:22:24 Publiczna wiadomość
Załącznik nr 4- tabela przedmiarowa.ath ath 45.16 2021-11-19 14:22:24 Publiczna wiadomość
Załącznik nr 3- Dokumentacja techniczna.zip zip 1966.17 2021-11-19 14:22:24 Publiczna wiadomość
Pytania i odpowiedzi cz.2.pdf pdf 412.25 2021-11-22 14:33:14 Publiczna wiadomość
załącznik nr 4- tabela przedmiarowa.pdf pdf 156.62 2021-11-25 07:16:25 Publiczna wiadomość
załącznik nr 4- tabela przedmiarowa.ath ath 46.36 2021-11-25 07:16:25 Publiczna wiadomość
Pytania i odpowiedzi cz.3.pdf pdf 413.8 2021-11-25 13:49:25 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-11-25 13:49 Krzysztof Ciesielski Odpowiedzi na pytania Oferentów, część 3.: Zamawiający informuje, że pytania oraz odpowiedzi zostały zebrane w załączonym pliku .pdf.

Pytania i odpowiedzi [...].pdf

2021-11-25 07:16 Krzysztof Ciesielski Aktualizacja załącznika nr 4.: Zamawiający informuję, że do komunikatu dołączono zaktualizowaną tabele przedmiarową.

załącznik nr 4- tabe [...].pdf

załącznik nr 4- tabe [...].ath

2021-11-22 14:33 Krzysztof Ciesielski Odpowiedzi na pytania Oferentów, część 2.: Zamawiający informuje, że pytania oraz odpowiedzi zostały zebrane w załączonym pliku .pdf.

Pytania i odpowiedzi [...].pdf

2021-11-19 14:22 Krzysztof Ciesielski Aktualizacja załącznika nr 3 oraz 4: Zamawiający informuję, że zakres prac objętych postępowaniem został rozszerzony o Etap 2, prac demontażowych. Załączona do komunikatu dokumentacja ma Status obowiązującej.


Załącznik nr 4- tabe [...].pdf

Załącznik nr 4- tabe [...].ath

Załącznik nr 3- Doku [...].zip

2021-11-19 11:19 Krzysztof Ciesielski Projekt umowy- załącznik nr 2.: Zamawiając informuje, że do komunikatu dołączono projekt umowy.

Załącznik nr 2- Proj [...].pdf

2021-11-16 13:40 Krzysztof Ciesielski Odpowiedzi na pytania Oferentów, część 1.: Zamawiający informuje, że pytania oraz odpowiedzi zostały zebrane w załączonym pliku .pdf. Do komunikatu dołączono również zmieniony załącznik nr 7.

załącznik nr 7 - zat [...].doc

Pytania i odpowiedzi [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Roboty demontażowe i przygotowawcze - Etap I - 1 szt. Międzynarodowe Targi Poznańskie Sp. z o.o.
ul. Głogowska 14
60-734, Poznań
(0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3116 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena - Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - przelew 30 dni, proszę potwierdzić (0)
3 Koszt utylizacji - Po stronie oferenta, proszę potwierdzić (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 1150