Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps
click fill the details pay online
Check how to do it - Video
Published : | 08-11-2021 19:38:00 |
Placing offers : | 10-11-2021 13:00:00 |
Offers opening : | 10-11-2021 13:05:00 |
Procedure: | Zapytanie ofertowe |
Type: | Service |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
GZGKiM.3331.81/21.DZ Wągrowiec, dnia 8 listopada 2021 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
ZAMAWIAJĄCY:
Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej
w Wągrowcu
reprezentowany przez Agnieszkę Ciemachowską –
Dyrektora GZGKiM w Wągrowcu
ul. Janowiecka 98A
62-100 Wągrowiec
Powiat wągrowiecki, województwo wielkopolskie,
tel: (+48) 67 262 14 62 lub (+48) 571 244 401,
fax: (+48) 67 216 95 79
e-mail: gzgkim@gzgkimwagrowiec.pl
Adres strony internetowej zamawiającego: https://gzgkimwagrowiec.pl
strona internetowa
prowadzonego postępowania: https://platformazakupowa.pl/transakcja/533642
ZAPRASZA WYKONAWCÓW DO ZŁOŻENIA OFERT
NA:
„Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego nad zamówieniem pn: Modernizacja
sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Wiatrowo”
1. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie jest udzielane przez Zamawiającego
sektorowego w celu prowadzenia działalności sektorowej określonej w
art. 5 ust 4 pkt 1 ustawy z 11 września
2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.).
Z uwagi na wartość zamówienia nie
przekraczającą progów unijnych, na podstawie
art. 2 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp Zamawiający prowadzi postępowanie poza
regulacjami określonymi w ustawie Pzp, w formie zapytania ofertowego, zgodnie z
Zarządzeniem nr 2/2021 Dyrektora
Gminnego Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Wągrowcu z dnia 21
stycznia 2021 r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu udzielania zamówień
publicznych w Gminnym Zakładzie Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w
Wągrowcu.
2.
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
2.1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie
obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego w specjalności sanitarnej nad
zamówieniem pn.: „Modernizacja sieci kanalizacji sanitarnej w
miejscowości Wiatrowo” w tym:
Zadanie nr 1: „Modernizacja sieci
kanalizacji sanitarnej w miejscowości Wiatrowo w działce nr ewid. 163”:
a) kanał z rur PVC Ø 200 mm – ok. 32,00 m,
b) studnia rewizyjna betonowa – 1 sztuka,
c) rozebranie i
odtworzenie nawierzchni asfaltowej (warstwa wiążąca i warstwa ścieralna) –
ok 16 m2
Zadanie
nr 2: „Modernizacja przyłącza kanalizacji sanitarnej w miejscowości Wiatrowo w
działce nr ewid. 180”
a) kanał z rur PVC Ø 200 mm – ok. 18,00 m,
b) studnia rewizyjna betonowa – 1 sztuka,
(Postępowanie nr 524148 prowadzone było na
platformie zakupowej: Open Nexus. Ścieżka dostępu do prowadzonego postępowania:
„Modernizacja sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Wiatrowo”: https://platformazakupowa.pl/transakcja/524148)
2.2. Ustanowienie
inspektora nadzoru inwestorskiego w specjalności sanitarnej nad zamówieniami wymienionymi w ustępie 2.1 nie
jest wymagane, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 19
listopada 2001 r. w sprawie rodzajów obiektów budowlanych przy realizacji
których jest wymagane ustanowienie inspektora nadzoru inwestorskiego (Dz.U. Nr
138, poz. 1554 ze zm.).
2.3. Wybrany Wykonawca
zamówienia wymienionego w ust. 2.1 złożył następującą ofertę cenową:
lp |
Wartość netto (zł) |
Podatek VAT (zł) |
Wartość brutto (zł) |
|
1 |
„Modernizacja sieci kanalizacji
sanitarnej w miejscowości Wiatrowo w działce nr ewid.163” |
19 000,00 |
4 370,00 |
23 370,00
|
2
|
„Modernizacja przyłącza kanalizacji
sanitarnej w miejscowości Wiatrowo w działce nr ewid.180” |
4 600,00 |
1 058,00 |
5 658,00
|
Razem: |
23 600,00 |
5 428,00 |
29 028,00 |
3. OFERTY CZĘŚCIOWE, WARIANTOWE.
3.1. Zamawiający
nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
3.2. Zamawiający nie
dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych
4. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU I REALIZACJI
ZAMÓWIENIA, ISTOTNE POSTANOWIENIA
PRZYSZŁEJ UMOWY:
4.1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać
się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące zdolności technicznej lub
zawodowej;
4.2. Zamawiający uzna, iż Wykonawca
posiada zdolność techniczną lub zawodową, jeżeli wykaże że dysponuje osobą legitymującą
się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do stanowiska, jakie zostanie
mu powierzone. Zamawiający wymaga wskazania:
co
najmniej jednej osoby na stanowisko inspektora nadzoru inwestorskiego,
posiadającej ważne uprawnienia budowlane do kierowania robotami w zakresie
sieci instalacji i urządzeń sanitarnych cieplnych, wentylacyjnych, gazowych,
wodociągowych i kanalizacyjnych, zgodnie
z art. 12 ust. 1 pkt 2, ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z
2020 r, poz. 1333 ze zm), posiadającej co
najmniej 3 lata doświadczenia na tym stanowisku. W zakresie tym Zamawiający będzie uznawał
uprawnienia równoważne wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów
oraz kwalifikacje zawodowe nabyte w drodze odpowiedniej procedury w odniesieniu
do podmiotów będących obywatelami państw członkowskich Unii Europejskiej,
Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia
o Wolnym Handlu (EFTA) - stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym,
którzy nabyli prawo do wykonywania określonych zawodów regulowanych lub
określonych działalności, jeżeli te kwalifikacje zostały uznane na zasadach
przewidzianych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania
kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej
(Dz.U. z 2020 r., poz. 220).
4.3 Dokument potwierdzający uprawnienia inspektora
nadzoru należy dołączyć do oferty.
4.4. Istotne postanowienia przyszłej umowy w tym w
szczególności: prawa i obowiązki Stron, warunki gwarancji, szczegóły dotyczące
realizacji i wzajemnych rozliczeń, a także odpowiedzialność Stron zawiera załącznik nr 1 - projektowane
postanowienia umowy.
5. WYJAŚNIENIE TREŚCI ZAPROSZENIA:
Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego z wnioskiem o
wyjaśnienie treści zaproszenia:
1) Zamawiający
udzieli wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 1 dzień dni przed
upływem terminu składania ofert pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie
treści zaproszenia wpłynął do Zamawiającego nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania
ofert,
2) Jeżeli
Zamawiający nie udzieli wyjaśnień w terminie, o którym mowa w pkt. 1, przedłuża
termin składania ofert o czas niezbędny do zapoznania się wszystkich
zainteresowanych Wykonawców z wyjaśnieniami niezbędnymi do należytego
przygotowania i złożenia ofert,
3) W przypadku gdy
wniosek o wyjaśnienie treści zaproszenia nie wpłynął w terminie, o którym
mowa w punkcie 2), Zamawiający nie ma obowiązku udzielania wyjaśnień
zaproszenia oraz obowiązku przedłużenia terminu składania ofert,
4) Przedłużenie
terminu składania ofert, nie wpływa na
bieg terminu składania wniosku o wyjaśnienie treści zaproszenia,
5) Treść zapytań wraz z wyjaśnieniami Zamawiający
udostępnia, bez ujawniania źródła zapytania, na stronie internetowej
prowadzonego postępowania.
6. WYNAGRODZENIE WYKONAWCY:
6.1. Wynagrodzenie
wynikać będzie z ceny zaoferowanej przez Wykonawcę jako wynagrodzenie ryczałtowe.
6.2. Wykonawca
ponosi ryzyko z tytułu oszacowania wszelkich kosztów związanych z realizacją
przedmiotu umowy, a także oddziaływania innych czynników mających lub mogących
mieć wpływ na koszty. Niedoszacowanie, pominięcie oraz brak rozpoznania zakresu
przedmiotu umowy nie może być podstawą
do żądania zmiany wynagrodzenia umownego.
6.3. Cena za wykonanie przedmiotu zamówienia może być tylko jedna
(nie dopuszcza się wariantowości cen) oraz nie może ulec zmianie przez okres
ważności oferty (związania ofertą) oraz okres realizacji zlecenia. Oferta
cenowa otrzymana przez Zamawiającego po terminie podanym powyżej nie będzie
rozpatrywana. Termin związania z ofertą: 30 dni (od ostatecznego terminu
składania ofert).
6.4. Cena za pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego
jest stała i nie ulega zmianie w trakcie realizacji umowy, również w przypadku
wydłużenia terminu wykonania zamówienia spowodowanego wydłużeniem terminu
wykonania robót budowlanych, które będą przedmiotem pełnienia nadzoru, a także
w przypadku zmiany wynagrodzenia Wykonawcy.
7. TERMIN WYKONANIA
ZAMÓWIENIA: do 15 grudnia 2021 r.
Zamawiający
przewiduje wystawienie jednej faktury. Podstawą do zapłaty wynagrodzenia będzie
prawidłowo wystawiona faktura. Podstawą wystawienia faktury będzie wykonanie usługi
zgodnie z zakresem wskazanym w Opisie Przedmiotu Zamówienia potwierdzone końcowym
protokołem odbioru robót.
Zapłata
za wykonaną usługę nastąpi w terminie 30 dni od daty otrzymania faktury.
9. SPOSÓB PRZYGOTOWANIA
OFERTY PRZEZ WYKONAWCĘ.
1. Ofertę należy sporządzić w języku polskim; dokumenty sporządzone w języku obcym muszą zostać złożone
wraz z tłumaczeniem na język polski.
2. Na ofertę składa się: wypełniony formularz
oferty wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do Zapytania. Wykonawca może przygotować ofertę na swoich
formularzach z zastrzeżeniem, że muszą one zawierać wszystkie informacje
określone przez Zamawiającego w przygotowanych przez niego wzorach. Treść
oferty musi odpowiadać wymaganiom Zapytania.
3. Ofertę należy złożyć w formie
elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej, podpisem zaufanym lub
podpisem osobistym.
4. W procesie składania oferty, Wykonawca
powinien złożyć podpis bezpośrednio na dokumentach przesłanych za pośrednictwem
platformazakupowa.pl.
5. Podpisy kwalifikowane wykorzystywane przez
wykonawców do podpisywania wszelkich plików muszą spełniać “Rozporządzenie
Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie identyfikacji elektronicznej i usług
zaufania w odniesieniu do transakcji elektronicznych na rynku wewnętrznym
(eIDAS) (UE) nr 910/2014 - od 1 lipca 2016 roku”.
6. W przypadku wykorzystania formatu podpisu
XAdES zewnętrzny Zamawiający wymaga dołączenia odpowiedniej ilości plików tj.
podpisywanych plików z danymi oraz plików podpisu w formacie XAdES.
7. Wykonawca, za pośrednictwem platformazakupowa.pl może przed upływem terminu do składania
ofert zmienić lub wycofać ofertę. Sposób dokonywania
zmiany lub wycofania oferty znajduje się w instrukcji zamieszczonej na stronie
internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.
8. Każdy z wykonawców może złożyć tylko jedną
ofertę. Złożenie większej liczby ofert lub oferty zawierającej propozycje
wariantowe podlegać będzie odrzuceniu.
9. Zgodnie z definicją dokumentu
elektronicznego z art. 3 ustęp 2 Ustawy o informatyzacji działalności podmiotów
realizujących zadania publiczne, opatrzenie pliku zawierającego skompresowane
dane kwalifikowanym podpisem elektronicznym jest jednoznaczne
z podpisaniem oryginału dokumentu, z wyjątkiem kopii poświadczonych
odpowiednio przez innego wykonawcę ubiegającego się wspólnie z nim o udzielenie
zamówienia, przez podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega
Wykonawca, albo przez Podwykonawcę.
10. Maksymalny rozmiar jednego pliku
przesyłanego za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany,
wycofania oferty wynosi 150 MB natomiast przy komunikacji wielkość pliku to
maksymalnie 500 MB.
10. SPOSÓB ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT
11. TERMIN OTWARCIA OFERT
1)
nazwach albo
imionach i nazwiskach oraz siedzibach lub miejscach prowadzonej działalności
gospodarczej albo miejscach zamieszkania wykonawców, których oferty zostały
otwarte;
2)
cenach lub
kosztach zawartych w ofertach.
6.
Informacja, o
której mowa w ust.5 zostanie opublikowana na stronie postępowania na https://platformazakupowa.pl/transakcja/533642 w sekcji ,,Komunikaty”.
12. WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM
Wykonawca nie żąda wniesienia wadium.
13. OPIS KRYTERIÓW WYBORU WYKONAWCY
a) Kryterium wyboru ofert
przez zamawiającego: cena
b) Waga kryterium: 100%.
14. POZOSTAŁE INFORMACJE
Kontaktowanie
się z Zamawiającym:
c)
w przypadku pytań merytorycznych, proszę
o kontakt poprzez przycisk w prawym dolnym rogu formularza "Wyślij
wiadomość", lub pod nr tel. 67 262 14 62 (osoby do kontaktu: Patrycja Kantorska – specjalista
ds. wodno-kanalizacyjnych, Agnieszka Ciemachowska - dyrektor),
d)
w
przypadku pytań związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum
Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do
piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00 tel. 22
101 02 02, e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
15. PODPISANIE UMOWY:
Wykonawcy, który złoży najkorzystniejszą ofertę, Zamawiający zleci
realizację przedmiotu zamówienia.
16.
ZMIANA TREŚCI ZAPROSZENIA.
Zamawiający
zastrzega sobie prawo zmiany treści niniejszego zaproszenia do upływu terminu
składania ofert. Jeżeli zmiany będą mogły mieć wpływ na treść składanych ofert,
zamawiający przedłuży termin składania ofert. Dokonane zmiany przekazuje się
niezwłocznie wszystkim oferentom, do których zostało wystosowane zaproszenie i
jest ono dla nich wiążące.
17.
UNIEWAŻNIENIE POSTĘPOWANIA.
Zamawiający
zastrzega sobie prawo unieważnienia niniejszego postępowania bez uzasadnienia,
a także do pozostawienia postępowania bez wyboru oferty, w szczególności gdy
wartość najkorzystniejszej oferty przekroczy wysokość środków przeznaczonych na
realizację zamówienia.
18.
OBOWIĄZEK INFORMACYJNY
Na podstawie
art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w
sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE
(Dz.U.UE.L. z 2016 r. Nr 119, s.1 ze zm.) - dalej: „RODO” informuję, że:
1) Administratorem Państwa danych jest Gminny
Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Wągrowcu, ul. Janowiecka 98A,
62-100 Wągrowiec, tel. 67 262 14 62, e-mail: gzgkim@gzgkimwagrowiec.pl, reprezentowany przez dyrektora Gminnego
Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Wągrowcu.
2) Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony
Danych, z którym mogą się Państwo kontaktować we wszystkich sprawach
dotyczących przetwarzania danych osobowych za pośrednictwem adresu email: inspektor@cbi24.pl lub pisemnie
na adres Administratora.
3) Państwa dane osobowe będą przetwarzane W
CELU REALIZACJI NINIEJSZEGO ZAMÓWIENIA jak również w celu realizacji praw oraz
obowiązków wynikających z przepisów
prawa (art. 6 ust. 1 lit. c RODO).
4) Państwa dane osobowe będą przetwarzane
przez okres niezbędny do realizacji ww. celu z uwzględnieniem okresów
przechowywania określonych w przepisach szczególnych, w tym przepisów archiwalnych.
5) Państwa dane nie będą przetwarzane w sposób
zautomatyzowany, w tym nie będą podlegać profilowaniu.
6) Państwa dane osobowe nie będą przekazywane
poza Europejski Obszar Gospodarczy (obejmujący Unię Europejską, Norwegię,
Liechtenstein i Islandię).
7) W związku z przetwarzaniem Państwa danych
osobowych, przysługują Państwu następujące prawa:
a) prawo dostępu do swoich danych oraz
otrzymania ich kopii;
b) prawo do sprostowania (poprawiania) swoich
danych osobowych;
c) prawo do ograniczenia przetwarzania danych
osobowych;
d) prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu
Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2,
00-193 Warszawa), w sytuacji, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych
osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych
(RODO).
8) Podanie przez Państwa danych osobowych nie jest
obowiązkowe, jednak nieprzekazanie danych skutkować będzie brakiem realizacji
celu, o którym mowa w punkcie 3.
9) Państwa dane mogą zostać przekazane
podmiotom zewnętrznym na podstawie umowy powierzenia przetwarzania danych
osobowych, a także podmiotom lub organom uprawnionym na podstawie przepisów prawa.
Załączniki:
1) Załącznik nr 1 – projektowane postanowienia umowy
2)
Załącznik
nr 2 - druk oferty
Agnieszka Ciemachowska
/dokument podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym/
2021-11-17 14:39 | Agnieszka Ciemachowska | Zamawiający informuje, że w postępowaniu: "Modernizacja sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Wiatrowo" jako najkorzystniejsza została wybrana oferta złożona przez przez Tadeusza Przybyła prowadzącego działalność gospodarczą pod firmą: Pracownia Usługowo - Projektowa Tadeusz Przybył z siedzibą w Wągrowcu. W załączeniu protokół z postępowania. Agnieszka Ciemachowska |
2021-11-12 13:18 | Agnieszka Ciemachowska | Zamawiający informuje, że oferta złożona w postępowaniu: "Modernizacja sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Wiatrowo" przez podmiot: ANTECH mgr inż. Anna Owsianka została odrzucona. W treści punktu 9 ust. 3 Zapytania ofertowego, Zamawiający określił, że: "Ofertę należy złożyć w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym". Sposób składania oferty został opisany w puncie 10: "Oferta składana elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym podpisem kwalifikowanym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W procesie składania oferty za pośrednictwem platformazakupowa.pl, wykonawca powinien złożyć podpis bezpośrednio na dokumentach przesłanych za pośrednictwem platformazakupowa.pl.". Wymóg podpisania oferty elektronicznym podpisem kwalifikowanym, zaufanym lub osobistym został również wyraźnie zaznaczony w formularzu ofertowym oraz na formularzu składania ofert ma Platformie Zakupowej OpenNexus. Oferta wykonawcy ANTECH mgr inż. Anna Owsianka została złożona w sposób nieprawidłowy, w związku z powyższym podlega odrzuceniu. Agnieszka Ciemachowska |
2021-11-12 12:40 | Agnieszka Ciemachowska | Zamawiający podaje informacje z otwarcia ofert złożonych w postępowaniu: " Modernizacja sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Wiatrowo". |
2021-11-10 13:00 | Buyer message | Zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia kwotę 1 030,00 zł |
Announcements