Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: 09/ZO/2021 Zakup i sukcesywna dostawa odczynników i materiałów zużywalnych do aparatu ABL 90 FLEX

Stanisław Żak
SP ZOZ MSWiA w Kielcach
Deadlines:
Published : 02-11-2021 15:26:00
Placing offers : 08-11-2021 11:00:00
Offers opening : 08-11-2021 11:15:00
Procedure: Zapytanie ofertowe
Type: Supply

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
09_ZO_2021 - zał. 1 formularz asortymentowo-cenowy.docx docx 21.47 2021-11-02 15:26:00 Proceeding
09_ZO_2021 Projektowane post. umowy - Dostawa odc. do aparatu ABL 90 FLEX ver2.pdf pdf 3285.1 2021-11-02 15:26:00 Proceeding
09_ZO_2021 Zapytanie ofertowe.pdf pdf 1737.93 2021-11-02 15:26:00 Proceeding
09_ZO_2021 - zał. 1 formularz asortymentowo-cenowy.docx docx 21.47 2021-11-02 15:39:47 Subject of the order
09_ZO_2021 - zał. 1 formularz asortymentowo-cenowy.docx docx 21.47 2021-11-02 15:26:00 Criterion
09_ZO_2021 Formularz ofertowy.docx docx 35.17 2021-11-02 15:26:00 Criterion
09_ZO_2021 Informacja o wyborze oferty.pdf pdf 310.25 2021-11-09 14:01:00 Public message

Announcements

2021-11-09 14:01 Stanisław Żak
SP ZOZ MSWiA w Kielcach im. św. Jana Pawła II, ul. Wojska Polskiego 51, 25-375 Kielce, działając na podstawie §5 „Instrukcji udzielania zamówień publicznych w SP ZOZ MSWiA w Kielcach” dla których wartość nie przekracza 130 000 zł, przekazuje informację o wyborze najkorzystniejszej oferty w postępowaniu na „Zakup i sukcesywna dostawa odczynników i materiałów zużywalnych do aparatu ABL 90 FLEX”, znak postępowania 09/ZO/2021. W w/w postępowaniu jako najkorzystniejszą wybrano:

Wybrano ofertę firmy Radiometer Sp. z o.o., al. Jerozolimskie 181a, 02-222 Warszawa.
Uzasadnienie i termin podpisania umowy - w załączeniu.

09_ZO_2021 Informacj [...].pdf

2021-11-09 13:56 Stanisław Żak
Dyrekcja SP ZOZ MSWiA w Kielcach informuje, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia na „Zakup i sukcesywna dostawa odczynników i materiałów zużywalnych do aparatu ABL 90 FLEX” została złożona oferta:

Nazwa (firma) i adres wykonawcy: RADIOMETER SP. Z O.O. AL. JEROZOLIMSKIE 181A 02-222 WARSZAWA
Cena gross oferty 69 602,94 ZŁ
2021-11-08 11:00 Buyer message SP ZOZ MSWiA w Kielcach im. św. Jana Pawła II działając, informuje, że na sfinansowanie wyżej wymienionego zamówienia przeznaczył kwotę
w wysokości 69 602,94 zł brutto.
2021-11-05 10:47 Stanisław Żak Zamawiający zmienia termin na składanie ofert do dn. 08-11-2021 r. godz. 11:00
Otwarcie ofert nastąpi 08-11-2021 r. o godz. 11:15

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 -

09_ZO_2021 - zał. 1 [...].docx

1 pc. - (0)
Currency rates NBP , EUR: 4.2624 PLN

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 100% Offer value

09_ZO_2021 - zał. 1 [...].docx

09_ZO_2021 Formularz [...].docx

0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - ... dni od otrzymania zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 266