Zakupowa logo
@{ appsTranslations[activeApplication] }
  • Załóż konto wykonawcy
  • Zaloguj się
    Nie pamiętasz hasła?

Używamy plików cookies, aby zapewnić prawidłowe działanie serwisu oraz – za Twoją zgodą – do celów analitycznych. Wykorzystujemy w tym zakresie rozwiązania naszych partnerów: Google i Meta. Możesz zaakceptować wszystkie pliki cookies, odrzucić wszystkie poza niezbędnymi albo wybrać szczegółowe ustawienia Polityce prywatności

Niezbędne pliki cookies

Niezbędne pliki cookie są nieodzowne dla prawidłowego funkcjonowania serwisu. Umożliwiają podstawowe działania, takie jak nawigacja po stronie, logowanie czy zapewnienie bezpieczeństwa. Bez tych plików strona nie może działać poprawnie. Nie wymagają zgody użytkownika.

Analityczne pliki cookies

Analityczne pliki cookies pomagają nam lepiej zrozumieć, w jaki sposób użytkownicy korzystają z naszej witryny. Dzięki nim możemy zliczać wizyty, identyfikować źródła ruchu i analizować wydajność strony, co pozwala nam ją systematycznie ulepszać. Ich stosowanie wymaga Twojej zgody.

Google Analytics

Umożliwia nam zbieranie anonimowych informacji statystycznych o sposobie korzystania ze strony (np. liczba wizyt, źródła ruchu, najczęściej odwiedzane podstrony). Dzięki temu możemy analizować i ulepszać funkcjonalność serwisu.

Meta Pixel (Meta Platforms Ireland Ltd.)

Meta wykorzystuje dane z narzędzi takich jak Pixel również do celów analitycznych – m.in. do pomiaru konwersji, analizy skuteczności kampanii i lepszego zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy korzystają z naszej witryny. Dane te pomagają nam optymalizować treści i działania marketingowe.

Clarity Microsoft

Clarity to narzędzie analityczne od Microsoft, które pomaga nam zrozumieć, jak użytkownicy poruszają się po stronie – np. które elementy klikają, jak przewijają treści czy jak wygląda ich ścieżka wizyty. Dzięki temu możemy poprawiać wygodę korzystania z serwisu i usuwać ewentualne problemy techniczne.

Marketingowe pliki cookies

Marketingowe pliki cookies służą do śledzenia aktywności użytkowników w różnych serwisach internetowych. Umożliwiają wyświetlanie reklam dopasowanych do zainteresowań i potrzeb, a jednocześnie pozwalają mierzyć skuteczność działań reklamowych. Ich stosowanie wymaga Twojej zgody. W ramach tych plików mogą działać dostawcy tacy jak Google (Ads / DoubleClick / Analytics 4), Meta (Pixel / Conversions API), LinkedIn (Insight Tag) oraz narzędzia zarządzające tagami (Google Tag Manager). Dane z tych narzędzi mogą być łączone w celach remarketingowych — co pozwala ponownie kierować reklamy do osób, które wcześniej odwiedziły nasze strony lub korzystały z Platformy.

Meta Pixel (Meta Platforms Ireland Ltd.)

Meta Pixel pozwala rejestrować działania podejmowane przez użytkowników na stronie (np. odwiedzenie określonej podstrony, wysłanie formularza). Umożliwia to kierowanie spersonalizowanych reklam w serwisach Meta (Facebook, Instagram), mierzenie skuteczności kampanii i docieranie do osób, które wcześniej odwiedziły naszą stronę (remarketing). Dodatkowo Meta może korzystać z funkcji Conversions API, która przekazuje zaszyfrowane dane o zdarzeniach (np. odwiedziny, kliknięcia) w celu lepszego dopasowania reklam do odbiorców.

Google Ads / DoubleClick (Google LLC)

Google wykorzystuje marketingowe pliki cookies do śledzenia aktywności użytkownika w różnych serwisach internetowych. Dzięki nim możliwe jest wyświetlanie reklam dopasowanych do zainteresowań, prowadzenie remarketingu oraz mierzenie skuteczności kampanii reklamowych w wyszukiwarce Google, na YouTube i w sieci reklamowej Google. Google może łączyć dane pochodzące z różnych usług (np. Google Ads, Analytics 4, YouTube) w celu oceny skuteczności kampanii.

LinkedIn Insight Tag

LinkedIn Insight Tag umożliwia analizę efektywności reklam i kierowanie ich do użytkowników LinkedIn, którzy odwiedzili naszą stronę. Dane są agregowane i wykorzystywane do tworzenia statystyk konwersji oraz remarketingu w obrębie serwisu LinkedIn.

Google Tag Manager (GTM)

Google Tag Manager nie zbiera samodzielnie danych osobowych. Umożliwia jednak uruchamianie tagów innych dostawców (np. Google Ads, Meta Pixel, LinkedIn Insight Tag). Zarządzanie tagami odbywa się zgodnie z ustawieniami Twojej zgody na pliki cookies.

Pliki cookies to niewielkie pliki tekstowe zapisywane na Twoim urządzeniu podczas korzystania ze strony. Ułatwiają one prawidłowe działanie serwisu, poprawiają jego funkcjonalność i pozwalają nam lepiej dopasowywać treści oraz usługi do potrzeb użytkowników.

Zgodnie z prawem, bez Twojej zgody możemy stosować wyłącznie te cookies, które są niezbędne do działania strony. Wszystkie pozostałe – w szczególności cookies analityczne – wykorzystujemy wyłącznie wtedy, gdy wyrazisz na to zgodę.

W tym zakresie współpracujemy z naszymi partnerami: Google, Microsoft i Meta. Dane zbierane przy użyciu ich narzędzi są przetwarzane zgodnie z politykami prywatności tych podmiotów i mogą być – w niektórych przypadkach – przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy (np. do USA). Partnerzy ci stosują mechanizmy ochrony danych, w tym EU-US Data Privacy Framework.

Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies lub wycofać zgodę – wystarczy skorzystać z opcji „Ustawienia cookies” dostępnej w stopce strony.

Dostawca: Open Nexus Sp. z o.o
Dowiedz się więcej: https://platformazakupowa.pl/strona/polityka-prywatnosci
Dostawca: Google LLC
Dowiedz się więcej: https://business.safety.google/privacy/
Zakupowa logo
  • Załóż konto wykonawcy
  • Zaloguj się
    Nie pamiętasz hasła?
  • 12:04:30
    • PL
    • EN
  1. Strona główna
  2. Postępowanie ID 523060
Twoja oferta nie została złożona. Nie udało się poprawnie zaszyfrować oferty, spróbuj ponownie.
Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Uzyskaj wadium

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie ID: 523060 : ZP.270.50.2021 „Modernizacja budynku komunalnego przy ul. Kolejowej 11 w Jaroszowcu.”

Logo Firmy

Wystawiający

  • Użytkownik
    Joanna Kujawa-Popowska
  • Organizacja
    Urząd Gminy Klucze
  • Wiadomość do zamawiającego

Terminy

  • Zamieszczenia
    2021-10-18 13:36:00
  • Składania
    2021-10-22 10:00:00
  • Otwarcie ofert
    2021-10-22 10:05:00
  • Tryb
    Zapytanie ofertowe
  • Rodzaj
    Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY

„Modernizacja budynku komunalnego przy ul. Kolejowej 11 w Jaroszowcu.”

o  wartości poniżej 130 000,00 złotych

(nazwa i rodzaj zamówienia)

 

I.    Nazwa i adres Zamawiającego: Gmina Klucze, ul. Partyzantów 1, 32-310 Klucze 

 

II.   Opis przedmiotu zamówienia:

Szczegółowy zakres robót określono w projekcie budowlanym, kosztorysie nakładczym i przedmiarze robót. Przedmiotem zamówienia publicznego jest:

Roboty rozbiórkowe:

-     skucie tynków

-     demontaż stolarki drzwiowej

-     demontaż stolarki okiennej

-     przebicia instalacyjne

-     rozbiórka podłóg drewnianych

Roboty ogólno-budowlane:

-     zamurowanie otworów

-     wykonanie podłoża pod posadzki

-     wykonanie sufitu podwieszanego

-     wykonanie izolacji przeciwwilgociowych

-     wykonanie tynków na ścianach

-     pokrycie podłóg i ścian płytkami ceramicznymi

-     malowanie ścian

-     montaż stolarki drzwiowej i okiennej

-     wykonanie instalacji wod.-kan., montaż armatury sanitarnej tzw. Biały montaż wraz z bateriami

-     wykonanie kanałów wentylacyjnych

Roboty instalacyjne elektryczne:

-     roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

-     instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych

    

Uwaga:

Budynek modernizowany jest budynkiem komunalnym mieszkaniowym w związku z tym Zamawiający zwraca uwagę na stawkę podatku VAT, która w tym przypadku wynosi 8 %.


Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z załączonymi projektami, przedmiarami i kosztorysami nakładczymi z zastosowaniem materiałów o parametrach zgodnych lub równoważnych  z zawartymi w przedmiarach i kosztorysach nakładczych.

 

termin wykonania zamówienia: 20.12.2021r.

okres gwarancji: minimum 36 miesięcy

warunki  płatności :

1)        Za wykonane roboty ustala się wynagrodzenie kosztorysowe Wykonawcy.

2)        Wynagrodzenie płatne będzie po bezusterkowym odebraniu przedmiotu umowy przez Zamawiającego, na podstawie pisemnego bezusterkowego protokołu odbioru podpisanego przez obie strony umowy i po przedłożeniu prawidłowo wystawionej faktury.

3)        Bezusterkowy protokół odbioru końcowego będzie stanowił wyłączny dowód na należyte i terminowe wykonanie przedmiotu umowy oraz wyłączną podstawę do wystawienia przez Wykonawcę faktury końcowej z tytułu wykonanych robót.

4)        Za usługi niewykonane lub usługi dodatkowe bądź zamienne, wykonane bez pisemnej zgody Zamawiającego, Wykonawca nie otrzyma wynagrodzenia.

5)        Zapłata wynagrodzenia nastąpi w terminie do 7 dni od daty doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury, przelewem na konto bankowe Wykonawcy podane w jej treści. Błędnie wystawiony rachunek lub faktura VAT spowoduje ponowne rozpoczęcie biegu 7 – dniowego terminu płatności liczonego od dnia dostarczenia prawidłowych dokumentów rozliczeniowych.

6)        Ostateczne rozliczenie za należyte wykonanie przedmiotu umowy nastąpi na podstawie kosztorysu powykonawczego zatwierdzonego przez Zamawiającego.

7)        Za dzień zapłaty wynagrodzenia uważa się dzień obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego

 

3.    Warunki:

Proponowane warunki udziału wykonawców w postępowaniu:

a)    Kryteria oceny ofert: 100 % cena,

b)    Forma wynagrodzenia – kosztorysowe,

c)    Udzielenie gwarancji na minimum 36 miesięcy.

 

4.    Istotne postanowienia umowne:

1)        W okresie gwarancji i rękojmi Wykonawca obowiązany jest do nieodpłatnego usuwania zgłoszonych wad, nie później niż w terminie wskazanym przez Zamawiającego.

2)        Jeżeli Wykonawca nie usunie wad w terminie wskazanym przez Zamawiającego, Zamawiający może zlecić ich usunięcie innemu podmiotowi na koszt i ryzyko Wykonawcy. O zamiarze powierzenia usunięcia wad innemu podmiotowi, Zamawiający powiadomi Wykonawcę co najmniej 14 dni wcześniej. Dodatkowo Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 10 % wynagrodzenia umownego brutto z tytułu niewykonania usunięcia wad. Poniesione na tej podstawie koszty zastępczego usunięcia usterek Zamawiający jest uprawniony potrącić  z wynagrodzenia Wykonawcy.

3)        Okres gwarancji ulega przedłużeniu o okres usuwania wad w przedmiocie umowy.

 

Załączniki do zapytania :

-     Klauzula informacyjna RODO - załącznik nr 1,

-     Druk oferty - wzór załącznik nr 2 ,

-     Przedmiary robót – Załącznik nr 3,

-     Dokumentacja projektowa – Załącznik nr 4.

 

III.  Forma złożenia oferty:

Ofertę na formularzu należy złożyć w terminie do dnia 22.10.2021r. do godziny 10:00 w formie:

elektronicznej przez platformę zakupową.

https://platformazakupowa.pl/pn/ug_klucze/proceedings

Oferta  musi zostać opatrzona danymi Wykonawcy wraz z adresem i nr telefonu.

IV.  Do oferty należy załączyć:

-          Klauzula informacyjna RODO - załącznik nr 1,

-          Druk oferty - wzór załącznik nr 2 ,

-          Wypis KRS lub wypis z Ewidencji działalności gospodarczej,

-           Kosztorys ofertowy lub wycenę jednostkową,

Klucze, dnia 07 października 2021 r.

  

W przypadku pytań: 

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki

Nazwa
Rozszerzenie
Rozmiar (kB)
Data publikacji
Źródło
Pobierz
Załącznik nr 2 - druk oferty.doc doc 39
2021-10-18 13:36:00
Postępowanie
Załącznik nr 3 - Przedmiary robót.7z 7z 8627.53
2021-10-18 13:36:00
Postępowanie
Załącznik nr 4 - Dokumentacja projektowa.7z 7z 19028.57
2021-10-18 13:36:00
Postępowanie
Załącznik nr 1 - Klauzula informacyjna RODO.DOC DOC 45
2021-10-18 13:36:00
Postępowanie
Załącznik nr 2 - druk oferty.doc doc 39
2021-10-18 13:36:00
Przedmiot zamówienia
Załącznik nr 1 - Klauzula informacyjna RODO.DOC DOC 45
2021-10-18 13:36:00
Kryterium
Załącznik nr 3 - Przedmiary robót.7z 7z 8627.53
2021-10-18 13:36:00
Kryterium
Załącznik nr 2 - druk oferty.doc doc 39
2021-10-18 13:36:00
Kryterium

Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego

2021-10-25 10:09:15
Joanna Kujawa-Popowska

Klucze, dnia 22.10.2021 r.
Znak sprawy ZP.270.50.2021


Dokumentacja z przeprowadzonego postępowania
o wartości nie przekraczającej równowartości 130 000 złotych
zgodnie z art. 2 ust.1 pkt.1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129. z poź. Zm.)
ustawy nie stosuje się.

1. W celu zamówienia
„Modernizacja budynku komunalnego przy ul. Kolejowej 11 w Jaroszowcu.”

które jest dostawą/usługą/robotą budowlaną (*) przeprowadzono procedurę:

rozeznania rynku zgodnie z regulaminem udzielania zamówień publicznych w UG Klucze dla przedziału cenowego powyżej 40 000,00 zł. netto i poniżej 130 000,00 zł netto
Wartość szacunkowa zamówienia: 60 687,44 zł wartość netto

2. Dla zamówienia poniżej 130 000,00 zł netto w dniu 18.10.2021 r. zaproszono do udziału
w postępowaniu niżej wymienionych Wykonawców:


1. P.P.H.U. „EURO-MAR” Tomasz Marcinkowski
2. Firma Remontowo –Budowlana, Ryszard Straszak
3. Zakład Usługowo – Handlowy Ryszard Barczyk

poprzez: zaproszenie do złożenia ofert, poprzez platformę zakupową, publikacje na BIP zamawiającego – procedura otwarta, które stanowią integralną część niniejszej dokumentacji.

W terminie do dnia 22.10.2021 r. do godziny 10:00 przedstawiono poniższe oferty:


1
Firma Remontowo –Budowlana, Ryszard Straszak , 66,203.36 zł netto, 71 499,63 zł brutto


1. Wybrano ofertę: Firma Remontowo –Budowlana, Ryszard Straszak

3. Oferta spełnia wymagania Zamawiającego, zawiera wszystkie elementy, mieści się w kwocie jaką zamawiający ma przeznaczoną na realizację zamówienia.


Osoby odpowiedzialne za przeprowadzone postępowanie: Joanna Kujawa-Popowska


Osoby merytorycznie odpowiedzialne za zamówienie: Andrzej Grzegorczyk



Zatwierdzam
Wójt Gminy Klucze
Norbert Bień



Klucze, dnia 22.10.2021 r.

Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS

Import Oferty

Import oferty XLS w 3 prostych krokach:

  1. Pobierz szablon postępowania
  2. Otwórz i uzpełnij go na swoim komputerze
  3. Wybierz zapisany plik i prześlij go poniżej

Dane zapisane w pliku XLS zostaną zaimportowane do formularza składania oferty

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 „Modernizacja budynku komunalnego przy ul. Kolejowej 11 w Jaroszowcu.” „Modernizacja budynku komunalnego przy ul. Kolejowej 11 w Jaroszowcu.”

Załącznik nr 2 - dru [...].doc

1 robota budowlana - 0

Załączniki

Instrukcja pakowania i podziału plików

Kursy walut NBP
PLN: 1 PLN EUR: 4.2192 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Załącznik nr 2 - dru [...].doc

0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
0

Załączniki

Instrukcja pakowania i podziału plików

2 Warunki płatności - Przelew 7 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" 0

Załączniki

Instrukcja pakowania i podziału plików

3 Termin realizacji - 20.12.2021r. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" 0

Załączniki

Instrukcja pakowania i podziału plików

4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" 0

Załączniki

Instrukcja pakowania i podziału plików

5 Gwarancja - Udzielenie gwarancji na minimum 36 miesięcy. Proszę potwierdzić i podać ilość miesięcy. 0

Załączniki

Instrukcja pakowania i podziału plików

6 Klauzula informacyjna RODO - Skan podpisanej Klauzuli informacyjnej RODO ( załącznik nr 1) (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Załącznik nr 1 - Kla [...].DOC

0

Załączniki

Instrukcja pakowania i podziału plików

7 Kosztorys ofertowy lub wycena jednostkowa - Proszę o załączenie Kosztorysu ofertowego lub wyceny jednostkowej zgodnie z załączonymi przedmiarami ( Załącznik nr 3) (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Załącznik nr 3 - Prz [...].7z

0

Załączniki

Instrukcja pakowania i podziału plików

8 Wypis KRS lub wypis z Ewidencji działalności gospodarczej - Proszę o załączenie wypisu KRS lub wypisu z Ewidencji działalności gospodarczej. (Zamawiający wymaga załączenia pliku) 0

Załączniki

Instrukcja pakowania i podziału plików

0

Załączniki

Instrukcja pakowania i podziału plików

Pobierz dane

Uwaga

UWAGA! W tym postępowaniu czas na przyjmowanie ofert dobiegł końca. Złożona oferta trafi do sekcji ofert złożonych po terminie składania ofert..

Liczba odsłon strony:
273
Odblokuj formularz

Uwaga!

Wykryliśmy, że w tym postępowaniu jest już złożona oferta z adresu: i posiada status: .
Składając nową ofertę, stara otrzyma status Wycofana.
Czy chcesz kontynuować składanie nowej oferty?
Nie

Wyślij wiadomość prywatną do zamawiającego


0

Wpisz kod, który został wysłany na podany adres e-mail

Wprowadzony kod uwierzytelniający jest nieprawidłowy

proceeding_place_offer.verification_code_generate_error

Nie otrzymałeś? Wyślij ponownie kod

Wysłanie wiadomości oznacza akceptację Regulaminu oraz Polityki prywatności operatora platformazakupowa.pl.

Wiadomość nie zostanie wyslana

Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?

Załączniki

Zakupowa
  • Strona główna
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Instrukcje
  • FAQ
  • Kontakt