Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: ZP.270.50.2021 „Modernizacja budynku komunalnego przy ul. Kolejowej 11 w Jaroszowcu.”

Joanna Kujawa-Popowska
Urząd Gminy Klucze
Termin:
Zamieszczenia : 18-10-2021 13:36:00
Składania : 22-10-2021 10:00:00
Otwarcia : 22-10-2021 10:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY

„Modernizacja budynku komunalnego przy ul. Kolejowej 11 w Jaroszowcu.”

o  wartości poniżej 130 000,00 złotych

(nazwa i rodzaj zamówienia)

 

I.    Nazwa i adres Zamawiającego: Gmina Klucze, ul. Partyzantów 1, 32-310 Klucze 

 

II.   Opis przedmiotu zamówienia:

Szczegółowy zakres robót określono w projekcie budowlanym, kosztorysie nakładczym i przedmiarze robót. Przedmiotem zamówienia publicznego jest:

Roboty rozbiórkowe:

-     skucie tynków

-     demontaż stolarki drzwiowej

-     demontaż stolarki okiennej

-     przebicia instalacyjne

-     rozbiórka podłóg drewnianych

Roboty ogólno-budowlane:

-     zamurowanie otworów

-     wykonanie podłoża pod posadzki

-     wykonanie sufitu podwieszanego

-     wykonanie izolacji przeciwwilgociowych

-     wykonanie tynków na ścianach

-     pokrycie podłóg i ścian płytkami ceramicznymi

-     malowanie ścian

-     montaż stolarki drzwiowej i okiennej

-     wykonanie instalacji wod.-kan., montaż armatury sanitarnej tzw. Biały montaż wraz z bateriami

-     wykonanie kanałów wentylacyjnych

Roboty instalacyjne elektryczne:

-     roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

-     instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych

    

Uwaga:

Budynek modernizowany jest budynkiem komunalnym mieszkaniowym w związku z tym Zamawiający zwraca uwagę na stawkę podatku VAT, która w tym przypadku wynosi 8 %.


Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z załączonymi projektami, przedmiarami i kosztorysami nakładczymi z zastosowaniem materiałów o parametrach zgodnych lub równoważnych  z zawartymi w przedmiarach i kosztorysach nakładczych.

 

termin wykonania zamówienia: 20.12.2021r.

okres gwarancji: minimum 36 miesięcy

warunki  płatności :

1)        Za wykonane roboty ustala się wynagrodzenie kosztorysowe Wykonawcy.

2)        Wynagrodzenie płatne będzie po bezusterkowym odebraniu przedmiotu umowy przez Zamawiającego, na podstawie pisemnego bezusterkowego protokołu odbioru podpisanego przez obie strony umowy i po przedłożeniu prawidłowo wystawionej faktury.

3)        Bezusterkowy protokół odbioru końcowego będzie stanowił wyłączny dowód na należyte i terminowe wykonanie przedmiotu umowy oraz wyłączną podstawę do wystawienia przez Wykonawcę faktury końcowej z tytułu wykonanych robót.

4)        Za usługi niewykonane lub usługi dodatkowe bądź zamienne, wykonane bez pisemnej zgody Zamawiającego, Wykonawca nie otrzyma wynagrodzenia.

5)        Zapłata wynagrodzenia nastąpi w terminie do 7 dni od daty doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury, przelewem na konto bankowe Wykonawcy podane w jej treści. Błędnie wystawiony rachunek lub faktura VAT spowoduje ponowne rozpoczęcie biegu 7 – dniowego terminu płatności liczonego od dnia dostarczenia prawidłowych dokumentów rozliczeniowych.

6)        Ostateczne rozliczenie za należyte wykonanie przedmiotu umowy nastąpi na podstawie kosztorysu powykonawczego zatwierdzonego przez Zamawiającego.

7)        Za dzień zapłaty wynagrodzenia uważa się dzień obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego

 

3.    Warunki:

Proponowane warunki udziału wykonawców w postępowaniu:

a)    Kryteria oceny ofert: 100 % cena,

b)    Forma wynagrodzenia – kosztorysowe,

c)    Udzielenie gwarancji na minimum 36 miesięcy.

 

4.    Istotne postanowienia umowne:

1)        W okresie gwarancji i rękojmi Wykonawca obowiązany jest do nieodpłatnego usuwania zgłoszonych wad, nie później niż w terminie wskazanym przez Zamawiającego.

2)        Jeżeli Wykonawca nie usunie wad w terminie wskazanym przez Zamawiającego, Zamawiający może zlecić ich usunięcie innemu podmiotowi na koszt i ryzyko Wykonawcy. O zamiarze powierzenia usunięcia wad innemu podmiotowi, Zamawiający powiadomi Wykonawcę co najmniej 14 dni wcześniej. Dodatkowo Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 10 % wynagrodzenia umownego brutto z tytułu niewykonania usunięcia wad. Poniesione na tej podstawie koszty zastępczego usunięcia usterek Zamawiający jest uprawniony potrącić  z wynagrodzenia Wykonawcy.

3)        Okres gwarancji ulega przedłużeniu o okres usuwania wad w przedmiocie umowy.

 

Załączniki do zapytania :

-     Klauzula informacyjna RODO - załącznik nr 1,

-     Druk oferty - wzór załącznik nr 2 ,

-     Przedmiary robót – Załącznik nr 3,

-     Dokumentacja projektowa – Załącznik nr 4.

 

III.  Forma złożenia oferty:

Ofertę na formularzu należy złożyć w terminie do dnia 22.10.2021r. do godziny 10:00 w formie:

elektronicznej przez platformę zakupową.

https://platformazakupowa.pl/pn/ug_klucze/proceedings

Oferta  musi zostać opatrzona danymi Wykonawcy wraz z adresem i nr telefonu.

IV.  Do oferty należy załączyć:

-          Klauzula informacyjna RODO - załącznik nr 1,

-          Druk oferty - wzór załącznik nr 2 ,

-          Wypis KRS lub wypis z Ewidencji działalności gospodarczej,

-           Kosztorys ofertowy lub wycenę jednostkową,

Klucze, dnia 07 października 2021 r.

  

W przypadku pytań: 

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załącznik nr 2 - druk oferty.doc doc 39 2021-10-18 13:36:00 Postępowanie
Załącznik nr 3 - Przedmiary robót.7z 7z 8627.53 2021-10-18 13:36:00 Postępowanie
Załącznik nr 4 - Dokumentacja projektowa.7z 7z 19028.57 2021-10-18 13:36:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 - Klauzula informacyjna RODO.DOC DOC 45 2021-10-18 13:36:00 Postępowanie
Załącznik nr 2 - druk oferty.doc doc 39 2021-10-18 13:36:00 Przedmiot zamówienia
Załącznik nr 1 - Klauzula informacyjna RODO.DOC DOC 45 2021-10-18 13:36:00 Kryterium
Załącznik nr 3 - Przedmiary robót.7z 7z 8627.53 2021-10-18 13:36:00 Kryterium
Załącznik nr 2 - druk oferty.doc doc 39 2021-10-18 13:36:00 Kryterium

Komunikaty

2021-10-25 10:09 Joanna Kujawa-Popowska

Klucze, dnia 22.10.2021 r.
Znak sprawy ZP.270.50.2021


Dokumentacja z przeprowadzonego postępowania
o wartości nie przekraczającej równowartości 130 000 złotych
zgodnie z art. 2 ust.1 pkt.1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129. z poź. Zm.)
ustawy nie stosuje się.

1. W celu zamówienia
„Modernizacja budynku komunalnego przy ul. Kolejowej 11 w Jaroszowcu.”

które jest dostawą/usługą/robotą budowlaną (*) przeprowadzono procedurę:

rozeznania rynku zgodnie z regulaminem udzielania zamówień publicznych w UG Klucze dla przedziału cenowego powyżej 40 000,00 zł. netto i poniżej 130 000,00 zł netto
Wartość szacunkowa zamówienia: 60 687,44 zł wartość netto

2. Dla zamówienia poniżej 130 000,00 zł netto w dniu 18.10.2021 r. zaproszono do udziału
w postępowaniu niżej wymienionych Wykonawców:


1. P.P.H.U. „EURO-MAR” Tomasz Marcinkowski
2. Firma Remontowo –Budowlana, Ryszard Straszak
3. Zakład Usługowo – Handlowy Ryszard Barczyk

poprzez: zaproszenie do złożenia ofert, poprzez platformę zakupową, publikacje na BIP zamawiającego – procedura otwarta, które stanowią integralną część niniejszej dokumentacji.

W terminie do dnia 22.10.2021 r. do godziny 10:00 przedstawiono poniższe oferty:


1
Firma Remontowo –Budowlana, Ryszard Straszak , 66,203.36 zł netto, 71 499,63 zł brutto


1. Wybrano ofertę: Firma Remontowo –Budowlana, Ryszard Straszak

3. Oferta spełnia wymagania Zamawiającego, zawiera wszystkie elementy, mieści się w kwocie jaką zamawiający ma przeznaczoną na realizację zamówienia.


Osoby odpowiedzialne za przeprowadzone postępowanie: Joanna Kujawa-Popowska


Osoby merytorycznie odpowiedzialne za zamówienie: Andrzej Grzegorczyk



Zatwierdzam
Wójt Gminy Klucze
Norbert Bień



Klucze, dnia 22.10.2021 r.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 „Modernizacja budynku komunalnego przy ul. Kolejowej 11 w Jaroszowcu.” „Modernizacja budynku komunalnego przy ul. Kolejowej 11 w Jaroszowcu.”

Załącznik nr 2 - dru [...].doc

1 robota budowlana - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3225 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Załącznik nr 2 - dru [...].doc

0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 7 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - 20.12.2021r. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Gwarancja - Udzielenie gwarancji na minimum 36 miesięcy. Proszę potwierdzić i podać ilość miesięcy. (0)
6 Klauzula informacyjna RODO - Skan podpisanej Klauzuli informacyjnej RODO ( załącznik nr 1) (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Załącznik nr 1 - Kla [...].DOC

(0)
7 Kosztorys ofertowy lub wycena jednostkowa - Proszę o załączenie Kosztorysu ofertowego lub wyceny jednostkowej zgodnie z załączonymi przedmiarami ( Załącznik nr 3) (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Załącznik nr 3 - Prz [...].7z

(0)
8 Wypis KRS lub wypis z Ewidencji działalności gospodarczej - Proszę o załączenie wypisu KRS lub wypisu z Ewidencji działalności gospodarczej. (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 184