Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: ZP.270.49.2021 „Modernizacja budynku wielofunkcyjnego w Krzywopłotach polegająca na wykonaniu podnośnika platformowego. Modernizacja budynku wielofunkcyjnego w Krzywopłotach polegająca na wykonaniu podnośnika platformowego – FS Krzywopłoty.”

Joanna Kujawa-Popowska
Urząd Gminy Klucze
Termin:
Zamieszczenia : 13-10-2021 12:16:00
Składania : 20-10-2021 10:00:00
Otwarcia : 20-10-2021 10:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja


  ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY

„Modernizacja budynku wielofunkcyjnego w Krzywopłotach polegająca na wykonaniu podnośnika platformowego.

Modernizacja budynku wielofunkcyjnego w Krzywopłotach polegająca na wykonaniu podnośnika platformowego – FS Krzywopłoty.”

o  wartości poniżej 130 000,00 złotych 

(nazwa i rodzaj zamówienia)

 

I.    Nazwa i adres Zamawiającego: Gmina Klucze, ul. Partyzantów 1, 32-310 Klucze 

 

II.   Opis przedmiotu zamówienia:

Szczegółowy zakres robót określono w kosztorysie inwestorskim i przedmiarze robót oraz wyciągu z projektu technicznego.

Przedmiotem zamówienia publicznego jest:

-     montaż konstrukcji platformy dźwigowej dla osób niepełnosprawnych o wym. 1300x2030 wraz z wykonaniem fundamentu oraz podłączeniem elektrycznym,

-     wykonanie dojścia do platformy dźwigowej z kostki brukowej – 27,30 m2.

 

Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z załączonym projektem budowlanym i przedmiarem z zastosowaniem materiałów o parametrach zgodnych lub równoważnych z zawartymi w projekcie budowlanym i przedmiarach.

 

termin wykonania zamówienia: 22.12.2021r.

okres gwarancji: minimum 36 miesięcy

warunki  płatności :

1)        Za wykonane roboty ustala się wynagrodzenie kosztorysowe Wykonawcy.

2)        Wynagrodzenie płatne będzie po bezusterkowym odebraniu przedmiotu umowy przez Zamawiającego, na podstawie pisemnego bezusterkowego protokołu odbioru podpisanego przez obie strony umowy i po przedłożeniu prawidłowo wystawionej faktury.

3)        Bezusterkowy protokół odbioru końcowego będzie stanowił wyłączny dowód na należyte i terminowe wykonanie przedmiotu umowy oraz wyłączną podstawę do wystawienia przez Wykonawcę faktury końcowej z tytułu wykonanych robót.

4)        Za usługi niewykonane lub usługi dodatkowe bądź zamienne, wykonane bez pisemnej zgody Zamawiającego, Wykonawca nie otrzyma wynagrodzenia.

5)        Zapłata wynagrodzenia nastąpi w terminie do 7 dni od daty doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury, przelewem na konto bankowe Wykonawcy podane w jej treści. Błędnie wystawiony rachunek lub faktura VAT spowoduje ponowne rozpoczęcie biegu 7 – dniowego terminu płatności liczonego od dnia dostarczenia prawidłowych dokumentów rozliczeniowych.

6)        Ostateczne rozliczenie za należyte wykonanie przedmiotu umowy nastąpi na podstawie kosztorysu powykonawczego zatwierdzonego przez Zamawiającego.

7)        Za dzień zapłaty wynagrodzenia uważa się dzień obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego

  

3.    Warunki:

Proponowane warunki udziału wykonawców w postępowaniu:

a)    Kryteria oceny ofert: 100 % cena,

b)    Forma wynagrodzenia – kosztorysowe,

c)    Udzielenie gwarancji na minimum 36 miesięcy.

 

4.    Istotne postanowienia umowne:

1)        W okresie gwarancji i rękojmi Wykonawca obowiązany jest do nieodpłatnego usuwania zgłoszonych wad, nie później niż w terminie wskazanym przez Zamawiającego.

2)        Jeżeli Wykonawca nie usunie wad w terminie wskazanym przez Zamawiającego, Zamawiający może zlecić ich usunięcie innemu podmiotowi na koszt i ryzyko Wykonawcy. O zamiarze powierzenia usunięcia wad innemu podmiotowi, Zamawiający powiadomi Wykonawcę co najmniej 14 dni wcześniej. Dodatkowo Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 10 % wynagrodzenia umownego brutto z tytułu niewykonania usunięcia wad. Poniesione na tej podstawie koszty zastępczego usunięcia usterek Zamawiający jest uprawniony potrącić  z wynagrodzenia Wykonawcy.

3)        Okres gwarancji ulega przedłużeniu o okres usuwania wad w przedmiocie umowy.

 

Załączniki do zapytania :

-     Klauzula informacyjna RODO - załącznik nr 1,

-     Druk oferty - wzór załącznik nr 2 ,

-     Przedmiar robót – Załącznik nr 3,

-     Dokumentacja projektowa – Załącznik nr 4.

 

III.  Forma złożenia oferty:

Ofertę na formularzu należy złożyć w terminie do dnia 21.10.2021r. do godziny 10:00 w formie:

elektronicznej przez platformę zakupową.

https://platformazakupowa.pl/pn/ug_klucze/proceedings

Oferta  musi zostać opatrzona danymi Wykonawcy wraz z adresem i nr telefonu.

IV.  Do oferty należy załączyć:

-          Klauzula informacyjna RODO - załącznik nr 1,

-          Druk oferty - wzór załącznik nr 2 ,

-          Wypis KRS lub wypis z Ewidencji działalności gospodarczej,

-           Kosztorys ofertowy lub wycenę jednostkową,

Klucze, dnia 13 października 2021 r.


W przypadku pytań: 

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załącznik nr 4 - Dokumentacja projektowa.zip zip 1469.23 2021-10-13 12:16:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 - Klauzula informacyjna RODO.DOC DOC 45 2021-10-13 12:16:00 Kryterium
Załącznik nr 2 - druk oferty.doc doc 40 2021-10-13 12:16:00 Kryterium
Załącznik nr 3 - Przedmiar robót.pdf pdf 92.4 2021-10-13 12:16:00 Kryterium

Komunikaty

2021-10-21 09:41 Joanna Kujawa-Popowska Klucze, dnia 20.10.2021 r.
Znak sprawy ZP.270.49.2021
Dokumentacja z przeprowadzonego postępowania
o wartości nie przekraczającej równowartości 130 000 złotych
zgodnie z art. 2 ust.1 pkt.1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129. z poź. Zm.) ustawy nie stosuje się.

1. W celu zamówienia
„Modernizacja budynku wielofunkcyjnego w Krzywopłotach polegająca na wykonaniu podnośnika platformowego.
Modernizacja budynku wielofunkcyjnego w Krzywopłotach polegająca na wykonaniu podnośnika platformowego – FS Krzywopłoty.”

które jest dostawą/usługą/robotą budowlaną (*) przeprowadzono procedurę:

rozeznania rynku zgodnie z regulaminem udzielania zamówień publicznych w UG Klucze dla przedziału cenowego powyżej 40 000,00 zł. netto i poniżej 130 000,00 zł netto
1. Wartość szacunkowa zamówienia: 59 202,84 zł wartość netto

Dla zamówienia poniżej 130 000,00 zł netto w dniu 11.10.2021 r. zaproszono do udziału
w postępowaniu niżej wymienionych Wykonawców:


W terminie do dnia 20.10.2021 r. do godziny 10:00 nie złożono oferty.
3. Wybrano ofertę: brak ofert

Osoby odpowiedzialne za przeprowadzone postępowanie: Joanna Kujawa-Popowska

Osoby merytorycznie odpowiedzialne za zamówienie: Andrzej Grzegorczyk
Wójt Gminy Klucze
Norbert Bień

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 „Modernizacja budynku wielofunkcyjnego w Krzywopłotach polegająca na wykonaniu podnośnika platformowego. Modernizacja budynku wielofunkcyjnego w Krzywopłotach polegająca na wykonaniu podnośnika platformowego – FS Krzywopłoty.” „Modernizacja budynku wielofunkcyjnego w Krzywopłotach polegająca na wykonaniu podnośnika platformowego. Modernizacja budynku wielofunkcyjnego w Krzywopłotach polegająca na wykonaniu podnośnika platformowego – FS Krzywopłoty.” 1 robota budowlana - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3225 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Załącznik nr 2 - dru [...].doc

0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 7 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - 22.12.2021r. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Gwarancja - Udzielenie gwarancji na minimum 36 miesięcy. Proszę potwierdzić i podać ilość miesięcy. (0)
6 Klauzula informacyjna RODO - Skan podpisanej Klauzuli informacyjnej RODO ( załącznik nr 1) (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Załącznik nr 1 - Kla [...].DOC

(0)
7 Kosztorys ofertowy lub wycena jednostkowa - Proszę o załączenie Kosztorysu ofertowego lub wyceny jednostkowej zgodnie z załączonymi przedmiarami ( Załącznik nr 3) (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Załącznik nr 3 - Prz [...].pdf

(0)
8 Wypis KRS lub wypis z Ewidencji działalności gospodarczej - Proszę o załączenie wypisu KRS lub wypisu z Ewidencji działalności gospodarczej. (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 205