- Strona główna
- Postępowanie ID 521027
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
ZP.270.49.2021 „Modernizacja budynku wielofunkcyjnego w Krzywopłotach polegająca na wykonaniu podnośnika platformowego. Modernizacja budynku wielofunkcyjnego w Krzywopłotach polegająca na wykonaniu podnośnika platformowego – FS Krzywopłoty.”
Wystawiający
-
UżytkownikJoanna Kujawa-Popowska
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2021-10-13 12:16:00
-
Składania2021-10-20 10:00:00
-
Otwarcie ofert2021-10-20 10:05:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajRobota budowlana
Wymagania i specyfikacja
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY
„Modernizacja
budynku wielofunkcyjnego w Krzywopłotach polegająca na wykonaniu podnośnika
platformowego.
Modernizacja
budynku wielofunkcyjnego w Krzywopłotach polegająca na wykonaniu podnośnika
platformowego – FS Krzywopłoty.”
o wartości poniżej 130 000,00 złotych
(nazwa i rodzaj zamówienia)
I. Nazwa i
adres Zamawiającego: Gmina Klucze, ul. Partyzantów 1, 32-310
Klucze
II. Opis
przedmiotu zamówienia:
Szczegółowy zakres
robót określono w kosztorysie inwestorskim i przedmiarze robót oraz wyciągu z
projektu technicznego.
Przedmiotem
zamówienia publicznego jest:
- montaż konstrukcji
platformy dźwigowej dla osób niepełnosprawnych o wym. 1300x2030 wraz z wykonaniem
fundamentu oraz podłączeniem elektrycznym,
- wykonanie dojścia
do platformy dźwigowej z kostki brukowej – 27,30 m2.
Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z załączonym projektem budowlanym i przedmiarem z zastosowaniem materiałów o parametrach zgodnych lub równoważnych z zawartymi w projekcie budowlanym i przedmiarach.
termin
wykonania zamówienia: 22.12.2021r.
okres
gwarancji: minimum 36 miesięcy
warunki
płatności :
1)
Za wykonane roboty ustala się wynagrodzenie kosztorysowe
Wykonawcy.
2)
Wynagrodzenie płatne będzie po bezusterkowym odebraniu przedmiotu umowy
przez Zamawiającego, na podstawie pisemnego bezusterkowego protokołu odbioru
podpisanego przez obie strony umowy i po przedłożeniu prawidłowo wystawionej
faktury.
3)
Bezusterkowy protokół odbioru końcowego będzie stanowił wyłączny dowód na
należyte i terminowe wykonanie przedmiotu umowy oraz wyłączną podstawę do wystawienia
przez Wykonawcę faktury końcowej z tytułu wykonanych robót.
4)
Za usługi niewykonane lub usługi dodatkowe bądź zamienne, wykonane bez
pisemnej zgody Zamawiającego, Wykonawca nie otrzyma wynagrodzenia.
5)
Zapłata wynagrodzenia nastąpi w terminie do 7 dni od daty doręczenia
Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury, przelewem na konto bankowe
Wykonawcy podane w jej treści. Błędnie wystawiony rachunek lub faktura VAT
spowoduje ponowne rozpoczęcie biegu 7 – dniowego terminu płatności liczonego od
dnia dostarczenia prawidłowych dokumentów rozliczeniowych.
6)
Ostateczne rozliczenie za należyte wykonanie przedmiotu umowy nastąpi na podstawie
kosztorysu powykonawczego zatwierdzonego przez Zamawiającego.
7)
Za dzień zapłaty wynagrodzenia uważa się dzień obciążenia rachunku
bankowego Zamawiającego
3. Warunki:
Proponowane warunki udziału wykonawców w postępowaniu:
a) Kryteria
oceny ofert: 100 % cena,
b) Forma
wynagrodzenia – kosztorysowe,
c) Udzielenie
gwarancji na minimum
36 miesięcy.
4. Istotne
postanowienia umowne:
1)
W okresie gwarancji i rękojmi Wykonawca obowiązany
jest do nieodpłatnego usuwania zgłoszonych wad, nie później niż w terminie
wskazanym przez Zamawiającego.
2)
Jeżeli Wykonawca nie usunie wad w terminie wskazanym
przez Zamawiającego, Zamawiający może zlecić ich usunięcie innemu podmiotowi na
koszt i ryzyko Wykonawcy. O zamiarze powierzenia
usunięcia wad innemu podmiotowi, Zamawiający powiadomi Wykonawcę co najmniej 14
dni wcześniej. Dodatkowo Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości
10 % wynagrodzenia umownego brutto z tytułu niewykonania usunięcia wad. Poniesione
na tej podstawie koszty zastępczego usunięcia usterek Zamawiający jest
uprawniony potrącić z wynagrodzenia
Wykonawcy.
3)
Okres gwarancji ulega przedłużeniu o okres usuwania
wad w przedmiocie umowy.
Załączniki do zapytania :
- Klauzula informacyjna RODO
- załącznik nr 1,
- Druk oferty - wzór załącznik nr 2 ,
- Przedmiar robót – Załącznik nr 3,
- Dokumentacja projektowa – Załącznik nr 4.
III. Forma złożenia oferty:
Ofertę na formularzu należy złożyć w terminie
do dnia 21.10.2021r. do godziny 10:00 w formie:
elektronicznej przez platformę zakupową.
https://platformazakupowa.pl/pn/ug_klucze/proceedings
Oferta musi zostać opatrzona
danymi Wykonawcy wraz z adresem i nr telefonu.
IV. Do oferty
należy załączyć:
-
Klauzula
informacyjna RODO - załącznik nr 1,
-
Druk oferty - wzór załącznik nr 2 ,
-
Wypis KRS lub wypis z Ewidencji
działalności gospodarczej,
-
Kosztorys ofertowy lub wycenę jednostkową,
Klucze, dnia 13 października 2021 r.
W przypadku pytań:
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2021-10-21
09:41:13
|
Joanna Kujawa-Popowska |
Klucze,
dnia
20.10.2021
r. Znak sprawy ZP.270.49.2021 Dokumentacja z przeprowadzonego postępowania o wartości nie przekraczającej równowartości 130 000 złotych zgodnie z art. 2 ust.1 pkt.1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129. z poź. Zm.) ustawy nie stosuje się. 1. W celu zamówienia „Modernizacja budynku wielofunkcyjnego w Krzywopłotach polegająca na wykonaniu podnośnika platformowego. Modernizacja budynku wielofunkcyjnego w Krzywopłotach polegająca na wykonaniu podnośnika platformowego – FS Krzywopłoty.” które jest dostawą/usługą/robotą budowlaną (*) przeprowadzono procedurę: rozeznania rynku zgodnie z regulaminem udzielania zamówień publicznych w UG Klucze dla przedziału cenowego powyżej 40 000,00 zł. netto i poniżej 130 000,00 zł netto 1. Wartość szacunkowa zamówienia: 59 202,84 zł wartość netto Dla zamówienia poniżej 130 000,00 zł netto w dniu 11.10.2021 r. zaproszono do udziału w postępowaniu niżej wymienionych Wykonawców: W terminie do dnia 20.10.2021 r. do godziny 10:00 nie złożono oferty. 3. Wybrano ofertę: brak ofert Osoby odpowiedzialne za przeprowadzone postępowanie: Joanna Kujawa-Popowska Osoby merytorycznie odpowiedzialne za zamówienie: Andrzej Grzegorczyk Wójt Gminy Klucze Norbert Bień |
Przedmiot zamówienia
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?