Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 13-10-2021 10:17:00 |
Składania : | 03-11-2021 11:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni
Państwo,
informujemy
o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego z wyłączeniem stosowania przepisów
ustawy z dnia 11 września 2019r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity:
Dz. U. z 2021r. poz. 1129 ze zmianami).
1. Przedmiotem
zamówienia jest wykonanie przeglądu eksploatacyjnego oraz serwisowanie
rozdzielnic elektrycznych z układami sieci IT, które zasilają pomieszczenia
medyczne grupy 2 usytuowane w obiekcie szpitala we Wrocławiu przy ul. Gen.
Augusta Emila Fieldorfa 2.
2.
Zakres
Przedmiotu zamówienia obejmuje:
1) Przeglądy eksploatacyjne 51 kompletów sieci IT wraz z
rozdzielnicami elektrycznymi obejmujące następujące czynności:
a) kontrola wizualna elementów;
b) czyszczenie osprzętu;
c) dokręcanie połączeń śrubowych instalacji elektrycznej;
d) trzykrotny test poszczególnych elementów:
-
wskaźnika
stanu izolacji – WSITR,
-
układu
samoczynnego załączania rezerwy – SZR,
-
przekładnika
prądowego,
-
modułu zasilającego,
-
stycznika
wraz z elementami dodatkowymi,
-
transformatora
separacyjnego,
-
kasety
sygnalizacyjnej SG-3U;
e) sprawdzenie nastaw poszczególnych elementów;
f)
konfiguracja
WSITR;
g) konfiguracja SZR.
2) Serwisowanie Urządzeń tj. usuwanie awarii i wykonywanie
bieżących napraw zgodnie z potrzebami Zamawiającego.
3. Cenę
całkowitą za wykonanie usługi będącej Przedmiotem zamówienia należy skalkulować
w oparciu o załącznik nr 1 do zapytania. Wypełniony załącznik nr 1 należy
załączyć w miejscu KRYTERIA I WARUNKI FORMALNE – pkt 1 CENA.
4. Zamawiający
wymaga, by części zamienne i materiały,
które będą stosowane przez Wykonawcę przy serwisowaniu Urządzeń były oryginalne, kompatybilne i jednorodne z
Urządzeniami.
5. Zamawiający
wymaga złożenia wraz z ofertą cennika części zamiennych, sporządzonego wg wzoru
stanowiącego załącznik nr 2 do zapytania.
6.
Szczegółowe
warunki dotyczące Przedmiotu zamówienia, w tym: terminy realizacji, warunki
płatności, warunki gwarancji zostały określone w załączonym wzorze umowy.
7. Zamawiający wymaga od Wykonawców zawarcia umowy na warunkach określonych w załączonym wzorze umowy.
8.
Termin
związania ofertą: 30 dni.
9.
Zamawiający
zastrzega sobie prawo swobodnego wyboru ofert oraz unieważnienia niniejszego
postępowania bez podania przyczyny i bez ponoszenia skutków prawnych.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez
poniższy formularz elektroniczny.
W przypadku pytań:
1)
merytorycznych,
proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego".
2)
związanych z
obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy
zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
·
tel. 22 101
02 02
·
e-mail:
cwk@platformazakupowa.pl
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2021-11-04 11:09 | Dagmara Smolińska | Szanowni Państwo, w załączeniu przekazuję informację o wyborze oferty. |
2021-11-03 11:26 | Dagmara Smolińska | Szanowni Państwo, w załączeniu przekazuję zbiorcze zestawienie ofert. |
2021-10-27 10:17 | Dagmara Smolińska |
Szanowni
Państwo,
Zamawiający informuje, że w dniu 26.10.2021 r. wpłynęły od Wykonawcy zapytania o następującej treści (cytat): 1. Pytanie o zmianę w umowie punktu dotyczącego materiałów pkt.6 strona 4 - i urządzeń wymienionych podczas naprawy, bądź przeglądu. Czy może ulec zmianie ten punkt, tak, aby urządzenia zawsze były oddawane serwisowi? 2. Czy w umowie może być zawarty punkt dotyczący przesyłania całej korespondencji w czasie trwania umowy tylko drogą mailową? Odpowiedzi Zamawiającego: Ad 1. Zamawiający wyraża zgodę na zmianę i modyfikuje treść §5 ust.6 (str. 4) wzoru umowy w następujący sposób: „Wykonawca zobowiązany jest do utylizacji na własny koszt zużytych części, materiałów eksploatacyjnych i urządzeń wymienionych podczas naprawy lub przeglądu, oraz innych wymagających tego elementów”. Ad 2. Zamawiający informuje, że zgodnie z §11 ust.1 wzoru umowy „Do wymiany prowadzonej pomiędzy sobą korespondencji Strony zastrzegają priorytet drogi elektronicznej”. |
Komunikaty