Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Wykonanie przeglądu eksploatacyjnego oraz serwisowanie rozdzielnic elektrycznych z układami sieci IT

Termin:
Zamieszczenia : 13-10-2021 10:17:00
Składania : 03-11-2021 11:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,

informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego z wyłączeniem stosowania przepisów ustawy z dnia 11 września 2019r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2021r. poz. 1129 ze zmianami).

1.   Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przeglądu eksploatacyjnego oraz serwisowanie rozdzielnic elektrycznych z układami sieci IT, które zasilają pomieszczenia medyczne grupy 2 usytuowane w obiekcie szpitala we Wrocławiu przy ul. Gen. Augusta Emila Fieldorfa 2.

2.     Zakres Przedmiotu zamówienia obejmuje:

1)     Przeglądy eksploatacyjne 51 kompletów sieci IT wraz z rozdzielnicami elektrycznymi obejmujące następujące czynności:

a)     kontrola wizualna elementów;

b)     czyszczenie osprzętu;

c)     dokręcanie połączeń śrubowych instalacji elektrycznej;

d)     trzykrotny test poszczególnych elementów:

-       wskaźnika stanu izolacji – WSITR,

-       układu samoczynnego załączania rezerwy – SZR,

-       przekładnika prądowego,

-       modułu zasilającego,

-       stycznika wraz z elementami dodatkowymi,

-       transformatora separacyjnego,

-       kasety sygnalizacyjnej SG-3U;

e)     sprawdzenie nastaw poszczególnych elementów;

f)       konfiguracja WSITR;

g)     konfiguracja SZR.

2)     Serwisowanie Urządzeń tj. usuwanie awarii i wykonywanie bieżących napraw zgodnie z potrzebami Zamawiającego.

3.   Cenę całkowitą za wykonanie usługi będącej Przedmiotem zamówienia należy skalkulować w oparciu o załącznik nr 1 do zapytania. Wypełniony załącznik nr 1 należy załączyć w miejscu KRYTERIA I WARUNKI FORMALNE – pkt 1 CENA.

4.   Zamawiający wymaga, by części zamienne i materiały,  które będą stosowane przez Wykonawcę przy serwisowaniu Urządzeń były oryginalne, kompatybilne i jednorodne z Urządzeniami.

5.   Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą cennika części zamiennych, sporządzonego wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do zapytania.

6.     Szczegółowe warunki dotyczące Przedmiotu zamówienia, w tym: terminy realizacji, warunki płatności, warunki gwarancji zostały określone w załączonym wzorze umowy.

7.     Zamawiający wymaga od Wykonawców zawarcia umowy na warunkach określonych w załączonym wzorze umowy.

8.     Termin związania ofertą: 30 dni.

9.     Zamawiający zastrzega sobie prawo swobodnego wyboru ofert oraz unieważnienia niniejszego postępowania bez podania przyczyny i bez ponoszenia skutków prawnych.

Zapraszamy do złożenia  ofert  poprzez  poniższy  formularz  elektroniczny.

 

W przypadku pytań: 

 

1)     merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego". 

2)     związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze,  w godzinach od  8:00 do 17:00.

·        tel. 22 101 02 02

·        e-mail: cwk@platformazakupowa.pl

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
załącznik nr 1 - Formularz cenowy.docx docx 27.81 2021-10-13 10:17:00 Postępowanie
załącznik nr 2 - Cennik części zamiennych.docx docx 22.06 2021-10-13 10:17:00 Postępowanie
wzór umowy.pdf pdf 560.63 2021-10-13 10:17:00 Postępowanie
Zbiorcze zestawienie ofert - postępowanie ID 520806.pdf pdf 232.3 2021-11-03 11:26:45 Publiczna wiadomość
informacja o wyborze oferty - ID 520806.pdf pdf 23.96 2021-11-04 11:09:30 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-11-04 11:09 Dagmara Smolińska Szanowni Państwo, w załączeniu przekazuję informację o wyborze oferty.

informacja o wyborze [...].pdf

2021-11-03 11:26 Dagmara Smolińska Szanowni Państwo, w załączeniu przekazuję zbiorcze zestawienie ofert.

Zbiorcze zestawienie [...].pdf

2021-10-27 10:17 Dagmara Smolińska Szanowni Państwo,
Zamawiający informuje, że w dniu 26.10.2021 r. wpłynęły od Wykonawcy zapytania o następującej treści (cytat):
1. Pytanie o zmianę w umowie punktu dotyczącego materiałów pkt.6 strona 4 - i urządzeń wymienionych podczas naprawy, bądź przeglądu. Czy może ulec zmianie ten punkt, tak, aby urządzenia zawsze były oddawane serwisowi?
2. Czy w umowie może być zawarty punkt dotyczący przesyłania całej korespondencji w czasie trwania umowy tylko drogą mailową?
Odpowiedzi Zamawiającego:
Ad 1. Zamawiający wyraża zgodę na zmianę i modyfikuje treść §5 ust.6 (str. 4) wzoru umowy w następujący sposób:
„Wykonawca zobowiązany jest do utylizacji na własny koszt zużytych części, materiałów eksploatacyjnych i urządzeń wymienionych podczas naprawy lub przeglądu, oraz innych wymagających tego elementów”.
Ad 2. Zamawiający informuje, że zgodnie z §11 ust.1 wzoru umowy „Do wymiany prowadzonej pomiędzy sobą korespondencji Strony zastrzegają priorytet drogi elektronicznej”.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Przegląd eksploatacyjny i serwis rozdzielnic elektrycznych z układami sieci IT W miejscu cena netto należy wpisać wartość netto z tabeli nr 5 formularza cenowego (załącznik nr 1) z wiersza "RAZEM - CENA CAŁKOWITA OFERTY" 1 usługa - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3323 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty (Zamawiający wymaga załączenia pliku) 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Zgodnie z załączonym wzorem umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Oświadczam, że części zamienne, które będą stosowane przy realizacji Przedmiotu umowy będą kompatybilne i jednorodne z rozwiązaniem firmy P.P.H POLMED (z siedzibą w Poznaniu, ul. Arnikowa 7c) - Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję". Należy załączyć cennik części zamiennych sporządzony wg wzoru załącznika nr 2 (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
6 Oświadczam, że skieruję do realizacji Przedmiotu umowy osoby, które posiadają ważne świadectwa kwalifikacji grupy urządzeń energetycznych „E” w zakresie eksploatacji instalacji elektrycznych do 1 kV - Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
7 Akceptuję treść zawartego w zapytaniu wzoru umowy wraz z załącznikami i zobowiązuję się w przypadku wyboru mojej oferty do zawarcia Umowy w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie - Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 564