Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: ADM.3810.03.2021 Dostawa sprzętu komputerowego dla zadania pn. ”Zakup wyposażenia na potrzeby Mediateki przy ul. Fałata 35"

Termin:
Zamieszczenia : 12-10-2021 10:31:00
Składania : 19-10-2021 12:00:00
Otwarcia : 19-10-2021 12:30:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Specyfikacja Warunków Zamówienia.pdf pdf 932.47 2021-10-12 10:31:00 Postępowanie
Załącznik nr 1_Opis Przedmiotu Zamówienia.pdf pdf 571.66 2021-10-12 10:31:00 Postępowanie
Załącznik nr 2_Formularz ofertowy.docx docx 32.2 2021-10-12 10:31:00 Postępowanie
Załącznik nr 3 _Arkusz techniczny.docx docx 33.78 2021-10-12 10:31:00 Postępowanie
Załącznik nr 4_Oświadczenie Wykonawcy na podstawie art. 125 ust 1.docx docx 33.96 2021-10-12 10:31:00 Postępowanie
Załącznik nr 5_Wykaz dostaw.docx docx 16.61 2021-10-12 10:31:00 Postępowanie
Załącznik nr 6_Grupa kapitałowa.docx docx 21.64 2021-10-12 10:31:00 Postępowanie
Załącznik nr 7_Projektowane postanowienia umowy.pdf pdf 469.8 2021-10-12 10:31:00 Postępowanie
Ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 139.29 2021-10-12 10:31:04 Postępowanie
odpowiedzi na pytania.pdf pdf 802.6 2021-10-14 14:32:08 Publiczna wiadomość
Informacja z otwarcia ofert z dn 19.10.2021 r..pdf pdf 554.59 2021-10-19 14:28:30 Publiczna wiadomość
Zawiadomienie o poprawieniu omyłek rachunkowych w ofertach.pdf pdf 717.66 2021-10-20 16:30:37 Publiczna wiadomość
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty.pdf pdf 616.21 2021-11-04 11:39:12 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-11-04 11:39 Małgorzata Różańska Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty.

Informacja o wyborze [...].pdf

2021-10-20 16:30 Małgorzata Różańska Wojewódzka Biblioteka Publiczna – Książnica Kopernikańska w Toruniu, jako Zamawiający, działając na podstawie art. 223 ust. 2 pkt 2) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 1129), zawiadamia o poprawieniu w złożonych ofertach oczywistych omyłek rachunkowych, uwzględniając konsekwencje rachunkowe dokonanych poprawek.

Zawiadomienie o popr [...].pdf

2021-10-19 14:28 Małgorzata Różańska Informacja z otwarcia ofert.

Informacja z otwarci [...].pdf

2021-10-19 12:00 Komunikat Zamawiającego Na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia Zamawiający zamierza przeznaczyć kwotę w wysokości 127 113,17 zł brutto.
2021-10-14 14:32 Małgorzata Różańska Wojewódzka Biblioteka Publiczna - Książnica Kopernikańska w Toruniu, w związku z wpływem zapytań do treści Specyfikacji Warunków Zamówienia, przekazuje odpowiedzi do zapytań.

odpowiedzi na pytani [...].pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 559