Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: ZO/MJP/56/2021 Dostawa nowych i odbiór zużytych filtrów do central wentylacyjnych oraz urządzeń klimatyzacji precyzyjnej w budynkach kompleksu Muzeum Józefa Piłsudskiego w Sulejówku

Termin:
Zamieszczenia : 08-10-2021 15:48:00
Składania : 14-10-2021 10:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zapytania ofertowego, zgodnie z regulaminem wewnętrznym Muzeum Józefa Piłsudskiego w Sulejówku.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.

Zestawienie filtrów / Formularz asortymentowo - cenowy załącznik nr 2 do zapytania ofertowego.

Wzór umowy, którą Zamawiający zamierza zawrzeć z wybranym wykonawcą zawiera załącznik nr 3 do zapytania ofertowego.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków lub nieotrzymania środków na realizację zamówienia.


W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego".

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych Wykonawcy:

1. Administratorem danych osobowych jest Muzeum Józefa Piłsudskiego w Sulejówku, Aleja Piłsudskiego 29, 05-070 Sulejówek.

2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogę się kontaktować w sprawach przetwarzania moich danych osobowych za pośrednictwem poczty elektronicznej: rodo@muzeumpilsudski.pl.

3. Administrator będzie przetwarzał Państwa dane osobowe na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO, tj. przetwarzanie jest niezbędne w celu wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy.

4. Dane osobowe Wykonawcy będą przetwarzane w celu przeprowadzenia zapytania ofertowego na „dostawę nowych i odbiór zużytych filtrów do central wentylacyjnych oraz urządzeń klimatyzacji precyzyjnej w budynkach kompleksu Muzeum Józefa Piłsudskiego w Sulejówku” nr ref. ZO/MJP/56/2021.

5. Dane osobowe mogą być udostępnione innym uprawnionym podmiotom, na podstawie przepisów prawa, a także podmiotom, z którymi administrator zawarł umowę w związku z realizacją usług na rzecz administratora (np. kancelarią prawną, dostawcą oprogramowania, zewnętrznym audytorem, zleceniobiorcą świadczącym usługę z zakresu ochrony danych osobowych). 

6. Administrator nie zamierza przekazywać Państwa danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.

7. Mają Państwo prawo uzyskać kopię swoich danych osobowych w siedzibie administratora.

8. Państwa dane osobowe będą przechowywane przez okres 10 lat od końca roku kalendarzowego, w którym umowa została wykonana, chyba że niezbędny będzie dłuższy okres przetwarzania np. z uwagi na dochodzenie roszczeń

9. Przysługuje Państwu prawo dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przeniesienia danych oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.

10. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże niezbędne do zawarcia umowy. Konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak realizacji umowy.

11. Administrator nie podejmuje decyzji w sposób zautomatyzowany w oparciu o Państwa dane osobowe.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
załącznik nr 1 do zapytania ofertwego - opis.docx docx 21.7 2021-10-08 15:48:00 Postępowanie
załącznik nr 2 do zapytania ofertowego - Formularz asortymentowo - cenowy.xlsx xlsx 19.55 2021-10-08 15:48:00 Postępowanie
załącznik nr 3 do zapytania ofertowego - wzór umowy.docx docx 66.57 2021-10-08 15:48:00 Postępowanie
25.jpg jpg 25.24 2021-10-12 15:49:50 Publiczna wiadomość
26.jpg jpg 23.03 2021-10-12 15:49:50 Publiczna wiadomość
31 i 32 filtry z węglem aktywnym wymiary.jpg jpg 27.55 2021-10-12 15:49:50 Publiczna wiadomość
wygląd 25 i 26.jpg jpg 20.87 2021-10-12 15:49:50 Publiczna wiadomość
wygląd 31 i 32.jpg jpg 31.52 2021-10-12 15:49:50 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-10-12 15:49 Eliza Gajowczyk Szanowni Państwo,
przekazujemy odpowiedź na pytanie, które wpłynęło w toku zapytania ofertowego.
Pytanie: proszę o doprecyzowanie poniższych pozycji z zapytania ofertowego:
poz. 25 FM/F7/592x592x292/P/4V - rodzaj ramy, rodzaj filtra
poz. 26 FM/F7/592x287x292/P/4V- j.w
poz. 31 OPKCS-242412-01PU - typ filtra
poz. 32 opkcs-241212-01PU - typ filtra
Odpowiedź:
Wielkości i wygląd filtrów z pozycji 25, 26, 31 i 32 na załączonych zdjęciach.
Filtry z pozycji 31 i 32 to filtry absolutne z węglem aktywnym.

25.jpg

26.jpg

31 i 32 filtry z węg [...].jpg

wygląd 25 i 26.jpg

wygląd 31 i 32.jpg

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Wartość oferty Należy podać cenę za wykonanie całości usługi (dostawa nowych filtrów i odbiór zużytych). Wyceny poszczególnych elementów należy dokonać w Formularzu asortymentowo - cenowym (załącznik nr 2 do zapytania ofertowego), który należy dodatkowo załączyć w pozycji "Cena" poniżej. Zasady płatności opisuje wzór umowy. 1 dostawa - (0)
Kursy walut NBP

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty (Zamawiający wymaga załączenia pliku) 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Termin związania ofertą - Uważamy się za związanych niniejszą ofertą przez okres 30 dni od upływu terminu składania ofert. Proszę potwierdzić wpisując "Potwierdzam". (0)
3 Oświadczenie - Oświadczamy, iż zapoznaliśmy się z opisem przedmiotu zamówienia i warunkami realizacji zamówienia i nie wnosimy do niego zastrzeżeń. Proszę potwierdzić wpisując "Tak". (0)
4 Oświadczenie dotyczące wzoru umowy - Oświadczamy, iż zawrzemy umowę zgodną z wzorem załączonym do ogłoszenia w terminie wskazanym przez Zamawiającego. Proszę potwierdzić wpisując "Tak". (0)
5 Oświadczenie - Oświadczamy, iż zaoferowana cena uwzględnia wszystkie koszty wykonania zamówienia, w tym koszty dostawy nowych filtrów i odbiór i utylizacja zużytych. Proszę potwierdzić wpisując "Tak". (0)
6 Dane osoby kontaktowej w sprawie realizacji umowy - Prosimy o podanie imienia, nazwiska i adresu e-mail (0)
7 Adres e-mail do zgłaszania reklamacji - Prosimy o podanie adresu e-mail (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 329