Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps
click fill the details pay online
Check how to do it - Video
Published : | 04-10-2021 12:58:00 |
Placing offers : | 25-10-2021 10:00:00 |
Offers opening : | - |
Procedure: | Zapytanie ofertowe |
Type: | Service |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zapytania ofertowego, zgodnie z regulaminem wewnętrznym Muzeum Józefa Piłsudskiego w Sulejówku.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do ogłoszenia.
Zestawienie elementów systemu ppoż zawiera załącznik nr 2 do ogłoszenia.
Wzór umowy, którą Zamawiający zamierza zawrzeć z wybranym wykonawcą zawiera załącznik nr 3 do ogłoszenia.
Formularz asortymentowo - cenowy zawiera załącznik nr 4 do ogłoszenia.
Warunek udziału w postępowaniu:
W postępowaniu mogą wziąć udział jedynie wykonawcy posiadający wiedzę i doświadczenie w wykonywaniu przeglądów technicznych instalacji przeciwpożarowych, tzn. w ciągu ostatnich 3 lat (licząc od daty wyznaczonej na składanie ofert) wykonali co najmniej jeden przegląd techniczny instalacji przeciwpożarowej o wartości co najmniej 30,000 zł brutto.
Wizja lokalna:
Zamawiający przeprowadzi wizję lokalną w celu zapoznania Wykonawców z przestrzenią budynków należących do kompleksu. Wizja lokalna jest obowiązkowa. Wizja lokalna odbędzie się dnia 08.10.2021 r. o godzinie 09.00. (zbiórka przed wejściem administracyjnym do Muzeum, od strony ulicy Paderewskiego). Istnieje możliwość przeprowadzenia wizji lokalnej w innym terminie. W celu umówienia terminu, należy się skontaktować z Zamawiającym poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego".
Zamawiający dokona wyboru oferty wykonawcy spełniającego warunki udziału w postępowaniu, zawierającej najniższą cenę.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków lub nieotrzymania środków na realizację zamówienia.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego".
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych Wykonawcy:
1. Administratorem danych osobowych jest Muzeum Józefa Piłsudskiego w Sulejówku, Aleja Piłsudskiego 29, 05-070 Sulejówek.
2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogę się kontaktować w sprawach przetwarzania moich danych osobowych za pośrednictwem poczty elektronicznej: rodo@muzeumpilsudski.pl.
3. Administrator będzie przetwarzał Państwa dane osobowe na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO, tj. przetwarzanie jest niezbędne w celu wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy.
4. Dane osobowe Wykonawcy będą przetwarzane w celu przeprowadzenia zapytania ofertowego na „Usługa rocznego przeglądu technicznego instalacji przeciwpożarowych w budynkach należących do kompleksu Muzeum Józefa Piłsudskiego w Sulejówku.” nr ref. ZO/MJP/39/2021.
5. Dane osobowe mogą być udostępnione innym uprawnionym podmiotom, na podstawie przepisów prawa, a także podmiotom, z którymi administrator zawarł umowę w związku z realizacją usług na rzecz administratora (np. kancelarią prawną, dostawcą oprogramowania, zewnętrznym audytorem, zleceniobiorcą świadczącym usługę z zakresu ochrony danych osobowych).
6. Administrator nie zamierza przekazywać Państwa danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
7. Mają Państwo prawo uzyskać kopię swoich danych osobowych w siedzibie administratora.
8. Państwa dane osobowe będą przechowywane przez okres 10 lat od końca roku kalendarzowego, w którym umowa została wykonana, chyba że niezbędny będzie dłuższy okres przetwarzania np. z uwagi na dochodzenie roszczeń
9. Przysługuje Państwu prawo dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przeniesienia danych oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże niezbędne do zawarcia umowy. Konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak realizacji umowy.
11. Administrator nie podejmuje decyzji w sposób zautomatyzowany w oparciu o Państwa dane osobowe.
2021-10-19 15:38 | Eliza Gajowczyk |
Szanowni
Państwo,
Niniejszym informujemy o zmianach, których dokonaliśmy w naszym zapytaniu: 1. Zmianie uległ załącznik nr 1 do ogłoszenia - opis przedmiotu zamówienia 2. Zmianie uległ załącznik nr 2 do ogłoszenia - zestawienie elementów systemu ppoż. 3. Zmianie uległ załącznik nr 4 do ogłoszenia - Formularz asortymentowo - cenowy 4. Został dodany załącznik nr 2a do ogłoszenia - zestawienie elementów sterowanych przez system SSP. Jednocześnie informujemy o dodatkowym terminie wizji lokalnej, która odbędzie się w czwartek 21.10.2021 r. o godz. 9:00. W przypadku konieczności zorganizowania wizji lokalnej w innym terminie, prosimy o kontakt. załącznik nr 1 do og [...].docx załącznik nr 2 do og [...].xlsx |
2021-10-11 15:23 | Eliza Gajowczyk | Szanowni Państwo, Informujemy o dodatkowym terminie wizji lokalnej, która odbędzie się w środę 13.10.2021 r. godz. 08.00. |
2021-10-06 15:16 | Eliza Gajowczyk |
Szanowni
Państwo,
Informujemy o dodatkowym terminie wizji lokalnej, która odbędzie się w poniedziałek 11.10.2021 r. godz. 10.00. |
Announcements