Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: ZO/MJP/39/2021 Usługa rocznego przeglądu technicznego instalacji przeciwpożarowych w budynkach należących do kompleksu Muzeum Józefa Piłsudskiego w Sulejówku.

Deadlines:
Published : 04-10-2021 12:58:00
Placing offers : 25-10-2021 10:00:00
Offers opening : -
Procedure: Zapytanie ofertowe
Type: Service

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zapytania ofertowego, zgodnie z regulaminem wewnętrznym Muzeum Józefa Piłsudskiego w Sulejówku.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do ogłoszenia.

Zestawienie elementów systemu ppoż zawiera załącznik nr 2 do ogłoszenia.

Wzór umowy, którą Zamawiający zamierza zawrzeć z wybranym wykonawcą zawiera załącznik nr 3 do ogłoszenia.

Formularz asortymentowo - cenowy zawiera załącznik nr 4 do ogłoszenia.


Warunek udziału w postępowaniu:

W postępowaniu mogą wziąć udział jedynie wykonawcy posiadający wiedzę i doświadczenie w wykonywaniu przeglądów technicznych instalacji przeciwpożarowych, tzn. w ciągu ostatnich 3 lat (licząc od daty wyznaczonej na składanie ofert) wykonali co najmniej jeden przegląd techniczny instalacji przeciwpożarowej o wartości co najmniej 30,000 zł brutto.


Wizja lokalna:

Zamawiający przeprowadzi wizję lokalną w celu zapoznania Wykonawców z przestrzenią budynków należących do kompleksu. Wizja lokalna jest obowiązkowa. Wizja lokalna odbędzie się dnia 08.10.2021 r. o godzinie 09.00. (zbiórka przed wejściem administracyjnym do Muzeum, od strony ulicy Paderewskiego). Istnieje możliwość przeprowadzenia wizji lokalnej w innym terminie. W celu umówienia terminu, należy się skontaktować z Zamawiającym poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego".


Zamawiający dokona wyboru oferty wykonawcy spełniającego warunki udziału w postępowaniu, zawierającej najniższą cenę.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków lub nieotrzymania środków na realizację zamówienia.


W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego".

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych Wykonawcy:

1. Administratorem danych osobowych jest Muzeum Józefa Piłsudskiego w Sulejówku, Aleja Piłsudskiego 29, 05-070 Sulejówek.

2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogę się kontaktować w sprawach przetwarzania moich danych osobowych za pośrednictwem poczty elektronicznej: rodo@muzeumpilsudski.pl.

3. Administrator będzie przetwarzał Państwa dane osobowe na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO, tj. przetwarzanie jest niezbędne w celu wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy.

4. Dane osobowe Wykonawcy będą przetwarzane w celu przeprowadzenia zapytania ofertowego na „Usługa rocznego przeglądu technicznego instalacji przeciwpożarowych w budynkach należących do kompleksu Muzeum Józefa Piłsudskiego w Sulejówku.” nr ref. ZO/MJP/39/2021.

5. Dane osobowe mogą być udostępnione innym uprawnionym podmiotom, na podstawie przepisów prawa, a także podmiotom, z którymi administrator zawarł umowę w związku z realizacją usług na rzecz administratora (np. kancelarią prawną, dostawcą oprogramowania, zewnętrznym audytorem, zleceniobiorcą świadczącym usługę z zakresu ochrony danych osobowych). 

6. Administrator nie zamierza przekazywać Państwa danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.

7. Mają Państwo prawo uzyskać kopię swoich danych osobowych w siedzibie administratora.

8. Państwa dane osobowe będą przechowywane przez okres 10 lat od końca roku kalendarzowego, w którym umowa została wykonana, chyba że niezbędny będzie dłuższy okres przetwarzania np. z uwagi na dochodzenie roszczeń

9. Przysługuje Państwu prawo dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przeniesienia danych oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.

10. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże niezbędne do zawarcia umowy. Konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak realizacji umowy.

11. Administrator nie podejmuje decyzji w sposób zautomatyzowany w oparciu o Państwa dane osobowe.

Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
załącznik nr 1 do ogłoszenia - OPZ.docx docx 31.31 2021-10-04 12:58:00 Proceeding
załącznik nr 3 do ogłoszenia - wzór umowy.docx docx 69.9 2021-10-04 12:58:00 Proceeding
załącznik nr 1 do ogłoszenia - OPZ - ze zmianami.docx docx 33.29 2021-10-19 15:38:01 Public message
załącznik nr 2 do ogłoszenia - zestawienie elementów systemu ppoż ze zmianami.xlsx xlsx 19.18 2021-10-19 15:38:01 Public message
załącznik nr 2a do ogłoszenia - zestawienie elementów sterowanych przez system SSP.xlsx xlsx 29.89 2021-10-19 15:38:01 Public message
załącznik nr 4 do ogłoszenia - formularz asortymentowo - cenowy ze zmianami.xlsx xlsx 17.73 2021-10-19 15:38:01 Public message

Announcements

2021-10-19 15:38 Eliza Gajowczyk Szanowni Państwo,

Niniejszym informujemy o zmianach, których dokonaliśmy w naszym zapytaniu:

1. Zmianie uległ załącznik nr 1 do ogłoszenia - opis przedmiotu zamówienia
2. Zmianie uległ załącznik nr 2 do ogłoszenia - zestawienie elementów systemu ppoż.
3. Zmianie uległ załącznik nr 4 do ogłoszenia - Formularz asortymentowo - cenowy
4. Został dodany załącznik nr 2a do ogłoszenia - zestawienie elementów sterowanych przez system SSP.

Jednocześnie informujemy o dodatkowym terminie wizji lokalnej, która odbędzie się w czwartek 21.10.2021 r. o godz. 9:00. W przypadku konieczności zorganizowania wizji lokalnej w innym terminie, prosimy o kontakt.

załącznik nr 1 do og [...].docx

załącznik nr 2 do og [...].xlsx

załącznik nr 2a do o [...].xlsx

załącznik nr 4 do og [...].xlsx

2021-10-11 15:23 Eliza Gajowczyk Szanowni Państwo, Informujemy o dodatkowym terminie wizji lokalnej, która odbędzie się w środę 13.10.2021 r. godz. 08.00.
2021-10-06 15:16 Eliza Gajowczyk Szanowni Państwo,

Informujemy o dodatkowym terminie wizji lokalnej, która odbędzie się w poniedziałek 11.10.2021 r. godz. 10.00.

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 Wartość oferty Należy podać cenę za wykonanie całości usługi. Wyceny poszczególnych elementów należy dokonać w Formularzu asortymentowo - cenowym (załącznik nr 4 do ogłoszenia), który należy dodatkowo załączyć w pozycji "Cena" poniżej. Zasady płatności opisuje wzór umowy. 1 service - (0)
Currency rates NBP

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 100% Offer value Attachment required 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Wizja lokalna - Potwierdzamy, że nasz przedstawiciel wziął udział w wizji lokalnej. (0)
3 Warunek udziału - doświadczenie - Oświadczamy, iż spełniamy warunek udziału w postępowaniu dotyczący doświadczenia. Na potwierdzenie powyższego, proszę wpisać: 1. rodzaj usługi 2. podmiot, na rzecz którego zrealizowano usługę 3. wartość brutto zrealizowanej usługi 4. daty wykonania usługi. (0)
4 Oświadczenie - potencjał osobowy - Oświadczamy, iż skierujemy do realizacji zamówienia osoby posiadające aktualne badania lekarskie, aktualne poświadczenia szkolenia bhp, certyfikaty lub inne dokumenty wymagane zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami do wykonywania czynności serwisowych i konserwacyjnych urządzeń oraz przez producentów urządzeń określonych w opisie przedmiotu zamówienia. Jednocześnie zobowiązujemy się przed przystąpieniem do wykonywania usługi, do okazania w/w dokumentów przedstawicielowi Zamawiającego. Na potwierdzenie, proszę wpisać "Potwierdzam". (0)
5 Oświadczenie - posiadanie policy OC - Oświadczamy, iż posiadamy lub najpóźniej w dniu zawarcia umowy będziemy posiadać polisę od odpowiedzialności cywilnej (OC) z tytułu deliktu i kontraktu na kwotę nie niższą niż 1 000 000,00 zł oraz zobowiązujemy się do utrzymania ciągłości tego ubezpieczenia przez cały okres realizacji umowy. Na potwierdzenie, proszę wpisać "Potwierdzam". (0)
6 Termin związania ofertą - Uważamy się za związanych niniejszą ofertą przez okres 30 dni od upływu terminu składania ofert. Proszę potwierdzić wpisując "Potwierdzam". (0)
7 Oświadczenie - Oświadczamy, iż zapoznaliśmy się z opisem przedmiotu zamówienia i warunkami świadczenia usługi i nie wnosimy do niego zastrzeżeń. Proszę potwierdzić wpisując "Tak". (0)
8 Oświadczenie dotyczące wzoru umowy - Oświadczamy, iż zawrzemy umowę zgodną z wzorem załączonym do ogłoszenia w terminie wskazanym przez Zamawiającego. Proszę potwierdzić wpisując "Tak". (0)
9 Oświadczenie - Oświadczamy, iż zaoferowana cena uwzględnia wszystkie koszty wykonania zamówienia, w tym dojazdy, korzystanie ze sprzętu i materiałów niezbędnych do wykonania usługi. Proszę potwierdzić wpisując "Tak". (0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 611