Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: Usługa hotelarska, gastronomiczna i konferencyjna w celu przeprowadzenia szkolenia kondycyjno-wysokościowego dla 10 pracowników Komendy Wojewódzkiej Policji w Poznaniu

Eliza Borak
Komenda Wojewódzka Policji w Poznaniu Department: Wydział Kadr i Szkolenia
Deadlines:
Published : 29-09-2021 14:10:00
Placing offers : 05-10-2021 12:32:00
Offers opening : -
Procedure: Zapytanie ofertowe
Type: Service

Requirements and specifications

1.Zamówienia realizowane przez KWP w Poznaniu za pośrednictwem Platformy Zakupowej odbywają się wyłącznie poprzez Platformę Zakupową.

2. KWP w Poznaniu nie rozpatruje ofert składanych w inny sposób niż za pośrednictwem Platformy Zakupowej.

3. KWP w Poznaniu wybierze ofertę najkorzystniejszą, zgodnie z określonymi w postępowaniu kryteriami wyboru ofert.

4. Pełna specyfikacja zamówienia oraz ewentualne załączniki widoczne są na stronie konkretnego zamówienia, a Wykonawca składający ofertę godzi się na te warunki i jest świadomy odpowiedzialności za złożoną ofertę.

5. Płatność - przelew z odroczonym terminem płatności 30 dni od daty wystawienia prawidłowo sporządzonej faktury VAT pod wskazany przez Zamawiającego adres e-mail lub w przypadku wystawienia faktur papierowych zobowiązany jest do dostarczenia ich do siedziby Zamawiającego w terminie 7 dni od dnia wystawienia na adres Zamawiającego.

6. Zamawiający zastrzega, że przeprowadzone postępowanie nie musi zakończyć się wyborem Wykonawcy bez podania przyczyny, a Oferentom z tego tytułu nie przysługuje w stosunku do Zamawiającego żadne roszczenie.

7. W przypadku oferty przekraczającej środki finansowe będące w dyspozycji Zamawiającego, może on odstąpić od złożenia zamówienia, a Oferentom z tego tytułu nie przysługuje w stosunku do Zamawiającego żadne roszczenie.

8. Termin składania ofert do 05.10.2021 r.


9. Osoby na stanowiskach: kierownik obiektu, kucharze, recepcjoniści, specjalista ds. gospodarczych, specjalista ds. administracji, które wykonują usługi hotelowe w ramach realizacji przedmiotu zamówienia, są zatrudnione przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę.


10. W razie wystąpienia zmian w harmonogramie turnusów z powodów zależnych od Zamawiającego lub uczestników turnusów, Wykonawca dostosuje sposób świadczenia usługi do bieżących potrzeb Zamawiającego lub uczestników turnusów pod warunkiem, że zmiany te nie spowodują zwiększenia kosztów świadczenia usługi po stronie Wykonawcy.


11. Zamawiający może odstąpić od świadczenia usługi z Wykonawcą najpóźniej do dnia rozpoczęcia świadczenia usługi, jeżeli z przyczyn niezależnych od Zamawiającego utraci on możliwość finansowania przedmiotu zamówienia lub z innych uzasadnionych przyczyn, w szczególności w wyniku: absencji uczestnika turnusu, zaistnienia wydarzeń nadzwyczajnych lub wystąpienia innych okoliczności, których zaistnienie uniemożliwia przeprowadzenie turnusów w pierwotnie określonym terminie.


12. Warunkiem złożenia oferty jest zapoznanie się z treścią ww. punktów i ich akceptacją. Akceptując powyższe warunki Oferent wyrażą zgodę na jego wszystkie postanowienia i zobowiązuje się do ich przestrzegania. Jeżeli Wykonawca nie wyraża zgody na powyższe warunki - proszę nie składać oferty.

Osoby do kontaktu:

Eliza Borak, Justyna Siebert (rozliczenie zamówienia) tel. 47 77-128-46/47

Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
Opis przedmiotu zamówienia.pdf pdf 111.22 2021-09-29 14:10:00 Subject of the order
projekt umowy.pdf pdf 49.05 2021-09-29 14:10:00 Subject of the order
protokół wykonania usługi.pdf pdf 86.16 2021-09-29 14:10:00 Subject of the order

Announcements

Buyer has not publish any additional messages

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 Usługa hotelarska, gastronomiczna i konferencyjna w celu przeprowadzenia szkolenia kondycyjno-wysokościowego dla 10 pracowników Komendy Wojewódzkiej Policji w Poznaniu - 1 usługa dla 10 pracowników - opis przedmiotu zamówienia, projekt umowy i protokół wykonania usługi w załączniku

Opis przedmiotu zamó [...].pdf

projekt umowy.pdf

protokół wykonania u [...].pdf

1 service Komenda Wojewódzka Policji w Poznaniu
Jana Kochanowskiego 2a
60-844, Poznań
(0)
Currency rates NBP , EUR: 4.2685 PLN

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 100% Offer value 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od daty prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - 17.10 - 22.10.2021 r. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Opis wymagań - Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Opis przedmiotu zamówienia i umowa - Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 213