Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Usługa hotelarska, gastronomiczna i konferencyjna w celu przeprowadzenia szkolenia kondycyjno-wysokościowego dla 10 pracowników Komendy Wojewódzkiej Policji w Poznaniu

Eliza Borak
Komenda Wojewódzka Policji w Poznaniu Oddział: Wydział Kadr i Szkolenia
Termin:
Zamieszczenia : 29-09-2021 14:10:00
Składania : 05-10-2021 12:32:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

1.Zamówienia realizowane przez KWP w Poznaniu za pośrednictwem Platformy Zakupowej odbywają się wyłącznie poprzez Platformę Zakupową.

2. KWP w Poznaniu nie rozpatruje ofert składanych w inny sposób niż za pośrednictwem Platformy Zakupowej.

3. KWP w Poznaniu wybierze ofertę najkorzystniejszą, zgodnie z określonymi w postępowaniu kryteriami wyboru ofert.

4. Pełna specyfikacja zamówienia oraz ewentualne załączniki widoczne są na stronie konkretnego zamówienia, a Wykonawca składający ofertę godzi się na te warunki i jest świadomy odpowiedzialności za złożoną ofertę.

5. Płatność - przelew z odroczonym terminem płatności 30 dni od daty wystawienia prawidłowo sporządzonej faktury VAT pod wskazany przez Zamawiającego adres e-mail lub w przypadku wystawienia faktur papierowych zobowiązany jest do dostarczenia ich do siedziby Zamawiającego w terminie 7 dni od dnia wystawienia na adres Zamawiającego.

6. Zamawiający zastrzega, że przeprowadzone postępowanie nie musi zakończyć się wyborem Wykonawcy bez podania przyczyny, a Oferentom z tego tytułu nie przysługuje w stosunku do Zamawiającego żadne roszczenie.

7. W przypadku oferty przekraczającej środki finansowe będące w dyspozycji Zamawiającego, może on odstąpić od złożenia zamówienia, a Oferentom z tego tytułu nie przysługuje w stosunku do Zamawiającego żadne roszczenie.

8. Termin składania ofert do 05.10.2021 r.


9. Osoby na stanowiskach: kierownik obiektu, kucharze, recepcjoniści, specjalista ds. gospodarczych, specjalista ds. administracji, które wykonują usługi hotelowe w ramach realizacji przedmiotu zamówienia, są zatrudnione przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę.


10. W razie wystąpienia zmian w harmonogramie turnusów z powodów zależnych od Zamawiającego lub uczestników turnusów, Wykonawca dostosuje sposób świadczenia usługi do bieżących potrzeb Zamawiającego lub uczestników turnusów pod warunkiem, że zmiany te nie spowodują zwiększenia kosztów świadczenia usługi po stronie Wykonawcy.


11. Zamawiający może odstąpić od świadczenia usługi z Wykonawcą najpóźniej do dnia rozpoczęcia świadczenia usługi, jeżeli z przyczyn niezależnych od Zamawiającego utraci on możliwość finansowania przedmiotu zamówienia lub z innych uzasadnionych przyczyn, w szczególności w wyniku: absencji uczestnika turnusu, zaistnienia wydarzeń nadzwyczajnych lub wystąpienia innych okoliczności, których zaistnienie uniemożliwia przeprowadzenie turnusów w pierwotnie określonym terminie.


12. Warunkiem złożenia oferty jest zapoznanie się z treścią ww. punktów i ich akceptacją. Akceptując powyższe warunki Oferent wyrażą zgodę na jego wszystkie postanowienia i zobowiązuje się do ich przestrzegania. Jeżeli Wykonawca nie wyraża zgody na powyższe warunki - proszę nie składać oferty.

Osoby do kontaktu:

Eliza Borak, Justyna Siebert (rozliczenie zamówienia) tel. 47 77-128-46/47

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Opis przedmiotu zamówienia.pdf pdf 111.22 2021-09-29 14:10:00 Przedmiot zamówienia
projekt umowy.pdf pdf 49.05 2021-09-29 14:10:00 Przedmiot zamówienia
protokół wykonania usługi.pdf pdf 86.16 2021-09-29 14:10:00 Przedmiot zamówienia

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Usługa hotelarska, gastronomiczna i konferencyjna w celu przeprowadzenia szkolenia kondycyjno-wysokościowego dla 10 pracowników Komendy Wojewódzkiej Policji w Poznaniu - 1 usługa dla 10 pracowników - opis przedmiotu zamówienia, projekt umowy i protokół wykonania usługi w załączniku

Opis przedmiotu zamó [...].pdf

projekt umowy.pdf

protokół wykonania u [...].pdf

1 usługa Komenda Wojewódzka Policji w Poznaniu
Jana Kochanowskiego 2a
60-844, Poznań
(0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3294 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od daty prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - 17.10 - 22.10.2021 r. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Opis wymagań - Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Opis przedmiotu zamówienia i umowa - Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 211