Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 20-09-2021 12:43:00 |
Składania : | 30-09-2021 14:00:00 |
Otwarcia : | 30-09-2021 14:05:00 |
Tryb: | |
Rodzaj: | Usługa |
W imieniu Starosty Pruszkowskiego informujemy o postępowaniu wszystkich solidnych wykonawców do składania ofert na wykonanie i dostawę wyprawek niemowlęcych dla dzieci urodzonych w Samodzielnym Publicznym Zespole Zakładów Opieki Zdrowotnej w Pruszkowie.
W zakres zamówienia wchodzi:
1) opracowanie projektów graficznych w oparciu o wytyczne Zamawiającego,
2)
dostawa materiałów do siedziby
Zamawiającego w ciągu 40 dni od daty
ostatecznego zaakceptowania projektu graficznego wyprawek przez Zamawiającego.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
Zamawiający wymaga:
- warunki płatności:
dostarczenie prawidłowo wystawionej faktury VAT do siedziby Zamawiającego w terminie do 15 grudnia 2021 r. z terminem zapłaty do 31 grudnia 2021 r.
- termin realizacji
40 dni od daty ostatecznego zaakceptowania projektu graficznego wyprawek przez Zamawiającego.
- dodatkowe koszty: po stronie Wykonawcy;
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku w prawym, dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość" lub pod nr tel. 22 738 15 24.
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00.
Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
UWAGA!!!
Zamawiający prosi o zwrócenie szczególnej uwagi na koszt końcowy przy wypełnianiu formularza.
Należy podać cenę za 1 szt, następnie program automatycznie przemnoży cenę jednostkową razy 800 szt.
W przypadku wątpliwości prosimy o kontakt.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2021-09-22 11:14 | Sylwia Ładna |
W
związku
z
zapytaniami,
Zamawiający
udziela
następujących
odpowiedzi: 1. Jaki fason ma mieć pudełko, czy tektura ma być dwustronnie biała czy jednostronnie biała? Odp.: Dopuszcza się pudełko jednostronnie białe. 2. Gdzie miałby się znajdować nadruk, czy po całości opakowania czy tylko w jednym miejscu? Odp.: Preferowany jest nadruk w kolorze, w jednym widocznym miejscu – na środku, pokrywie pudełka. 3. Jaka gramatura ma być kartonika? Odp.: Gramatura kartonu powinna wynosić min. 350 g. 4. Proszę o informację: czy dopuszczacie karton o wymiarach: - 250 x 200 x 50 mm? Odp. Zgodnie z zapytaniem ofertowym pudełko powinno mieć wymiary: 25 x 25 x 5 cm; (dopuszczalny błąd do ±1,5 cm) |
Komunikaty