Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: FZ.271.1.16.2021 Dostawa energii elektrycznej

Joanna Michalska
Gmina Czempiń
Termin:
Zamieszczenia : 15-09-2021 18:15:00
Składania : 30-09-2021 10:00:00
Otwarcia : 30-09-2021 10:30:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
FZ 271.1.16.2020 - Załącznik nr 5 pojekt umowy.pdf pdf 315.44 2021-09-15 18:15:00 Postępowanie
FZ.271.1.16.2021 SWZ.pdf pdf 658.33 2021-09-15 18:15:00 Postępowanie
FZ.271.1.16.2021 zał. 1_Formularz oferty.docx docx 185.15 2021-09-15 18:15:00 Postępowanie
FZ.271.1.16.2021 zał. 2.doc doc 182.5 2021-09-15 18:15:00 Postępowanie
FZ.271.1.16.2021 zał. 3.doc doc 181 2021-09-15 18:15:00 Postępowanie
FZ.271.1.16.2021 zał. 4.docx docx 131.59 2021-09-15 18:15:00 Postępowanie
ogłoszenie BZP energia.pdf pdf 199.09 2021-09-15 18:15:00 Postępowanie
Wykaz punktów poboru energii - obiekty.xlsx xlsx 37.54 2021-09-15 18:15:00 Postępowanie
Wykaz punktów poboru energii - oświetlenie uliczne.xls xls 75.5 2021-09-15 18:15:00 Postępowanie
zmiana ogłoszenia.pdf pdf 51.02 2021-09-23 15:36:38 Publiczna wiadomość
20210923152720384.pdf pdf 2723.61 2021-09-23 15:36:38 Publiczna wiadomość
FZ 271.1.16.2020 - Załącznik nr 5 pojekt umowy po zmianie.docx docx 68.63 2021-09-23 15:36:38 Publiczna wiadomość
FZ.271.1.16.2021 zał. 1_Formularz oferty po zmianie.docx docx 186.04 2021-09-23 15:36:38 Publiczna wiadomość
FZ.271.1.16.2021 wyjaśnienia.pdf pdf 743.05 2021-09-24 07:54:35 Publiczna wiadomość
FZ.271.1.16.2021 II wyjaśnienia z dn. 27.09.2021.pdf pdf 887.28 2021-09-27 15:48:06 Publiczna wiadomość
Informacja z otwarcia - FZ.271.1.16.2021.pdf pdf 436.88 2021-09-30 13:27:53 Publiczna wiadomość
FZ.271.1.16.2021 zawiadomienie o wyborze cz. I.pdf pdf 387.66 2021-11-16 14:28:04 Publiczna wiadomość
FZ.271.1.16.2021 zawiadomienie o wyborze. cz. II.pdf pdf 388.67 2021-11-16 14:28:49 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-11-16 14:28 Joanna Michalska Działając na podstawie art. 253 ust. 2 ustawy z 11 września 2019 r. — Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2021 poz. 1129 z późn. zm.) — dalej: ustawa Pzp, zamawiający informuje, że dokonał wyboru oferty najkorzystniejszej. Jako ofertę najkorzystniejszą w zakresie cz. II uznano ofertę nr 1, złożoną przez wykonawcę ENTRADE Sp. z o.o., ul. Poznańska 86/88, 05-850 Jawczyce 1. ENTRADE Sp. z o.o., ul. Poznańska 86/88, 05-850 Jawczyce 100 pkt. 2. Elektra S.A. ul. Skierniewicka 10 A, 01-230 Warszawa --- 3. Innogy Polska S.A., ul. Wybrzeże Kościuszkowskie 41, 00-347 Warszawa --- 4. RENPRO Spółka z o.o. , ul. Małopolska 43, 70-515 Szczecin --- 5. ENEA S.A. ul. Górecka 1, 60-201 Poznań --- 6. Respect Energy S.A. ul. Ludwika Rydygiera 8 01-793 Warszawa --- 7. Veolia Energy Contracting Poland Sp. z o.o. ul. Puławska 2, 02-566 Warszawa --- 8. Tauron Sprzedaż Sp. z o.o. ul. Łagiewnicka 60, 30-417 Kraków ---

FZ.271.1.16.2021 zaw [...].pdf

2021-11-16 14:28 Joanna Michalska Działając na podstawie art. 253 ust. 2 ustawy z 11 września 2019 r. — Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2021 poz. 1129 z późn. zm.) — dalej: ustawa Pzp, zamawiający informuje, że dokonał wyboru oferty najkorzystniejszej.
Jako ofertę najkorzystniejszą w zakresie cz. I uznano ofertę nr 1, złożoną przez wykonawcę ENTRADE Sp. z o.o., ul. Poznańska 86/88, 05-850 Jawczyce
1. ENTRADE Sp. z o.o., ul. Poznańska 86/88, 05-850 Jawczyce 100 pkt.
2. Elektra S.A. ul. Skierniewicka 10 A, 01-230 Warszawa ---
3. Innogy Polska S.A., ul. Wybrzeże Kościuszkowskie 41, 00-347 Warszawa ---
4. RENPRO Spółka z o.o. , ul. Małopolska 43, 70-515 Szczecin ---
5. ENEA S.A. ul. Górecka 1, 60-201 Poznań ---
6. Respect Energy S.A. ul. Ludwika Rydygiera 8 01-793 Warszawa ---
7. Veolia Energy Contracting Poland Sp. z o.o. ul. Puławska 2, 02-566 Warszawa ---
8. Tauron Sprzedaż Sp. z o.o. ul. Łagiewnicka 60, 30-417 Kraków ---

FZ.271.1.16.2021 zaw [...].pdf

2021-09-30 13:27 Joanna Michalska Informacja z otwarcia ofert
Wykonawcy:
ENTRADE Sp. z o.o. ul. Poznańska 86/88, 05-850 Jawczyce cena/koszt: Część I – 448 163,04 zł brutto, Część II – 926 070,44 zł brutto.
Elektra ul. Skierniewicka 10 A, 01-230 Warszawa cena/koszt: Część I – 366 787,29 zł brutto Część II – 857 626,40 zł brutto
Innogy Polska S.A., ul. Wybrzeże Kościuszkowskie 41, 00-347 Warszawa cena/koszt: Część I – 381 962,41 zł brutto Część II – 819 225,22 zł brutto
RENPRO Spółka z o.o. ul. Małopolska 43, 70-515 Szczecin cena/koszt: Część I – 400 053,27 zł brutto, Część II – 883 758,48 zł brutto
ENEA S.A. ul. Górecka 1, 60-201 Poznań cena/koszt: Część I – 385 540,82 zł brutto, Część II – 853 921,02 zł brutto
Respect Energy S.A. ul. Ludwika Rydygiera 8, 01-793 Warszawa cena/koszt: Część I – 403 366,62 zł brutto, Część II – 878 692,00 zł brutto
Veolia Energy Contracting Poland Sp. z o.o. ul. Puławska 2, 02-566 Warszawa cena/koszt: Część I – 387 197,50 zł brutto
Część II – 889 235,76 zł brutto
Tauron Sprzedaż Sp. z o.o. ul. Łagiewnicka 60, 30-417 Kraków cena/koszt: Część I – 407 133,89 zł brutto, Część II – 904 448,89 zł brutto


Informacja z otwarci [...].pdf

2021-09-30 10:00 Komunikat Zamawiającego Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę 711 665,26 zł brutto, w tym:
Część I - 211 921,55 zł brutto
Część II - 499 743,71 zł brutto
2021-09-27 15:48 Paulina Adamczak Gmina Czempiń na podstawie art. 284 ust 1 i 2 Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, udziela odpowiedzi na pytanie:
Pytanie 23 – SWZ - wykaz punktów poboru – część 1 i część 2
Wykonawca w procesie fakturowania opiera się na danych pomiarowo-rozliczeniowych przekazywanych przez Operatora Systemu Dystrybucyjnego, jednak w swoim bilingu Wykonawca zmuszony jest do prawidłowego wprowadzenia danych dotyczących okresu rozliczeniowego/cyklu przekazywania danych pomiarowych przez OSD. W związku z powyższym prosimy o wskazanie okresu rozliczeniowego/cyklu przekazywania danych pomiarowych w odniesieniu do każdego PPE występującego w postępowaniu: czy wynosi on odpowiednio np. 1 miesiąc, 2 miesiące (parzyste/nieparzyste), czy 6 miesięcy (ze wskazaniem miesiąca odczytowego)? Informacja, że okres rozliczeniowy jest zgodny z OSD jest niewystarczająca do prawidłowej parametryzacji rozliczeń.
Odpowiedź
Okres rozliczeniowy dla obiektów, w których Nabywcą jest Gmina Czempiń wynosi 2 miesiące (miesiące parzyste). Jedynym wyjątkiem jest punkt poboru Donatowo dz. nr 139/2 (pozycja 12 w wykazie obiektów), dla którego okres rozliczeniowy wynosi 1 m-c.
Okres rozliczeniowy dla obiektów, w których Nabywcą jest Szkoła Podstawowa w Czempiniu wynosi odpowiednio:
- budynek SP Czempiń ul. Kolejowa 3 oraz budynek Szkoły Filialnej w Borowie 76 - okres rozliczeniowy wynosi 1 m-c,
- budynek Szkoły Filialnej w Borowie 49 - okres rozliczeniowy wynosi 2 m-ce (miesiące parzyste).
Okres rozliczeniowy dla obiektu, w którym Nabywcą jest Szkoła Podstawowa w Głuchowie wynosi 2 m-ce (miesiące nieparzyste).
Okres rozliczeniowy dla obiektów, w których Nabywcą jest Przedszkole Samorządowe w Czempiniu wynosi 2 miesiące (miesiące parzyste).
Okres rozliczeniowy dla obiektu, w którym Nabywcą jest Centrum Kultury w Czempiniu wynosi 2 miesiące (miesiące parzyste).
Okres rozliczeniowy dla obiektu, w którym Nabywcą jest Biblioteka Publiczna w Czempiniu wynosi 2 miesiące (miesiące parzyste).
Okres rozliczeniowy dla obiektów, w których Nabywcą jest Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej w Czempiniu Sp. z o.o. wynosi 2 m-ce (miesiące parzyste). Wyjątkiem są obiekty:
- Hydrofornia WO-4203 Gorzyczki, 64-020 Czempiń (pozycja nr 19)
- WO-4410 stacja uzdatniania wody, Wodna 64-020 Czempiń (pozycja nr 20)
- WO-4372 oczyszczalnia ścieków Poznańskie Przedmieście, 64-020 Czempiń (pozycja nr 21)
- WO-4207 ujęcie wodociągowe Borówko Stare, 64-020 Czempiń (pozycja nr 22)
- Jasień hydrofornia (pozycja nr 23)
- Głuchowo, stacja wodociągowa (pozycja nr 24),
dla których okres rozliczeniowy wynosi 1 m-c.
Pytanie 24 – SWZ - wykaz punktów poboru część 2
Wykonawca zwraca się z prośbą o udzielenie informacji, czy układy pomiarowo-rozliczeniowe w grupach taryfowych Bxx są lub będą dostosowane do zasady TPA przed terminem realizacji zamówienia? Jeżeli nie każdy układ będzie dostosowany do zasady TPA, prosimy o podanie dokładnej daty, do kiedy Zamawiający dostosuje swoje układy pomiarowo-rozliczeniowe do zasady TPA. Jednocześnie informujemy, że w przypadku braku dostosowania przez Odbiorcę układów pomiarowo-rozliczeniowych do zasady TPA po rozdzieleniu umowy kompleksowej, sprzedaż energii jest niemożliwa.
Odpowiedź
Układy pomiarowo-rozliczeniowe w grupach taryfowych Bxx na obiektach należących do Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej w Czempiniu Sp. z o.o. są dostosowane do zasady TPA.

FZ.271.1.16.2021 II [...].pdf

2021-09-24 07:54 Joanna Michalska Gmina Czempiń na podstawie art. 284 ust 1 i 2 Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, udziela odpowiedzi na pytanie: Pytanie 1 – SWZ - rozdział 4 - pkt 4.1 ( str. 4), 4.12; załącznik nr 5 - projekt umowy §1 ust. 10, §3 ust. 2, §11 ust. 2 Wykonawca wnioskuje o doprecyzowanie przedmiotowych zapisów poprzez określenie, iż Zamawiający może zwiększyć ilość punktów poboru energii elektrycznej (PPE) lub zmienić taryfę danego punktu, jedynie w obrębie tych grup taryfowych, które zostały określone i wycenione w Ofercie Wykonawcy. Punkty z innych grup taryfowych, nieujętych w Ofercie, oznaczały będą zmianę przedmiotu zamówienia. Z uwagi na powyższe Wykonawca zwraca się z prośbą o dodanie następującego zapisu: „Zwiększenie punktów poboru lub zmiana grupy taryfowej możliwe jest jedynie w obrębie grup taryfowych, które zostały ujęte w dokumentacji przetargowej oraz wycenione do oferty.” Odpowiedź Zamawiający dodał zapis „Zwiększenie punktów poboru lub zmiana grupy taryfowej możliwe jest jedynie w obrębie grup taryfowych, które zostały ujęte w dokumentacji przetargowej oraz wycenione do oferty” w dokumentach postępowania. Pytanie 2 – SWZ - rozdział 4 - pkt 4.4, 4.5, 4.6, 4.7, 4.8 Z uwagi na przedmiot zamówienia, Wykonawca wnioskuje o usunięcie wyżej wskazanych punktów z SWZ, jako nie mających zastosowania w niniejszym postępowaniu przetargowym. Odpowiedź Zamawiający nie wyraża zgody na usunięcie wskazanych punktów SWZ. Pytanie 3– SWZ - rozdział 6 zdanie ostanie , załącznik nr 5 - projekt umowy §5 Informujemy, że zgodnie z zapisami Instrukcji Ruchu i Eksploatacji Sieci Dystrybucyjnej (IRiESD) poszczególnych OSD, zatwierdzonych przez Prezesa URE, do rozpoczęcia sprzedaży energii elektrycznej konieczne jest zgłoszenie umowy do OSD, przeprowadzenie procesu zmiany sprzedawcy oraz przyjęcie umowy do realizacji przez OSD. Poza tym umowa nie może być realizowana od dnia zawarcia ( obowiązujący, zgodnie z IRiESD OSD, 21 dniowy termin na przeprowadzenie procesu zmiany sprzedawcy). W związku z powyższym oraz z uwagi na konieczność uporządkowania zapisów w zakresie rozpoczęci i zakończenia sprzedaży, Wykonawca wnioskuje o zmodyfikowanie zapisów do treści: „Umowa wchodzi w życie w zakresie każdego punktu poboru z dniem 01.01.2022, lecz nie wcześniej, niż po zawarciu umów dystrybucyjnych, pozytywnie przeprowadzonej procedurze zmiany sprzedawcy i przyjęciu umowy do realizacji przez OSD i będzie obowiązywała do dnia 31.12.2022”. Odpowiedź Zamawiający nie wyraża zgody na zmodyfikowanie wskazanych zapisów. Zgodnie z zapisami SWZ „Wybrany Wykonawca przygotuje, wypełni i wyśle poprzez właściwą platformę wymiany informacji (należącą do lokalnego Operatora Systemu Dystrybucyjnego) zgłoszenia sprzedaży energii elektrycznej dla wszystkich Punktów Poboru Energii Elektrycznej do Operatora Systemu Dystrybucyjnego - celem uzyskania pozytywnej ich weryfikacji na dzień 01.01.2022 r. Zamawiający udzieli Wykonawcy stosownego pełnomocnictwa do zgłoszenia w imieniu Zamawiającego zawartej umowy sprzedaży energii elektrycznej do OSD oraz wykonania czynności niezbędnych do przeprowadzenia procesu zmiany sprzedawcy u OSD według wzoru stosowanego powszechnie przez Wykonawcę.” Pytanie 4 – SWZ - rozdział 16 pkt 16.1, załącznik nr 1 – formularz oferty, załącznik nr 5 - projekt umowy §6 ust. 2 Wykonawca informuje, że rozliczenia dokonywane są w oparciu o stawki netto. Do wyliczonej w oparciu o te stawki należności doliczany jest podatek VAT wg obowiązujących przepisów. System bilingowy Wykonawcy uniemożliwia prowadzenie rozliczeń na podstawie cen jednostkowych brutto. W związku z powyższym prosimy o zmianę zapisów i umożliwienie podania w ofercie cen jednostkowych netto. Prosimy również o odpowiednią modyfikacje pozostałych zapisów dokumentacji przetargowej. Odpowiedź Zamawiający dokonał zmian w zapisach Formularza oferty i publikuje jego nowy wzór. Pytanie 5 – SWZ - rozdział 16 pkt 16.5 W formularzu oferty brak jest możliwości wskazania stawki podatku od towarów i usług (VAT), poza zapisami punktu 4, który odnosi się do ewentualnego powstania obowiązku podatkowego po stronie Zamawiającego. Prosimy o umożliwienie wskazanie stawki VAT dla przedmiotu zamówienia. Poza tym z uwagi, na sposób skonstruowania tabeli do uzupełnienia o ceny jednostkowe, zdanie drugie pkt 16.5 nie jest możliwe do zastosowania. Odpowiedź Zamawiający dokonał zmian w zapisach Formularza oferty i publikuje jego nowy wzór. Pytanie 6 – SWZ - rozdział 18 Zwracamy się z zapytaniem, czy Zamawiający dopuści zawarcie umów drogą korespondencyjną? Odpowiedź Zamawiający wyraża zgodę na podpisanie umów drogą korespondencyjną. Pytanie 7 – SWZ - załącznik nr 1 – formularz oferty - pkt 2 W związku z zapisami rozdziału 21 SWZ dotyczącymi zabezpieczenia należytego wykonania umowy, Wykonawca wnosi o wykreślenie z formularza oferty z pkt 2 treści: „(…) a przed zawarciem umowy wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy” Odpowiedź Zamawiający dokonał zmian w zapisach Formularza oferty i publikuje jego nowy wzór. Pytanie 8 – SWZ - załącznik nr 5 - projekt umowy §6 ust. 4, 5, 6 Wykonawca informuje, że może wystawiać faktury tylko w oparciu o okresy rozliczeniowe i o dane pomiarowe udostępnione/przekazywane Wykonawcy przez OSD. Prosimy o modyfikację zapisów do treści: ust. 4 „Należność Wykonawcy za zużytą energię elektryczną w okresach rozliczeniowych udostępnionych Wykonawcy przez OSD, obliczana będzie indywidualnie dla punktu poboru jako iloczyn ilości sprzedanej energii elektrycznej ustalonej na podstawie danych pomiarowo-rozliczeniowych udostępnionych Wykonawcy przez OSD i ceny jednostkowej energii elektrycznej określonej w §6 ust.2 umowy. Do wyliczonej należności Wykonawca doliczy podatek od towarów i usług (VAT) według obowiązującej w dniu wystawienia FV stawki.” ust. 5 „Rozliczenia kosztów sprzedanej energii odbywać się będą na podstawie danych pomiarowo-rozliczeniowych udostępnionych Wykonawcy przez OSD, w okresach rozliczeniowych udostępnionych Wykonawcy przez OSD”. ust.6 „Należności za energię elektryczną regulowane będą na podstawie faktur VAT wystawianych przez Wykonawcę w terminie 21 dni od udostępnionych Wykonawcy danych pomiarowo-rozliczeniowych przez OSD.” Odpowiedź Zamawiający nie wyraża zgody na modyfikację treści wskazanych zapisów. Pytanie 9 – SWZ - załącznik nr 5 - projekt umowy §6 ust. 4, 5, 6 Wykonawca informuje, iż w świetle przepisów prawa energetycznego i aktów wykonawczych to OSD jest podmiotem odpowiedzialnym za pozyskiwanie i przekazywanie do sprzedawców danych pomiarowo- rozliczeniowych dla punktów poboru energii (PPE). Sposób ustalania danych przez OSD określony jest w umowie dystrybucyjnej zawartej pomiędzy Zamawiającym a OSD. Wykonawcy (sprzedawcy energii) nie mają wpływu na regulacje w tym zakresie wynikające z umów dystrybucyjnych Zamawiającego i zgodnie z przepisami przyjmują do rozliczeń dane przekazane przez OSD. W związku z powyższym, w przypadku braku zgody na wprowadzenie zmian zapisów treści w §6 ust. 4, 5,6 (pytanie nr 8), zwracamy się z prośbą o wyjaśnienie czy Zamawiający uwzględni obowiązujące przepisy prawa energetycznego i aktów wykonawczych w zakresie prowadzenia rozliczeń na podstawie danych pomiarowo- rozliczeniowych przekazywanych wykonawcy przez OSD?. Odpowiedź Zamawiający wskazuje, w §6 ust. 6 Projektu umowy „Należności za energię elektryczną regulowane będą na podstawie faktur VAT wystawianych przez Wykonawcę w terminie 21 dni od otrzymania odczytów z układów pomiarowo-rozliczeniowych od OSD.” Pytanie 10 – SWZ - załącznik nr 5 - projekt umowy §6 ust. 7 znacznik pierwszy Wykonawca wnioskuje o wykreślenie zapisu znacznika pierwszego w całości. Odpowiedź Zamawiający nie wyraża zgody na wykreślenie zapisu znacznika pierwszego w całości. Pytanie 11 – SWZ - załącznik nr 5 - projekt umowy §6 ust. 8 zdanie drugie Zamawiający określił dzień zapłaty faktur VAT jako datę obciążenia rachunku Zamawiającego. Informujemy, że zgodnie z art. 454 § 1 Kodeksu Cywilnego, dotyczącego miejsca spełnienia świadczenia pieniężnego, a także zgodnie z zasadami obowiązującymi w obrocie gospodarczym, za dzień zapłaty uznaje się dzień, w którym środki pieniężne wpłyną na rachunek bankowy podmiotu, któremu należna jest zapłata. W związku z powyższym Wykonawca zwraca się z prośbą o zmianę treści zapisu w sposób następujący: „Za dzień zapłaty uznaje się datę uznania rachunku bankowego Wykonawcy”. Odpowiedź Zamawiający nie wyraża zgody na wprowadzenie zmiany. Pytanie 12 – SWZ - załącznik nr 5 - projekt umowy §6 ust. 10 Wykonawca informuje, że zgodnie z możliwościami działania systemu bilingowego, na fakturach wskazane będą dane Nabywcy (nazwa, adres, Nr NIP), natomiast dane Odbiorcy (nazwa i adres) zostaną wpisane pod pozycją "Adres korespondencyjny". Prosimy o potwierdzenie, że takie rozwiązanie dotyczące wystawianych faktur VAT jest akceptowane przez Zamawiającego. Odpowiedź Zamawiający akceptuje przedstawiony sposób wystawiania faktur VAT.
Dalsza część wyjaśnień w załączeniu.

FZ.271.1.16.2021 wyj [...].pdf

2021-09-23 15:39 Joanna Michalska Komunikat został wycofany przez Zamawiającego.
2021-09-23 15:36 Joanna Michalska Gmina Czempiń na podstawie art. 286 ust 1 Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, zmienia treść SWZ w następującym zakresie:
I. Zmienia się treść punktu 4.1
W SWZ było:
Zakres zamówienia obejmuje dostawę energii elektrycznej do 180 punktów poboru energii na terenie Gminy Czempiń, z podziałem na dwie części:
Część I zamówienia: oświetlenie uliczne – 77 punktów poboru energii,
przewidywane zużycie energii w okresie 12 miesięcy wynosi 662 669,00 kWh
Część II zamówienia: obiekty publiczne – 103 punkty poboru energii, przewidywane zużycie energii w okresie 12 miesięcy wynosi 1 354 319,00 kWh
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych (każdy z wykonawców może złożyć ofertę na jedną lub obie części zamówienia).
Całkowite szacunkowe zużycie energii [kWh] dla części I i II w okresie 12 miesięcy wynosi 2 016988,00 kWh. Szczegółowy wykaz punktów zawarto: dla części I w załączniku nr 6 do SWZ i dla części II w załączniku nr 7 do SWZ.
Szacunkowe zapotrzebowanie na energię elektryczną ma charakter jedynie orientacyjny i w żadnym wypadku nie stanowi ze strony Zamawiającego, zobowiązania do zakupu energii w podanej ilości. Ilość pobranej przez Zamawiającego energii elektrycznej ustalana będzie w oparciu o bezpośrednie odczyty wskazań układów pomiarowo – rozliczeniowych.
Ewentualna zmiana przewidywanego szacunkowego zużycia nie będzie skutkowała dodatkowymi kosztami dla Zamawiającego, poza rozliczeniem za faktycznie zużytą ilość energii wg cen określonych w formularzu cenowym.
Wykonawcy nie będzie przysługiwało jakiekolwiek roszczenie z tytułu nie pobrania przez Zamawiającego przewidywanej ilości energii.
Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (tekst jednolity: Dz. U. z 2021 poz. 716 z późn. zm.) oraz przepisom wykonawczym do tej ustawy.
Energia elektryczna powinna spełniać parametry techniczne i handlowe zgodnie z zapisami ustawy Prawo energetyczne oraz rozporządzeniami wykonawczymi do tej ustawy i Polskimi Normami, czyli przedmiot zamówienia określono za pomocą standardów jakościowych odnoszących się do wszystkich istotnych jego cech.
Wybrany Wykonawca przygotuje, wypełni i wyśle poprzez właściwą platformę wymiany informacji (należącą do lokalnego Operatora Systemu Dystrybucyjnego) zgłoszenia sprzedaży energii elektrycznej dla wszystkich Punktów Poboru Energii Elektrycznej do Operatora Systemu Dystrybucyjnego - celem uzyskania pozytywnej ich weryfikacji na dzień 01.01.202 r.
Zamawiający udzieli Wykonawcy stosownego pełnomocnictwa do zgłoszenia w imieniu Zamawiającego zawartej umowy sprzedaży energii elektrycznej do OSD oraz wykonania czynności niezbędnych do przeprowadzenia procesu zmiany sprzedawcy u OSD według wzoru stosowanego powszechnie przez Wykonawcę.
Dostawa energii elektrycznej powinna uwzględniać także pełnienie funkcji podmiotu odpowiedzialnego za bilansowanie handlowe, wynikające z ustawy - prawo energetyczne, jak również aktów wykonawczych oraz dokumentów związanych, w tym w szczególności IRiESP PSE Operator Sp. z o.o., jak również IRiESD ENEA Operator.
Dla realizacji przedmiotu zamówienia, Wykonawca musi mieć zawartą ważną umowę, tj. tzw. Generalną Umowę Dystrybucji, z lokalnym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego (dalej: OSD, na podstawie której może prowadzić sprzedaż energii elektrycznej za pośrednictwem sieci dystrybucyjnej tego OSD do punktów poboru wymienionych w zał. nr 2 i 3.
Energię elektryczną Zamawiający będzie zużywał na potrzeby działalności własnej jako odbiorca końcowy.
Zamawiający zastrzega sobie prawo zwiększenia ilości całkowitej zakupionej energii elektrycznej z zastosowaniem prawa opcji do 20% zamówienia podstawowego.
Zamawiający nie jest zobowiązany do zlecenia prac objętych przedmiotem Opcji, a Wykonawcy nie służy roszczenie o ich zlecenie.
Podstawą określenia wartości prac zleconych w ramach Opcji (w celu określenia jej zakresu) będą ceny jednostkowe za 1 kWh zawarte w Formularzu oferty. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z Opcji w przypadku wystąpienia potrzeby zwiększenia zapotrzebowania na energię elektryczną w punktach objętych niniejszym zamówieniem lub zwiększy się ilość punktów poboru energii elektrycznej.

W SWZ jest:
Zakres zamówienia obejmuje dostawę energii elektrycznej do 180 punktów poboru energii na terenie Gminy Czempiń, z podziałem na dwie części:
Część I zamówienia: oświetlenie uliczne – 77 punktów poboru energii,
przewidywane zużycie energii w okresie 12 miesięcy wynosi 662 669,00 kWh
Część II zamówienia: obiekty publiczne – 103 punkty poboru energii, przewidywane zużycie energii w okresie 12 miesięcy wynosi 1 369 319,00 kWh
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych (każdy z wykonawców może złożyć ofertę na jedną lub obie części zamówienia).
Całkowite szacunkowe zużycie energii [kWh] dla części I i II w okresie 12 miesięcy wynosi 2031988,00 kWh. Szczegółowy wykaz punktów zawarto: dla części I w załączniku nr 6 do SWZ i dla części II w załączniku nr 7 do SWZ.
Szacunkowe zapotrzebowanie na energię elektryczną ma charakter jedynie orientacyjny i w żadnym wypadku nie stanowi ze strony Zamawiającego, zobowiązania do zakupu energii w podanej ilości. Ilość pobranej przez Zamawiającego energii elektrycznej ustalana będzie w oparciu o bezpośrednie odczyty wskazań układów pomiarowo – rozliczeniowych.
Ewentualna zmiana przewidywanego szacunkowego zużycia nie będzie skutkowała dodatkowymi kosztami dla Zamawiającego, poza rozliczeniem za faktycznie zużytą ilość energii wg cen określonych w formularzu cenowym.
Wykonawcy nie będzie przysługiwało jakiekolwiek roszczenie z tytułu nie pobrania przez Zamawiającego przewidywanej ilości energii.
Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (tekst jednolity: Dz. U. z 2021 poz. 716 z późn. zm.) oraz przepisom wykonawczym do tej ustawy.
Energia elektryczna powinna spełniać parametry techniczne i handlowe zgodnie z zapisami ustawy Prawo energetyczne oraz rozporządzeniami wykonawczymi do tej ustawy i Polskimi Normami, czyli przedmiot zamówienia określono za pomocą standardów jakościowych odnoszących się do wszystkich istotnych jego cech.
Wybrany Wykonawca przygotuje, wypełni i wyśle poprzez właściwą platformę wymiany informacji (należącą do lokalnego Operatora Systemu Dystrybucyjnego) zgłoszenia sprzedaży energii elektrycznej dla wszystkich Punktów Poboru Energii Elektrycznej do Operatora Systemu Dystrybucyjnego - celem uzyskania pozytywnej ich weryfikacji na dzień 01.01.2022 r.
Zamawiający udzieli Wykonawcy stosownego pełnomocnictwa do zgłoszenia w imieniu Zamawiającego zawartej umowy sprzedaży energii elektrycznej do OSD oraz wykonania czynności niezbędnych do przeprowadzenia procesu zmiany sprzedawcy u OSD według wzoru stosowanego powszechnie przez Wykonawcę.
Dostawa energii elektrycznej powinna uwzględniać także pełnienie funkcji podmiotu odpowiedzialnego za bilansowanie handlowe, wynikające z ustawy - prawo energetyczne, jak również aktów wykonawczych oraz dokumentów związanych, w tym w szczególności IRiESP PSE Operator Sp. z o.o., jak również IRiESD ENEA Operator.
Dla realizacji przedmiotu zamówienia, Wykonawca musi mieć zawartą ważną umowę, tj. tzw. Generalną Umowę Dystrybucji, z lokalnym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego (dalej: OSD, na podstawie której może prowadzić sprzedaż energii elektrycznej za pośrednictwem sieci dystrybucyjnej tego OSD do punktów poboru wymienionych w zał. nr 2 i 3.
Energię elektryczną Zamawiający będzie zużywał na potrzeby działalności własnej jako odbiorca końcowy.
Zamawiający zastrzega sobie prawo zwiększenia ilości całkowitej zakupionej energii elektrycznej z zastosowaniem prawa opcji do 20% zamówienia podstawowego.
Zamawiający nie jest zobowiązany do zlecenia prac objętych przedmiotem Opcji, a Wykonawcy nie służy roszczenie o ich zlecenie.
Podstawą określenia wartości prac zleconych w ramach Opcji (w celu określenia jej zakresu) będą ceny jednostkowe za 1 kWh zawarte w Formularzu oferty. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z Opcji w przypadku wystąpienia potrzeby zwiększenia zapotrzebowania na energię elektryczną w punktach objętych niniejszym zamówieniem lub zwiększy się ilość punktów poboru energii elektrycznej. Zwiększenie punktów poboru lub zmiana grupy taryfowej możliwe jest jedynie w obrębie grup taryfowych, które zostały ujęte w dokumentacji przetargowej oraz wycenione do oferty.

Dalsza część zmian SWZ w załączeniu.

zmiana ogłoszenia.pd [...].pdf

20210923152720384.pd [...].pdf

FZ 271.1.16.2020 - Z [...].docx

FZ.271.1.16.2021 zał [...].docx

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 1072