Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: DSUiZP/ 252/ JK/19/2021 Usługi w zakresie wykonywania czynności pomocniczych przy pacjencie na zlecenie personelu medycznego, oraz kompleksowego utrzymania czystości i dezynfekcji w obiektach Zamawiającego

Jacek Kruk
Zespół Opieki Zdrowotnej w Końskich Oddział: Dział Sprzedaży Usług i Zamówień Publicznych
Termin:
Zamieszczenia : 13-09-2021 11:12:00
Składania : 14-10-2021 10:45:00
Otwarcia : 14-10-2021 11:00:00
Tryb: Przetarg nieograniczony
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono ogłoszenie, SWZ oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

W związku z obowiązującą od 18.10.2018 Dyrektywami Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych informujemy, że w niniejszym ogłoszeniu o zamówieniu przekazywanie ofert/wniosków oraz komunikacja odbywa się zgodnie z zapisami załączonej dokumentacji.

Zamawiający rekomenduje prowadzenie komunikacji za pomocą platformazakupowa.pl.

W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań do SWZ

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty

  • Przesłania odwołania/inne 

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 

Przypominamy, że oferta/wniosek składany elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym kwalifikowanym podpisem.


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
ogłoszenie 2021-OJS177-461488-pl.pdf pdf 121.14 2021-09-13 11:12:00 Postępowanie
SWZ- czynności i sprzątanie 2021.docx docx 60.45 2021-09-13 11:12:00 Postępowanie
SWZ- czynności i sprzątanie 2021.pdf pdf 541.48 2021-09-13 11:12:00 Postępowanie
załacznik nr 3 espd-request jedz.zip zip 89.73 2021-09-13 11:12:00 Postępowanie
załącznik nr 1 - formularz ofertowy.docx docx 23.31 2021-09-13 11:12:00 Postępowanie
załącznik nr 2 - formularz cenowy.docx docx 17.59 2021-09-13 11:12:00 Postępowanie
załącznik nr 4 - Istotne postanowienia warunków umowy.docx docx 41.7 2021-09-13 11:12:00 Postępowanie
załącznik nr 5 - wykaz powierzchni objętych zamówieniem.docx docx 14.15 2021-09-13 11:12:00 Postępowanie
załącznik nr 6 - wymagania i zakres.docx docx 73.09 2021-09-13 11:12:00 Postępowanie
załącznik nr 7 - harmonogram obsady.docx docx 21.83 2021-09-13 11:12:00 Postępowanie
odpowiedzi na pytania 19_2021 JK.pdf pdf 856.31 2021-10-05 09:35:38 Postępowanie
SWZ- czynności i sprzątanie 2021 poprawiona.pdf pdf 543.47 2021-10-05 09:35:47 Postępowanie
załącznik nr 4 - Istotne postanowienia warunków umowy poprawiona.docx docx 42.56 2021-10-05 09:35:55 Postępowanie
odpowiedzi na pytania 19_2021 JK.pdf pdf 856.31 2021-10-05 09:32:03 Publiczna wiadomość
SWZ- czynności i sprzątanie 2021 poprawiona.pdf pdf 543.47 2021-10-05 09:32:03 Publiczna wiadomość
załącznik nr 4 - Istotne postanowienia warunków umowy poprawiona.docx docx 42.56 2021-10-05 09:32:03 Publiczna wiadomość
informacja_z_otwarcia_JK_czynności i sprzatanie2021.pdf pdf 407.66 2021-10-14 12:02:39 Publiczna wiadomość
zawiadomienie_o_wyborze__jk_19 czyn pom 2021.pdf pdf 343.75 2021-10-26 11:37:28 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-10-26 11:37 Jacek Kruk
Numer sprawy DSUiZP/ 252/ JK/19/2021 Końskie 2021-10-26


Firmy biorące udział w postępowaniu ogłoszonym w Suplemencie do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej Dz.U. : 2021/S 177-461488; data publikacji: 13/09/2021 i na stronie internetowej www.zoz.konskie.pl oraz w siedzibie zamawiającego - prowadzanego na https:/platformazakupowa.pl/pn/zoz_konskie



ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na: Usługi w zakresie wykonywania czynności pomocniczych przy pacjencie na zlecenie personelu medycznego, oraz kompleksowego utrzymania czystości i dezynfekcji w obiektach Zamawiającego

1. Działając na podstawie art. 253 ust. 1 pkt. 1) Prawa zamówień publicznych zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu wybrano do realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę złożoną przez wykonawcę:
Uzasadnienie wyboru: Oferta najkorzystniejsza wybrana została zgodnie z art. 239 i następne ustawy Pzp, na podstawie kryteriów oceny ofert określonych Specyfikacji warunków zamówienia. Oferta otrzymała najwyższą liczbę punktów tj. 100 zgodnie ze wzorami opisanymi w Specyfikacji warunków zamówienia.

W prowadzonym postępowaniu złożono następujące oferty
Lp. Nazwa wykonawcy i adres Wykonawcy Czas reakcji na usunięcie nieprawidłowości: Cena brutto zł Pkt
Czas reakcji na usunięcie nieprawidłowości: Pkt
cena Pkt razem
1 Izan + Sp. z o.o. Izan +
Sp. z o.o.
Siedziba: ul. Żabiniec 46,
31-215 Kraków
oraz Naprzód Hospital Sp. z o.
ul. Traktorowa 126, 91-204 Łódź 30 minut 22 992 000,17 40 38,68 78,68
2 Impel System Sp. z o. o. - lider konsorcjum
PARTNER KONSORCJUM
Impel Facility Services Sp. z o. o.
Hospital Service Sp. z o. o.
ARS Medica Sp. z o. o.
Siedziba: ul. Ślężna 118,
53-111 Wrocław 30 minut 14 821 267,58 40 60,00 100,00
3 Fudeko S. A.
Siedziba: ul. Spokojna 4,
81-549 Gdynia 30 minut 15 214 336,47 40 58,45 98,45
4 Ever Medical Care Sp. z o.o. - lider konsorcjum
Siedziba: Arkuszowa 39,
01-934 Warszawa
PARTNER KONSORCJUM - EVER Cleaning Sp. z o.o.
Siedziba: Arkuszowa 39,
01-934 Warszawa 30 minut 16 302 383,52 40 54,55 94,55


2. Działając na podstawie art. 253 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu nie zostały odrzucone żadne oferty.

3. Podpisanie umowy możliwe będzie po dopełnieniu wszelkich formalności. Miejsce i termin podpisania umowy zostaną uzgodnione z wyłonionym wykonawcą.

4. Środki ochrony prawnej Od niniejszej decyzji zamawiającego, wykonawcy przysługują środki ochrony prawnej (Odwołanie, Skarga do Sądu). Termin wniesienia odwołania: 10 dni od dnia przesłania niniejszego pisma przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (poczta elektroniczna), lub 15 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia, jeżeli zostało ono przesłane w inny sposób. Informacje dotyczące środków ochrony prawnej znajdują się w Specyfikacji warunków zamówienia oraz w Dziale IX Prawa zamówień publicznych "Środki ochrony prawnej", art. od 505 do 590 Zawiadomienie w dniu dzisiejszym zamieszczono na stronach: platformy zakupowej i http://zoz-konskie.bip.org.pl/
Końskie. 2021-10-26
Z-ca Dyrektora
Zespołu Opieki Zdrowotnej w Końskich


mgr inż. Jerzy Grodzki
Sporządził:
Jacek Kruk

zawiadomienie_o_wybo [...].pdf

2021-10-14 12:02 Jacek Kruk Numer sprawy DSUiZP 252/JK/19/2021 Końskie, 2021-10-14
INFORMACJA O TREŚCI ZŁOŻONYCH OFERT
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na: Usługi w zakresie wykonywania czynności pomocniczych przy pacjencie na zlecenie personelu medycznego, oraz kompleksowego utrzymania czystości i dezynfekcji w obiektach Zamawiającego
Na mocy art. 222 ust. 5 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych Dz. U. z 24 października 2019 r. oraz zmiany opublikowane w następujących Dz. U. z 2020 poz. 288, poz. 1492, poz. 1517, 2275) (zwanej dalej również "ustawą Pzp") Zespół Opieki Zdrowotnej ul. Gimnazjalna 41 B 26-200 Końskie informuje, co następuje:
W terminie do dnia 2021-10-14 do godz. 10:45 złożono następujące oferty:
Pismo zostaje w dniu dzisiejszym zamieszczone na stronach http: /zoz-konskie.bip.org.pl/ i https://platformazakupowa.pl/transakcja/507041
Z-ca Dyrektora
Zespołu Opieki Zdrowotnej w Końskich
mgr inż. Jerzy Grodzki
Sporządził:
st. Ins. ds. Zamówień Publicznych
Jacek Kruk
Lp.
Nazwa wykonawcy i adres Wykonawcy
Czas reakcji na usunięcie nieprawidłowości:
Cena brutto zł
1
Izan + Sp. z o.o.
Siedziba: ul. Żabiniec 46,
31-215 Kraków
30 minut
22 992 000,17
2
Impel System Sp. z o. o. - lider konsorcjum
PARTNER KONSORCJUM
Impel Facility Services Sp. z o. o.
Hospital Service Sp. z o. o.
ARS Medica Sp. z o. o.
Siedziba: ul. Ślężna 118,
53-111 Wrocław
30 minut
14 821 267,58
3
Fudeko S. A.
Siedziba: ul. Spokojna 4,
81-549 Gdynia
30 minut
15 214 336,47
44
Ever Medical Care Sp. z o.o. - lider konsorcjum
Siedziba: Arkuszowa 39,
01-934 Warszawa
PARTNER KONSORCJUM - EVER Cleaning Sp. z o.o.
Siedziba: Arkuszowa 39,
01-934 Warszawa
30 minut
16 302 383,52

informacja_z_otwarci [...].pdf

2021-10-14 10:45 Komunikat Zamawiającego Kwota jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia 16 000 000,00 PLN
2021-10-05 09:32 Jacek Kruk Numer sprawy DSUiZP/ 252/ JK/19/2021 Końskie 2021-10-05
Firmy biorące udział w postępowaniu ogłoszonym w Suplemencie do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej Dz.U. : 2021/S 177-461488; data publikacji: 13/09/2021 i na stronie internetowej www.zoz.konskie.pl oraz w siedzibie zamawiającego - tablica ogłoszeń

dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na: Usługi w zakresie wykonywania czynności pomocniczych przy pacjencie na zlecenie personelu medycznego, oraz kompleksowego utrzymania czystości i dezynfekcji w obiektach Zamawiającego

Dyrekcja Zespołu Opieki Zdrowotnej w Końskich w odpowiedzi na złożone następujące pytania i wnioski dotyczące treści zapisów SIWZ informuje :

Pytanie 1
Odpowiedź 1
TAK
Pytanie 2
.Odpowiedź 2
Do wykonywania przedmiotowego zamówienia tj. Usługi w zakresie wykonywania czynności pomocniczych przy pacjencie na zlecenie personelu medycznego, oraz kompleksowego utrzymania czystości i dezynfekcji w obiektach Zamawiającego nie jest wymagane zbyt duże doświadczenie bo nie jest to usługa specjalistyczna wymagająca dużej wiedzy doświadczenia i kwalifikacji. W związku z powyższym nie ma potrzeby stawiania wyższych wymagań odnośnie doświadczenia.
Pytanie 3
Czy Zamawiający wyraża zgodę na podwykonawców?


Odpowiedź 3
Zamawiający wymaga wykonywania usługi zgodnie z zapisami SIWZ. Punkt III, podpunkt 6 i 6.1- zapisy odnoszące się do podwykonawców.
Pytanie 4
Jaka jest powierzchnia okien?
Odpowiedź 4
Powierzchnia okien wynosi – 5994 m2.
Pytanie 5
Proszę o podanie powierzchni okien wraz z częstotliwością mycia?

Odpowiedź 5
Zamawiający wymaga mycia powierzchni okien zgodnie zgodnie z harmonogramem załączonym do SIWZ

Pytanie 6
Jaka jest powierzchnia okien, która Wykonawca ma umyć co miesiąc?

Odpowiedź 6
Zamawiający nie prowadzi takich wyliczeń, ponieważ okna są myte zgodnie z harmonogramem i w razie potrzeby.

Pytanie 7
Jaka jest powierzchnia okien, która Wykonawca ma umyć raz na kwartał?

Odpowiedź 7
Zamawiający nie prowadzi takich wyliczeń, ponieważ okna są myte zgodnie z harmonogramem i w razie potrzeby.
Pytanie 8
Proszę o podanie częstotliwości mycia okien alpinistycznych.

Odpowiedź 8
Zgodnie z zapisami SIWZ.

Pytanie 9
Jaka jest ilość firan i zasłon do prania? Proszę o podanie wymiarów tych firan i zasłon?

Odpowiedź 9
Zamawiający firany i zasłony pierze we własnym zakresie i nie widzi związku pytania do postępowania przetargowego na usługę sprzątania i dezynfekcji oraz wykonywania czynności pomocniczych przy pacjencie na zlecenie personelu medycznego.

Pytanie 10
Proszę o podanie powierzchni wertykali.

Odpowiedź 10
Powierzchnia wertikali w szpitalu wynosi – 120 m2

Pytanie 11
Co Zamawiający rozumie przez konserwacje podłogi?

Odpowiedź 11
Zamawiający wymaga dokładnego doczyszczania powierzchni podłóg i nakładania warstwy ochronnej, zabezpieczającej przed osadzaniem zabrudzeń i zanieczyszczeń, w związku z tym zdecydowanie łatwiej powierzchnie podłóg zmywać i dezynfekować.

Pytanie 12
Jak często ma być wykonywana polimeryzacja?

Odpowiedź 12
Zgodnie z zapisami SIWZ.

Pytanie 13
11. Czy można zastąpić wytwornice pary Karcher De 4002 na wytwornice o równoważnych parametrach? Sprzęt jest już niedostępny na rynku.
Odpowiedź 13
Zamawiający wyraża zgodę na urządzenie równoważne do wytwornicy pary Karcher De 4002.

Pytanie 14
Czy Wykonawca powinien uwzględnić tylko stawki minimalnego wynagrodzenia za pracę w 2021 roku czy też założyć nowe stawki minimalnego wynagrodzenia za prace w 2022?
Odpowiedź 14
Wykonawca powinien uwzględnić tylko stawki minimalnego wynagrodzenia za pracę w 2021 roku

Pytanie 15
Czy Zamawiający dopuszcza waloryzacje wynagrodzenia w związku ze zmiana minimalnego wynagrodzenia za prace w roku 2022 ? Tj. Waloryzacja wynagrodzenia Wykonawcy miałaby miejsce w tym roku.
Odpowiedź 15
Zamawiający dopuszcza waloryzacje wynagrodzenia w związku ze zmiana minimalnego wynagrodzenia za prace w roku 2022. Waloryzacja wynagrodzenia Wykonawcy miałaby miejsce roku 2022

Pytanie 16
14. Czy model wytwornicy pary Karcher De 4002 został podany przykładowo? Czy Zamawiający dopuści rozwiązanie zbliżone bądź równoważne?
Odpowiedź 16
Zamawiający wyraża zgodę na urządzenie zbliżone lub równoważne, spełniające parametry do dezynfekcji termicznej powierzchni.

Pytanie 17
15. Prosimy o wyznaczenie terminu wizji lokalnej w celu jak najlepszego przygotowania oferty. Wykonawca proponuję termin wizji na dzień na dzień 6 października.
Odpowiedź 17
Zamawiający wyraża zgodę na termin wizji lokalnej na dzień 06.10.2021r. w godz. 7.00- 14.35

Pytanie 18
Prosimy o podanie daty od której Zamawiający planuje rozpocząć realizację usługi z wyłonionym Wykonawcą w niniejszym postępowaniu?
Odpowiedź 18
Od dnia 17.11.2021

Pytanie 19
Zamawiający na stronie na stronie 6 SWZ, podaje, że będzie wymagał od Wykonawcy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej na kwotę 3 mln. zł, natomiast na stronie 10 SWZ wskazuje kwotę 1 mln. zł, prosimy o ujednolicenie dokumentacji.
Odpowiedź 19
Wymagane jest posiadanie przez wykonawcę odpowiedniego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej - (minimum 1 mln złotych) SWZ zostanie poprawiona i zamieszczona poprawnie

Pytanie 20
Czy Zamawiający może wskazać jaki procent w realizacji całej usługi zajmują czynności pomocnicze przy pacjencie, na zlecenie personelu medycznego?
Odpowiedź 20
Zamawiający nie dysponuje takimi danymi.

Pytanie 21
Zamawiający w projekcie umowy wskazuje, że wszelkie materiały lub środki muszą posiadać atesty PZH, Wykonawca zaznacza, że na rynku Polskim nie ma już obowiązku posiadania atestu PZH. Czy Zamawiający zmieni zapisy projektu umowy?
Odpowiedź 21
Zamawiający odstępuje od zapisu „muszą posiadać atesty PZH” . Pozostałe zapisy SIWZ pozostają bez zmian.

Pytanie 22
W związku z treścią art. 436 pkt. 3) ustawy Prawo Zamówień Publicznych prosimy o wskazanie w projekcie umowy łącznej maksymalnej wysokości kar umownych, których mogą dochodzić strony.
Odpowiedź 22
Zgodnie z nowym brzmieniem art. 436 pkt. 3 umowa określać ma łączną maksymalną wysokość kar umownych, których mogą dochodzić strony, z tym, że ich łączna wysokość nie może przekroczyć 20 proc wartości netto umowy.
Do umowy w § 9 dołożono punkt 5. „Zgodnie z brzmieniem ustawy PZP art. 436 pkt. 3 określa się łączną maksymalną wysokość kar umownych, których mogą dochodzić strony, z tym, że ich łączna wysokość nie może przekroczyć 20 proc wartości netto umowy.”

Pytanie 23
Zamawiający w dokumentacji postępowania określił zużycie artykułów higieny, worków na śmieci itp. Prosimy o podanie skąd Zamawiający miał wiedzę o zużyciu w/w materiałów?
Odpowiedź 23
Zamawiający posiada taką wiedzę na podstawie kwartalnych zestawień, które dostarcza Wykonawca.


Pytanie 24
Czy zdarza się aby Zamawiający miał opóźnienie w płatnościach faktury dla obecnego Wykonawcy usług sprzątania? Jeżeli tak to prosimy o podanie ilości dni tego opóźnienia.
Odpowiedź 24
Nie zdarza się


Pytanie 25
Czy Wykonawca będzie odpowiedzialny za transport zwłok?

Odpowiedź 25
Wykonawca nie będzie odpowiedzialny za transport zwłok.
Pytanie 26
Czy Wykonawca będzie odpowiedzialny za transport posiłków?
Odpowiedź 26
Wykonawca nie będzie odpowiedzialny za transport posiłków.

Pytanie 27
Czy Wykonawca w ramach realizacji zamówienia będzie miał obowiązek pomagać personelowi szpitala karmić pacjentów?
Odpowiedź 27
Pracownicy Wykonawcy będą mieli obowiązek pomocy przy karmieniu pacjentów zgodnie z zakresem czynności pomocniczych przy pacjencie na zlecenie personelu medycznego.

Pytanie 28
Czy Wykonawca dobrze rozumie, że nie dostarcza środków do dezynfekcji rąk?
Odpowiedź 28
Zamawiający dostarcza na terenie szpitala środki do dezynfekcji rąk.

Pytanie 29
Czy Wykonawca dobrze rozumie, że nie dostarcza środków do dezynfekcji powierzchni?
Odpowiedź 29
Zamawiający dostarcza na terenie szpitala środki do dezynfekcji powierzchni.

Pytanie 30
Wnosimy o rezygnację z wymogu złożenia przez Wykonawcę planu higieny do oferty, który to warunek został określony w załączniku nr 6 – wymagania i zakres. W ocenie Wykonawcy takie wymaganie nie wnosi żadnej wartości dodanej do postępowania. Zamawiający otrzyma dokumenty, które być może nie będą w pełni spełniać jego wymagań, a Zamawiający nie ma żadnych narzędzi aby na podstawie zapisów SWZ wykluczyć Wykonawcę który złożył błędny plan higieny. Dodatkowo z doświadczenia Wykonawcy wynika, że nad takimi dokumentami często strony pracują wspólnie i niektóre elementy dostosowywane są pod wymagania Zamawiających, których Wykonawca na etapie składania ofert może nie znać. W odczuciu Wykonawcy postawienie warunku aby plan higieny był dostarczony do Zamawiającego np. przed podpisaniem umowy daje dodatkowy komfort Zamawiającemu, ponieważ ten, jakże ważny dokument, będzie mógł podlegać konsultacjom w trakcie jego przygotowania.
Odpowiedź 30
Zamawiający nie rezygnuje z wymogu złożenia przez Wykonawcę planu higieny do oferty.

Pytanie 31

W związku z możliwością złożenia oferty wspólnej uprzejmie prosimy o modyfikację zapisu wzoru umowy dot. ilości egzemplarzy dla stron na poniższy: "(…) po jednym z egzemplarzu dla każdego z konsorcjantów występujących wspólnie lub "(...) 2 egzemplarze dla Wykonawcy".


Odpowiedź 31
Wprowadzono modyfikację zapisu wzoru umowy dot. ilości egzemplarzy dla stron na poniższy: "(…) po jednym z egzemplarzu dla każdego z konsorcjantów występujących wspólnie.
Pytanie 32
W związku z wejściem w życie przepisów ustawy z dnia 9 listopada 2018 r. o elektronicznym fakturowaniu w zamówieniach publicznych które nakładają na Zamawiającego obowiązek odbierania ustrukturyzowanych faktur elektronicznych za pośrednictwem platformy elektronicznego fakturowania tj.:
od 18 kwietnia 2019 r. – zamówień publicznych o wartości równej lub powyżej 30 000 euro;
od 1 sierpnia 2019 r. – zamówień publicznych o wartości mniejszej niż 30 000 euro.
Zwracamy się z wnioskiem o wprowadzenie w treści projektu umowy informacji uw

odpowiedzi na pytani [...].pdf

SWZ- czynności i spr [...].pdf

załącznik nr 4 - Ist [...].docx

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 1103