- Strona główna
- Postępowanie ID 507041
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
DSUiZP/ 252/ JK/19/2021 Usługi w zakresie wykonywania czynności pomocniczych przy pacjencie na zlecenie personelu medycznego, oraz kompleksowego utrzymania czystości i dezynfekcji w obiektach Zamawiającego
Wystawiający
-
UżytkownikJacek Kruk
-
Organizacja
-
OddziałDział Sprzedaży Usług i Zamówień Publicznych
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2021-09-13 11:12:00
-
Składania2021-10-14 10:45:00
-
Otwarcie ofert2021-10-14 11:00:00
-
TrybPrzetarg nieograniczony
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono ogłoszenie, SWZ oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
W związku z obowiązującą od 18.10.2018 Dyrektywami Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych informujemy, że w niniejszym ogłoszeniu o zamówieniu przekazywanie ofert/wniosków oraz komunikacja odbywa się zgodnie z zapisami załączonej dokumentacji.
Zamawiający rekomenduje prowadzenie komunikacji za pomocą platformazakupowa.pl.
W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań do SWZ
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty
Przesłania odwołania/inne
Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Przypominamy, że oferta/wniosek składany elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym kwalifikowanym podpisem.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2021-10-26
11:37:28
|
Jacek Kruk |
Numer sprawy DSUiZP/ 252/ JK/19/2021 Końskie 2021-10-26 Firmy biorące udział w postępowaniu ogłoszonym w Suplemencie do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej Dz.U. : 2021/S 177-461488; data publikacji: 13/09/2021 i na stronie internetowej www.zoz.konskie.pl oraz w siedzibie zamawiającego - prowadzanego na https:/platformazakupowa.pl/pn/zoz_konskie ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na: Usługi w zakresie wykonywania czynności pomocniczych przy pacjencie na zlecenie personelu medycznego, oraz kompleksowego utrzymania czystości i dezynfekcji w obiektach Zamawiającego 1. Działając na podstawie art. 253 ust. 1 pkt. 1) Prawa zamówień publicznych zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu wybrano do realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę złożoną przez wykonawcę: Uzasadnienie wyboru: Oferta najkorzystniejsza wybrana została zgodnie z art. 239 i następne ustawy Pzp, na podstawie kryteriów oceny ofert określonych Specyfikacji warunków zamówienia. Oferta otrzymała najwyższą liczbę punktów tj. 100 zgodnie ze wzorami opisanymi w Specyfikacji warunków zamówienia. W prowadzonym postępowaniu złożono następujące oferty Lp. Nazwa wykonawcy i adres Wykonawcy Czas reakcji na usunięcie nieprawidłowości: Cena brutto zł Pkt Czas reakcji na usunięcie nieprawidłowości: Pkt cena Pkt razem 1 Izan + Sp. z o.o. Izan + Sp. z o.o. Siedziba: ul. Żabiniec 46, 31-215 Kraków oraz Naprzód Hospital Sp. z o. ul. Traktorowa 126, 91-204 Łódź 30 minut 22 992 000,17 40 38,68 78,68 2 Impel System Sp. z o. o. - lider konsorcjum PARTNER KONSORCJUM Impel Facility Services Sp. z o. o. Hospital Service Sp. z o. o. ARS Medica Sp. z o. o. Siedziba: ul. Ślężna 118, 53-111 Wrocław 30 minut 14 821 267,58 40 60,00 100,00 3 Fudeko S. A. Siedziba: ul. Spokojna 4, 81-549 Gdynia 30 minut 15 214 336,47 40 58,45 98,45 4 Ever Medical Care Sp. z o.o. - lider konsorcjum Siedziba: Arkuszowa 39, 01-934 Warszawa PARTNER KONSORCJUM - EVER Cleaning Sp. z o.o. Siedziba: Arkuszowa 39, 01-934 Warszawa 30 minut 16 302 383,52 40 54,55 94,55 2. Działając na podstawie art. 253 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu nie zostały odrzucone żadne oferty. 3. Podpisanie umowy możliwe będzie po dopełnieniu wszelkich formalności. Miejsce i termin podpisania umowy zostaną uzgodnione z wyłonionym wykonawcą. 4. Środki ochrony prawnej Od niniejszej decyzji zamawiającego, wykonawcy przysługują środki ochrony prawnej (Odwołanie, Skarga do Sądu). Termin wniesienia odwołania: 10 dni od dnia przesłania niniejszego pisma przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (poczta elektroniczna), lub 15 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia, jeżeli zostało ono przesłane w inny sposób. Informacje dotyczące środków ochrony prawnej znajdują się w Specyfikacji warunków zamówienia oraz w Dziale IX Prawa zamówień publicznych "Środki ochrony prawnej", art. od 505 do 590 Zawiadomienie w dniu dzisiejszym zamieszczono na stronach: platformy zakupowej i http://zoz-konskie.bip.org.pl/ Końskie. 2021-10-26 Z-ca Dyrektora Zespołu Opieki Zdrowotnej w Końskich mgr inż. Jerzy Grodzki Sporządził: Jacek Kruk Załączniki |
2021-10-14
12:02:39
|
Jacek Kruk |
Numer
sprawy
DSUiZP
252/JK/19/2021
Końskie,
2021-10-14 INFORMACJA O TREŚCI ZŁOŻONYCH OFERT dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na: Usługi w zakresie wykonywania czynności pomocniczych przy pacjencie na zlecenie personelu medycznego, oraz kompleksowego utrzymania czystości i dezynfekcji w obiektach Zamawiającego Na mocy art. 222 ust. 5 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych Dz. U. z 24 października 2019 r. oraz zmiany opublikowane w następujących Dz. U. z 2020 poz. 288, poz. 1492, poz. 1517, 2275) (zwanej dalej również "ustawą Pzp") Zespół Opieki Zdrowotnej ul. Gimnazjalna 41 B 26-200 Końskie informuje, co następuje: W terminie do dnia 2021-10-14 do godz. 10:45 złożono następujące oferty: Pismo zostaje w dniu dzisiejszym zamieszczone na stronach http: /zoz-konskie.bip.org.pl/ i https://platformazakupowa.pl/transakcja/507041 Z-ca Dyrektora Zespołu Opieki Zdrowotnej w Końskich mgr inż. Jerzy Grodzki Sporządził: st. Ins. ds. Zamówień Publicznych Jacek Kruk Lp. Nazwa wykonawcy i adres Wykonawcy Czas reakcji na usunięcie nieprawidłowości: Cena brutto zł 1 Izan + Sp. z o.o. Siedziba: ul. Żabiniec 46, 31-215 Kraków 30 minut 22 992 000,17 2 Impel System Sp. z o. o. - lider konsorcjum PARTNER KONSORCJUM Impel Facility Services Sp. z o. o. Hospital Service Sp. z o. o. ARS Medica Sp. z o. o. Siedziba: ul. Ślężna 118, 53-111 Wrocław 30 minut 14 821 267,58 3 Fudeko S. A. Siedziba: ul. Spokojna 4, 81-549 Gdynia 30 minut 15 214 336,47 44 Ever Medical Care Sp. z o.o. - lider konsorcjum Siedziba: Arkuszowa 39, 01-934 Warszawa PARTNER KONSORCJUM - EVER Cleaning Sp. z o.o. Siedziba: Arkuszowa 39, 01-934 Warszawa 30 minut 16 302 383,52 Załączniki |
2021-10-14
10:45:00
|
Komunikat Zamawiającego | Kwota jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia 16 000 000,00 PLN |
2021-10-05
09:32:03
|
Jacek Kruk |
Numer
sprawy
DSUiZP/
252/
JK/19/2021
Końskie
2021-10-05 Firmy biorące udział w postępowaniu ogłoszonym w Suplemencie do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej Dz.U. : 2021/S 177-461488; data publikacji: 13/09/2021 i na stronie internetowej www.zoz.konskie.pl oraz w siedzibie zamawiającego - tablica ogłoszeń dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na: Usługi w zakresie wykonywania czynności pomocniczych przy pacjencie na zlecenie personelu medycznego, oraz kompleksowego utrzymania czystości i dezynfekcji w obiektach Zamawiającego Dyrekcja Zespołu Opieki Zdrowotnej w Końskich w odpowiedzi na złożone następujące pytania i wnioski dotyczące treści zapisów SIWZ informuje : Pytanie 1 Odpowiedź 1 TAK Pytanie 2 .Odpowiedź 2 Do wykonywania przedmiotowego zamówienia tj. Usługi w zakresie wykonywania czynności pomocniczych przy pacjencie na zlecenie personelu medycznego, oraz kompleksowego utrzymania czystości i dezynfekcji w obiektach Zamawiającego nie jest wymagane zbyt duże doświadczenie bo nie jest to usługa specjalistyczna wymagająca dużej wiedzy doświadczenia i kwalifikacji. W związku z powyższym nie ma potrzeby stawiania wyższych wymagań odnośnie doświadczenia. Pytanie 3 Czy Zamawiający wyraża zgodę na podwykonawców? Odpowiedź 3 Zamawiający wymaga wykonywania usługi zgodnie z zapisami SIWZ. Punkt III, podpunkt 6 i 6.1- zapisy odnoszące się do podwykonawców. Pytanie 4 Jaka jest powierzchnia okien? Odpowiedź 4 Powierzchnia okien wynosi – 5994 m2. Pytanie 5 Proszę o podanie powierzchni okien wraz z częstotliwością mycia? Odpowiedź 5 Zamawiający wymaga mycia powierzchni okien zgodnie zgodnie z harmonogramem załączonym do SIWZ Pytanie 6 Jaka jest powierzchnia okien, która Wykonawca ma umyć co miesiąc? Odpowiedź 6 Zamawiający nie prowadzi takich wyliczeń, ponieważ okna są myte zgodnie z harmonogramem i w razie potrzeby. Pytanie 7 Jaka jest powierzchnia okien, która Wykonawca ma umyć raz na kwartał? Odpowiedź 7 Zamawiający nie prowadzi takich wyliczeń, ponieważ okna są myte zgodnie z harmonogramem i w razie potrzeby. Pytanie 8 Proszę o podanie częstotliwości mycia okien alpinistycznych. Odpowiedź 8 Zgodnie z zapisami SIWZ. Pytanie 9 Jaka jest ilość firan i zasłon do prania? Proszę o podanie wymiarów tych firan i zasłon? Odpowiedź 9 Zamawiający firany i zasłony pierze we własnym zakresie i nie widzi związku pytania do postępowania przetargowego na usługę sprzątania i dezynfekcji oraz wykonywania czynności pomocniczych przy pacjencie na zlecenie personelu medycznego. Pytanie 10 Proszę o podanie powierzchni wertykali. Odpowiedź 10 Powierzchnia wertikali w szpitalu wynosi – 120 m2 Pytanie 11 Co Zamawiający rozumie przez konserwacje podłogi? Odpowiedź 11 Zamawiający wymaga dokładnego doczyszczania powierzchni podłóg i nakładania warstwy ochronnej, zabezpieczającej przed osadzaniem zabrudzeń i zanieczyszczeń, w związku z tym zdecydowanie łatwiej powierzchnie podłóg zmywać i dezynfekować. Pytanie 12 Jak często ma być wykonywana polimeryzacja? Odpowiedź 12 Zgodnie z zapisami SIWZ. Pytanie 13 11. Czy można zastąpić wytwornice pary Karcher De 4002 na wytwornice o równoważnych parametrach? Sprzęt jest już niedostępny na rynku. Odpowiedź 13 Zamawiający wyraża zgodę na urządzenie równoważne do wytwornicy pary Karcher De 4002. Pytanie 14 Czy Wykonawca powinien uwzględnić tylko stawki minimalnego wynagrodzenia za pracę w 2021 roku czy też założyć nowe stawki minimalnego wynagrodzenia za prace w 2022? Odpowiedź 14 Wykonawca powinien uwzględnić tylko stawki minimalnego wynagrodzenia za pracę w 2021 roku Pytanie 15 Czy Zamawiający dopuszcza waloryzacje wynagrodzenia w związku ze zmiana minimalnego wynagrodzenia za prace w roku 2022 ? Tj. Waloryzacja wynagrodzenia Wykonawcy miałaby miejsce w tym roku. Odpowiedź 15 Zamawiający dopuszcza waloryzacje wynagrodzenia w związku ze zmiana minimalnego wynagrodzenia za prace w roku 2022. Waloryzacja wynagrodzenia Wykonawcy miałaby miejsce roku 2022 Pytanie 16 14. Czy model wytwornicy pary Karcher De 4002 został podany przykładowo? Czy Zamawiający dopuści rozwiązanie zbliżone bądź równoważne? Odpowiedź 16 Zamawiający wyraża zgodę na urządzenie zbliżone lub równoważne, spełniające parametry do dezynfekcji termicznej powierzchni. Pytanie 17 15. Prosimy o wyznaczenie terminu wizji lokalnej w celu jak najlepszego przygotowania oferty. Wykonawca proponuję termin wizji na dzień na dzień 6 października. Odpowiedź 17 Zamawiający wyraża zgodę na termin wizji lokalnej na dzień 06.10.2021r. w godz. 7.00- 14.35 Pytanie 18 Prosimy o podanie daty od której Zamawiający planuje rozpocząć realizację usługi z wyłonionym Wykonawcą w niniejszym postępowaniu? Odpowiedź 18 Od dnia 17.11.2021 Pytanie 19 Zamawiający na stronie na stronie 6 SWZ, podaje, że będzie wymagał od Wykonawcy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej na kwotę 3 mln. zł, natomiast na stronie 10 SWZ wskazuje kwotę 1 mln. zł, prosimy o ujednolicenie dokumentacji. Odpowiedź 19 Wymagane jest posiadanie przez wykonawcę odpowiedniego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej - (minimum 1 mln złotych) SWZ zostanie poprawiona i zamieszczona poprawnie Pytanie 20 Czy Zamawiający może wskazać jaki procent w realizacji całej usługi zajmują czynności pomocnicze przy pacjencie, na zlecenie personelu medycznego? Odpowiedź 20 Zamawiający nie dysponuje takimi danymi. Pytanie 21 Zamawiający w projekcie umowy wskazuje, że wszelkie materiały lub środki muszą posiadać atesty PZH, Wykonawca zaznacza, że na rynku Polskim nie ma już obowiązku posiadania atestu PZH. Czy Zamawiający zmieni zapisy projektu umowy? Odpowiedź 21 Zamawiający odstępuje od zapisu „muszą posiadać atesty PZH” . Pozostałe zapisy SIWZ pozostają bez zmian. Pytanie 22 W związku z treścią art. 436 pkt. 3) ustawy Prawo Zamówień Publicznych prosimy o wskazanie w projekcie umowy łącznej maksymalnej wysokości kar umownych, których mogą dochodzić strony. Odpowiedź 22 Zgodnie z nowym brzmieniem art. 436 pkt. 3 umowa określać ma łączną maksymalną wysokość kar umownych, których mogą dochodzić strony, z tym, że ich łączna wysokość nie może przekroczyć 20 proc wartości netto umowy. Do umowy w § 9 dołożono punkt 5. „Zgodnie z brzmieniem ustawy PZP art. 436 pkt. 3 określa się łączną maksymalną wysokość kar umownych, których mogą dochodzić strony, z tym, że ich łączna wysokość nie może przekroczyć 20 proc wartości netto umowy.” Pytanie 23 Zamawiający w dokumentacji postępowania określił zużycie artykułów higieny, worków na śmieci itp. Prosimy o podanie skąd Zamawiający miał wiedzę o zużyciu w/w materiałów? Odpowiedź 23 Zamawiający posiada taką wiedzę na podstawie kwartalnych zestawień, które dostarcza Wykonawca. Pytanie 24 Czy zdarza się aby Zamawiający miał opóźnienie w płatnościach faktury dla obecnego Wykonawcy usług sprzątania? Jeżeli tak to prosimy o podanie ilości dni tego opóźnienia. Odpowiedź 24 Nie zdarza się Pytanie 25 Czy Wykonawca będzie odpowiedzialny za transport zwłok? Odpowiedź 25 Wykonawca nie będzie odpowiedzialny za transport zwłok. Pytanie 26 Czy Wykonawca będzie odpowiedzialny za transport posiłków? Odpowiedź 26 Wykonawca nie będzie odpowiedzialny za transport posiłków. Pytanie 27 Czy Wykonawca w ramach realizacji zamówienia będzie miał obowiązek pomagać personelowi szpitala karmić pacjentów? Odpowiedź 27 Pracownicy Wykonawcy będą mieli obowiązek pomocy przy karmieniu pacjentów zgodnie z zakresem czynności pomocniczych przy pacjencie na zlecenie personelu medycznego. Pytanie 28 Czy Wykonawca dobrze rozumie, że nie dostarcza środków do dezynfekcji rąk? Odpowiedź 28 Zamawiający dostarcza na terenie szpitala środki do dezynfekcji rąk. Pytanie 29 Czy Wykonawca dobrze rozumie, że nie dostarcza środków do dezynfekcji powierzchni? Odpowiedź 29 Zamawiający dostarcza na terenie szpitala środki do dezynfekcji powierzchni. Pytanie 30 Wnosimy o rezygnację z wymogu złożenia przez Wykonawcę planu higieny do oferty, który to warunek został określony w załączniku nr 6 – wymagania i zakres. W ocenie Wykonawcy takie wymaganie nie wnosi żadnej wartości dodanej do postępowania. Zamawiający otrzyma dokumenty, które być może nie będą w pełni spełniać jego wymagań, a Zamawiający nie ma żadnych narzędzi aby na podstawie zapisów SWZ wykluczyć Wykonawcę który złożył błędny plan higieny. Dodatkowo z doświadczenia Wykonawcy wynika, że nad takimi dokumentami często strony pracują wspólnie i niektóre elementy dostosowywane są pod wymagania Zamawiających, których Wykonawca na etapie składania ofert może nie znać. W odczuciu Wykonawcy postawienie warunku aby plan higieny był dostarczony do Zamawiającego np. przed podpisaniem umowy daje dodatkowy komfort Zamawiającemu, ponieważ ten, jakże ważny dokument, będzie mógł podlegać konsultacjom w trakcie jego przygotowania. Odpowiedź 30 Zamawiający nie rezygnuje z wymogu złożenia przez Wykonawcę planu higieny do oferty. Pytanie 31 W związku z możliwością złożenia oferty wspólnej uprzejmie prosimy o modyfikację zapisu wzoru umowy dot. ilości egzemplarzy dla stron na poniższy: "(…) po jednym z egzemplarzu dla każdego z konsorcjantów występujących wspólnie lub "(...) 2 egzemplarze dla Wykonawcy". Odpowiedź 31 Wprowadzono modyfikację zapisu wzoru umowy dot. ilości egzemplarzy dla stron na poniższy: "(…) po jednym z egzemplarzu dla każdego z konsorcjantów występujących wspólnie. Pytanie 32 W związku z wejściem w życie przepisów ustawy z dnia 9 listopada 2018 r. o elektronicznym fakturowaniu w zamówieniach publicznych które nakładają na Zamawiającego obowiązek odbierania ustrukturyzowanych faktur elektronicznych za pośrednictwem platformy elektronicznego fakturowania tj.: od 18 kwietnia 2019 r. – zamówień publicznych o wartości równej lub powyżej 30 000 euro; od 1 sierpnia 2019 r. – zamówień publicznych o wartości mniejszej niż 30 000 euro. Zwracamy się z wnioskiem o wprowadzenie w treści projektu umowy informacji uw Załączniki |
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?