Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 10-09-2021 13:15:00 |
Składania : | 20-09-2021 13:00:00 |
Otwarcia : | 20-09-2021 13:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
Elbląskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Spółka z o.o. zaprasza do złożenia oferty na dostawę, montaż i modernizację bram wjazdowych do magazynu EPEC Sp. z o.o. przy ul Fabrycznej 3 w Elblągu, zgodnie z załącznikiem nr 1 -OPZ.
Lokalizacja bram - w załączniku R-1.
W załączeniu informacyjnie zdjęcia innych bram w EPEC. Nowe bramy powinny nawiązywać stylem do istniejących.
Warunki realizacji zamówienia:
1. Wykonawca oświadcza, że:
a) posiada uprawnienia oraz posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie do należytego wykonania Usługi,
b) dysponuje potencjałem technicznym i osobami z odpowiednimi uprawnieniami niezbędnymi do wykonania Usługi; z tym zastrzeżeniem, iż osoby te będą legitymowały się odpowiednią wiedzą kompetencjami, doświadczeniem i właściwymi zezwoleniami lub uprawnieniami niezbędnymi do wykonania usługi.
2. Wykonawca może przekazać wykonanie Usługi podwykonawcom. W przypadku powierzenia wykonania Usługi podwykonawcom Wykonawca odpowiada za ich działanie i/lub zaniechanie jak za własne działanie.
3. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania Usługi zgodnie z posiadaną wiedzą, doświadczeniem, zachowaniem należytej staranności wymaganej od podmiotu, który w ramach prowadzonej działalności gospodarczej, wykonuje usługi w zakresie wskazanym powyżej.
4. Wykonawca będzie stosował przy realizacji Usługi części spełniające odpowiednie normy techniczne, które posiadają wymagane prawem polskim i europejskim świadectwa jakości, certyfikaty, w tym bezpieczeństwa.
5. Wykonawca zobowiązuje się do zawiadomienia Zleceniodawcy o wszelkich zauważonych usterkach, których usunięcie wykracza poza zakres prac.
6. Szczegółowy zakres robót został Opisie przedmiotu zamówienia.
7. Usługa zostanie wykonana w terminie do dnia 30.04.2022 r.
8. Podstawą do wystawienia przez Wykonawcę faktury VAT/rachunku za wykonanie Usługi jest protokół odbioru Usługi.
9. Wynagrodzenie wypłacone zostanie na podstawie prawidłowo wystawionej faktury VAT płatnej/płatnego w terminie 14 dni od daty doręczenia dokumentu księgowego do siedziby Zamawiającego.
10. Za datę zapłaty wynagrodzenia przyjmuje się datę obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego.
11. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za skutki spowodowane niewłaściwą realizacją Usługi i zobowiązany jest do ich usunięcia na własny koszt.
12. Wykonawca udzieli 24 miesięcy gwarancji na wykonanie przedmiotu zamówienia.
13. Bieg terminu gwarancji, o której mowa w pkt. 12 rozpoczyna się od dnia odbioru Usługi.
14. W ramach udzielonej gwarancji, o której mowa w pkt. 12, wady powstałe w wyniku źle wykonanej Usługi Wykonawca zobowiązany jest usunąć na własny koszt w terminie nie dłuższym niż 7 dni roboczych od daty powiadomienia go o wystąpieniu wady przez Zamawiającego.
15. Jeżeli Wykonawca nie usunie wad wskazanych w pkt. 13 lub/i pkt. 14, w ustalonym terminie, to Zamawiający może zlecić ich usunięcie, osobie trzeciej na koszt i ryzyko Wykonawcy.
16. Wszelkie koszty związane ze świadczeniem gwarancyjnym obciążają Wykonawcę.
17. Niezależnie od uprawnień z tytułu gwarancji Zamawiającemu przez ten sam okres przysługują wobec Wykonawcy uprawnienia z tytułu rękojmi.
18. Klauzula informacyjna RODO
Administratorem danych osobowych jest Elbląskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sp. z o.o., adres siedziby: ul. Fabryczna 3, 82-300 Elbląg. Dane będą przetwarzane, zgodnie Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) w celu realizacji zamówienia. Każda osoba ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych jest dobrowolne. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdzie Pan/Pani na stronie: http://download.epec.elblag.pl/RODO/klauzule/RODO_dostawcy.pdf
Termin wykonania zamówienia - do 30 kwietnia 2022 r.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku w prawym, dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość".
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00.
Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2021-09-20 14:31 | Aleksandra Wyżkiewicz | Zgodnie z §6 ust.18 pkt 1 „Regulaminu udzielania zamówień przez EPEC Sp. z o. o.” Zamawiający unieważnia postępowanie na dostawę, montaż oraz modernizację bram wjazdowych do magazynu EPEC Sp. z o.o. Uzasadnienie faktyczne: W przedmiotowym postępowaniu nie złożono żadnej oferty. |
Komunikaty