Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: Odbudowa budynku gospodarczego przy ul. Rynek 4 w Chełmsku Śląskim - II postępowanie

Maciej Kosal
Gmina Lubawka Department: Zakład Gospodarki Miejskiej
Deadlines:
Published : 09-09-2021 13:40:00
Placing offers : 25-10-2022 14:13:18
Offers opening : -
Procedure: Szacowanie wartości zamówienia
Type: Construction work

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,  

informujemy, że poniższe postępowanie ma charakter szacowania wartości zamówienia.  

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych wskazanych w decyzji Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego nr PINB.

Zamawiający przewiduje podzielenie zakresu na 2 Zadania:

  • Zadanie 1 - pkt. 1 - 4 wg decyzji PINB - przewidywany termin wykonania do 15.12.2021 r
  • Zadanie 2 - pkt. 5 - 7 wg decyzji PINB - przewidywany termin wykonania do 30.06.2022 r.

Przy ocenie ofert Zamawiający weźmie pod uwagę jedynie łączną cenę brutto wykonania Zadań 1 i 2.

Zamawiający zastrzega sobie prawo podjęcia negocjacji z oferentami.

Dlaczego warto odpowiedzieć na szacowanie wartości zamówienia?

Informujemy, iż niniejsze postępowanie nie stanowi zaproszenia do składania ofert w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego, nie zobowiązuje Zamawiającego do zawarcia umowy, czy też udzielenia zamówienia i nie stanowi części procedury udzielania zamówienia publicznego realizowanego na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych. 

Jednocześnie Zamawiający zastrzega, że odpowiedź na niniejsze postępowanie o charakterze szacowania ceny może skutkować:

  • zaproszeniem do złożenia oferty lub/i 

  • zaproszeniem do negocjacji warunków umownych lub 

  • zawarciem umowy, której przedmiot został określony w niniejszym postępowaniu. 

W przypadku pytań:

  • technicznych lub merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel 517 167 298.

  • związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00.   

 

Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.  Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
1. Ekspertyza Chełmsko Śląskie Rynek 4 budynek gospodarczy.pdf pdf 1741.79 2021-09-09 13:40:00 Proceeding
2. Malgorzata Ewiak Uprawnienia i izba.pdf pdf 609.32 2021-09-09 13:40:00 Proceeding
3. Dokumentacja fotograficzna rynek chełmsko.pdf pdf 24748.07 2021-09-09 13:40:00 Proceeding
4. Ekspertyza budowlana - uzupełnienie.pdf pdf 123.46 2021-09-09 13:40:00 Proceeding
5. Dokumentacja rysunkowa.pdf pdf 761.09 2021-09-09 13:40:00 Proceeding
decyzja PINB.pdf pdf 2614.86 2021-09-09 13:40:00 Proceeding

Announcements

2022-10-25 14:13 Maciej Kosal Postępowanie zostało anulowane. Uzasadnienie: W wyznaczonym terminie do Zamawiającego nie wpłynęła żadna oferta, w związku z tym postępowanie zostaje unieważnione.
2021-09-20 15:09 Maciej Kosal Szanowni Państwo! W wyznaczonym terminie do Zamawiającego nie wpłynęła żadna oferta, w związku z tym postępowanie zostaje unieważnione.

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 pkt. 1-4 wg decyzji PINB Łączny koszt wykonania robót z poz. 1-4 wg decyzji PINB 1 building work - (0)
2 pkt. 5-7 wg decyzji PINB Łączny koszt wykonania robót z poz. 5-7 wg decyzji PINB 1 building work - (0)
Currency rates NBP

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price - Offer value 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Etap 1 (pkt. 1-4 wg decyzji PINB) - wykonanie prac do dnia 15.12.2021 r. Etap 2 (pkt. 5-7 wg decyzji PINB) - wykonanie prac do dnia 30.06.2022 r. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" lub zaproponować możliwie najszybszy termin realizacji (0)
4 Gwarancja - Oczekiwany okres gwarancji 24 miesiące. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" lub zaproponować alternatywne warunki gwarancyjne (0)
5 Wstępny opis przedmiotu zamówienia - Jeżeli w załączonym wstępnym opisie przedmiotu zamówienia zamawiający nie ujął wszystkich istotnych czynników kosztotwórczych, proszę o stosowny komentarz (0)
(0)

The number of page views: 312