Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: WSA-ZP-BA-62-2021 Remont 52 pokoi polegający na wymianie wykładziny wraz z malowaniem pomieszczeń w budynku WSA w Warszawie przy ul. Jasnej 2/4.

Deadlines:
Published : 07-09-2021 09:31:00
Placing offers : 07-09-2021 14:58:22
Offers opening : 16-09-2021 10:25:00
Procedure: Zapytanie ofertowe
Type: Service

Requirements and specifications

Wojewódzki Sąd Administracyjny w Warszawie zaprasza do złożenia oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia o wartości szacunkowej poniżej 130 000 zł bez podatku od towarów i usług. Postępowanie prowadzone jest wg: „ZASADY POSTĘPOWANIA W PRZYPADKU REALIZACJI ZAMÓWIEŃ W PROCEDURZE ZAPYTANIA OFERTOWEGO W WOJEWÓDZKIM SĄDZIE ADMINISTRACYJNYM W WARSZAWIE”

 I PRZEDMIOT  ZAMÓWIENIA

 Przedmiotem zamówienia jest remont 52 pokoi polegający na  wymianie wykładziny wraz z malowaniem pomieszczeń w budynku biurowym WSA w Warszawie przy ul. Jasnej 2/4.

II ZAŁĄCZNIKI:

 Załącznik nr 1 – Opis przedmiotu zamówienia,

Załącznik nr 2 – Wzór umowy,

Załącznik nr 3 – Zasady postepowania w trybie zapytania ofertowego

III WARUNKI UDZIAŁU  W POSTĘPOWANIU

1.       O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Oferenci, którzy posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do realizacji zamówienia.

2.       Zamawiający uzna za spełniony warunek w przypadku, gdy  Oferent wykaże, iż w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał (zakończył czyli zrealizował - liczy się data zakończenia umowy) co najmniej 2 zamówienia polegające na ułożeniu wykładziny obiektowej w budynkach biurowych lub użyteczności publicznej, o wartości sumarycznej co najmniej 50000,00 zł (pięćdziesiąt tysięcy zł) brutto oraz potwierdzą to dowodami, że zamówienie zostało wykonane należycie.

3.        Oferent spełni warunek, gdy:

1)      w formularzu ofertowym złoży oświadczenie  o posiadaniu w/w dokumentów,

2)       na pisemne wezwanie Zamawiającego przekaże w/w dokumenty.

 

Termin na zadawanie pytań upływa w dniu 14.09.2021 r.
 

IV WIZJA LOKALNA

Zamawiający zaleca, aby Oferent przed złożeniem oferty dokonał wizji lokalnej. ( Wizja możliwa jest w dzień roboczy od  09:00 do 14:00 po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym: tel. 22 553 70 83).

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.

 

Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków. 

W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk w prawym dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość"  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02
  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl

Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

 

 

Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
załącznik nr 1 Opis przedmiotu zamówienia WSA-ZP-BA-62-2021.pdf pdf 226.65 2021-09-07 09:31:00 Proceeding
załącznik nr 2 - wzór umowy WSA-ZP-BA-62-2020.pdf pdf 334.91 2021-09-07 09:31:00 Proceeding
ZASADY POSTĘPOWANIA W TRYBIE ZAPYTANIA OFERTOWEGO - PLATFORMA ZAKUPOWA 2021.pdf pdf 567.26 2021-09-07 09:31:00 Proceeding

Announcements

2021-09-07 14:58 Krzysztof Antczak Postępowanie zostało anulowane. Uzasadnienie: przyczyna techniczna

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 Wymiana wykładziny dywanowej Zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1) *należy uwzględnić wszystkie koszty związane z realizacja zadania 1000 m^2 - (0)
2 Malowanie pokoi Zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1) **należy uwzględnić wszystkie koszty związane z realizacja zadania 600 m^2 - (0)
Currency rates NBP

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 100% Offer value 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Gwarancja - Gwarancję na wykonane prace montażowe i malarskie licząc od daty podpisania protokołu odbioru końcowego - 24 m-ce. Należy potwierdzić wpisując TAK (0)
3 Oświadczenie nr 1 - Oświadczamy, iż w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania wykonaliśmy co najmniej 2 zamówienia polegające na ułożeniu wykładziny obiektowej w budynkach biurowych lub użyteczności publicznej o wartości sumarycznej co najmniej 50000,00 zł brutto oraz potwierdzimy to dowodami na wezwanie, że zamówienie zostało wykonane należycie - proszę potwierdzić wpisując: TAK. (0)
4 Oświadczenie nr 2 - Zapoznałem się z opisem przedmiotu zamówienia, wzorem umowy, zasadami postępowania w trybie zapytania ofertowego i zobowiązuję się zrealizować przedmiot zamówienia na wskazanych warunkach - proszę potwierdzić wpisując: TAK (0)
5 Oświadczenie nr 3 - Oświadczam, że wypełniliśmy obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskaliśmy w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia w niniejszym postępowaniu.- proszę potwierdzić wpisując: TAK (0)
6 Oświadczenie nr 4 - Oferta jest ważna przez okres 30 dni od dnia otwarcia ofert - proszę potwierdzić wpisując: TAK (0)
7 Termin realizacji - 8 tygodni od podpisania umowy - proszę potwierdzić wpisując: TAK (0)
8 Warunki płatności - Płatność w terminie 14 dni od daty dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury do siedziby Zamawiającego - proszę potwierdzić wpisując: TAK (0)
(0)

The number of page views: 569