- Strona główna
- Postępowanie ID 504547
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
WSA-ZP-BA-62-2021 Remont 52 pokoi polegający na wymianie wykładziny wraz z malowaniem pomieszczeń w budynku WSA w Warszawie przy ul. Jasnej 2/4.
Wystawiający
-
UżytkownikKrzysztof Antczak
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2021-09-07 09:31:00
-
Składania2021-09-07 14:58:22
-
Otwarcie ofert2021-09-16 10:25:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
Wojewódzki Sąd Administracyjny w
Warszawie zaprasza do złożenia oferty w postępowaniu o udzielenie
zamówienia o wartości szacunkowej poniżej 130 000 zł bez
podatku od towarów i usług. Postępowanie prowadzone jest wg: „ZASADY
POSTĘPOWANIA W PRZYPADKU REALIZACJI ZAMÓWIEŃ W PROCEDURZE ZAPYTANIA OFERTOWEGO
W WOJEWÓDZKIM SĄDZIE ADMINISTRACYJNYM W WARSZAWIE”
Przedmiotem zamówienia jest remont
52 pokoi polegający na wymianie
wykładziny wraz z malowaniem pomieszczeń w budynku biurowym WSA w Warszawie
przy ul. Jasnej 2/4.
II ZAŁĄCZNIKI:
Załącznik nr 1 – Opis
przedmiotu zamówienia,
Załącznik nr 2 – Wzór umowy,
Załącznik nr 3 – Zasady postepowania
w trybie zapytania ofertowego
III WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
1.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać
się Oferenci, którzy posiadają
niezbędną wiedzę i doświadczenie do realizacji zamówienia.
2. Zamawiający uzna za spełniony warunek w przypadku, gdy Oferent
wykaże, iż w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a
jeżeli okres działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał (zakończył czyli
zrealizował - liczy się data zakończenia umowy) co najmniej 2 zamówienia
polegające na ułożeniu wykładziny obiektowej w budynkach biurowych lub użyteczności
publicznej, o wartości sumarycznej co najmniej 50000,00 zł (pięćdziesiąt
tysięcy zł) brutto oraz potwierdzą to dowodami, że zamówienie zostało wykonane
należycie.
3. Oferent
spełni warunek, gdy:
1) w
formularzu ofertowym złoży oświadczenie o posiadaniu w/w dokumentów,
2) na pisemne
wezwanie Zamawiającego przekaże w/w dokumenty.
Termin na zadawanie pytań upływa w dniu 14.09.2021 r.
IV WIZJA LOKALNA
Zamawiający zaleca, aby Oferent przed złożeniem
oferty dokonał wizji lokalnej. ( Wizja możliwa jest w dzień roboczy od
09:00 do 14:00 po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym: tel. 22 553 70 83).
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy
formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się
brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk w
prawym dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość"
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z
Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku
do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
- tel. 22 101 02 02
- e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci
realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter
informacyjny.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2021-09-07
14:58:22
|
Krzysztof Antczak |
Postępowanie
zostało
anulowane.
Uzasadnienie:
przyczyna
techniczna |
Przedmiot zamówienia
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?