Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 240/09/ZP/2021/110 Zakup i dostawa sprzętu sieciowego, teleinformatycznego oraz akcesoriów sieciowych dla jednostek i instytucji będących na zaopatrzeniu 15 Wojskowego Oddziału Gospodarczego

Termin:
Zamieszczenia : 06-09-2021 08:54:00
Składania : 21-09-2021 09:00:00
Otwarcia : 21-09-2021 09:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Oferty można składać na następujące części zamówienia:

Część 1 pn. Zakup i dostawa osprzętu komputerowego

Część 2 pn. Zakup i dostawa technicznych środków materiałowych i sprzętu sieciowego

Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedno lub oba zadania.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Zał. nr 2 - Opis przedmiotu zamówienia.docx docx 12.71 2021-09-06 08:54:00 Postępowanie
Zał. nr 3 - Wzór umowy.doc doc 71 2021-09-06 08:54:00 Postępowanie
Zał. nr 4 - Oświadczenie o podwykonawcach.docx docx 11.29 2021-09-06 08:54:00 Postępowanie
Zał. nr 5 - Klauzula informacyjna RODO.docx docx 13.89 2021-09-06 08:54:00 Postępowanie
Zał. nr 6 - Zasady postępowania z pracownikami.docx docx 18.81 2021-09-06 08:54:00 Postępowanie
Zapytanie ofertowe.docx docx 17.88 2021-09-06 08:54:00 Postępowanie
Zał. nr 1 - Formularz cenowy dla części 1.xlsx xlsx 12.05 2021-09-06 08:54:00 Przedmiot zamówienia
Zał. nr 1A - Formularz cenowy dla części 2.xlsx xlsx 16.03 2021-09-06 08:54:00 Przedmiot zamówienia
Odpowiedź na pytanie Wykonawcy 13.09.2021.docx docx 10.02 2021-09-13 08:27:18 Publiczna wiadomość
Zał. nr 1A - Formularz cenowy dla części 2 po zmianie.xlsx xlsx 16.11 2021-09-13 09:46:11 Publiczna wiadomość
Zmiana istotnych warunków zamówienia - 2.pdf pdf 146.09 2021-09-13 09:46:11 Publiczna wiadomość
Odpowiedź na pytanie Wykonawcy 09.09.2021.docx docx 9.35 2021-09-09 10:39:46 Publiczna wiadomość
Zał. nr 1 - Formularz cenowy dla części 1 po zmianie.xlsx xlsx 12.05 2021-09-09 11:03:35 Publiczna wiadomość
Zmiana istotnych warunków zamówienia.pdf pdf 139.61 2021-09-09 11:03:35 Publiczna wiadomość
Odpowiedź na pytanie Wykonawcy 15.09.2021.docx docx 9.66 2021-09-15 08:34:16 Publiczna wiadomość
Zał. nr 1A - Formularz cenowy dla części 2 po zmianie nr 2.xlsx xlsx 16.09 2021-09-15 08:46:21 Publiczna wiadomość
Zmiana istotnych warunków zamówienia - 3.pdf pdf 139.25 2021-09-15 08:46:21 Publiczna wiadomość
Odpowiedź na pytanie Wykonawcy 16.09.2021.docx docx 9.59 2021-09-16 13:04:55 Publiczna wiadomość
Informacja z otwarcia ofert.docx docx 19.96 2021-09-21 10:52:11 Publiczna wiadomość
240-09-ZP-2021-110 Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania.pdf pdf 158.61 2021-09-30 12:22:36 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-09-30 12:22 Katarzyna Kudryk Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania

240-09-ZP-2021-110 Z [...].pdf

2021-09-21 10:52 Klaudia Jaworek Informacja z otwarcia ofert

Informacja z otwarci [...].docx

2021-09-21 09:00 Komunikat Zamawiającego Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę:
dla części 1 - 78 047,00 zł brutto
dla części 2 - 64 758,20 zł brutto
2021-09-16 13:04 Katarzyna Kudryk Odpowiedzi na pytania Wykonawcy - 4

Odpowiedź na pytanie [...].docx

2021-09-15 08:46 Katarzyna Kudryk Zmiana istotnych warunków zamówienia, zmiana terminu składania i otwarcia ofert oraz zmiana druga formularza cenowego dla części 2. W załączeniu zmieniony formularz cenowy dla części 2.

Zał. nr 1A - Formula [...].xlsx

Zmiana istotnych war [...].pdf

2021-09-15 08:34 Katarzyna Kudryk Odpowiedź na pytanie Wykonawcy - 3

Odpowiedź na pytanie [...].docx

2021-09-13 09:46 Katarzyna Kudryk Zmiana istotnych warunków zamówienia wraz ze zmienionym formularzem cenowym dla części 2

Zał. nr 1A - Formula [...].xlsx

Zmiana istotnych war [...].pdf

2021-09-13 08:27 Katarzyna Kudryk Odpowiedzi na pytania Wykonawcy - 2

Odpowiedź na pytanie [...].docx

2021-09-09 11:03 Katarzyna Kudryk Zmiana istotnych warunków zamówienia oraz zmieniony formularz cenowy dla części 1

Zał. nr 1 - Formular [...].xlsx

Zmiana istotnych war [...].pdf

2021-09-09 10:39 Katarzyna Kudryk Odpowiedź na pytanie Wykonawcy

Odpowiedź na pytanie [...].docx

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Zakup i dostawa osprzętu komputerowego Należy wpisać wartość "Razem" wyliczoną w formularzu cenowym - załącznik nr 1 (dołączyć do oferty)

Zał. nr 1 - Formular [...].xlsx

1 dostawa - (0)
2 Zakup i dostawa technicznych środków materiałowych i sprzętu sieciowego Należy wpisać wartość "Razem" wyliczoną w formularzu cenowym - załącznik nr 1A (dołączyć do oferty)

Zał. nr 1A - Formula [...].xlsx

1 dostawa - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2604 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 984