Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: EDK.0541.13.2021 Usługa wydruku plansz pcv na potrzeby Urzędu Miasta Pruszcz Gdański

Katarzyna Kopeć
Gmina Miejska Pruszcz Gdański Oddział: Referat Współpracy i Promocji
Termin:
Zamieszczenia : 27-08-2021 14:56:00
Składania : 01-09-2021 09:00:00
Otwarcia : 01-09-2021 09:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.


Zamawiający - Gmina Miejska Pruszcz Gdański zaprasza do składania ofert w ramach zapytania ofertowego na usługę wydruku pn.

Usługa wydruku plansz pcv na potrzeby Urzędu Miasta Pruszcz Gdański.

Wszelkie niezbędne informacje znajdują się w załącznikach.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Zapytanie ofertowe - usługa wydruku plansz pcv.docx docx 48.51 2021-08-27 14:56:00 Postępowanie
Zapytanie ofertowe - usługa wydruku plansz pcv.pdf pdf 553.77 2021-08-27 14:56:00 Postępowanie
UMOWA_postery.doc doc 78.5 2021-08-27 14:56:00 Postępowanie
poster 1_do druku 140x140.pdf pdf 19583.71 2021-08-27 14:56:00 Postępowanie
poster2_do druku 140x90.pdf pdf 6527.36 2021-08-27 14:56:00 Postępowanie
poster3_do druku 140x90.pdf pdf 26510.16 2021-08-27 14:56:00 Postępowanie
poster4_do druku 140x90.pdf pdf 14566.71 2021-08-27 14:56:00 Postępowanie
poster5_do druku 140x90.pdf pdf 22608.55 2021-08-27 14:56:00 Postępowanie
poster6_do druku 140x90.pdf pdf 19644.9 2021-08-27 14:56:00 Postępowanie
poster7_do druku 140x90.pdf pdf 11003.37 2021-08-27 14:56:00 Postępowanie
poster8_do druku 140x90.pdf pdf 14014.43 2021-08-27 14:56:00 Postępowanie
poster9_do druku 140x90.pdf pdf 18498.58 2021-08-27 14:56:00 Postępowanie
poster10_do druku 140x90.pdf pdf 18794.01 2021-08-27 14:56:00 Postępowanie
poster11_do druku 140x90.pdf pdf 14314.08 2021-08-27 14:56:00 Postępowanie
poster12_do druku 140x90.pdf pdf 6890.66 2021-08-27 14:56:00 Postępowanie
poster13_do druku 140x90.pdf pdf 7525.13 2021-08-27 14:56:00 Postępowanie
Zapytanie ofertowe - usługa wydruku plansz pcv.docx docx 48.51 2021-08-27 14:56:00 Przedmiot zamówienia
Informacja nr 1 dla Wykonawców z dnia 31.08.2021 .pdf pdf 36.6 2021-08-31 11:26:38 Publiczna wiadomość
Informacja dla Wykonawców nr 2 z dnia 31.08.2021.doc doc 53 2021-08-31 11:43:43 Publiczna wiadomość
Informacja nr 2 dla Wykonawców z dnia 31.08.2021.pdf pdf 44.06 2021-08-31 11:43:43 Publiczna wiadomość
Informacja dla Wykonawców nr 3 z dnia 31.08.2021 r..pdf pdf 37.21 2021-08-31 14:23:55 Publiczna wiadomość
Informacja dla Wykonawców nr 3 z dnia 31.08.2021.doc doc 52 2021-08-31 14:23:55 Publiczna wiadomość
zawiadomienie o unieważnieniu postępowania_plansze_pcv.docx docx 19.73 2021-09-07 12:51:17 Publiczna wiadomość
Zawiadomienie o uniewaznieniu postępowania.pdf pdf 32.92 2021-09-07 12:51:17 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-09-07 12:51 Katarzyna Kopeć Szanowni Państwo,
w załączeniu przesyłam treść pisma "Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania" (znak pisma: EDK.0541.13.2021/10) dot. postępowania na usługę pn.: Usługa wydruku plansz pcv na potrzeby Urzędu Miasta Pruszcz Gdański.

Z poważaniem
Katarzyna Kopeć

zawiadomienie o unie [...].docx

Zawiadomienie o unie [...].pdf

2021-08-31 14:23 Katarzyna Kopeć Informacja dla Wykonawców nr 3 z dnia 31.08.2021 r.

Informacja dla Wykon [...].pdf

Informacja dla Wykon [...].doc

2021-08-31 11:43 Katarzyna Kopeć Informacja nr 2 dla Wykonawców z dnia 31.08.2021

Informacja dla Wykon [...].doc

Informacja nr 2 dla [...].pdf

2021-08-31 11:26 Katarzyna Kopeć Informacja nr 1 dla Wykonawców z dnia 31.08.2021

Informacja nr 1 dla [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Usługa wydruku plansz pcv komplet

Zapytanie ofertowe - [...].docx

1 szt. URZĄD MIASTA PRUSZCZ GDAŃSKI
Grunwaldzka 20
83-000, Pruszcz Gdański
(0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3190 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty (Zamawiający wymaga załączenia pliku) 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 14 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Termin dostawy zgodny z zapytaniem ofertowym "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 512