Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: EDK.0541.12.2021 Usługa wydruku zaproszeń, plakatów, zeszytów edukacyjnych i katalogów na potrzeby Urzędu Miasta Pruszcz Gdański

Katarzyna Kopeć
Gmina Miejska Pruszcz Gdański Department: Referat Współpracy i Promocji
Deadlines:
Published : 27-08-2021 14:40:00
Placing offers : 01-09-2021 09:00:00
Offers opening : 01-09-2021 09:05:00
Procedure: Zapytanie ofertowe
Type: Service

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.


Zamawiający - Gmina Miejska Pruszcz Gdański zaprasza do składania ofert w ramach zapytania ofertowego na usługę wydruku pn.
Usługa wydruku zaproszeń, plakatów, zeszytów edukacyjnych i katalogów na potrzeby Urzędu Miasta Pruszcz Gdański.

Wszelkie niezbędne informacje znajdują się w załącznikach.

Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
zapytanie ofertowe - usługa wydruku zaproszeń, plakatów, zeszytów edukacyjnych i katalogów .docx docx 52.4 2021-08-27 14:40:00 Proceeding
zapytanie ofertowe - usługa wydruku zaproszeń, plakatów, zeszytów edukacyjnych i katalogów .docx.pdf pdf 619.69 2021-08-27 14:40:00 Proceeding
UMOWA_zaproszenia, plakaty, zeszyty, katalogi.doc doc 82.5 2021-08-27 14:40:00 Proceeding
katalog_do druku.pdf pdf 55581.95 2021-08-27 14:40:00 Proceeding
okładka_do druku.pdf pdf 3455.34 2021-08-27 14:40:00 Proceeding
plakatA3_do druku.pdf pdf 4713.42 2021-08-27 14:40:00 Proceeding
zaproszenie_do druku.pdf pdf 1726.47 2021-08-27 14:40:00 Proceeding
zeszyt edu_do druku.pdf pdf 7793.24 2021-08-27 14:40:00 Proceeding
zapytanie ofertowe - usługa wydruku zaproszeń, plakatów, zeszytów edukacyjnych i katalogów .docx docx 52.4 2021-08-27 14:40:00 Subject of the order
zapytanie ofertowe - usługa wydruku zaproszeń, plakatów, zeszytów edukacyjnych i katalogów .docx docx 52.4 2021-08-27 14:40:00 Criterion
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty.pdf pdf 62.55 2021-09-03 09:08:07 Public message

Announcements

2021-09-03 09:08 Katarzyna Kopeć Szanowni Państwo,
w załączeniu przesyłam treść pisma "Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty" (znak pisma: EDK.0541.12.2021/2) dot. postępowania na usługę pn.: Usługa wydruku zaproszeń, plakatów, zeszytów edukacyjnych i katalogów na potrzeby Urzędu Miasta Pruszcz Gdański.
Z poważaniem
Katarzyna Kopeć

Informacja o wyborze [...].pdf

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 Wydruk zaproszeń, plakatów, zeszytów edukacyjnych i katalogów komplet

zapytanie ofertowe - [...].docx

1 service URZĄD MIASTA PRUSZCZ GDAŃSKI
Grunwaldzka 20
83-000, Pruszcz Gdański
(0)
Currency rates NBP , EUR: 4.2685 PLN

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 100% Offer value Attachment required

zapytanie ofertowe - [...].docx

0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 14 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Zgodnie z treścią zapytania ofertowego "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 293