Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 24-08-2021 19:08:00 |
Składania : | 30-08-2021 09:00:00 |
Otwarcia : | 30-08-2021 09:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
GZGKiM.3331-49/21.DZ Wągrowiec, dnia 24 sierpnia 2021 r.
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERT
Zamawiający:
Gminny Zakład
Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Wągrowcu
reprezentowany
przez Agnieszkę Ciemachowską – Dyrektora GZGKiM w Wągrowcu
ul.
Janowiecka 98A
62-100
Wągrowiec
Powiat
wągrowiecki, województwo wielkopolskie,
tel: (+48) 67
262 14 62 lub (+48) 571 244 401,
fax: (+48) 67
216 95 79
e-mail: gzgkim@gzgkimwagrowiec.pl
Adres strony
internetowej zamawiającego: https://gzgkimwagrowiec.pl
ZAPRASZA WYKONAWCÓW DO ZŁOŻENIA OFERTY
NA:
1.
TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie jest udzielane przez Zamawiającego sektorowego w celu prowadzenia
działalności sektorowej określonej w art. 5 ust 4 pkt 1 ustawy z 11 września 2019 r. Prawo zamówień
publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 ze zm.).
2.
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
2.1.
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie
dokumentacji technicznej dla planowanej modernizacji sieci kanalizacji
sanitarnej (max 100 metrów) w miejscowości Wiatrowo dz. 163 obręb Wiatrowo. Modernizacja
istniejącej sieci kanalizacji sanitarnej Ø 200 wykonanej z różnych materiałów polega na
odtworzeniu stanu pierwotnego, przy czym zaleca się zastosowanie rury PCV i
studni betonowej.
2.2.
Teren planowanej inwestycji nie jest położony
na terenie zespołu stanowisk archeologicznych.
2.3.
Teren planowanej inwestycji jest położony w na terenie objętym formą
ochrony przyrody – Obszar Chronionego Krajobrazu „Dolina Wełny i Rynna
Gołaniecko – Wągrowiecka” PL.ZIPOP.1393.OCHK.303.
2.4.
Teren planowanej inwestycji nie jest położony
w obszarze dla którego obowiązuje miejscowy plan zagospodarowania
przestrzennego.
2.5.
Do podstawowych obowiązków projektanta
należy:
1) wizja w terenie,
2) opracowanie dokumentacji technicznej dla planowanej modernizacji
sieci, w sposób zgodny z obowiązującymi
przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej;
3) zapewnienie,
w razie potrzeby, udziału w opracowaniu projektów osób posiadających
uprawnienia budowlane do projektowania w odpowiedniej specjalności oraz
wzajemne skoordynowanie techniczne wykonanych przez te osoby opracowań
projektowych, zapewniające uwzględnienie zawartych w przepisach zasad
bezpieczeństwa i ochrony zdrowia w procesie budowy, z uwzględnieniem specyfiki
projektowanego obiektu budowlanego;
4) wzajemne skoordynowanie techniczne wykonanych
przez osoby, o których mowa w pkt 3, opracowań projektowych, zapewniające
uwzględnienie zawartych w przepisach zasad bezpieczeństwa i ochrony zdrowia w
procesie budowy, z uwzględnieniem specyfiki projektu budowlanego, oraz
zapewnienie zgodności projektu technicznego z projektem zagospodarowania
działki lub terenu oraz projektem architektoniczno-budowlanym;
5) sporządzenie
informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia ze względu na specyfikę modernizowanego
obiektu budowlanego, uwzględnianej w planie bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, w
przypadku gdy jej opracowanie jest wymagane;
6) określenie
obszaru oddziaływania obiektu;
7) uzyskanie wymaganych opinii, uzgodnień i
sprawdzeń w zakresie wynikającym z przepisów;
9) wyjaśnianie
wątpliwości dotyczących dokumentacji i zawartych w niej rozwiązań.
2.6. Dokumentacja techniczna składa się z:
a)
Dokumentacji projektowej (3 egz + postać
elektroniczna na CD),
b)
Kosztorysu inwestorskiego (1 egz),
c)
informacji dotyczącej bezpieczeństwa i
ochrony zdrowia, zgodnie z
rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. w
sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu
bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. z 2003 r. Nr 120, poz. 1126)., w
przypadku gdy jej opracowanie jest wymagane (1 egz. + postać elektroniczna na
CD).
d)
Specyfikacji technicznej wykonania i
odbioru robót budowlanych (1 egz + postać elektroniczna na CD).
2.7. Dokumentacja projektowa, składać
się będzie z:
a)
planów, rysunków lub innych dokumentów
umożliwiających jednoznaczne określenie rodzaju i zakresu robót budowlanych
podstawowych oraz uwarunkowań i dokładnej lokalizacji ich wykonywania;
b)
przedmiaru robót, w zakresie o którym mowa
w § 6 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2
września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji
projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych
oraz programu funkcjonalno-użytkowego;
c)
projektów, pozwoleń, uzgodnień i opinii
wymaganych odrębnymi przepisami.
2.8.
Projekty wykonawcze powinny uzupełniać i
uszczegóławiać projekt budowlany w zakresie i stopniu dokładności niezbędnym do
sporządzenia przedmiaru robót, kosztorysu inwestorskiego, przygotowania oferty
przez wykonawcę i realizacji robót budowlanych.
2.9.
Projekty wykonawcze powinny zawierać
rysunki w skali uwzględniającej specyfikę zamawianych robót i zastosowanych skal rysunków w projekcie
budowlanym wraz z wyjaśnieniami opisowymi, które dotyczą: części obiektu,
rozwiązań budowlano-konstrukcyjnych i materiałowych, detali architektonicznych
oraz urządzeń budowlanych oraz instalacji i wyposażenia technicznego, których
odzwierciedlenie na rysunkach projektu budowlanego nie jest wystarczające na
potrzeby, o których mowa wyżej.
2.10. Projekty wykonawcze, w zależności od zakresu i rodzaju robót budowlanych
stanowiących przedmiot zamówienia, dotyczą przygotowania terenu pod budowę,
robót budowlanych w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub
ich części oraz robót w zakresie inżynierii lądowej i wodnej, włącznie z
robotami wykończeniowymi w zakresie obiektów budowlanych, robót w zakresie
instalacji budowlanych, robót związanych z zagospodarowaniem terenu.
2.11. Wymagania dotyczące formy projektów wykonawczych przyjmuje się
odpowiednio jak dla projektu budowlanego.
2.12. Zakres i forma specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót
budowlanych winna być zgodna z
Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie
szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji
technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu
funkcjonalno-użytkowego (Dz.U. z 2013, poz. 1129)
2.13. Zdaniem Zamawiającego planowane do wykonania roboty budowlane, stanowią
remont istniejącej sieci kanalizacji sanitarnej. Zgodne bowiem z art. 3 pkt Prawa
budowlanego, remont polega na
wykonywaniu w istniejącym obiekcie budowlanym robót budowlanych polegających na
odtworzeniu stanu pierwotnego, a niestanowiących bieżącej konserwacji, przy
czym dopuszcza się stosowanie wyrobów budowlanych innych niż użyto w stanie
pierwotnym. Jeżeli ze zgromadzonego przez Projektanta materiału wynikać będzie, że zakres
planowanych robót budowlanych przekroczy zakres określony ww przepisem dla remontu,
Wykonawca ma obowiązek zawiadomić pisemnie Zamawiającego o konieczności zgłoszenia
robót lub uzyskania pozwolenia w Starostwie Powiatowym w Wągrowcu.
2.14. Wykonawca zobowiązuje się do bezpłatnego dokonania poprawek w
przygotowanej dokumentacji, lub jej uzupełnienia w przypadku błędów lub braku
przyjętych rozwiązań, zauważonych na etapie realizacji robót. Ewentualne inne
zmiany (wynikające z woli Zamawiającego) Wykonawca dokona – w ramach nadzoru
autorskiego stanowiącego odrębne zlecenie.
2.15. Dokumentacja techniczna winna być wykonana tak,
by w oparciu o jej zapisy możliwe było przygotowanie przedmiotu zamówienia na
roboty budowlane zgodnie z art. 99 ustawy
z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r. poz.
2019 ze zm), co oznacza, że nie może zawierać zapisów, które mogłyby
utrudniać uczciwą konkurencję, w szczególności przez wskazanie znaków
towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który
charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę,
jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych
wykonawców lub produktów. Przedmiot zamówienia może być opisany przez
wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego
procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego
wykonawcę, jeżeli nie można opisać przedmiotu zamówienia w wystarczająco
precyzyjny i zrozumiały sposób, a wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy "lub
równoważny". Jeżeli przedmiot zamówienia został opisany w sposób, o którym
mowa wyżej, należy wskazać w opisie przedmiotu zamówienia kryteria stosowane w
celu oceny równoważności.
2.16.Zamawiający nie dopuszcza
możliwości składania ofert częściowych.
3.
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU I REALIZACJI ZAMÓWIENIA, ISTOTNE POSTANOWIENIA PRZYSZŁEJ UMOWY:
3.1. W postępowaniu mogą
wziąć udział Wykonawcy spełniający niżej określone warunki:
1)
Wykonawca
posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności, posiada niezbędną
wiedzę i doświadczenie,
2)
Dysponuje
odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami
posiadającymi uprawnienia odpowiedniej specjalności umożliwiające wykonanie
usługi.
3.2 Dokument
potwierdzający uprawnienia projektanta należy dołączyć do oferty.
3.3. Istotne postanowienia przyszłej umowy w tym w
szczególności: prawa i obowiązki Stron, szczegóły dotyczące realizacji i
wzajemnych rozliczeń, a także odpowiedzialność Stron zawiera załącznik nr 1 Wzór umowy.
4.
TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: od dnia podpisania umowy do 30 września 2021 r.
5.
WYNAGRODZENIE WYKONAWCY:
Rozliczenie nastąpi według stawki ryczałtowej netto
przedstawionej na druku oferty, stanowiącym załącznik nr 2. Podatek VAT zostanie naliczony zgodnie z
obowiązującymi przepisami.
Wykonawca ponosi ryzyko z tytułu oszacowania
wszelkich kosztów związanych z realizacją przedmiotu umowy, a także
oddziaływania innych czynników mających lub mogących mieć wpływ na koszty.
Niedoszacowanie, pominięcie oraz brak rozpoznania zakresu przedmiotu umowy nie
może być podstawą do żądania zmiany wynagrodzenia umownego. Cena za usługę
obejmuje również koszty dojazdu.
Wykonawca wartość zamówienia przedstawia w
formularzu oferty na stronie: https://platformazakupowa.pl/transakcja/499519.
Cena za wykonanie przedmiotu zamówienia może być
tylko jedna (nie dopuszcza się wariantowości cen) oraz nie może ulec zmianie
przez okres ważności oferty (związania ofertą) oraz okres trwania umowy.
Oferta cenowa otrzymana przez Zamawiającego po
terminie podanym powyżej nie będzie rozpatrywana.
Termin związania z ofertą: 30 dni (od ostatecznego
terminu składania ofert).
6.
WARUNKI ROZLICZENIA:
Podstawą
do zapłaty wynagrodzenia będzie prawidłowo wystawiona faktura. Podstawą wystawienia faktury będzie wykonanie usługi
zgodnie z zakresem wskazanym w Opisie Przedmiotu Zamówienia potwierdzone
protokołem odbioru dokumentacji technicznej.
Zapłata
za wykonaną usługę nastąpi w terminie 14 dni od daty otrzymania faktury.
7.
TERMIN I SPOSÓB ZŁOŻENIA OFERTY PRZEZ
WYKONAWCĘ.
7.1. Ofertę (załącznik
nr 2) wraz z wymaganymi dokumentami (uprawnienia projektanta) należy złożyć
na platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/499519 do dnia 30 sierpnia 2021r. do godz.9.00.
7.2. Po
wypełnieniu Formularza składania oferty i dołączeniu wszystkich wymaganych załączników należy
kliknąć przycisk „Przejdź do podsumowania”.
7.3. Za
termin złożenia oferty przyjmuje się datę oraz godzinę jej przekazania w
systemie (platformie) w drugim kroku składania oferty - poprzez kliknięcie
przycisku “Złóż ofertę” i wyświetlenie się komunikatu, że oferta została
złożona.
7.4. Szczegółowa
instrukcja dla Wykonawców dotycząca złożenia, zmiany i wycofania oferty
znajduje się na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.
8.
OPIS KRYTERIÓW WYBORU WYKONAWCY
Przy wyborze ofert Zamawiający będzie się kierował:
a) Kryterium wyboru ofert
przez zamawiającego: cena
b) Waga kryterium: 100%.
9.
POZOSTAŁE INFORMACJE
Kontaktowanie się z Zamawiającym:
c) w
przypadku pytań merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk w prawym
dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość", lub pod nr tel. 67 262
14 62 (osoby
do kontaktu: Gabriel Makowiecki – inspektor ds. mieszkaniowych, Agnieszka Ciemachowska - dyrektor),
d) w przypadku pytań związanych z obsługą
platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open
Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00
do 17:00 tel. 22 101 02 02, e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
10. PODPISANIE UMOWY:
Wykonawcy, który złoży najkorzystniejszą ofertę, Zamawiający zleci
realizację przedmiotu zamówienia.
11. ZMIANA
TREŚCI ZAPROSZENIA.
Zamawiający
zastrzega sobie prawo zmiany treści niniejszego zaproszenia do upływu terminu
składania ofert. Jeżeli zmiany będą mogły mieć wpływ na treść składanych ofert,
zamawiający przedłuży termin składania ofert. Dokonane zmiany przekazuje się
niezwłocznie wszystkim oferentom, do których zostało wystosowane zaproszenie i
jest ono dla nich wiążące. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia
niniejszego postępowania bez uzasadnienia, a także do pozostawienia
postępowania bez wyboru oferty.
12. OBOWIĄZEK
INFORMACYJNY
Na podstawie
art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w
sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE
(Dz.U.UE.L. z 2016 r. Nr 119, s.1 ze zm.) - dalej: „RODO” informuję, że:
1) Administratorem Państwa danych jest Gminny Zakład
Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Wągrowcu, ul. Janowiecka 98A, 62-100
Wągrowiec, tel. 67 262 14 62, e-mail: gzgkim@gzgkimwagrowiec.pl, reprezentowany przez dyrektora Gminnego
Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Wągrowcu.
2) Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony
Danych, z którym mogą się Państwo kontaktować we wszystkich sprawach
dotyczących przetwarzania danych osobowych za pośrednictwem adresu email: inspektor@cbi24.pl lub pisemnie
na adres Administratora.
3)
Państwa dane osobowe będą przetwarzane W CELU REALIZACJI NINIEJSZEGO ZAMÓWIENIA
jak również w celu realizacji praw oraz obowiązków wynikających z przepisów prawa (art. 6 ust. 1 lit. c
RODO).
4) Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez
okres niezbędny do realizacji ww. celu z uwzględnieniem okresów przechowywania
określonych w przepisach szczególnych, w
tym przepisów archiwalnych.
5) Państwa dane nie będą przetwarzane w sposób
zautomatyzowany, w tym nie będą podlegać profilowaniu.
6) Państwa dane osobowe nie będą przekazywane poza
Europejski Obszar Gospodarczy (obejmujący Unię Europejską, Norwegię,
Liechtenstein i Islandię).
7) W związku z przetwarzaniem Państwa danych
osobowych, przysługują Państwu następujące prawa: a) prawo dostępu do swoich
danych oraz otrzymania ich kopii;
b) prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych
osobowych;
c) prawo do ograniczenia przetwarzania danych
osobowych;
d) prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony
Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193
Warszawa), w sytuacji, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych
narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO).
8) Podanie przez Państwa danych osobowych nie jest
obowiązkowe, jednak nieprzekazanie danych skutkować będzie brakiem realizacji
celu, o którym mowa w punkcie 3.
9) Państwa dane mogą zostać przekazane podmiotom
zewnętrznym na podstawie umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych, a
także podmiotom lub organom uprawnionym na podstawie przepisów prawa.
Załączniki:
1)
Załącznik
nr 1 – Wzór umowy
2)
Załącznik
nr 2 - Druk oferty
3)
Załącznik
nr 3 – mapa zasadnicza
Agnieszka Ciemachowska
2021-09-01 20:40 | Agnieszka Ciemachowska |
Informacja
o
wyborze
oferty:
Zamawiający
-
Gminny
Zakład
Gospodarki
Komunalnej
i
Mieszkaniowej
w
Wągrowcu,
zawiadamia,
że
w
wyniku
rozpatrzenia
ofert
złożonych
w
ramach
zapytania
ofertowego
na
zadanie
pn.:
„Modernizacja
sieci
kanalizacji
sanitarnej
w
miejscowości
Wiatrowo”
ID
499519:
wybrana
została
oferta
złożona
przez:
Tadeusza
Przybyła,
prowadzącego
działalność
gospodarczą
pod
firmą:
TADEUSZ
PRZYBYŁ
PRACOWNIA
USŁUGOWO-PROJEKTOWA,
ul.
Reja
24,
62-100
Wągrowiec.
W
załączeniu
protokół
z
postępowania.
Zapraszam
do
udziału
w
kolejnych
postępowaniach.
Agnieszka
Ciemachowska |
2021-08-31 21:28 | Agnieszka Ciemachowska | Zamawiający podaje informację z otwarcia ofert. |
2021-08-30 09:00 | Komunikat Zamawiającego | Zamawiający - Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Wągrowcu reprezentowany przez Agnieszkę Ciemachowską – Dyrektora informuje, że na sfinansowanie zamówienia pn: Opracowanie dokumentacji technicznej na zadanie pn.: „Modernizacja sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Wiatrowo”, zamierza przeznaczyć kwotę 1765,05 zł brutto. |
Komunikaty