Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: GZGKiM.3331-49/21.DZ Opracowanie dokumentacji technicznej na zadanie pn.: „Modernizacja sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Wiatrowo”

Agnieszka Ciemachowska
Urząd Gminy Wągrowiec Oddział: GZGKIM
Termin:
Zamieszczenia : 24-08-2021 19:08:00
Składania : 30-08-2021 09:00:00
Otwarcia : 30-08-2021 09:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.



Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.


GZGKiM.3331-49/21.DZ                                                            Wągrowiec, dnia 24 sierpnia 2021 r.

 

 

ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERT

Zamawiający:

Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Wągrowcu

reprezentowany przez Agnieszkę Ciemachowską – Dyrektora GZGKiM w Wągrowcu

ul. Janowiecka 98A

62-100 Wągrowiec

Powiat wągrowiecki, województwo wielkopolskie,

tel:  (+48) 67 262 14 62 lub (+48) 571 244 401,

fax:  (+48) 67 216 95 79

e-mail: gzgkim@gzgkimwagrowiec.pl

Adres strony internetowej zamawiającego: https://gzgkimwagrowiec.pl

 

ZAPRASZA WYKONAWCÓW DO ZŁOŻENIA OFERTY NA:

 

Opracowanie dokumentacji technicznej  na zadanie pn.: „Modernizacja sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Wiatrowo” 

 

1.           TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Zamówienie jest udzielane przez Zamawiającego sektorowego w celu prowadzenia działalności sektorowej określonej w art. 5 ust 4 pkt 1  ustawy z 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 ze zm.).  

Z uwagi na wartość zamówienia nie przekraczającą progów unijnych,  na podstawie art. 2 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp Zamawiający prowadzi postępowanie poza regulacjami określonymi w ustawie Pzp, w formie zapytania ofertowego, zgodnie z Zarządzeniem  nr 2/2021 Dyrektora Gminnego Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Wągrowcu z dnia 21 stycznia 2021 r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu udzielania zamówień publicznych w Gminnym Zakładzie Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Wągrowcu.

 

2.           OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:

2.1.        Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji technicznej dla planowanej modernizacji sieci kanalizacji sanitarnej (max 100 metrów) w miejscowości Wiatrowo dz. 163 obręb Wiatrowo. Modernizacja istniejącej sieci kanalizacji sanitarnej Ø 200 wykonanej z różnych materiałów polega na odtworzeniu stanu pierwotnego, przy czym zaleca się zastosowanie rury PCV i studni betonowej.

2.2.        Teren planowanej inwestycji nie jest położony na terenie zespołu stanowisk archeologicznych.

2.3.        Teren planowanej inwestycji  jest położony w na terenie objętym formą ochrony przyrody – Obszar Chronionego Krajobrazu „Dolina Wełny i Rynna Gołaniecko – Wągrowiecka” PL.ZIPOP.1393.OCHK.303.

2.4.        Teren planowanej inwestycji nie jest położony w obszarze dla którego obowiązuje miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego.

2.5.        Do podstawowych obowiązków projektanta należy:

1)      wizja w terenie,

2)      opracowanie dokumentacji technicznej dla planowanej modernizacji sieci,  w sposób zgodny z obowiązującymi przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej;

3) zapewnienie, w razie potrzeby, udziału w opracowaniu projektów osób posiadających uprawnienia budowlane do projektowania w odpowiedniej specjalności oraz wzajemne skoordynowanie techniczne wykonanych przez te osoby opracowań projektowych, zapewniające uwzględnienie zawartych w przepisach zasad bezpieczeństwa i ochrony zdrowia w procesie budowy, z uwzględnieniem specyfiki projektowanego obiektu budowlanego;

4) wzajemne skoordynowanie techniczne wykonanych przez osoby, o których mowa w pkt 3, opracowań projektowych, zapewniające uwzględnienie zawartych w przepisach zasad bezpieczeństwa i ochrony zdrowia w procesie budowy, z uwzględnieniem specyfiki projektu budowlanego, oraz zapewnienie zgodności projektu technicznego z projektem zagospodarowania działki lub terenu oraz projektem architektoniczno-budowlanym;

5)  sporządzenie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia ze względu na specyfikę modernizowanego obiektu budowlanego, uwzględnianej w planie bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, w przypadku gdy jej opracowanie jest wymagane;

6) określenie obszaru oddziaływania obiektu;

7) uzyskanie wymaganych opinii, uzgodnień i sprawdzeń w zakresie wynikającym z przepisów;

9)  wyjaśnianie wątpliwości dotyczących dokumentacji i zawartych w niej rozwiązań.

 

2.6. Dokumentacja techniczna składa się z:

a)         Dokumentacji projektowej (3 egz + postać elektroniczna na CD),

b)        Kosztorysu inwestorskiego (1 egz),

c)         informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, zgodnie z  rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. z 2003 r. Nr 120, poz. 1126)., w przypadku gdy jej opracowanie jest wymagane (1 egz. + postać elektroniczna na CD).

d)        Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (1 egz + postać elektroniczna na CD).

 

2.7.    Dokumentacja projektowa, składać się będzie z:

a)         planów, rysunków lub innych dokumentów umożliwiających jednoznaczne określenie rodzaju i zakresu robót budowlanych podstawowych oraz uwarunkowań i dokładnej lokalizacji ich wykonywania;

b)        przedmiaru robót, w zakresie o którym mowa w § 6 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego;

c)         projektów, pozwoleń, uzgodnień i opinii wymaganych odrębnymi przepisami.

 

2.8.        Projekty wykonawcze powinny uzupełniać i uszczegóławiać projekt budowlany w zakresie i stopniu dokładności niezbędnym do sporządzenia przedmiaru robót, kosztorysu inwestorskiego, przygotowania oferty przez wykonawcę i realizacji robót budowlanych.

2.9.        Projekty wykonawcze powinny zawierać rysunki w skali uwzględniającej specyfikę zamawianych robót  i zastosowanych skal rysunków w projekcie budowlanym wraz z wyjaśnieniami opisowymi, które dotyczą: części obiektu, rozwiązań budowlano-konstrukcyjnych i materiałowych, detali architektonicznych oraz urządzeń budowlanych oraz instalacji i wyposażenia technicznego, których odzwierciedlenie na rysunkach projektu budowlanego nie jest wystarczające na potrzeby, o których mowa wyżej.

2.10.     Projekty wykonawcze, w zależności od zakresu i rodzaju robót budowlanych stanowiących przedmiot zamówienia, dotyczą przygotowania terenu pod budowę, robót budowlanych w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz robót w zakresie inżynierii lądowej i wodnej, włącznie z robotami wykończeniowymi w zakresie obiektów budowlanych, robót w zakresie instalacji budowlanych, robót związanych z zagospodarowaniem terenu.

2.11.     Wymagania dotyczące formy projektów wykonawczych przyjmuje się odpowiednio jak dla projektu budowlanego.

 

2.12.       Zakres i forma specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych winna być zgodna  z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U. z 2013, poz. 1129)

 

2.13.     Zdaniem Zamawiającego planowane do wykonania roboty budowlane, stanowią remont istniejącej sieci kanalizacji sanitarnej. Zgodne bowiem z  art. 3 pkt Prawa budowlanego, remont  polega na wykonywaniu w istniejącym obiekcie budowlanym robót budowlanych polegających na odtworzeniu stanu pierwotnego, a niestanowiących bieżącej konserwacji, przy czym dopuszcza się stosowanie wyrobów budowlanych innych niż użyto w stanie pierwotnym. Jeżeli ze zgromadzonego przez Projektanta  materiału wynikać będzie, że zakres planowanych robót budowlanych przekroczy zakres określony ww przepisem dla remontu, Wykonawca ma obowiązek zawiadomić pisemnie Zamawiającego o konieczności zgłoszenia robót lub uzyskania pozwolenia w Starostwie Powiatowym w Wągrowcu.

2.14.     Wykonawca zobowiązuje się do bezpłatnego dokonania poprawek w przygotowanej dokumentacji, lub jej uzupełnienia w przypadku błędów lub braku przyjętych rozwiązań, zauważonych na etapie realizacji robót. Ewentualne inne zmiany (wynikające z woli Zamawiającego) Wykonawca dokona – w ramach nadzoru autorskiego stanowiącego odrębne zlecenie.

2.15. Dokumentacja techniczna winna być wykonana tak, by w oparciu o jej zapisy możliwe było przygotowanie przedmiotu zamówienia na roboty budowlane  zgodnie z art. 99 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r. poz. 2019 ze zm), co oznacza, że nie może zawierać zapisów, które mogłyby utrudniać uczciwą konkurencję, w szczególności przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów. Przedmiot zamówienia może być opisany przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, jeżeli nie można opisać przedmiotu zamówienia w wystarczająco precyzyjny i zrozumiały sposób, a wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy "lub równoważny". Jeżeli przedmiot zamówienia został opisany w sposób, o którym mowa wyżej, należy wskazać w opisie przedmiotu zamówienia kryteria stosowane w celu oceny równoważności.

2.16.Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

 

3.           WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU I REALIZACJI ZAMÓWIENIA,  ISTOTNE POSTANOWIENIA PRZYSZŁEJ UMOWY:

3.1.    W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający niżej określone warunki:

1)      Wykonawca posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności, posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie,

2)      Dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami posiadającymi uprawnienia odpowiedniej specjalności umożliwiające wykonanie usługi.

3.2     Dokument potwierdzający uprawnienia projektanta należy dołączyć do oferty.

3.3.   Istotne postanowienia przyszłej umowy w tym w szczególności: prawa i obowiązki Stron, szczegóły dotyczące realizacji i wzajemnych rozliczeń, a także odpowiedzialność Stron zawiera  załącznik nr 1 Wzór umowy.

 

4.              TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:   od dnia podpisania umowy  do 30 września 2021 r.

 

5.              WYNAGRODZENIE WYKONAWCY:

Rozliczenie nastąpi według stawki ryczałtowej netto przedstawionej na druku oferty, stanowiącym  załącznik nr 2. Podatek VAT zostanie naliczony zgodnie z obowiązującymi przepisami.

Wykonawca ponosi ryzyko z tytułu oszacowania wszelkich kosztów związanych z realizacją przedmiotu umowy, a także oddziaływania innych czynników mających lub mogących mieć wpływ na koszty. Niedoszacowanie, pominięcie oraz brak rozpoznania zakresu przedmiotu umowy nie może być podstawą do żądania zmiany wynagrodzenia umownego. Cena za usługę obejmuje również koszty dojazdu.

Wykonawca wartość zamówienia przedstawia w formularzu oferty na  stronie:  https://platformazakupowa.pl/transakcja/499519.

 

Cena za wykonanie przedmiotu zamówienia może być tylko jedna (nie dopuszcza się wariantowości cen) oraz nie może ulec zmianie przez okres ważności oferty (związania ofertą) oraz okres trwania umowy.

Oferta cenowa otrzymana przez Zamawiającego po terminie podanym powyżej nie będzie rozpatrywana.

Termin związania z ofertą: 30 dni (od ostatecznego terminu składania ofert).

 

6.           WARUNKI ROZLICZENIA:

Podstawą do zapłaty wynagrodzenia będzie prawidłowo wystawiona faktura. Podstawą wystawienia faktury będzie wykonanie usługi zgodnie z zakresem wskazanym w Opisie Przedmiotu Zamówienia potwierdzone protokołem odbioru dokumentacji technicznej.

 Zapłata za wykonaną usługę nastąpi w terminie 14 dni od daty otrzymania faktury.

 

7.           TERMIN I SPOSÓB ZŁOŻENIA OFERTY PRZEZ WYKONAWCĘ.

7.1.          Ofertę (załącznik nr 2) wraz z wymaganymi dokumentami (uprawnienia projektanta) należy złożyć na platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/499519  do dnia 30 sierpnia  2021r. do godz.9.00.

7.2.          Po wypełnieniu Formularza składania oferty i dołączeniu  wszystkich wymaganych załączników należy kliknąć przycisk „Przejdź do podsumowania”.

7.3.          Za termin złożenia oferty przyjmuje się datę oraz godzinę jej przekazania w systemie (platformie) w drugim kroku składania oferty - poprzez kliknięcie przycisku “Złóż ofertę” i wyświetlenie się komunikatu, że oferta została złożona.

7.4.          Szczegółowa instrukcja dla Wykonawców dotycząca złożenia, zmiany i wycofania oferty znajduje się na stronie internetowej pod adresem:  https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.

 

 

8.           OPIS KRYTERIÓW WYBORU WYKONAWCY

Przy wyborze ofert Zamawiający będzie się kierował:

a)    Kryterium wyboru ofert przez zamawiającego:  cena

b)    Waga kryterium: 100%.

 

9.           POZOSTAŁE INFORMACJE

            Kontaktowanie się z Zamawiającym:

c)    w przypadku pytań merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk w prawym dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość", lub pod nr tel.  67  262 14 62 (osoby do kontaktu: Gabriel Makowiecki – inspektor ds. mieszkaniowych,  Agnieszka Ciemachowska - dyrektor),

d)     w przypadku pytań związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00 tel. 22 101 02 02, e-mail: cwk@platformazakupowa.pl

 

10.       PODPISANIE UMOWY:

Wykonawcy, który złoży najkorzystniejszą ofertę, Zamawiający zleci realizację przedmiotu zamówienia.  

 

 

11.       ZMIANA TREŚCI ZAPROSZENIA.

Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany treści niniejszego zaproszenia do upływu terminu składania ofert. Jeżeli zmiany będą mogły mieć wpływ na treść składanych ofert, zamawiający przedłuży termin składania ofert. Dokonane zmiany przekazuje się niezwłocznie wszystkim oferentom, do których zostało wystosowane zaproszenie i jest ono dla nich wiążące. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia niniejszego postępowania bez uzasadnienia, a także do pozostawienia postępowania bez wyboru oferty.

 

12.       OBOWIĄZEK INFORMACYJNY

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku   z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.U.UE.L. z 2016 r. Nr 119, s.1 ze zm.) - dalej: „RODO” informuję, że:

1) Administratorem Państwa danych jest Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Wągrowcu, ul. Janowiecka 98A, 62-100 Wągrowiec, tel. 67 262 14 62, e-mail: gzgkim@gzgkimwagrowiec.pl,  reprezentowany przez dyrektora Gminnego Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Wągrowcu.

2) Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogą się Państwo kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych za pośrednictwem adresu email: inspektor@cbi24.pl  lub pisemnie na adres Administratora.

3) Państwa dane osobowe będą przetwarzane W CELU REALIZACJI NINIEJSZEGO ZAMÓWIENIA jak również w celu realizacji praw oraz obowiązków wynikających  z przepisów prawa (art. 6 ust. 1 lit. c RODO).

4) Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji ww. celu z uwzględnieniem okresów przechowywania określonych w przepisach szczególnych,  w tym przepisów archiwalnych. 

5) Państwa dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym nie będą podlegać profilowaniu.

6) Państwa dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy (obejmujący Unię Europejską, Norwegię, Liechtenstein i Islandię).

7) W związku z przetwarzaniem Państwa danych osobowych, przysługują Państwu następujące prawa: a) prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;

b) prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;

c) prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;

d) prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych  (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), w sytuacji, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO).

8) Podanie przez Państwa danych osobowych nie jest obowiązkowe, jednak nieprzekazanie danych skutkować będzie brakiem realizacji celu, o którym mowa w punkcie 3.

9) Państwa dane mogą zostać przekazane podmiotom zewnętrznym na podstawie umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych, a także podmiotom lub organom uprawnionym na podstawie przepisów prawa.

 

Załączniki:

1)       Załącznik nr 1 – Wzór umowy

2)       Załącznik nr 2 - Druk oferty

3)       Załącznik nr 3 – mapa zasadnicza

 

 

Agnieszka Ciemachowska

                                                                              

 

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
02_3331-49.21.DZ - ZAPROSZENIE do złożenia ofert .pdf pdf 560.56 2021-08-24 19:08:00 Postępowanie
05_załącznik nr 3.pdf pdf 518.18 2021-08-24 19:08:00 Postępowanie
04_zał. nr 2 - druk oferty .doc doc 49 2021-08-24 22:16:25 Postępowanie
03_zał. nr 1 wzór umowy.docx docx 30.99 2021-08-24 22:16:39 Postępowanie
04_zał. nr 2 - druk oferty .doc doc 49 2021-08-24 22:16:57 Kryterium
Informacja z otwarcia ofert - Postępowanie #499519 (2).pdf pdf 327.3 2021-08-31 21:28:27 Publiczna wiadomość
499519-protocol.pdf pdf 404.1 2021-09-01 20:40:31 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-09-01 20:40 Agnieszka Ciemachowska Informacja o wyborze oferty: Zamawiający - Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Wągrowcu, zawiadamia, że w wyniku rozpatrzenia ofert złożonych w ramach zapytania ofertowego na zadanie pn.: „Modernizacja sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Wiatrowo” ID 499519: wybrana została oferta złożona przez: Tadeusza Przybyła, prowadzącego działalność gospodarczą pod firmą: TADEUSZ PRZYBYŁ PRACOWNIA USŁUGOWO-PROJEKTOWA, ul. Reja 24, 62-100 Wągrowiec. W załączeniu protokół z postępowania. Zapraszam do udziału w kolejnych postępowaniach. Agnieszka Ciemachowska

499519-protocol.pdf

2021-08-31 21:28 Agnieszka Ciemachowska Zamawiający podaje informację z otwarcia ofert.

Informacja z otwarci [...].pdf

2021-08-30 09:00 Komunikat Zamawiającego Zamawiający - Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Wągrowcu reprezentowany przez Agnieszkę Ciemachowską – Dyrektora informuje, że na sfinansowanie zamówienia pn: Opracowanie dokumentacji technicznej na zadanie pn.: „Modernizacja sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Wiatrowo”, zamierza przeznaczyć kwotę 1765,05 zł brutto.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Opracowanie dokumentacji technicznej na zadanie pn.: „Modernizacja sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Wiatrowo” - 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3335 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

04_zał. nr 2 - druk [...].doc

0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Termin realizacji zamówienia - Oferuję wykonanie zamówienia w terminie wskazanym w Zaproszeniu do składania ofert. Proszę potwierdzić wpisując "TAK" (0)
3 Okres związania ofertą - Uważam się związany niniejszą ofertą na okres 30 dni. Proszę potwierdzić wpisując "TAK" (0)
4 Akceptacja warunków zamówienia - Oświadczam, że zapoznałem się z warunkami zamówienia i przyjmuję określone w nim wymagania, zasady postępowania i warunki rozliczenia. Proszę potwierdzić wpisując "AKCEPTUJĘ" (0)
5 Uprawnienia do wykonywania określonej działalności - Gwarantuję, że posiadam uprawnienia do wykonania określonej działalności, posiadam niezbędną wiedzę i doświadczenie. Proszę potwierdzić wpisując "GWARANTUJĘ". (0)
6 Potencjał techniczny - Gwarantuję, że dysponuję odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami posiadającymi uprawnienia odpowiedniej specjalności umożliwiającymi wykonie usługi w sposób ważny i zgodny z prawem. Proszę potwierdzić wpisując "GWARANTUJĘ". Dokument potwierdzający uprawnienia projektanta należy dołączyć do oferty. (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
7 Akceptacja warunków umowy - Akceptuję istotne postanowienia przyszłej umowy, zgodnie z wzorem umowy, stanowiącym załącznik nr 1 do Zaproszenia. Proszę potwierdzić wpisując "AKCEPTUJĘ" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 358