Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: TP-U/3/2021 Usługi inwestora zastępczego dla zadania pn. „Termomodernizacja budynku przy pl. Jana III Sobieskiego 2 wraz z podniesieniem bezpieczeństwa p.poż”

Termin:
Zamieszczenia : 24-08-2021 14:10:00
Składania : 01-09-2021 10:00:00
Otwarcia : 01-09-2021 11:00:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 112.59 2021-08-24 14:10:00 Postępowanie
SWZ inwestor zastepczy.pdf pdf 1301.43 2021-08-24 14:10:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 do SWZ.docx docx 16.38 2021-08-24 14:10:00 Postępowanie
Załącznik nr 4 do SWZ.docx docx 16.45 2021-08-24 14:10:00 Postępowanie
Załącznik nr 5 do SWZ.docx docx 15.95 2021-08-24 14:10:00 Postępowanie
Załącznik nr 6 do SWZ.docx docx 16.28 2021-08-24 14:10:00 Postępowanie
Załącznik nr 7 do SWZ.docx docx 15.33 2021-08-24 14:10:00 Postępowanie
Załącznik nr 8 do SWZ.docx docx 17.67 2021-08-24 14:10:00 Postępowanie
odpowiedzi.pdf pdf 49.59 2021-08-26 14:15:45 Publiczna wiadomość
odpowiedź nr 2.pdf pdf 42.52 2021-08-27 13:15:47 Publiczna wiadomość
odpowiedź nr 3.pdf pdf 76.97 2021-08-30 14:11:18 Publiczna wiadomość
info z otwarcia inwestor.pdf pdf 37.45 2021-09-01 12:46:17 Publiczna wiadomość
wybór oferty .pdf pdf 41.1 2021-09-09 15:13:53 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-09-09 15:13 Anna Wandzik Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej

dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym bez negocjacji na usługi inwestora zastępczego dla zadania pn. „Termomodernizacja budynku przy pl. Jana III Sobieskiego 2 wraz z podniesieniem bezpieczeństwa p.poż”

Muzeum Górnośląskie w Bytomiu, postępując zgodnie z art. 253 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych informuje, że w postępowaniu prowadzonym w trybie podstawowym na w/w usługi wybrano ofertę Wykonawcy

Inżynieria Śląsk Grzegorz Galiniak
ul. 1 Maja 83
41-706 Ruda Śląska

W kryterium ceny oferta uzyskała 50 pkt
W kryterium okresu gwarancji uzyskała 20 pkt
W kryterium doświadczenia zespołu uzyskała 30 pkt
Łącznie oferta uzyskała 100 pkt.

Uzasadnienie prawne:
Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w dokumentach zamówienia (art. 239 ust. 1).
Uzasadnienie faktyczne:
Wybrano ofertę ważną, spełniającą wymagania Zamawiającego, niepodlegającą odrzuceniu, która otrzymała więcej punktów łącznie we wszystkich kryteriach.

wybór oferty .pdf

2021-09-01 12:46 Anna Wandzik Informacja z otwarcia ofert
dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym bez negocjacji na usługi inwestora zastępczego dla zadania pn. „Termomodernizacja budynku przy pl. Jana III Sobieskiego 2 wraz z podniesieniem bezpieczeństwa p.poż”

Działając na podstawie art. 222 ust. 5 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych zwanej dalej „ustawą”, Zamawiający przekazuje poniżej informację z otwarcia ofert.
W przedmiotowym postępowaniu do upływu terminu składania ofert wpłynęły 2 oferty:
Oferta nr 1
Raciborskie Przedsiębiorstwo Inwestycyjne sp. z o.o.
ul. Lecznicza 7
47-400 Racibórz

cena ofertowa netto: 129 186,99 zł
cena ofertowa brutto: 158 900,00 zł

Oferta nr 2
Inżynieria Śląsk Grzegorz Galiniak
ul. 1 Maja 83
41-706 Ruda Śląska

cena ofertowa netto: 77 235,77 zł
cena ofertowa brutto: 95 000,00 zł

info z otwarcia inwe [...].pdf

2021-09-01 10:00 Komunikat Zamawiającego Zamawiający zamierza przeznaczyć kwotę 160 000 zł brutto na sfinansowanie przedmiotu zamówienia.
2021-08-30 14:11 Anna Wandzik Odpowiedź na pytania dot. SWZ

dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
prowadzonego w trybie podstawowym bez negocjacji
na usługi inwestora zastępczego dla zadania pn. „Termomodernizacja budynku przy pl. Jana III Sobieskiego 2 wraz z podniesieniem bezpieczeństwa p.poż”

Zamawiający działając w oparciu o art. 284 Pzp, informuje, iż w dniu 30.08.2021 r. wpłynęły zapytania od Wykonawców do Specyfikacji Warunków Zamówienia dot. w/w procedury, o następującej o treści:

W nawiązaniu do ogłoszonego postępowania przetargowego jak w temacie oraz do informacji wynikających z pytań i odpowiedzi przesłanych przez oferentów i Zamawiającego można wywnioskować, że inwestor – Muzeum Górnośląskie w Bytomiu posiada tylko zalecenia p.poż oraz chęć termomodernizacji obiektu na co otrzymała dotację finansową. Mając na względzie termin realizacji zadania tj 30 listopada 2022r pragnę zauważyć, że przyjęty termin jest za krótki na sporządzenie dokumentacji projektowej, kosztorysów inwestorskich, zatwierdzenie dokumentacji przez odpowiednie instytucje i rzeczoznawców p.poż, przeprowadzenie postępowania przetargowego z wyborem wykonawcy oraz przeprowadzenie całego procesu budowlanego z rozliczeniem inwestycji przed instytucją dofinansującą projekt.
Dlatego pragniemy zadać pytania czy Zamawiający przewiduje zmianę terminu zakończenia zadania, skoro brak projektów to czy będą niezbędne osoby posiadające uprawnienia projektowe w poszczególnych branżach oraz czy są niezbędne osoby z doświadczeniem rozliczeń inwestycji przed instytucjami dofinansującymi (nie mylić rozliczenia budowy z Wykonawcą robót).

Odpowiedzi Zamawiającego na powyższe pytanie jest następujące:

- Zamawiający informuje, iż nie przewiduje zmiany terminu zakończenia zadania.
Załączniku nr 3 do SWZ zawiera szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym opis inwestycji w tym części zadania dot. systemu oddymiania klatki schodowej oraz dokumentacji potrzebnej do zrealizowania zadania i jej dostarczenia przez Zamawiającego.
- Zamawiający nie wymaga aby dokumenty niezbędne do przeprowadzenia procedur przetargowych i realizacji robót (w tym kosztorysy, przedmiary i STWiOR) wykonywane były przez osoby posiadające uprawnienia projektowe.
- Zgodnie z zapisami SWZ Zamawiający wymaga aby Specjalista ds. rozliczeń finansowych posiadał doświadczenie w rozliczaniu inwestycji budowlanych, (od rozpoczęcia do jej ukończenia) o wartości robót min. 1,5 mln PLN. Nie rozdziela się doświadczenia przy rozliczaniu inwestycji przed instytucjami dofinansowującymi od doświadczenia przy rozliczaniu inwestycji przed Inwestorem głównym lub z Wykonawcą.
Wyłoniony Wykonawca w ramach zawartej umowy wykonywać będzie zarówno rozliczenia z Wykonawcami jak i z Zamawiającym i instytucją finansującą.

odpowiedź nr 3.pdf

2021-08-27 13:15 Anna Wandzik Odpowiedź na pytania dot. SWZ

dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
prowadzonego w trybie podstawowym bez negocjacji
na usługi inwestora zastępczego dla zadania pn. „Termomodernizacja budynku przy pl. Jana III Sobieskiego 2 wraz z podniesieniem bezpieczeństwa p.poż”


Zamawiający działając w oparciu o art. 284 Pzp, informuje, iż w dniu 26.08.2021 r. wpłynęły zapytania od Wykonawców do Specyfikacji Warunków Zamówienia dot. w/w procedury, o następującej o treści:

W części B Instrukcji dla składających ofertę w rozdziale 1 pkt. 4 ust.2) a) Zamawiający zapisał skład osobowy, który Wykonawca musi posiadać. Prosimy o wyjaśnienie czy Kierownik koordynator zespołu posiadający uprawnienia konstrukcyjno-budowlane bez ograniczeń może jednocześnie pełnić rolę, Inspektora Nadzoru robót konstrukcyjno-budowlanych. Prosimy również o odpowiedź czy Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia ww funkcji.

Odpowiedź Zamawiającego na powyższe pytanie jest następujące:

Tak, Koordynator zespołu może również pełnić funkcję inspektora nadzoru, pod warunkiem posiadania stosownych uprawnień. Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia w/w funkcji.

odpowiedź nr 2.pdf

2021-08-26 14:15 Anna Wandzik Odpowiedź na pytania oraz zmiana treści SWZ

dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
prowadzonego w trybie podstawowym bez negocjacji
na usługi inwestora zastępczego dla zadania pn. „Termomodernizacja budynku przy pl. Jana III Sobieskiego 2 wraz z podniesieniem bezpieczeństwa p.poż”


Zamawiający działając w oparciu o art. 284 Pzp, informuje, iż w dniu 25.08.2021 r. wpłynęły zapytania od Wykonawców do Specyfikacji Warunków Zamówienia dot. w/w procedury, o następującej o treści:

1. Proszę o informację czy w § 6 ust.1 pkt.b projektu umowy - załacznik nr 2 do SWZ wkradł się błąd pisarski ponieważ : 20% całkowitego wynagrodzenia Wykonawcy ma być wystawiona faktura do dnia 30.06.2021r?
2. Do obowiązków Inwestora Zastępczego należy opracowanie kosztorysów inwestorskich oraz Specyfikacji Technicznych Wykonania i odbioru robót. Prosimy o informację czy Zamawiający posiada dla tego zadania dokumentację budowlano-wykonawczą.

Odpowiedzi Zamawiającego na powyższe pytania są następujące:

Odpowiedź na pytanie nr 1.
Tak wkradł się błąd pisarski. Chodzi oczywiście o datę 30.06.2022 r.

Odpowiedź na pytanie nr 2:
Zamawiający nie posiada żadnych z w/w dokumentów.

Działając w oparciu o art. 286 ust. 1 Pzp, Zamawiający zmienia treść SWZ w następujący sposób:
W załączniku nr 2 do SWZ Projekt umowy zmianie ulega zapis § 6 ust.1 pkt. b, który otrzymuje brzmienie:
“b) 20% całkowitego wynagrodzenia Wykonawcy - faktura wystawiona do dnia 30.06.2022 r.”

odpowiedzi.pdf

2021-08-26 14:05 Anna Wandzik Komunikat został wycofany przez Zamawiającego.

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 717