Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 2021/BZP 00153669/01 Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 6 w Mikołowie w roku szkolnym 2021/2022. (TP/1/2021/SP6)

Zamówienia SP6
Centrum Usług Wspólnych w Mikołowie (CUW Mikołów) Oddział: Szkoła Podstawowa nr 6 im. Jana Pawła II w Mikołowie
Termin:
Zamieszczenia : 19-08-2021 09:43:00
Składania : 27-08-2021 09:00:00
Otwarcia : 27-08-2021 09:05:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,

informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie podstawowym zgodnie z ustawą z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. 2019 poz. 2019 z późn. zm.).



Zamawiający:

Szkoła Podstawowa nr 6 w Mikołowie

ul. Gliwicka 299

43-190 Mikołów

REGON: 000726783

NIP: 635-16-48-327

strona internetowa: http://sp6mikolow.bip.net.pl/  

dla którego na mocy pełnomocnictwa udzielonego na podstawie art. 37 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. 2019 poz. 2019 z późn. zm.) postępowanie prowadzone jest przez:

Centrum Usług Wspólnych w Mikołowie – Gmina Mikołów

ul. Karola Miarki 9

43-190 Mikołów

tel. (32) 226 20 54; 48 510 219 434

NIP: 635-18-05-347

REGON: 365421894

strona internetowa: http://cuwmikolow.bip.net.pl/

profil nabywcy: https://platformazakupowa.pl/pn/cuw_mikolow

e-mail: zamowienia@cuw.mikolow.eu


w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.


Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
TP_1_2021_SP6 Ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 259.16 2021-08-19 09:43:00 Postępowanie
TP_1_2021_SP6 SWZ-sig.pdf pdf 840.29 2021-08-19 09:43:00 Postępowanie
TP_1_2021_SP6 Załącznik nr 1.1 do SWZ.docx docx 33.07 2021-08-19 09:43:00 Postępowanie
TP_1_2021_SP6 Załącznik nr 1.2 do SWZ.docx docx 31.01 2021-08-19 09:43:00 Postępowanie
TP_1_2021_SP6 Załącznik nr 1.3 do SWZ.docx docx 34.59 2021-08-19 09:43:00 Postępowanie
TP_1_2021_SP6 Załącznik nr 1.4 do SWZ.docx docx 42.22 2021-08-19 09:43:00 Postępowanie
TP_1_2021_SP6 Załącznik nr 1.5 do SWZ.docx docx 32.6 2021-08-19 09:43:00 Postępowanie
TP_1_2021_SP6 Załącznik nr 1.6 do SWZ.docx docx 60.82 2021-08-19 09:43:00 Postępowanie
TP_1_2021_SP6 Załącznik nr 1.7 do SWZ.docx docx 28.92 2021-08-19 09:43:00 Postępowanie
TP_1_2021_SP6 Załącznik nr 1.8 do SWZ.docx docx 32.15 2021-08-19 09:43:00 Postępowanie
TP_1_2021_SP6 Załącznik nr 1.9 do SWZ.docx docx 30.75 2021-08-19 09:43:00 Postępowanie
TP_1_2021_SP6 Załącznik nr 1.10 do SWZ.docx docx 30.56 2021-08-19 09:43:00 Postępowanie
TP_1_2021_SP6 Załącznik nr 2 do SWZ.docx docx 22.55 2021-08-19 09:43:00 Postępowanie
TP_1_2021_SP6 Załącznik nr 3 do SWZ.docx docx 21.14 2021-08-19 09:43:00 Postępowanie
TP_1_2021_SP6 Załącznik nr 4 do SWZ wzór umowy.pdf pdf 555.13 2021-08-19 09:43:00 Postępowanie
TP_1_2021_SP6 Załącznik nr 5 do SWZ.pdf pdf 433.16 2021-08-19 09:43:00 Postępowanie
TP_1_2021_SP6 Informacja z otwarcia-sig.pdf pdf 371.29 2021-08-27 12:09:08 Publiczna wiadomość
TP_1_2021_SP6 Informacja o wyborze oferty + zestawienie ofert-sig.pdf pdf 487.06 2021-09-02 14:34:57 Publiczna wiadomość
TP_1_2021_SP6 Informacja o ponownym wyborze oferty - cz.7-sig.pdf pdf 429.82 2021-09-03 11:02:06 Publiczna wiadomość
TP_1_2021_SP6 Informacja o wyborze oferty cz. 6-sig.pdf pdf 433.27 2021-09-07 14:26:13 Publiczna wiadomość
TP_1_2021_SP6 Ogłoszenie o wyniku postępowania.pdf pdf 262.88 2021-09-21 13:21:25 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-09-21 13:21 Aleksandra Hnida Ogłoszenie o wyniku postępowania.

TP_1_2021_SP6 Ogłosz [...].pdf

2021-09-07 14:26 Aleksandra Hnida Informacja o wyborze oferty w cz. 6

TP_1_2021_SP6 Inform [...].pdf

2021-09-03 11:02 Patrycja Godlewska Informacja o ponownym wyborze oferty dla cz.7- JAJA

TP_1_2021_SP6 Inform [...].pdf

2021-09-02 14:34 Patrycja Godlewska Informacja o wyborze oferty dla części: 1,2,3,4,5,7,8,9,10

TP_1_2021_SP6 Inform [...].pdf

2021-08-27 12:09 Patrycja Godlewska Informacja z otwarcia ofert.

TP_1_2021_SP6 Inform [...].pdf

2021-08-27 09:00 Komunikat Zamawiającego Na realizację przedmiotu umowy Zamawiający zamierza przeznaczyć: 179 768,50 zł brutto. W tym:
Część 1: MIĘSO WIEPRZOWE, WOŁOWE, WĘDLINY: 27 552,05 zł brutto.
Część 2: MIĘSO DROBIOWE: 23 840,00 zł brutto.
Część 3: NABIAŁ: 11 257,00 zł brutto.
Część 4: WARZYWA I OWOCE: 43 049,50 zł brutto.
Część 5: MROŻONKI: 8 030,75 zł brutto.
Część 6: RÓŻNE PRODUKTY SPOŻYWCZE: 26 114,50 zł brutto.
Część 7: JAJA: 4 400,00 zł brutto.
Część 8: PIECZYWO: 4 682,00 zł brutto.
Część 9: RYBY: 23 110,70 zł brutto.
Część 10: DANIA GOTOWE (świeże): 7 732,00 zł brutto.

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 744