Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 1/TP/2021 Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych- nabiału dla Domu Pomocy Społecznej w Jaworze w 2021r.

Zamówienia Publiczne
Starostwo Powiatowe w Jaworze Oddział: Dom Pomocy Społecznej w Jaworze
Termin:
Zamieszczenia : 16-08-2021 14:19:00
Składania : 23-08-2021 14:00:00
Otwarcia : 23-08-2021 14:10:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem na Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych- nabiału dla Domu Pomocy Społecznej w Jaworze w 2021r nr postępowania 1/TP/2021

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

Klauzula informacyjna:

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady ( UE ) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych  i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE ( ogólne rozporządzenie o ochronie danych) ( Dz. Urz. UEL 119 z 01.05.2016 r. str. 1) dalej RODO, informujemy, że:

~ Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dom Pomocy Społecznej w Jaworze 59-400 Jawor, Plac Seniora 3, Tel. 76 7290 710. adres email: dpsjawor@dpsjawor.pl

~ Inspektorem ochrony danych osobowych w  Dom Pomocy Społecznej w Jaworze 59-400 Jawor, Plac Seniora 3 jest Waldemar Pokój, tel. 601 416 107 iod@wp.pl

~ Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. C RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzieleniu zamówienia publicznego. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 96ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. –Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ ustawa Pzp”

~ Pani/Pana dane osobowe będą, zgodnie z art. 97 ust. 1Pzp, przez 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy

~ W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;

~ Posiada Pani/Pan:

 - na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących,

 - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych,

 - na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO,

~ Nie przysługuje Pani/Pana:

 - w związku z art. 17 ust. 3 lit. B, d lub e prawo do usunięcia danych osobowych,

 - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,

 - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. Lit. c RODO.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 103 2021-08-16 14:19:00 Postępowanie
swz.pdf pdf 7250.96 2021-08-16 14:19:00 Postępowanie
wzór umowy zał nr 4.pdf pdf 1744.19 2021-08-16 14:19:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 do SWZ.docx docx 26.44 2021-08-16 14:19:00 Postępowanie
zał nr 2 formularz asortymentowo-cenowy.docx docx 21.55 2021-08-16 14:19:00 Postępowanie
Załącznik Nr 3 Oświadczenie.doc doc 64 2021-08-16 14:19:00 Postępowanie
Załącznik nr 5 wykaz dostaw.doc doc 89.5 2021-08-16 14:19:00 Postępowanie
Informacja o kwocie na realiz. zadania-23.08.2021.pdf pdf 179.32 2021-08-23 14:03:51 Publiczna wiadomość
INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT. 23.08.2021.pdf pdf 208.63 2021-08-23 15:16:36 Publiczna wiadomość
Zawiadomienie o wyborze ofert 1TP2021WYKONAWCY wg rozdzielnika_www.doc doc 81.5 2021-09-10 13:12:27 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-09-10 13:12 Zamówienia Publiczne Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty.

Zawiadomienie o wybo [...].doc

2021-09-09 14:25 Zamówienia Publiczne Komunikat został wycofany przez Zamawiającego.
2021-08-23 15:16 Zamówienia Publiczne Informacja z otwarcia ofert.

INFORMACJA Z OTWARCI [...].pdf

2021-08-23 14:03 Zamówienia Publiczne Informacja o kwocie na realizację zadania.

Informacja o kwocie [...].pdf

2021-08-20 13:39 Zamówienia Publiczne W związku z pytaniem jakie wpłynęło do Zamawiającego do postępowania na dostawę artykułów spożywczych- nabiału dla Domu Pomocy Społecznej w Jaworze Zamawiający udziela odpowiedzi:
Pytanie:
Czy akceptują Państwo dostawy nabiału dwa razy w tygodniu ?
Odpowiedz:
Zamawiający informuje, iż dostawy nabiału dla Domu Pomocy Społecznej w Jaworze muszą odbywać się zgodnie z SWZ i dwa razy w tygodniu do każdego z Domów (na zamówienie).

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 343