Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: WSA-ZP-BA-56-2021 Wykonanie usługi corocznego przeglądu serwisowego stolarki okiennej zewnętrznej i wewnętrznej drzwiowej w budynku WSA ul. Pankiewicza 4 w Warszawie.

Termin:
Zamieszczenia : 09-08-2021 09:47:00
Składania : 17-08-2021 10:05:00
Otwarcia : 17-08-2021 10:10:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Wojewódzki Sąd Administracyjny w Warszawie zaprasza do złożenia oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia o wartości szacunkowej poniżej 130 000 zł bez podatku od towarów i usług. Postępowanie prowadzone jest wg: „ZASADY POSTĘPOWANIA W PRZYPADKU REALIZACJI ZAMÓWIEŃ W PROCEDURZE ZAPYTANIA OFERTOWEGO W WOJEWÓDZKIM SĄDZIE ADMINISTRACYJNYM W WARSZAWIE”

    PRZEDMIOT  ZAMÓWIENIA

 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi corocznego przeglądu/konserwacji serwisowego stolarki okiennej zewnętrznej i wewnętrznej drzwiowej w budynku WSA ul. Pankiewicza 4 w Warszawie.

ZAŁĄCZNIKI:

 Załącznik nr 1 – Opis przedmiotu zamówienia,

Załącznik nr 2 – Wzór umowy,

Załącznik nr 3 – Zasady postepowania w trybie zapytania ofertowego

WARUNKI UDZIAŁU  W POSTĘPOWANIU

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Oferenci, którzy posiadają kwalifikacje i uprawnienia niezbędne do wykonania usług opisanych w przedmiocie zamówienia w sposób zgodny z obowiązującymi przepisami.

 

Termin na zadawanie pytań upływa w dniu 13.08.2021 r.
 

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.

Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.

 

W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk w prawym dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość"  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02
  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl

Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.

 

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
ZASADY POSTĘPOWANIA W TRYBIE ZAPYTANIA OFERTOWEGO - PLATFORMA ZAKUPOWA 2021.pdf pdf 567.26 2021-08-09 09:47:00 Postępowanie
załącznik nr 1 Opis przedmiotu zamówienia WSA-ZP-BA-56-2021.pdf pdf 401.62 2021-08-09 09:47:00 Postępowanie
Załącznik nr 2 wzór umowy WSA-ZP-BA-56-2021.pdf pdf 552.31 2021-08-09 09:47:00 Postępowanie
Informacja o wyborze oferty sprawa WSA-ZP-BA-56-2021.pdf pdf 375.42 2021-08-25 08:21:55 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-08-25 08:21 Krzysztof Antczak W załączeniu informacja o wyborze oferty WSA-ZP-BA-56-2021

Informacja o wyborze [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Przegląd serwisowy zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia w załączniku nr 1 1 usługa - (0)
Kursy walut NBP

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Płatność w terminie 14 dni od daty dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury do siedziby Zamawiającego - proszę potwierdzić wpisując: TAK (0)
3 Oświadczenie nr 1 - Oświadczam, iż posiadam kwalifikacje i uprawnienia niezbędne do wykonania usług opisanych w przedmiocie zamówienia w sposób zgodny z obowiązującymi przepisami- proszę potwierdzić wpisując: TAK (0)
4 Oświadczenie nr 2 - Zapoznałem się z opisem przedmiotu zamówienia, wzorem umowy, zasadami postępowania w trybie zapytania ofertowego i zobowiązuję się zrealizować przedmiot zamówienia na wskazanych warunkach - proszę potwierdzić wpisując: TAK (0)
5 Oświadczenie nr 3 - Oświadczam, że wypełniliśmy obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskaliśmy w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia w niniejszym postępowaniu.- proszę potwierdzić wpisując: TAK (0)
6 Oświadczenie nr 4 - Oferta jest ważna przez okres 30 dni od dnia otwarcia ofert - proszę potwierdzić wpisując: TAK (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 283