Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 03-08-2021 14:34:00 |
Składania : | 18-08-2021 10:00:00 |
Otwarcia : | 18-08-2021 10:30:00 |
Tryb: | PL - Tryb Podstawowy (art. 275) |
Rodzaj: | Robota budowlana |
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
2021-08-24 11:43 | Departament Zamówień Publicznych i Administracji |
DAZ-Z.272.23.2021
Gdańsk,
dnia
24.08.2021
r. ZAWIADOMIENIE O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego z zastosowaniem procedury właściwej dla zamówienia o wartości mniejszej niż progi unijne, o jakich stanowi art. 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 2019 ze zm.) [zwanej dalej także „ustawą Pzp”], postępowania prowadzonego w trybie podstawowym, na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy Pzp, p.n. „Wykonanie prac remontowych w budynku przy ul. Okopowej 21/27 w Gdańsku”. |
2021-08-18 12:00 | Departament Zamówień Publicznych i Administracji |
Informacja
z
otwarcia
ofert Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego z zastosowaniem procedury właściwej dla zamówienia o wartości mniejszej niż progi unijne, o jakich stanowi art. 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 2019 ze zm.) [zwanej dalej także „ustawą Pzp”], postępowania prowadzonego w trybie podstawowym, na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy Pzp, p.n. „Wykonanie prac remontowych w budynku przy ul. Okopowej 21/27 w Gdańsku”. |
2021-08-18 10:00 | Komunikat Zamawiającego | Na sfinansowanie zamówienia przeznaczono łącznie kwotę: 39.327,12 zł brutto. |
Komunikaty