Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: WZP-2519/21/177/Ł Dostawy sprzętu komputerowego

Justyna Gruszczyńska
Komenda Stołeczna Policji
Termin:
Zamieszczenia : 02-08-2021 12:39:00
Składania : 21-09-2021 10:00:00
Otwarcia : 21-09-2021 10:15:00
Tryb: Przetarg nieograniczony
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono ogłoszenie, SWZ oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

W związku z obowiązującą od 18.10.2018 Dyrektywami Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych informujemy, że w niniejszym ogłoszeniu o zamówieniu przekazywanie ofert/wniosków oraz komunikacja odbywa się zgodnie z zapisami załączonej dokumentacji.

Zamawiający rekomenduje prowadzenie komunikacji za pomocą platformazakupowa.pl.

W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań do SWZ

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty

  • Przesłania odwołania/inne 

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 

Przypominamy, że oferta/wniosek składany elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym kwalifikowanym podpisem.


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 181.41 2021-08-02 12:39:00 Postępowanie
SWZ- WZP-2519-21-177-Ł.pdf pdf 1723.65 2021-08-02 12:39:00 Postępowanie
Załączniki do SWZ - wersja edytowalna.doc doc 753.5 2021-08-02 12:39:00 Postępowanie
WZP-3020-2519-21.pdf pdf 71.26 2021-08-13 16:29:29 Publiczna wiadomość
2021.08.12 Odwołanie IMM_KSP_sprzęt komputerowy_sig.pdf pdf 618.88 2021-08-13 16:29:29 Publiczna wiadomość
Odwołanie KSP 20210812-sig.pdf pdf 423.78 2021-08-13 16:29:29 Publiczna wiadomość
KSP - ODWOŁANIE - 11.08.pdf pdf 202.34 2021-08-13 16:29:29 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia.pdf pdf 68.16 2021-08-27 11:12:00 Publiczna wiadomość
WZP_3184_2519_21.pdf pdf 59.69 2021-08-27 11:12:00 Publiczna wiadomość
WZP_3318_2519_21.pdf pdf 59.39 2021-09-06 09:59:01 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia 06.09.2021.pdf pdf 67.55 2021-09-06 09:59:01 Publiczna wiadomość
WZP_3382_2519_21.pdf pdf 219.2 2021-09-08 16:03:27 Publiczna wiadomość
WZP-3382-2519-21 Informacja o zmianie treści SWZ.pdf pdf 270.58 2021-09-08 16:03:27 Publiczna wiadomość
Załączniki 5a-f do SWZ po zmianie - wersja edytowalna.doc doc 515.5 2021-09-08 16:03:27 Publiczna wiadomość
Załączniki 5a-f do SWZ po zmianie.pdf pdf 1020.41 2021-09-08 16:03:27 Publiczna wiadomość
WZP_3421_2519_21.pdf pdf 202.8 2021-09-13 11:17:32 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia 2021-OJS177-461291-pl.pdf pdf 87.74 2021-09-13 11:17:32 Publiczna wiadomość
Załącznik 5d do SWZ (po zmianie 13.09.2021 r.).pdf pdf 570.35 2021-09-13 11:17:32 Publiczna wiadomość
Załącznik 5d do SWZ (po zmianie 13.09.2021 r.) - wersja edytowalna.doc doc 192 2021-09-13 11:17:32 Publiczna wiadomość
Informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 246.98 2021-09-21 11:35:11 Publiczna wiadomość
document_2021092111404550.pdf pdf 107.96 2021-09-21 11:35:11 Publiczna wiadomość
Informacja o unieważnieniu postepowania zad. 5.pdf pdf 220.84 2021-11-18 15:38:10 Publiczna wiadomość
WZP_4390_2519_21.pdf pdf 50.39 2021-11-18 15:38:10 Publiczna wiadomość
Informacja o wyborze najkorzystniejeszej oferty zad. 3,6.pdf pdf 243.78 2021-11-18 15:46:18 Publiczna wiadomość
WZP_4389_2519_21.pdf pdf 125.87 2021-11-18 15:46:18 Publiczna wiadomość
Informacja o wyborze najkorzystniejeszej oferty zad. 4 WZP_4526_2519_21.pdf pdf 110.71 2021-12-02 15:36:43 Publiczna wiadomość
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty zad. 4.pdf pdf 235.16 2021-12-02 15:36:43 Publiczna wiadomość
Informacja o wyborze najkorzystniejszych ofert w zad. 1 i 2.pdf pdf 254.22 2021-12-08 14:56:39 Publiczna wiadomość
Informacja o wyborze najkorzystniejszych ofert w zad. 1 i 2, WZP_4575_2519_21.pdf pdf 200.85 2021-12-08 14:56:39 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia.pdf pdf 185.24 2021-12-24 10:12:58 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-12-24 10:12 Justyna Gruszczyńska Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia

Ogłoszenie o udziele [...].pdf

2021-12-08 14:56 Justyna Gruszczyńska Informacja o wyborze najkorzystniejszych ofert w zadaniach nr 1 i 2.

Informacja o wyborze [...].pdf

Informacja o wyborze [...].pdf

2021-12-02 15:36 Justyna Gruszczyńska Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty w zadaniu nr 4.

Informacja o wyborze [...].pdf

Informacja o wyborze [...].pdf

2021-11-18 15:46 Justyna Gruszczyńska Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty w zadaniu nr 3 - Dostawy laptopów graficznych oraz zadaniu nr 6 - Dostawy monitorów

Informacja o wyborze [...].pdf

WZP_4389_2519_21.pdf

2021-11-18 15:38 Justyna Gruszczyńska Informacja o unieważnieniu postępowania, zadanie nr 5 - Dostawy monitorów wraz z osprzętem.

Informacja o unieważ [...].pdf

WZP_4390_2519_21.pdf

2021-09-21 11:35 Justyna Gruszczyńska Informacja z otwarcia ofert

Informacja z otwarci [...].pdf

document_20210921114 [...].pdf

2021-09-21 10:00 Komunikat Zamawiającego Kwota, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia: 7 338 440,00 PLN brutto, w tym:
- zadanie nr 1: 1 150 000,00 PLN brutto
- zadanie nr 2: 2 400 000,00 PLN brutto
- zadanie nr 3: 600 000,00 PLN brutto
- zadanie nr 4: 2 750 000,00 PLN brutto
- zadanie nr 5: 248 440,00 PLN brutto
- zadania nr 6: 190 000,00 PLN brutto
2021-09-13 11:17 Justyna Gruszczyńska Wydział Zamówień Publicznych KSP, działając w imieniu Zamawiającego, zgodnie z art. 135 ust. 6 oraz art. 137 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129), informuje o treści pytań zadanych przez Wykonawców i udzielonych przez Zamawiającego odpowiedziach oraz o zmianach treści SWZ:

I. Pytanie nr 1:
Odnośnie do: zapisu w opisie przedmiotu zamówienia do zadania 6: tabelka: monitor, wiersz
nr 14, wymóg - głośniki o całkowitej mocy 2x 2,0W.
Pytanie: Czy Zamawiający dopuści dedykowaną listwę dźwiękową o mocy 2x 1,8W, zamiast 2x2W?
Odpowiedź:
Zamawiający w odpowiedzi na pytanie, w dniu 08.09.2021 r., zmodyfikował zapisy załącznika
nr 5f, poz. 14 do SWZ, na następujące: „Głośniki: wbudowane lub dedykowane przez producenta monitora dołączane jako listwa dźwiękowa, o parametrach nie gorszych niż: Całkowita moc: 2 x 1,8 W”.

Pytanie nr 2:
dotyczy: Załącznik nr 5a do SWZ, Opis Przedmiotu Zamówienia
Prosimy o potwierdzenie, że wszystkie wskazane w wymaganiach minimalnych parametry techniczne asortymentu są wymagane, za wyjątkiem parametrów ocenianych, ujętych
w kryteriach oceny?
Odpowiedź:
Zamawiający potwierdza, że wskazane minimalne parametry techniczne asortymentu są wymagane, z wyjątkiem parametrów oznaczonych jako „opcja punktowana”.

II. Załącznik nr 5d do SWZ:

1. Poz. 23 tabeli – Normy MIL-STD 810G-opcja, kolumna nazwa komponentu, otrzymuje następujące brzmienie:
„Normy MIL-STD 810H – opcja”.
2. Poz. 23 tabeli – Normy MIL-STD 810G-opcja, kolumna wymagane parametry techniczne asortymentu, otrzymuje następujące brzmienie:
„Urządzenie spełniające normy MIL-STD 810H, co najmniej 6”.

III. Rozdział III, ust. 6 pkt 5) SWZ otrzymuje następujące brzmienie: „spełnia co najmniej
6 norm MIL-STD 810H – zobowiązany jest złożyć dokument producenta potwierdzający powyższe (dotyczy zadania nr 4)”.

IV. Rozdział XIV, ust. 1 pkt 3) ppkt a lit. b) SWZ otrzymuje następujące brzmienie:

„Za każde zaoferowane podkryterium w tym kryterium zostaną przyznane punkty wg następujących zasad:
i. Oferta, w której Wykonawca zaoferuje urządzenie spełniające co najmniej 6 norm MIL-STD-810H i potwierdzi to certyfikatem - otrzyma 10 punktów;
ii. Oferta, w której Wykonawca nie zaoferuje urządzenia spełniającego co najmniej 6 norm MIL-STD-810 H –otrzyma 0 punktów;
iii. Oferta, w której Wykonawca zaoferuje asortyment wyprodukowany przez producenta, zgodnie z normami ISO 9001:2015, ISO 14001 oraz ISO 14064-1 –otrzyma 5 punktów;
iv. Oferta, w której Wykonawca nie zaoferuje asortymentu wyprodukowanego przez producenta, zgodnie z normami ISO 9001:2015, ISO 14001 oraz ISO 14064-1 –otrzyma
0 punktów;
v. Oferta, w której Wykonawca zaoferuje asortyment o wadze poniżej 1,9 kg –otrzyma
5 punktów;
vi. Oferta, w której Wykonawca zaoferuje asortyment o wadze pomiędzy 1,9 –2,0 kg –otrzyma
0 punktów;
vii. Oferta, w której Wykonawca zaoferuje oprogramowanie dodatkowe - otrzyma
3 punkty;
viii. Oferta, w której Wykonawca nie zaoferuje oprogramowania dodatkowego - otrzyma
0 punktów;
ix. Oferta, w której Wykonawca zaoferuje asortyment z technologiami komunikacyjnymi: MU MIMO 2x2 i Intel ® Wireless Wi Fi 6 AX201- otrzyma 5 punktów;
x. Oferta, w której Wykonawca zaoferuje asortyment bez technologii komunikacyjnych: MU MIMO 2x2 i Intel ® Wireless Wi Fi 6 AX201- otrzyma 0 punktów;
xi. Oferta, w której Wykonawca zaoferuje asortyment z możliwością rozbudowy
o dodatkowy dysk - otrzyma 5 punktów;
xii. Oferta, w której Wykonawca nie zaoferuje asortymentu z możliwością rozbudowy
o dodatkowy dysk - otrzyma 0 punktów;
xiii. Oferta, w której Wykonawca zaoferuje asortyment wyposażony w ekran dotykowy - otrzyma 10 punktów;
xiv. Oferta, w której Wykonawca zaoferuje asortyment niewyposażony w ekran dotykowy - otrzyma 0 punktów;
xv. Oferta, w której Wykonawca zaoferuje asortyment wyposażony w procesor 4-rdzeniowy uzyskujący wynik co najmniej 10600 punktów w teście Passmark - CPU Mark według wyników procesorów publikowanych na stronie http://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php (na dzień nie wcześniejszy niż 01.07.2021)- otrzyma 5 punktów;
xvi. Oferta, w której Wykonawca zaoferuje asortyment niewyposażony w procesor 4-rdzeniowy uzyskujący wynik co najmniej 10600 punktów w teście Passmark - CPU Mark według wyników procesorów publikowanych na stronie http://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php (na dzień nie wcześniejszy niż 01.07.2021)- otrzyma 0 punktów;
xvii. Oferta, w której Wykonawca zaoferuje asortyment wyposażony w kartę graficzną osiągającą w teście wydajności: PassMark Videocard Test wynik powyżej 2800 punktów
w G3D Mark (wynik dostępny: http://www.videocardbenchmark.net/gpu_list.php), (na dzień nie wcześniejszy niż 01.07.2021)- otrzyma 5 punktów;
xviii. Oferta, w której Wykonawca zaoferuje asortyment niewyposażony w kartę graficzną osiągającą w teście wydajności: PassMark Videocard Test wynik powyżej 2800 punktów w G3D Mark (wynik dostępny: http://www.videocardbenchmark.net/gpu_list.php), (na dzień nie wcześniejszy niż 01.07.2021) - otrzyma 0 punktów;
xix. Oferta, w której Wykonawca zaoferuje asortyment wyposażony w 2 porty USB-C ze wsparciem dla ładowania oraz DP 1.4 - otrzyma 2 punkty;
xx. Oferta, w której Wykonawca zaoferuje asortyment wyposażony w 2 porty USB-C ze wsparciem dla ładowania oraz DP 1.4 - otrzyma 0 punktów”.


Wyjaśnienia zapisów i zmiany treści SWZ należy traktować wiążąco dla Stron.
W załączeniu: załącznik nr 5d do SWZ po zmianie oraz ogłoszenie o zmianie ogłoszenia.

WZP_3421_2519_21.pdf

Ogłoszenie o zmianie [...].pdf

Załącznik 5d do SWZ [...].pdf

Załącznik 5d do SWZ [...].doc

2021-09-08 16:03 Justyna Gruszczyńska Informacja o zmianie treści SWZ

WZP_3382_2519_21.pdf

WZP-3382-2519-21 Inf [...].pdf

Załączniki 5a-f do S [...].doc

Załączniki 5a-f do S [...].pdf

2021-09-06 09:59 Justyna Gruszczyńska Wydział Zamówień Publicznych KSP, działając w imieniu Zamawiającego, zgodnie z art. 137 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.), informuje o zmianie treści SWZ w następującym zakresie:


1. Rozdz. VIII ust. 1 SWZ otrzymuje brzmienie „Wykonawca jest związany ofertą 90 dni od upływu terminu składania ofert, przy czym pierwszym dniem związania ofertą jest dzień, w którym upływa termin składania ofert, tj. do dnia 19.12.2021 r”.
2. Rozdz. XI ust. 11 SWZ otrzymuje brzmienie „Termin składania ofert upływa w dniu 21.09.2021 r., o godz. 10:00. Decyduje data oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu lokalnego serwera synchronizowanego zegarem Głównego Urzędu Miar”.
3. Rozdz. XII ust. 1 SWZ otrzymuje brzmienie „Otwarcie ofert nastąpi niezwłocznie po upływie terminu składania ofert, tj. w dniu 21.09.2021 r., o godz. 10:15. Otwarcie ofert dokonywane jest przez odszyfrowanie i otwarcie ofert”.

WZP_3318_2519_21.pdf

Ogłoszenie o zmianie [...].pdf

2021-08-27 11:12 Justyna Gruszczyńska Wydział Zamówień Publicznych KSP, działając w imieniu Zamawiającego, zgodnie z art. 137 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.), informuje o zmianie treści SWZ w następującym zakresie:


1. Rozdz. VIII ust. 1 SWZ otrzymuje brzmienie „Wykonawca jest związany ofertą 90 dni od upływu terminu składania ofert, przy czym pierwszym dniem związania ofertą jest dzień, w którym upływa termin składania ofert, tj. do dnia 05.12.2021 r”.
2. Rozdz. XI ust. 11 SWZ otrzymuje brzmienie „Termin składania ofert upływa w dniu 07.09.2021 r., o godz. 10:00. Decyduje data oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu lokalnego serwera synchronizowanego zegarem Głównego Urzędu Miar”.
3. Rozdz. XII ust. 1 SWZ otrzymuje brzmienie „Otwarcie ofert nastąpi niezwłocznie po upływie terminu składania ofert, tj. w dniu 07.09.2021 r., o godz. 10:15. Otwarcie ofert dokonywane jest przez odszyfrowanie i otwarcie ofert”.

Ogłoszenie o zmianie [...].pdf

WZP_3184_2519_21.pdf

2021-08-13 16:29 Justyna Gruszczyńska Wydział Zamówień Publicznych KSP działając w imieniu Zamawiającego, na podstawie art. 524 Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień publicznych (Dz. U. 2019, poz. 1129), zwanej dalej Ustawą informuje, że w dniu 12.08.2021 r. zostały wniesione odwołania w przedmiocie treści postanowień SWZ, przez Wykonawców:

1) Immitis Sp. z o.o. w Bydgoszczy, ul. Dworcowa 83, 85-009 Bydgoszcz,
2) MBA System sp. z o.o., ul. Odlewnicza 7, 03-231 Warszawa,
3) SUNTAR sp. z o.o. z siedzibą w Tarnowie, ul. Boya-Żeleńskiego 5B, 33-100 Tarnów,

Zgodnie z art. 525 ust. 1 Ustawy możecie Państwo zgłosić przystąpienie do postępowania odwoławczego w terminie 3 dni od dnia otrzymania kopii odwołania, wskazując stronę, do której przystępujecie i interes w uzyskaniu rozstrzygnięcia na korzyść strony, do której przystępujecie. Zgłoszenie przystąpienia należy doręczyć Prezesowi KIO w formie pisemnej albo elektronicznej opatrzonej bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu, a jego kopię przesłać Zamawiającemu oraz Wykonawcy wnoszącemu odwołanie.

WZP-3020-2519-21.pdf

2021.08.12 Odwołanie [...].pdf

Odwołanie KSP 202108 [...].pdf

KSP - ODWOŁANIE - 11 [...].pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 2099