Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: ORG.2600.55.2021.MP Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania pn.: "Wymiana 4 bram wraz z remontem elewacji budynku gospodarczego przy budynku Urzędu Miejskiego w Toszku".

Barbara Rodak
Gmina Toszek
Deadlines:
Published : 19-08-2021 14:48:00
Placing offers : 24-08-2021 12:00:00
Offers opening : 24-08-2021 12:10:00
Procedure: Zapytanie ofertowe
Type: Service

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,

Zapraszam do złożenia oferty na: Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania pn.: "Wymiana 4  bram wraz z remontem elewacji budynku gospodarczego przy budynku Urzędu Miejskiego w Toszku".

Szczegółowe wymagania zawarte są w zapytaniu ofertowym stanowiącym załącznik do niniejszego postępowania.

informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
1 - Zapytanie ofertowe na opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej.pdf pdf 806.53 2021-08-19 14:48:00 Proceeding
2. - Załącznik nr 1 do oferty - Wykaz wykonanych usług.docx docx 23.29 2021-08-19 14:48:00 Proceeding
3. - Załącznik nr 2 do oferty - Wykaz osób, skierowanych do realizacji zamówienia.docx docx 35.84 2021-08-19 14:48:00 Proceeding
4. Protokół postępowania -wynik.pdf pdf 344.17 2021-08-26 10:27:49 Public message

Announcements

2021-08-26 10:27 Barbara Rodak Protokół postępowania - wynik

4. Protokół postępow [...].pdf

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania pn.: "Wymiana 4 bram wraz z remontem elewacji budynku gospodarczego przy budynku Urzędu Miejskiego w Toszku" Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania pn.: "Wymiana 4 bram wraz z remontem elewacji budynku gospodarczego przy budynku Urzędu Miejskiego w Toszku" 1 service Urząd Miejski w Toszku
ul. Bolesława Chrobrego 2
44-180, Toszek
(0)
Currency rates NBP

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 70% Offer value 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Doświadczenie w projektowaniu przy obiektach zabytkowych (ich całości, części lub elementów) 30% Doświadczenie w projektowaniu przy obiektach zabytkowych (ich całości, części lub elementów) zrealizowanych i ukończonych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie (liczba wykonanych projektów przy zabytkach) (0)
3 Termin realizacji - Ustala się następujący harmonogram realizacji przedmiotu zamówienia: 1)opracowanie i przedstawienie Zamawiającemu koncepcji projektowej wraz z wizualizacją i szacunkowym kosztem wykonania przedmiotu zamówienia w terminie - do 14 dni od daty podpisania umowy (termin maksymalny), 2) opracowanie projektów, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, przedmiarów robót i kosztorysu inwestorskiego wraz z uzyskaniem wstępnej opinii (uzgodnień) Śląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków - do dnia 30 listopada 2021 r., 3) przekazanie Zamawiającemu kompletu dokumentów, o których mowa w pkt 1.1 Zapytania ofertowego wraz z uzyskanym pozwoleniem na budowę i pozwoleniem Śląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w nieprzekraczalnym terminie - do dnia 15 grudnia 2021 r. Zakończenie każdego z poszczególnych etapów zostanie potwierdzone pisemnie przez Zamawiającego i Wykonawcę w formie odpowiednio notatki służbowej lub protokołu zdawczo – odbiorczego. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Wykaz osób skierowanych do realizacji zamówienia - Zamawiający wymaga dysponowania przez Wykonawcę odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. winien wykazać, że dysponuje (będzie dysponował na podstawie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów) n/w osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, którzy posiadają uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych określonych przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 z późn. zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a w stosunku do Wykonawców zagranicznych równoważne kwalifikacje zdobyte na zasadach określonych art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, z uwzględnieniem ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 220 z późn. zm.), tj.: 1) przynajmniej 1 (jedną) osobą posiadającą uprawnienia do projektowania w specjalności architektonicznej w ograniczonym zakresie, posiadającą co najmniej trzyletnie doświadczenie w w/w specjalności. 2) przynajmniej 1 (jedną) osobą posiadającą uprawnienia w ograniczonym zakresie do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, posiadającą co najmniej trzyletnie doświadczenie w w/w specjalności. W celu potwierdzenia powyższego warunku Wykonawca powinien przedłożyć wraz z ofertą wykaz osób skierowanych do realizacji zamówienia z podaniem informacji o kwalifikacjach zawodowych, niezbędnych do wykonania zamówienia oraz doświadczenia w w/w branży z zastrzeżeniem, iż należy wykazać tylko te osoby, które w rzeczywistości będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, a także informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (załącznik nr 2 do zapytania ofertowego). Attachment required (0)
5 Wykaz wykonanych usług - Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował odpowiednim doświadczeniem projektowym umożliwiającym mu realizację przedmiotowego zamówienia, tj. winien wykazać, że w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie należycie wykonał co najmniej 2 (dwa) zamówienia polegające na opracowaniu/wykonaniu dokumentacji projektowo-kosztorysowej modernizacji/remontu obiektów zabytkowych (ich całości, części lub elementów) o wartości co najmniej 8.000,00 zł (brutto) każde zamówienie (słownie: osiem tysięcy złotych 00/100). W celu potwierdzenia powyższego warunku Wykonawca powinien przedłożyć wraz z ofertą wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju (przedmiotu), wartości (brutto), dat wykonania oraz dołączeniem dowodów określających, że usługa została wykonana należycie, przy czym dowodami są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty (załącznik nr 1 do zapytania ofertowego). Attachment required (0)
6 Warunki płatności - Wynagrodzenie za wykonany przedmiot zamówienia nastąpi jednorazowo po zakończeniu usług i podpisaniu protokołu zdawczo-odbiorczego dokumentacji przez Zamawiającego na podstawie faktury VAT w terminie 21 dni od daty jej dostarczenia do siedziby Zamawiającego Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 266