Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: Dostawę sprzętu RTV, elektroakustycznego, fotograficznego, projektorów multimedialnych oraz sprzętu biurowego - 5 zadań.

Kamila Wnuk-Lipińska
6 Wojskowy Oddział Gospodarczy
Deadlines:
Published : 29-07-2021 11:52:00
Placing offers : 10-08-2021 09:25:00
Offers opening : 10-08-2021 09:30:00
Procedure: Zapytanie ofertowe
Type: Supply

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez wypełniony, podpisany i załączony formularz cenowy, który stanowi załącznik nr 2 (dla każdego zadania osobno) do postępowania.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego".  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
Zał_Nr_1_umowa_projekt_zad. 1,2,3,4,5.docx docx 59.44 2021-07-29 11:52:00 Proceeding
Załącznik_Nr_1_1a_1b_ do umowy_cudzoziemcy.docx docx 23.38 2021-07-29 11:52:00 Proceeding
Zał_Nr_2_formularze_cenowe_zad. 1,2,3,4,5.zip zip 104.44 2021-07-29 11:52:00 Proceeding
Zał_Nr_3_wymagania_techniczno_eksploatacyjne_zad. 1,2,3,4,5.docx docx 75.79 2021-07-29 11:52:00 Proceeding
Zał_Nr_4_protokół_odbioru.docx docx 17.98 2021-07-29 11:52:00 Proceeding
informacja z otwarcia.pdf pdf 308.76 2021-08-10 11:14:49 Public message
informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty.pdf pdf 134.28 2021-08-27 13:48:29 Public message
informacja o ponownym wyborze najkorzystniejszej oferty na zad. 3 i 4.pdf pdf 29.92 2021-09-01 14:20:09 Public message

Announcements

2021-09-01 14:20 Kamila Wnuk-Lipińska Informacja o ponownym wyborze najkorzystniejszej oferty na zad. 3 i 4

informacja o ponowny [...].pdf

2021-08-27 13:48 Kamila Wnuk-Lipińska Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty.

informacja o wyborze [...].pdf

2021-08-10 11:14 Kamila Wnuk-Lipińska Informacja z otwarcia ofert.

informacja z otwarci [...].pdf

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 - 1 pc. - (0)
Currency rates NBP , EUR: 4.2635 PLN

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 60% Offer value 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - 06 - 30.09.2021 r. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Czas realizacji dostawy 40% Maksymalny czas dostawy 15 dni roboczych liczony od dnia zawarcia umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 618