Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: „Organizacja i przeprowadzenie kursów dla uczniów uczęszczających do szkół i placówek kształcenia zawodowego dla młodzieży oraz dla nauczycieli zatrudnionych w szkołach i placówkach kształcenia zawodowego dla młodzieży w branży administracyjno-usługowej, w obszarze elektryczno-elektronicznym, w obszarze mechaniczno-górniczo-hutniczym, oraz w obszarze turystyczno-gastronomicznym.”

Termin:
Zamieszczenia : 27-07-2021 10:02:00
Składania : 11-08-2021 07:30:00
Otwarcia : 11-08-2021 09:00:00
Tryb: Przetarg nieograniczony
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

Zamawiający dnia 23.07.21 o godz. 13:25 przekazał ogłoszenie do publikacji Urzędowi Publikacji Unii Europejskiej i zgodnie z art. 88 ustawy PZP Zamawiający udostępnia to ogłoszenie na swojej stronie przed jego publikacją w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej. 

W załącznikach do postępowania zamieszczono ogłoszenie, SWZ oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie kursów dla uczestników projektów pn.: „Utworzenie Centrum Kompetencji Zawodowych w branży administracyjno-usługowej”, „Rozwój Centrum Kompetencji Zawodowych w obszarze elektryczno-elektronicznym” „Utworzenie Centrum Kompetencji Zawodowych w obszarze mechaniczno-górniczo-hutniczym”, oraz „Rozwój Centrum Kompetencji Zawodowych w obszarze turystyczno-gastronomicznym”, które są współfinansowane przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014 -2020, 10 Oś Priorytetowa Wiedza i kompetencje, Działanie 10.2 Rozwój kształcenia zawodowego, Poddziałanie 10.2.2 Kształcenie zawodowe uczniów – SPR”, 

Zamawiający dokonał podziału zamówienia na części. Zamówienie zostało podzielone na 8 (osiem) części.

·   CZĘŚĆ 1 -KURSY PRAWA JAZDY

·   CZĘŚĆ 2 -KURSY JĘZYKOWE

·   CZĘŚĆ 3- KURSY ADMINISTRACYJNE

·   CZĘŚĆ 4 - KURSY Z OBSZARU USŁUG: FOTOGRAFII, FRYZJERSTWA, KRAWIECTWA, TURYSTYKI, MAKIJAŻU I WIZAŻU

·    CZĘŚĆ 5 -KURSY Z OBSZARU GASTRONOMICZNEGO

·    CZĘŚĆ 6 -KURSY Z OBSZARU ELEKTRYCZNO-ELEKTONICZNO-INFORMATYCZNEGO

·    CZĘŚĆ 7 -KURSY Z OBSZARU MECHANICZNO-MECHATRONICZNEGO

·    CZĘŚĆ 8 -KOŁA NAUKOWE

Szczegółowy opis części zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SWZ.

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

W związku z obowiązującą od 18.10.2018 Dyrektywami Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych informujemy, że w niniejszym ogłoszeniu o zamówieniu przekazywanie ofert/wniosków oraz komunikacja odbywa się zgodnie z zapisami załączonej dokumentacji.

Zamawiający rekomenduje prowadzenie komunikacji za pomocą platformazakupowa.pl.

W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań do SWZ

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty

  • Przesłania odwołania/inne 

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 

Przypominamy, że oferta/wniosek składany elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym kwalifikowanym podpisem.


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
OGŁOSZENIE TED.pdf pdf 218.58 2021-07-27 10:02:00 Postępowanie
SWZ.pdf pdf 11899.61 2021-07-27 10:02:00 Postępowanie
Zał. 1 OPZ Opis przedmiotu zamówienia dla wszystkich części .pdf pdf 1829.6 2021-07-27 10:02:00 Postępowanie
Zał. nr 2 oświadczenie.docx docx 67.76 2021-07-27 10:02:00 Postępowanie
Zał. nr 3 Formularz oferty.doc doc 797 2021-07-27 10:02:00 Postępowanie
Zał. nr 4 oświadczenie o grupie kapitałowej.docx docx 70.79 2021-07-27 10:02:00 Postępowanie
Zał 5 Umowa.pdf pdf 5822.02 2021-07-27 10:02:00 Postępowanie
Zał. nr 6 wykaz zasobów -cz 1.doc doc 75 2021-07-27 10:02:00 Postępowanie
Zał. nr 7 wykaz usług cz 2-8.docx docx 58.49 2021-07-27 10:02:00 Postępowanie
odpowiedź z dnia 04_08_2021.pdf pdf 861.55 2021-08-04 13:51:28 Publiczna wiadomość
odp do pyt. z dnia 06.08.2021r..pdf pdf 375.12 2021-08-09 12:20:33 Publiczna wiadomość
sprostowanie do odp. z dnia 09.08.2021r..pdf pdf 227.41 2021-08-10 09:14:41 Publiczna wiadomość
Informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 914.17 2021-08-11 11:53:55 Publiczna wiadomość
Informacja o wyborze wykonawców 10.09.2021.pdf pdf 2043.47 2021-09-10 09:01:25 Publiczna wiadomość
wniosek o zwrot wadium.rtf rtf 252.14 2021-09-10 09:05:34 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-09-10 09:05 Justyna Polańska W załączeniu do pobrania - WNIOSEK O ZWROT WADIUM.

wniosek o zwrot wadi [...].rtf

2021-09-10 09:01 Justyna Polańska Dzień dobry,
Działając na podstawie art. 253 ust. 1 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. poz. 2019 ze zm.) – dalej: ustawa Pzp, zamawiający informuje, że dokonał wyboru oferty najkorzystniejszej. Szczegóły w załączeniu.

Pozdrawiam
Justyna Polańska

Informacja o wyborze [...].pdf

2021-08-11 11:53 Małgorzata Maczuga INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT
Zamawiający - Miasto Nowy Sącz Nowosądecki Inkubator Przedsiębiorczości, ul. Wyspiańskiego 13, 33-300 Nowy Sącz, działając na podstawie art. 222 ust 5 z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. poz. 2019 ze zm.), przekazuje informację z otwarcia ofert. Szczegóły w załączeniu.

Informacja z otwarci [...].pdf

2021-08-11 07:30 Komunikat Zamawiającego Działając na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. poz. 2019 ze zm.), zamawiający informuje, że na realizację zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę w wysokości: 4 275 344,49 PLN brutto w tym:
dla części 1) 880 708,33 PLN;
dla części 2) 292 060,03 PLN
dla części 3) 382 982,49 PLN
dla części 4) 271 334,21 PLN
dla części 5) 713 505,55 PLN
dla części 6) 1 362 942,88 PLN
dla części 7) 308 811,00 PLN
dla części 8) 63 000,00 PLN
2021-08-10 09:14 Anna Domirska Sprostowanie do odpowiedzi z dnia 09.08.2021 do Zamówienia nr ZP.271.04.2021.1022.

sprostowanie do odp. [...].pdf

2021-08-09 12:20 Anna Domirska Odpowiedź na zapytanie z dnia 06.08.2021 do Zamówienia nr ZP.271.04.2021.1022.

odp do pyt. z dnia 0 [...].pdf

2021-08-04 13:51 Marta Baran Odpowiedź na zapytanie z dnia 02.08.2021 do Zamówienia nr ZP.271.04.2021.1022.

odpowiedź z dnia 04_ [...].pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 1200