Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 12-07-2021 13:54:00 |
Składania : | 19-07-2021 15:00:00 |
Otwarcia : | 19-07-2021 15:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Nowy Dwór Mazowiecki, 12-07-2021 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
na wykonanie zadania
„Zakup
roślin jednorocznych na teren Miasta Nowy Dwór Mazowiecki”
Zamawiający zwraca się z uprzejmą
prośbą o przygotowanie i złożenie oferty dotyczącej wykonania powyższego
zadania.
I. Nazwa i adres zamawiającego
Miasto Nowy Dwór Mazowiecki
z siedzibę ul. Zakroczymska 30,
05-100 Nowy Dwór Mazowiecki,
NIP 531 10 00 938
II. Tryb postępowania
Postępowanie prowadzone jest
zgodnie z Regulaminem udzielania zamówień o wartości nieprzekraczającej
wyrażonej w złotych równowartości kwoty 130 000 zł
III. Przedmiot
zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania
pn
„Zakup roślin jednorocznych na teren Miasta Nowy Dwór
Mazowiecki”
Opis
przedmiotu zamówienia
·
Begonia stale kwitnąca czerwona (doniczka
9 cm-) ilość 107 szt,
·
Begonia stale kwitnąca biała
(doniczka 9 cm-) ilość 107 szt,
·
Begonia stale kwitnąca różowa
(doniczka 9 cm) ilość 107 szt,
·
Pelargonia ilość 250 szt,
·
Rozplenica japońska ilość 53 szt,
Termin
wykonania zamówienia
Usługę należy wykonać w
terminie: 14 dni od dnia podpisania umowy.
IV. Informacje
o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania
oświadczeń lub dokumentów, a także wskazanie osób uprawnionych do
porozumiewania się z Wykonawcami
1. Postępowanie o udzielenie zamówienia jest prowadzone w
języku polskim.
2. W postępowaniu oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i
Wykonawcy przekazują, z uwzględnieniem ust. 5, drogą
elektroniczną, za pośrednictwem Platformy zakupowej,
dostępnej na stronie internetowej www.bip.nowydwormaz.pl, pod Zakładką
- Zamówienia poniżej 130 000 zł. Zamawiający ma prawo żądać, by
każdy dokument został dostarczony do jego siedziby na piśmie w wyznaczonym
przez niego terminie.
3. Zamawiający wymaga niezwłocznego potwierdzenia przez
Wykonawcę (w postaci krótkiej informacji zwrotnej przesłanej drogą
elektroniczną) faktu otrzymania każdego oświadczenia, wniosku, zawiadomienia
lub informacji przekazanych drogą elektroniczną, a na żądanie Wykonawcy
potwierdzi fakt otrzymania od niego takich dokumentów.
4. Wykonawca składa ofertę wyłącznie drogą elektroniczną za pośrednictwem Platformy zakupowej.
5. Wszelką korespondencję do Zamawiającego, związaną z
postępowaniem, należy kierować za pośrednictwem Platformy
zakupowej.
6. Osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami, w tym do
potwierdzania wpłynięcia oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz innych
informacji przekazanych drogą elektroniczną jest pani. Julianna Borkowska .
VI. Opis sposobu przygotowania i
składania ofert
1. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
2. Oferta powinna zostać sporządzona według formularza
oferty, który stanowi załącznik nr 1 do zapytania
ofertowego i przesłana w postaci „skanów” za pośrednictwem Platformy
zakupowej, dostępnej na stronie internetowej www.bip.nowydwormaz.pl, pod
Zakładką Zamówienia poniżej 130 000 zł, do dnia 19.07.2021 roku.
3. Oferta przesłana w inny sposób nie będzie uwzględniona
przy ocenie ofert – zostanie uznana za odrzuconą.
4. Zleceniodawca ma prawo wezwać oferentów do uzupełnienia
dokumentów lub informacji o ofercie
5. Oferta musi być sporządzona w języku polskim.
6. Złożone oferty mogą zostać wycofane lub zmienione
przed ostatecznym upływem terminu składania ofert.
7. Wniosek o wycofanie lub zmianę oferty powinien zostać
złożony drogą elektroniczną za pośrednictwem Platformy zakupowej.
VII. Opis sposobu obliczenia ceny
i kryterium oceny oferty
1. Kryterium oceny ofert jest cena 100 %, maksymalna
ilość punktów – 100.
Za
najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę
punktów wg powyższego kryterium.
2. Ceną oferty będzie wynikała z zaoferowanych
przez Wykonawcę zapisów w formularzu oferty, stanowiącym załącznik nr 1
do Zapytania ofertowego.
3. Ceny przedstawione w ofercie muszą uwzględniać
wszystkie koszty, jakie będzie zobowiązany ponieść Zamawiający z tytułu
realizacji przedmiotu zamówienia i są cenami brutto w rozumieniu art. 632
ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (tekst jednolity: Dz. U. z
2017 poz. 459 ze zm.). Tym samym Wykonawca ponosić będzie skutki błędów w
wyliczeniu ceny wynikających z nieuwzględnienia okoliczności, które mogą
wpłynąć na cenę zamówienia.
4. Oferta może uzyskać maksymalnie 100 pkt. Zamawiający
ustali liczbę punktów przyznaną każdej z ocenianych ofert z dokładnością do 2
miejsc po przecinku (wyliczoną według podanego wzoru liczbę punktów Zamawiający
zaokrągli do pełnych setnych części punktu, przy czym końcówki poniżej 0,005
punktu pominie, a końcówki 0,005 punktu i wyższe zaokrągli do 0,01 punktu).
5. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego
oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejsza, tzn. uzyska najwyższą ilość
punktów.
6.
VIII. Informacja o obowiązku wynikającym z art.
13 RODO w przypadku zbierania danych osobowych bezpośrednio od osoby
fizycznej, której dane dotyczą, w celu związanym z postępowaniem o udzielenie
zamówienia
1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie
ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w
sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE
(ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str.
1), dalej „RODO”, informuję, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd
Miejski w Nowym Dworze Mazowieckim, ul. Zakroczymska 30.
2) W sprawach ochrony danych osobowych proszę kontaktować
się z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem e-mail: iod@nowydwormaz.pl;
Pani/Pana
dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pod
nazwą „Zakup roślin jednorocznych na teren Miasta Nowy Dwór Mazowiecki”
3) prowadzonym zgodnie z Regulaminem
udzielania zamówień o wartości nieprzekraczającej wyrażonej w złotych
równowartości kwoty 130 000 zł ustalonym Zarządzeniem Nr 3/2021
Burmistrza Miasta Nowy Dwór Mazowiecki z dnia 01 stycznia 2021 roku,
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub
podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania na podstawie
ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (t. j. Dz.
U. z 2016 r.,poz.1764 ze zm.);
5) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych
bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem niezbędnym do przeprowadzenia
postępowania i realizacji zamówienia,
6) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje
nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
7) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych
osobowych Pani/Pana dotyczących;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania
Pani/Pana danych osobowych;
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od
administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; (prawo do ograniczenia
przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu
zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw
innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu
publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego)
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony
Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych
Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
8) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo
do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa
w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec
przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana
danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
2. W zamówieniach publicznych administratorem danych
osobowych obowiązanym do spełnienia obowiązku informacyjnego w związku z art.
13 RODO są w szczególności:
1) Zamawiający -
względem osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio pozyskał, w
szczególności:
a) wykonawcy będącego osobą fizyczną,
b) wykonawcy będącego osobą fizyczną, prowadzącą
jednoosobową działalność gospodarczą
c) pełnomocnika wykonawcy będącego osobą fizyczną (np.
dane osobowe zamieszczone w pełnomocnictwie),
d) członka organu zarządzającego wykonawcy, będącego
osobą fizyczną (np. dane osobowe zamieszczone w informacji z KRK),
e) osoby fizycznej skierowanej do przygotowania i
przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia;
2) Wykonawca -
względem osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio pozyskał, w
szczególności:
a) osoby fizycznej skierowanej do realizacji zamówienia,
b) podwykonawcy/podmiotu trzeciego będącego osobą
fizyczną,
c) podwykonawcy/podmiotu trzeciego będącego osobą
fizyczną, prowadzącą jednoosobową działalność gospodarczą,
d) pełnomocnika podwykonawcy/podmiotu trzeciego będącego
osobą fizyczną (np. dane osobowe zamieszczone w pełnomocnictwie),
e) członka organu zarządzającego podwykonawcy/podmiotu
trzeciego, będącego osobą fizyczną (np. dane osobowe zamieszczone w informacji
z KRK);
3) Podwykonawca/podmiot trzeci - względem osób fizycznych, od których dane
osobowe bezpośrednio pozyskał, w szczególności osoby fizycznej skierowanej do
realizacji zamówienia.
3. Obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO nie
będzie miał zastosowania, gdy i w zakresie, w jakim osoba, której dane dotyczą,
dysponuje już tymi informacjami.
IX. Informacje dodatkowe
1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
1) zmiany lub odwołania warunków postępowania;
2) unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
2. Zamawiający poinformuje o wyborze oferty najkorzystniejszej
poprzez Platformę zakupową.
3. Załącznikami do niniejszego Zapytania ofertowego i
jego integralną częścią są:
1) Załącznik nr 1 - Formularz oferty,
Z up.
Burmistrza Miasta
Zastępca
Burmistrza
Janusz
Mikuszewski
2021-07-20 12:39 | Sebastian Nowakowski | Wybór najkorzystniejszej oferty |
Komunikaty