Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: WIM.271.2.62.2021 Wykonanie ekspertyzy budowlanej oceny stanu technicznego budynku Galerii Miejskiej BWA przy ul. Gdańskiej 20 w Bydgoszczy.

Justyna Pabian
Urząd Miasta Bydgoszcz Oddział: Wydział Inwestycji Miasta
Termin:
Zamieszczenia : 08-07-2021 15:09:00
Składania : 30-07-2021 11:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

OGŁOSZENIE O ZAPYTANIU OFERTOWYM

nr WIM 271.2.62.2021 z dnia 08.07.2021r.

(w przedmiocie zamówienia o wartości do kwoty 130.000 zł na podst. art.2 ust.1 pkt.1 ustawy z dnia 11 września 2019 r.

Prawo zamówień publicznych Dz.U.2019.2019 z późn. zm.)


1. Nazwa oraz adres Zamawiającego:

Miasto Bydgoszcz, ul. Jezuicka 1, 85-102 Bydgoszcz.


Wydział przeprowadzający postępowanie:

Wydział Inwestycji Miasta (WIM), ul. Grudziądzka 9-15, bud. B, 85-130 Bydgoszcz.


2. Opis przedmiotu zamówienia:


Przedmiotem zamówienia jest wykonanie ekspertyzy budowlanej oceny stanu technicznego budynku Galerii Miejskiej BWA przy ul. Gdańskiej 20 w Bydgoszczy, (na dz. ew. 25/2, 26/1, 26/18 obręb 130, jednostka ewidencyjna Miasto Bydgoszcz),  wraz z uwzględnieniem analizy aktualnych warunków geologicznych podłoża gruntowego określających możliwość:

1) naprawy lub wymiany kamiennych okładzin elewacyjnych ww. budynku,

2) planowanej przebudowy ww. budynku, w zakresie:

a) wyburzenia wiatrołapu i hallu wejściowego w parterze budynku wystawienniczego,

b) wyburzenia ścian wypełniających w parterze budynku wystawienniczego i zastąpienie ich przeszkleniami wielkoformatowymi w formie witryn fasad szklanych,

c) przebudowy i zmiany układu funkcjonalnego budynku wystawienniczego (dot. wszystkich kondygnacji),

d) przebudowy i zmiany sposobu użytkowania części pomieszczeń budynku administracyjnego (biura na magazyny),

e) przebudowy elewacji budynku administracyjnego,


Szczegółowy zakres zamówienia opisany jest w zał. nr 1-13.


3. Informacje dotyczące warunków formalnych (podmiotowych) jakie powinien spełniać wykonawca zamówienia jak wyżej:

1) prowadzenie działalności w zakresie robót objętych przedmiotem zamówienia,

2) dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadającymi wymagane prawem uprawnienia w tym m.in.: budowlane - projektowe (bez ograniczeń) w branży konstrukcyjno-budowlanej; uprawnienia geologiczne,

3) posiadanie doświadczenia – co najmniej jedna (1) ekspertyza budowlana oceny stanu technicznego budynku o powierzchni całkowitej min. 1200 m2, odpowiadająca swoim zakresem przedmiotowi zamówienia, wykonana w ciągu ostatnich 3 lat.


4. Załączniki do zapytania:

1. Opis przedmiotu zamówienia (uszczegółowienie) (zał. nr 1),

2. Wzór umowy (zał. nr 2),

3. Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych (zał. nr 3),

4. Podział ceny na składniki (zał. nr 4),

5. Wykaz wykonanych usług (do wypełnienia przez oferenta) (zał. nr 5),

6. Wypisy z rejestrów gruntów dz. nr 25/2, 26/1, 26/18 obręb 130  (zał. nr 6),

7. Wyrys z mapy ewidencyjnej (zał. nr 7),

8. Dokumentacja fotograficzna (zał. nr 8),

9. Mapa zasadnicza do celów informacyjnych (zał. nr 9),

10. Rzut parteru – inwentaryzacja budowlana (zał. nr 10),

11. Rzut I piętra – inwentaryzacja budowlana (zał. nr 11),

12. Rzut II piętra – inwentaryzacja budowlana (zał. nr 12),

13. Rzut III piętra – inwentaryzacja budowlana (zał. nr 13),

14. Opinia Biura Miejskiego Konserwatora Zabytków dot. okładzin kamiennych (zał. nr 14),

15. Opinia z zakresu wykonawstwa dot. okładzin kamiennych (zał. nr 15),


5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

6. Kryterium oceny ofert, opis sposobu oceny ofert i warunki płatności:

6.1 Kryterium oceny ofert

Ustala się następujące kryteria wyboru oferty najkorzystniejszej: 100 % cena, przy czym oferowana cena za wykonanie zamówienia powinna uwzględniać formę wynagrodzenia ryczałtowego rozliczonego na podstawie oferty wykonawcy fakturą/rachunkiem końcowym po zakończeniu
i odbiorze przedmiotu umowy.


6.2 Sposób oceny ofert:

1) ocena ofert zostanie przeprowadzona w oparciu o przedstawione powyżej kryterium,

2) w toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert,

3) inicjatywa udzielenia wyjaśnień należy wyłącznie do instytucji Zamawiającego – wykonawca nie może w tych sprawach występować z własnej inicjatywy,

4) nie przewiduje się prowadzenia między Zamawiającym, a Wykonawcą negocjacji ceny dotyczących złożonej oferty,

5) ceny muszą być: podane i wyliczone w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku (zasada zaokrąglenia – poniżej 5 należy końcówkę pominąć, powyżej i równe 5 należy zaokrąglić w górę),

6) Zamawiający poprawia w tekście oferty:

- oczywiste omyłki pisarskie - to omyłki nie budzące wątpliwości, bezsporne – powstałe w sposób niezamierzony, przypadkowo, nieświadomie (automatycznie), a nadto takie, że każdy, nie znający sprawy równie łatwo zauważy je i równie łatwo wskaże ten sam sposób ich poprawienia;

- oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek, niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.

6.3 Warunki płatności:

1) podstawę do wystawienia przez Wykonawcę faktury/rachunku stanowić będzie protokół zdawczo – odbiorczy, podpisany przez Strony bez uwag i zastrzeżeń,

2) termin płatności - 14 dni od daty udokumentowanego wykonania przedmiotu umowy i dostarczenia faktury/rachunku do siedziby Wydziału Inwestycji Miasta.


7. Termin wykonania zamówienia: - 10 tygodni od daty zawarcia umowy.


8. Osoby uprawnione do kontaktów z wykonawcami

(w zakresie wyjaśniania treści zapytania ofertowego, zakresu i przedmiotu zamówienia):


1) Kierownik referatu WIM Rafał Pyjos                           – tel. 52 58 59 144,

2) Inspektor WIM (koordynator) Piotr Nasiadek              – tel. 52 58 58 960,


Korespondencja między Zamawiającym i Wykonawcą w zakresie wyjaśniania treści zapytania ofertowego, zakresu i przedmiotu zamówienia może dobywać się pisemnie lub drogą elektroniczną na adres: piotr.nasiadek@um.bydgoszcz.pl.


9. Termin składania odpowiedzi na zapytanie ofertowe upływa w dniu 30.07.2021r. o godz. 11.00.

Zamawiający w dniu 21.07.2021r. o godz. 10:00 zorganizuje spotkanie na terenie Galerii Miejskiej BWA przy ul. Gdańskiej 20 w celu wskazana przedmiotu zamówienia (miejsce spotkania – wejście do Galerii).


10. Składając ofertę wykonawca zobowiązany jest załączyć:

1) potwierdzenie posiadanego doświadczenia (wypełniony załącznik nr 5) – wykaz wykonanych w ostatnich 3 latach zamówień (minimum 1 zamówienie) opisanych w pkt. 3.3,

2) dowód/dowody należytego wykonania zamówienia/ń wykazanego/ych w załączniku nr 5 (referencje/poświadczenia podmiotu, na rzecz którego takie zamówienie/a zostało/y wykonane).


Oferty bez wymaganych i określonych w pkt. 10 ppkt.: 1-2 załączników nie będą rozpatrywane.       


11. W przypadku, gdy w postępowaniu złożone zostaną dwie lub więcej ofert o takiej samej wartości, Zamawiający może wezwać wykonawców do złożenia ofert dodatkowych.


12. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania.



Bydgoszcz, 08.07.2021 r.                                                                                                     ZASTĘPCA DYREKTORA

                                                                                                                                        WYDZIAŁU INWESTYCJI MIASTA

                                                                                                                                         URZĘDU MIASTA BYDGOSZCZY

                                                                                                                                                  Sebastian Fifielski

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
BWA EX2021 Z1 OPZ.pdf pdf 299.51 2021-07-08 15:09:00 Postępowanie
BWA EX2021 Z2 UmowaWzor.pdf pdf 368.47 2021-07-08 15:09:00 Postępowanie
BWA EX2021 Z3 RODO.pdf pdf 193.17 2021-07-08 15:09:00 Postępowanie
BWA EX2021 Z4 PCS.pdf pdf 479.76 2021-07-08 15:09:00 Postępowanie
BWA EX2021 Z5 WWU.pdf pdf 377.05 2021-07-08 15:09:00 Postępowanie
BWA EX2021 Z6 WRG.pdf pdf 644.2 2021-07-08 15:09:00 Postępowanie
BWA EX2021 Z7 WME.pdf pdf 268.62 2021-07-08 15:09:00 Postępowanie
BWA EX2021 Z8 FOTO.pdf pdf 1346.59 2021-07-08 15:09:00 Postępowanie
BWA EX2021 Z9 MAPA ZAS.pdf pdf 1761.11 2021-07-08 15:09:00 Postępowanie
BWA EX2021 Z10 IN3 rzut przyziemia.pdf pdf 468.95 2021-07-08 15:09:00 Postępowanie
BWA EX2021 Z11 IN4 rzut piętra I.pdf pdf 116.13 2021-07-08 15:09:00 Postępowanie
BWA EX2021 Z12 IN5 rzut piętra II.pdf pdf 215.6 2021-07-08 15:09:00 Postępowanie
BWA EX2021 Z13 IN6 rzut piętra III.pdf pdf 210.13 2021-07-08 15:09:00 Postępowanie
BWA EX2021 Z14 OPINIA MKZ Okladziny 2021.01.25.pdf pdf 88.05 2021-07-08 15:09:00 Postępowanie
BWA EX2021 Z15 OPINIA KAM.pdf pdf 711.41 2021-07-08 15:09:00 Postępowanie
Galeria.Mijeska.BWA.Unieważnienie.pdf pdf 265.14 2021-08-24 12:17:17 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-08-24 12:17 Justyna Pabian Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania.

Galeria.Mijeska.BWA. [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Wykonanie ekspertyzy budowlanej oceny stanu technicznego budynku Galerii Miejskiej BWA przy ul. Gdańskiej 20 w Bydgoszczy. - 1 kpl. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2567 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 14 dni zgodnie z warunkami określonymi we wzorze umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Termin wykonania zamówienia - 10 tygodni od daty zawarcia umowy zgodnie z warunkami określonymi we wzorze umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 554