Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 08-07-2021 15:09:00 |
Składania : | 30-07-2021 11:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
OGŁOSZENIE O ZAPYTANIU OFERTOWYM
nr WIM 271.2.62.2021 z dnia 08.07.2021r.
(w przedmiocie zamówienia o wartości do kwoty 130.000 zł na podst. art.2 ust.1 pkt.1 ustawy z dnia 11 września 2019 r.
Prawo zamówień publicznych Dz.U.2019.2019 z późn. zm.)
1. Nazwa oraz adres Zamawiającego:
Miasto Bydgoszcz, ul. Jezuicka 1, 85-102 Bydgoszcz.
Wydział przeprowadzający postępowanie:
Wydział Inwestycji Miasta (WIM), ul. Grudziądzka 9-15, bud. B, 85-130 Bydgoszcz.
2. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie ekspertyzy budowlanej oceny stanu technicznego budynku Galerii Miejskiej BWA przy ul. Gdańskiej 20 w Bydgoszczy, (na dz. ew. 25/2, 26/1, 26/18 obręb 130, jednostka ewidencyjna Miasto Bydgoszcz), wraz z uwzględnieniem analizy aktualnych warunków geologicznych podłoża gruntowego określających możliwość:
1) naprawy lub wymiany kamiennych okładzin elewacyjnych ww. budynku,
2) planowanej przebudowy ww. budynku, w zakresie:
a) wyburzenia wiatrołapu i hallu wejściowego w parterze budynku wystawienniczego,
b) wyburzenia ścian wypełniających w parterze budynku wystawienniczego i zastąpienie ich przeszkleniami wielkoformatowymi w formie witryn fasad szklanych,
c) przebudowy i zmiany układu funkcjonalnego budynku wystawienniczego (dot. wszystkich kondygnacji),
d) przebudowy i zmiany sposobu użytkowania części pomieszczeń budynku administracyjnego (biura na magazyny),
e) przebudowy elewacji budynku administracyjnego,
Szczegółowy zakres zamówienia opisany jest w zał. nr 1-13.
3. Informacje dotyczące warunków formalnych (podmiotowych) jakie powinien spełniać wykonawca zamówienia jak wyżej:
1) prowadzenie działalności w zakresie robót objętych przedmiotem zamówienia,
2) dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadającymi wymagane prawem uprawnienia w tym m.in.: budowlane - projektowe (bez ograniczeń) w branży konstrukcyjno-budowlanej; uprawnienia geologiczne,
3) posiadanie doświadczenia – co najmniej jedna (1) ekspertyza budowlana oceny stanu technicznego budynku o powierzchni całkowitej min. 1200 m2, odpowiadająca swoim zakresem przedmiotowi zamówienia, wykonana w ciągu ostatnich 3 lat.
4. Załączniki do zapytania:
1. Opis przedmiotu zamówienia (uszczegółowienie) (zał. nr 1),
2. Wzór umowy (zał. nr 2),
3. Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych (zał. nr 3),
4. Podział ceny na składniki (zał. nr 4),
5. Wykaz wykonanych usług (do wypełnienia przez oferenta) (zał. nr 5),
6. Wypisy z rejestrów gruntów dz. nr 25/2, 26/1, 26/18 obręb 130 (zał. nr 6),
7. Wyrys z mapy ewidencyjnej (zał. nr 7),
8. Dokumentacja fotograficzna (zał. nr 8),
9. Mapa zasadnicza do celów informacyjnych (zał. nr 9),
10. Rzut parteru – inwentaryzacja budowlana (zał. nr 10),
11. Rzut I piętra – inwentaryzacja budowlana (zał. nr 11),
12. Rzut II piętra – inwentaryzacja budowlana (zał. nr 12),
13. Rzut III piętra – inwentaryzacja budowlana (zał. nr 13),
14. Opinia Biura Miejskiego Konserwatora Zabytków dot. okładzin kamiennych (zał. nr 14),
15. Opinia z zakresu wykonawstwa dot. okładzin kamiennych (zał. nr 15),
5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
6. Kryterium oceny ofert, opis sposobu oceny ofert i warunki płatności:
6.1 Kryterium oceny ofert
Ustala się następujące kryteria wyboru oferty najkorzystniejszej: 100 % cena, przy czym oferowana cena za wykonanie zamówienia powinna uwzględniać formę wynagrodzenia ryczałtowego rozliczonego na podstawie oferty wykonawcy fakturą/rachunkiem końcowym po zakończeniu
i odbiorze przedmiotu umowy.
6.2 Sposób oceny ofert:
1) ocena ofert zostanie przeprowadzona w oparciu o przedstawione powyżej kryterium,
2) w toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert,
3) inicjatywa udzielenia wyjaśnień należy wyłącznie do instytucji Zamawiającego – wykonawca nie może w tych sprawach występować z własnej inicjatywy,
4) nie przewiduje się prowadzenia między Zamawiającym, a Wykonawcą negocjacji ceny dotyczących złożonej oferty,
5) ceny muszą być: podane i wyliczone w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku (zasada zaokrąglenia – poniżej 5 należy końcówkę pominąć, powyżej i równe 5 należy zaokrąglić w górę),
6) Zamawiający poprawia w tekście oferty:
- oczywiste omyłki pisarskie - to omyłki nie budzące wątpliwości, bezsporne – powstałe w sposób niezamierzony, przypadkowo, nieświadomie (automatycznie), a nadto takie, że każdy, nie znający sprawy równie łatwo zauważy je i równie łatwo wskaże ten sam sposób ich poprawienia;
- oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek, niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
6.3 Warunki płatności:
1) podstawę do wystawienia przez Wykonawcę faktury/rachunku stanowić będzie protokół zdawczo – odbiorczy, podpisany przez Strony bez uwag i zastrzeżeń,
2) termin płatności - 14 dni od daty udokumentowanego wykonania przedmiotu umowy i dostarczenia faktury/rachunku do siedziby Wydziału Inwestycji Miasta.
7. Termin wykonania zamówienia: - 10 tygodni od daty zawarcia umowy.
8. Osoby uprawnione do kontaktów z wykonawcami
(w zakresie wyjaśniania treści zapytania ofertowego, zakresu i przedmiotu zamówienia):
1) Kierownik referatu WIM Rafał Pyjos – tel. 52 58 59 144,
2) Inspektor WIM (koordynator) Piotr Nasiadek – tel. 52 58 58 960,
Korespondencja między Zamawiającym i Wykonawcą w zakresie wyjaśniania treści zapytania ofertowego, zakresu i przedmiotu zamówienia może dobywać się pisemnie lub drogą elektroniczną na adres: piotr.nasiadek@um.bydgoszcz.pl.
9. Termin składania odpowiedzi na zapytanie ofertowe upływa w dniu 30.07.2021r. o godz. 11.00.
Zamawiający w dniu 21.07.2021r. o godz. 10:00 zorganizuje spotkanie na terenie Galerii Miejskiej BWA przy ul. Gdańskiej 20 w celu wskazana przedmiotu zamówienia (miejsce spotkania – wejście do Galerii).
10. Składając ofertę wykonawca zobowiązany jest załączyć:
1) potwierdzenie posiadanego doświadczenia (wypełniony załącznik nr 5) – wykaz wykonanych w ostatnich 3 latach zamówień (minimum 1 zamówienie) opisanych w pkt. 3.3,
2) dowód/dowody należytego wykonania zamówienia/ń wykazanego/ych w załączniku nr 5 (referencje/poświadczenia podmiotu, na rzecz którego takie zamówienie/a zostało/y wykonane).
Oferty bez wymaganych i określonych w pkt. 10 ppkt.: 1-2 załączników nie będą rozpatrywane.
11. W przypadku, gdy w postępowaniu złożone zostaną dwie lub więcej ofert o takiej samej wartości, Zamawiający może wezwać wykonawców do złożenia ofert dodatkowych.
12. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania.
Bydgoszcz, 08.07.2021 r. ZASTĘPCA DYREKTORA
WYDZIAŁU INWESTYCJI MIASTA
URZĘDU MIASTA BYDGOSZCZY
Sebastian Fifielski
2021-08-24 12:17 | Justyna Pabian | Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania. |
Komunikaty