Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 2021/BZP 00107570/01 Usługa kompleksowego utrzymania ciągłości druku wraz z dzierżawą nowych urządzeń na potrzeby Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II

Termin:
Zamieszczenia : 07-07-2021 16:37:00
Składania : 26-07-2021 10:00:00
Otwarcia : 26-07-2021 10:30:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 142.91 2021-07-07 16:37:00 Postępowanie
SWZ_dzierżawa drukarek 2021.pdf pdf 485.98 2021-07-07 16:37:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 do SWZ_Opis przedmiotu zamówienia.pdf pdf 784.56 2021-07-07 16:37:00 Postępowanie
Załącznik nr 9 do SWZ Projektowane postanowienia umowy.pdf pdf 502.14 2021-07-07 16:37:00 Postępowanie
Załączniki 2 do 8 do SWZ.docx docx 206.89 2021-07-07 16:37:00 Postępowanie
Modyfikacja treści SWZ.pdf pdf 58.29 2021-07-14 14:18:25 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia.pdf pdf 39.95 2021-07-14 14:18:25 Publiczna wiadomość
Wyjaśnienie treści SWZ_z dnia 16.07.2021r.pdf pdf 475.76 2021-07-16 18:01:17 Publiczna wiadomość
Załącznik nr 1 do SWZ_Opis przedmiotu zamówienia po zmianach z dn.16.07.21r.pdf pdf 393.16 2021-07-16 18:01:17 Publiczna wiadomość
Załącznik nr 1a Formularz oferowanych parametrów po zmianach z dn.16.07.2021r.doc doc 240.5 2021-07-16 18:01:17 Publiczna wiadomość
Załącznik nr 1a Formularz oferowanych parametrów po zmianach z dn.16.07.2021r.pdf pdf 411.8 2021-07-16 18:01:17 Publiczna wiadomość
Załącznik nr 9 do SWZ Projektowane postanowienia umowy po zmianach z dn.16.07.21r.pdf pdf 502.47 2021-07-16 18:01:17 Publiczna wiadomość
Informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 220.69 2021-07-27 07:20:46 Publiczna wiadomość
Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej.pdf pdf 57.2 2021-08-03 10:36:14 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-08-03 10:36 Aneta Łukasik-Dolak Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej w postępowaniu pn.: Usługa kompleksowego utrzymania ciągłości druku wraz z dzierżawą nowych urządzeń na potrzeby Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II, znak sprawy: AZP.274.10/2021.

Informacja o wyborze [...].pdf

2021-07-27 07:20 Agnieszka Kiszka Zamawiający, działając w oparciu o art. 222 ust. 5 ustawy z dnia 11 września 2019 Prawo zamówień publicznych udostępnia informacje o Wykonawcach, którzy złożyli oferty w niniejszym postępowaniu oraz o cenach zawartych w tych ofertach. Stosowne pismo w załączeniu.

Informacja z otwarci [...].pdf

2021-07-27 07:16 Agnieszka Kiszka Komunikat został wycofany przez Zamawiającego.
2021-07-26 10:00 Komunikat Zamawiającego Kwota jaką Zmawiający zamierza przeznaczyć na realizację całego zamówienia wynosi 779.865,29 zł, w tym, wartość zamówienia podstawowego: 727.657,08 zł i wartość zamówienia objętego prawem opcji 52.208,21 zł.
2021-07-16 18:01 Aneta Łukasik-Dolak W załączeniu Wyjaśnienia i modyfikacja treści SWZ z dn. 16.07.2021 r. wraz z załącznikami po zmianach z dn.16.07.2021r.

Wyjaśnienie treści S [...].pdf

Załącznik nr 1 do SW [...].pdf

Załącznik nr 1a Form [...].doc

Załącznik nr 1a Form [...].pdf

Załącznik nr 9 do SW [...].pdf

2021-07-16 17:55 Aneta Łukasik-Dolak Komunikat został wycofany przez Zamawiającego.
2021-07-14 14:18 Aneta Łukasik-Dolak W załączeniu Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia z dn. 14.07.2021 r. oraz Modyfikacja treści SWZ z dn. 14.07.2021 r.

Modyfikacja treści S [...].pdf

Ogłoszenie o zmianie [...].pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 775