Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: DIiIB.2120.5.9.15.2.2020 Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowej zamiennej i dodatkowej dla inwestycji pn. „Przebudowa i remont budynku położonego przy ul. Bankowej 5 w Katowicach wraz ze zmianą sposobu użytkowania części pomieszczeń oraz zagospodarowaniem terenu na potrzeby projektu „SPINplace – centrum kreatywności i coworkingu”

DIiIB UŚ
Uniwersytet Śląski w Katowicach Oddział: Dział Inwestycji i Infrastruktury Budowlanej
Termin:
Zamieszczenia : 06-07-2021 14:13:00
Składania : 14-07-2021 10:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,

Zamawiający zaprasza do złożenia oferty w postępowaniu, którego przedmiotem jest Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowej zamiennej i dodatkowej dla inwestycji pn. „Przebudowa i remont budynku położonego przy ul. Bankowej 5 w Katowicach wraz ze zmianą sposobu użytkowania części pomieszczeń oraz zagospodarowaniem terenu na potrzeby projektu „SPINplace – centrum kreatywności i coworkingu”. 

Zasady, wg których prowadzone jest niniejsze postępowanie, zostały opisane w instrukcji dotyczącej przeprowadzenia postępowania, która stanowi załącznik do ogłoszenia.


Pod linkiem znajduje się instrukcja: Składanie ofert w postępowaniu poniżej progu - zapytanie ofertowe


W załącznikach do postępowania zamieszczono ogłoszenie oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia. 

W postępowaniu należy złożyć ofertę wraz wymaganymi dokumentami. W tym postępowaniu wymagane jest podpisanie plików kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub elektronicznym podpisem osobistym.


Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z Instrukcją korzystania z platformy, w szczególności za sytuację, gdy Zamawiający zapozna się z treścią oferty przed upływem terminu składania ofert (np. poprzez złożenie oferty w zakładce „Wyślij wiadomość do Zamawiającego”). Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiającego za ofertę handlową i nie będzie brana pod uwagę w przedmiotowym postępowaniu, z uwagi na możliwość zapoznania się z ofertą przed terminem jej złożenia.


Rekomendacje:

a) Ze względu na niskie ryzyko naruszenia integralności pliku oraz łatwiejszą weryfikację podpisu, Zamawiający zaleca, w miarę możliwości, przekonwertowanie plików składających się na ofertę na format .pdf  i opatrzenie ich podpisem;

b) Wykonawca powinien pamiętać, aby plik z podpisem przekazywać łącznie z dokumentem podpisywanym;

c) Zamawiający zaleca, aby w przypadku podpisywania pliku przez kilka osób, stosować podpisy tego samego rodzaju. Podpisywanie różnymi rodzajami podpisów np. osobistym i kwalifikowanym może doprowadzić do problemów w weryfikacji plików; 

d) Zamawiający zaleca, aby wykonawca z odpowiednim wyprzedzeniem przetestował możliwość prawidłowego wykorzystania wybranej metody podpisania plików oferty;

e) W przypadku kompresowania dokumentów np. w plik ZIP zaleca się wcześniejsze podpisanie każdego z plików przed skompresowaniem;

f) Zamawiający zaleca, aby nie wprowadzać jakichkolwiek zmian w plikach po podpisaniu ich podpisem kwalifikowanym. Może to skutkować naruszeniem integralności plików co równoważne będzie z koniecznością odrzucenia oferty w postępowaniu.


W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00,

tel. 22 101 02 02, e-mail: cwk@platformazakupowa.pl

 

Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Ogłoszenie o zamiarze udzielenia zamówienia.pdf pdf 846.05 2021-07-06 14:13:00 Postępowanie
Zał. 1 instrukcja przeprowadzenia postępowania.docx docx 23.04 2021-07-06 14:13:00 Postępowanie
Zał. 2 wzór umowy - dok. zamienna i dodatkowa (Bankowa 5).pdf pdf 971.41 2021-07-06 14:13:00 Postępowanie
Zał. 3 Klauzula informacyjna RODO.docx docx 20.26 2021-07-06 14:13:00 Postępowanie
Zał. 4 Wykaz usług.doc doc 740.5 2021-07-06 14:13:00 Postępowanie
Zał. 5 Wykaz osób.doc doc 748.5 2021-07-06 14:13:00 Postępowanie
Zał. 6 Ekspertyza techniczna.pdf pdf 7216.61 2021-07-06 14:13:00 Postępowanie
Zał. 7 Dokumentacja projektowa.7z 7z 174743.72 2021-07-06 14:13:00 Postępowanie
Informacja z otwarcia ofert-sig.pdf pdf 796.51 2021-07-14 11:27:25 Publiczna wiadomość
Informacja o unieważnieniu postępowania-sig.pdf pdf 274.96 2021-07-16 14:03:18 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-07-16 14:03 DIiIB UŚ Zamawiający zamieszcza informację o unieważnieniu postepowania.

Informacja o unieważ [...].pdf

2021-07-14 11:27 DIiIB UŚ Zamawiający zamieszcza informację z otwarcia ofert.

Informacja z otwarci [...].pdf

2021-07-14 10:00 Komunikat Zamawiającego Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę: 155 700,00 zł brutto.
2021-07-12 19:14 DIiIB UŚ Pytanie nr 1:
Uprzejmie proszę o wyjaśnienie zakresu zamówienia na "opracowanie zamiennej dokumentacji projektowej uwzględniającej wszelkie konieczne do wprowadzenia zmiany wynikające z toczącego się procesu budowlanego". Ogłoszenie o zamiarze udzielenia zamówienia podaje w punkcie 3.3 listę przewidywanych zmian. Czy zamówieniem objęte są wyłącznie zmiany podane na liście, czy też Zamawiajacy oczekuje w ramach zamówienia wprowadzanie także innych zmian, których nie przewidziano w treści ogłoszenia, a ich celowość lub konieczność może zostać stwierdzona w toku procesu budowlanego w przyszłości?

Odpowiedź:
Zamawiający nie oczekuje w ramach zamówienia wprowadzania zmian, których nie przewidziano w treści ogłoszenia.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Opracowanie Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowej zamiennej i dodatkowej dla inwestycji pn. „Przebudowa i remont budynku położonego przy ul. Bankowej 5 w Katowicach wraz ze zmianą sposobu użytkowania części pomieszczeń oraz zagospodarowaniem terenu na potrzeby projektu „SPINplace – centrum kreatywności i coworkingu” 1 usługa - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3130 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - Składając ofertę w przedmiotowym postępowaniu Wykonawca powinien złożyć oświadczenie, że spełnia warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego w ogłoszeniu o zamiarze udzielenia zamówienia, a wszystkie podane informacje wraz z ofertą są aktualne i zgodne z prawdą oraz zostały przedstawione z pełną świadomością konsekwencji wprowadzenia Zamawiającego w błąd przy przedstawianiu informacji. W przypadku odpowiedzi pozytywnej prosimy o udzielenie odpowiedzi "TAK", w przypadku odpowiedzi negatywnej "NIE" (0)
3 Zdolność techniczna - O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który wykaże, iż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał w sposób należyty co najmniej jedną (1) usługę polegającą na wykonaniu dokumentacji projektowej lub dokumentacji projektowej zamiennej przebudowy i/lub remontu budynku lub zespołu budynków będącego(ych) zabytkiem wpisanym do rejestru zabytków o którym mowa w art. 7 pkt 1) ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (tekst jedn. Dz. U. z 2021 r., poz. 710 z późń. zm.) o powierzchni zabudowy co najmniej 1.000,00 m2 i kubaturze powyżej 15.000,00 m3, na podstawie której uzyskano pozwolenie na prowadzenia robót budowlanych przy zabytku wpisanym do rejestru oraz ostateczną decyzję o pozwoleniu na budowę. Wraz z ofertą Wykonawca zobowiązany jest złożyć wykaz robót - wg wzoru stanowiącego załącznik 4 do ogłoszenia. Wymagane jest podpisanie plików kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub elektronicznym podpisem osobistym. (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
4 Zdolność zawodowa - O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który wykaże, iż dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia, posiadającymi prawo wykonywania zawodu oraz wymagane uprawnienia budowlane, tj. - projektantem, posiadającym uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności architektonicznej oraz posiadającym min. 5 letnie doświadczenie zawodowe, w tym wykonał co najmniej jedną dokumentację projektową lub aktualizację dokumentacji projektowej przebudowy i/lub remontu budynku lub zespołu budynków będącego(ych) zabytkiem wpisanym do rejestru zabytków o którym mowa w art. 7 pkt 1) ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (tekst jedn. Dz. U. z 2021 r., poz. 710 z późń. zm.). - projektantem, posiadającym uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz posiadającym min. 5 letnie doświadczenie zawodowe, - projektantem, posiadającym uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, - projektantem, posiadającym uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń, - rzeczoznawcą do spraw zabezpieczeń przeciwpożarowych wpisanym do wykazu rzeczoznawców prowadzonym przez Komendanta Głównego Państwowej Straży Pożarnej. Wraz z ofertą Wykonawca zobowiązany jest złożyć wykaz osób - wg wzoru stanowiącego załącznik 5 do ogłoszenia. Wymagane jest podpisanie plików kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub elektronicznym podpisem osobistym. (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
5 Klauzula RODO - Składając ofertę w przedmiotowym postępowaniu Wykonawca powinien złożyć oświadczenie, że zapoznał się z klauzulą informacyjną RODO - wg załącznika nr 3 do ogłoszenia. W przypadku odpowiedzi pozytywnej prosimy o udzielenie odpowiedzi "TAK", w przypadku odpowiedzi negatywnej "NIE" (0)
6 Oświadczenie o wypełnieniu obowiązków informacyjnych RODO - Składając ofertę w przedmiotowym postępowaniu Wykonawca powinien złożyć oświadczenie, że wypełnił obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu (nie dotyczy przypadku, gdy Wykonawca nie przekazuje danych osobowych innych niż bezpośrednio jego dotyczących lub zachodzi wyłączenie stosowania obowiązku informacyjnego, stosownie do art. 13 ust. 4 lub art. 14 ust. 5 RODO)”. W przypadku odpowiedzi pozytywnej prosimy o udzielenie odpowiedzi "TAK", w przypadku odpowiedzi negatywnej "NIE" (0)
7 Wzór umowy - Składając ofertę w przedmiotowym postępowaniu Wykonawca powinien złożyć oświadczenie, że zapoznał się ze Wzorem umowy stanowiącym załącznik nr 2 do ogłoszenia oraz akceptuje jego treść i warunki realizacji przedmiotu zamówienia w nim podane. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
8 Odpis z właściwego rejestru/Zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - Składając ofertę w przedmiotowym postępowaniu Wykonawca powinien złożyć aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wykonawców występujących wspólnie ww. dokument składa każdy z wykonawców). (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 496