Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 2021/S 115-301683 Dostawy mebli biurowych, gabinetowych, tapicerowanych, metalowych oraz polowych - Sprawa 26/2021

Termin:
Zamieszczenia : 16-06-2021 10:28:00
Składania : 20-07-2021 09:30:00
Otwarcia : 20-07-2021 10:00:00
Tryb: Przetarg nieograniczony
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono ogłoszenie, SWZ oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

W związku z obowiązującą od 18.10.2018 Dyrektywami Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych informujemy, że w niniejszym ogłoszeniu o zamówieniu przekazywanie ofert/wniosków oraz komunikacja odbywa się zgodnie z zapisami załączonej dokumentacji.

Zamawiający rekomenduje prowadzenie komunikacji za pomocą platformazakupowa.pl.

W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań do SWZ

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty

  • Przesłania odwołania/inne 

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 

Przypominamy, że oferta/wniosek składany elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym kwalifikowanym podpisem.


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
SWZ.pdf pdf 26563.39 2021-06-16 10:28:00 Postępowanie
Załącznik nr 02.1 do SWZ - JEDZ - wersja I MS Office Word.doc doc 230 2021-06-16 10:28:00 Postępowanie
Załącznik nr 02.2. do SWZ - JEDZ wersja II espd-request.zip zip 84.33 2021-06-16 10:28:00 Postępowanie
Załącznik nr 03 do SWZ - Oświadczenie GS1.doc doc 32 2021-06-16 10:28:00 Postępowanie
Załącznik nr 04 do SWZ - Wykaz wykonanych dostaw.doc doc 80 2021-06-16 10:28:00 Postępowanie
Załącznik nr 05a do SWZ - opis formularz cenowy nr 1.doc doc 4425.5 2021-06-16 10:28:00 Postępowanie
Załącznik nr 06a do SWZ - opis formularza cenowego nr 2.doc doc 5523 2021-06-16 10:28:00 Postępowanie
Załącznik nr 07a do SWZ - opis do formularza cenowego nr 3.doc doc 17865 2021-06-16 10:28:00 Postępowanie
Załącznik nr 08a do SWZ - opis formularza cenowego nr 4.doc doc 10365 2021-06-16 10:28:00 Postępowanie
Załącznik nr 09a - opis do formularza cenowego nr 5.doc doc 18041 2021-06-16 10:28:00 Postępowanie
Załącznik nr 10a - opis do formularza cenowego nr 6.doc doc 8974.5 2021-06-16 10:28:00 Postępowanie
Załącznik nr 11a - opis do formularza cenowego nr 7.docx docx 959.17 2021-06-16 10:28:00 Postępowanie
Załącznik nr 12 do SWZ - Oświadczenie dot. RODO.docx docx 25.4 2021-06-16 10:28:00 Postępowanie
Załącznik nr 13 do SWZ - Oświadczenie o przynależnosci do grupy kapitałowej.doc doc 71.5 2021-06-16 10:28:00 Postępowanie
Załącznik nr 14 do SWZ - Wzór zobowiązania podmiotu udostępniającego zasoby.doc doc 46 2021-06-16 10:28:00 Postępowanie
Załącznik nr 15 do SWZ - Wzór umowy część 1, 2, 3, 4, 5, 6.doc doc 138.5 2021-06-16 10:28:00 Postępowanie
Załącznik nr 16 do SWZ - wzór umowy część 7.doc doc 134 2021-06-16 10:28:00 Postępowanie
Załącznik nr 17 do SWZ - Protokol odbioru dostawy.doc doc 61.5 2021-06-16 10:28:00 Postępowanie
Załącznik nr 18 do SWZ - Oświadczenie dot. przesłanek wykluczenia.doc doc 41.5 2021-06-16 10:28:00 Postępowanie
Załącznik nr 19 do SWZ - Karta wyrobu.xlsx xlsx 29.02 2021-06-16 10:28:00 Postępowanie
Załącznik nr 20 do SWZ - Decyzja Nr 3MON.pdf pdf 2308.85 2021-06-16 10:28:00 Postępowanie
Ogłoszenie.pdf pdf 4868.09 2021-06-16 10:28:00 Postępowanie
Załącznik nr 01 do SWZ - Formularz oferty.doc doc 241 2021-06-16 10:28:00 Postępowanie
SWZ skonwertowany.pdf pdf 751.52 2021-06-16 10:28:00 Postępowanie
Załącznik nr 05 do SWZ - formularz cenowy nr 1.xlsx xlsx 42.15 2021-06-17 08:46:51 Postępowanie
Załącznik nr 06 do SWZ - formularz cenowy nr 2.xlsx xlsx 35.65 2021-06-17 08:46:51 Postępowanie
Załącznik nr 07 do SWZ - formularz cenowy nr 3.xlsx xlsx 36.02 2021-06-17 08:46:51 Postępowanie
Załącznik nr 08 do SWZ - formularz cenowy nr 4.xlsx xlsx 36.13 2021-06-17 08:46:51 Postępowanie
Załącznik nr 09 do SWZ - formularz cenowy nr 5.xlsx xlsx 35.74 2021-06-17 08:46:51 Postępowanie
Załącznik nr 10 do SWZ - formularz cenowy nr 6.xlsx xlsx 34.67 2021-06-17 08:46:51 Postępowanie
Załącznik nr 11 do SWZ - formularz cenowy nr 7.xlsx xlsx 24.08 2021-06-17 08:50:48 Postępowanie
pismo 4445 z dnia 28.06.2021.pdf pdf 633.94 2021-06-28 13:40:26 Publiczna wiadomość
pismo 5116 z dnia 20.07.2021 r. - informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 1538.83 2021-07-20 13:51:44 Publiczna wiadomość
Punktacja.pdf pdf 370.24 2021-08-17 11:29:07 Publiczna wiadomość
Wyniki postępowania - Część I.pdf pdf 741.96 2021-08-17 11:29:07 Publiczna wiadomość
Zbiorcze zestawienie ofert.pdf pdf 2046.95 2021-08-17 11:29:07 Publiczna wiadomość
pismo 5929 z dnia 18.08.2021.pdf pdf 734.6 2021-08-18 13:55:38 Publiczna wiadomość
punktacja.pdf pdf 316.56 2021-08-18 13:55:38 Publiczna wiadomość
zbiorcze zestawienie ofert.pdf pdf 2038.87 2021-08-18 13:55:38 Publiczna wiadomość
pismo 6002 z dnia 20.08.2021.pdf pdf 401.18 2021-08-20 13:25:42 Publiczna wiadomość
punktacja cz. 2.pdf pdf 350.6 2021-08-20 13:25:42 Publiczna wiadomość
zbiorcze zestawienie.pdf pdf 2039.78 2021-08-20 13:25:42 Publiczna wiadomość
Wyniki postępowania Część 3, Część 4, Część 5 i Część 7.pdf pdf 2969.87 2021-08-26 13:50:19 Publiczna wiadomość
Załącznik nr 1 - zbiorcze zestawienie ofert.pdf pdf 2040.47 2021-08-26 13:50:19 Publiczna wiadomość
ogłoszenie o udzielenie zamówienia.pdf pdf 4822.08 2021-12-29 08:07:12 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-12-29 08:07 Monika Panas Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia

ogłoszenie o udziele [...].pdf

2021-08-26 13:50 Marzena Mikołajczak Wyniki postępowania Część 3, 4, 5 i 7 pismo nr 6139/21

Wyniki postępowania [...].pdf

Załącznik nr 1 - zbi [...].pdf

2021-08-20 13:25 Monika Panas Wynik postępowania - unieważnienie Część 2

pismo 6002 z dnia 20 [...].pdf

punktacja cz. 2.pdf

zbiorcze zestawienie [...].pdf

2021-08-18 13:55 Monika Panas Wyniki postępowania - Część 6

pismo 5929 z dnia 18 [...].pdf

punktacja.pdf

zbiorcze zestawienie [...].pdf

2021-08-17 11:29 Marzena Mikołajczak Wyniki postępowania - Część I

Punktacja.pdf

Wyniki postępowania [...].pdf

Zbiorcze zestawienie [...].pdf

2021-07-20 13:51 Monika Panas pismo 5116/21 z dnia 20.07.2021 r. - informacja z otwarcia ofert

pismo 5116 z dnia 20 [...].pdf

2021-07-20 09:30 Komunikat Zamawiającego Zamawiający działając na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy PZP w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego: Dostawy mebli biurowych, gabinetowych, tapicerowanych, metalowych oraz polowych – Sprawa 26/2021, informuje, że kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia wynosi: zamówienie podstawowe - 1 456 682,85 zł (brutto):
Część 1 – Zakup mebli biurowych (typu biurka, regały, szafy, stoły)
Zamówienie podstawowe: 425 543,10 zł brutto
Część 2 – Zakup krzeseł i foteli obrotowych
Zamówienie podstawowe: 518 937,00 zł brutto
Część 3 – Zakup krzeseł biurowych (za wyjątkiem obrotowych) i foteli gabinetowych
Zamówienie podstawowe: 95 847,75 zł brutto
Część 4 – Zakup mebli metalowych
Zamówienie podstawowe: 172 077,00 zł brutto
Część 5 – Zakup mebli gabinetowych
Zamówienie podstawowe: 51 660,00 zł brutto
Część 6 – Zakup sprzętu polowego, tj. taboretów i stołów polowych
Zamówienie podstawowe: 135 300,00 zł brutto
Część 7 – Zakup mebli gabinetowych
Zamówienie podstawowe: 57 318,00 zł brutto
2021-06-30 12:55 Monika Panas Zamawiający przypomina, że zgodnie ze Specyfikacją Warunków Zamówienia Rozdział II pkt. 1 ppkt. 7) Zamawiający zastrzega sobie prawo do odrzucenia oferty w tej części postępowania, w której złożony w formie elektronicznej Formularz cenowy zawiera minimum jedną cenę jednostkową asortymentu przekraczają wartość 10 000,00 zł brutto. Wyposażenie takie zaliczane jest do środków trwałych i opłacone musi być w ramach rozdziału finansowania innego niż określony we wniosku, na które Zamawiający nie posiada pokrycia finansowego (przeznaczonego na ten cel). - DOTYCZY WSZYSTKICH CZĘŚCI POSTĘPOWANIA.
2021-06-28 13:40 Monika Panas pismo 4445/21 z dnia 28.06.2021 r. - pytania i odpowiedzi

pismo 4445 z dnia 28 [...].pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 1431