Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 16-06-2021 10:28:00 |
Składania : | 20-07-2021 09:30:00 |
Otwarcia : | 20-07-2021 10:00:00 |
Tryb: | Przetarg nieograniczony |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono ogłoszenie, SWZ oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
W związku z obowiązującą od 18.10.2018 Dyrektywami Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych informujemy, że w niniejszym ogłoszeniu o zamówieniu przekazywanie ofert/wniosków oraz komunikacja odbywa się zgodnie z zapisami załączonej dokumentacji.
Zamawiający rekomenduje prowadzenie komunikacji za pomocą platformazakupowa.pl.
W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań do SWZ
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty
Przesłania odwołania/inne
Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Przypominamy, że oferta/wniosek składany elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym kwalifikowanym podpisem.
2021-12-29 08:07 | Monika Panas | Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia |
2021-08-26 13:50 | Marzena Mikołajczak | Wyniki postępowania Część 3, 4, 5 i 7 pismo nr 6139/21 |
2021-08-20 13:25 | Monika Panas | Wynik postępowania - unieważnienie Część 2 |
2021-08-18 13:55 | Monika Panas | Wyniki postępowania - Część 6 |
2021-08-17 11:29 | Marzena Mikołajczak | Wyniki postępowania - Część I |
2021-07-20 13:51 | Monika Panas | pismo 5116/21 z dnia 20.07.2021 r. - informacja z otwarcia ofert |
2021-07-20 09:30 | Komunikat Zamawiającego |
Zamawiający
działając
na
podstawie
art.
222
ust.
4
ustawy
PZP
w
postępowaniu
prowadzonym
w
trybie
przetargu
nieograniczonego:
Dostawy
mebli
biurowych,
gabinetowych,
tapicerowanych,
metalowych
oraz
polowych
–
Sprawa
26/2021,
informuje,
że
kwota
jaką
Zamawiający
zamierza
przeznaczyć
na
sfinansowanie
zamówienia
wynosi:
zamówienie
podstawowe
-
1
456
682,85
zł
(brutto): Część 1 – Zakup mebli biurowych (typu biurka, regały, szafy, stoły) Zamówienie podstawowe: 425 543,10 zł brutto Część 2 – Zakup krzeseł i foteli obrotowych Zamówienie podstawowe: 518 937,00 zł brutto Część 3 – Zakup krzeseł biurowych (za wyjątkiem obrotowych) i foteli gabinetowych Zamówienie podstawowe: 95 847,75 zł brutto Część 4 – Zakup mebli metalowych Zamówienie podstawowe: 172 077,00 zł brutto Część 5 – Zakup mebli gabinetowych Zamówienie podstawowe: 51 660,00 zł brutto Część 6 – Zakup sprzętu polowego, tj. taboretów i stołów polowych Zamówienie podstawowe: 135 300,00 zł brutto Część 7 – Zakup mebli gabinetowych Zamówienie podstawowe: 57 318,00 zł brutto |
2021-06-30 12:55 | Monika Panas | Zamawiający przypomina, że zgodnie ze Specyfikacją Warunków Zamówienia Rozdział II pkt. 1 ppkt. 7) Zamawiający zastrzega sobie prawo do odrzucenia oferty w tej części postępowania, w której złożony w formie elektronicznej Formularz cenowy zawiera minimum jedną cenę jednostkową asortymentu przekraczają wartość 10 000,00 zł brutto. Wyposażenie takie zaliczane jest do środków trwałych i opłacone musi być w ramach rozdziału finansowania innego niż określony we wniosku, na które Zamawiający nie posiada pokrycia finansowego (przeznaczonego na ten cel). - DOTYCZY WSZYSTKICH CZĘŚCI POSTĘPOWANIA. |
2021-06-28 13:40 | Monika Panas | pismo 4445/21 z dnia 28.06.2021 r. - pytania i odpowiedzi |
Komunikaty