Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 111/2021 Usługa świadczenia indywidualnej opieki serwisowej nad pakietem programów Sage Symfonia ERP

Termin:
Zamieszczenia : 22-06-2021 07:37:00
Składania : 25-06-2021 15:00:00
Otwarcia : 25-06-2021 15:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Zaproszenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego o wartości mniejszej niż 130 000 zł netto. 



Polska Agencja Nadzoru Audytowego zaprasza Wykonawców do udziału w postępowaniu prowadzonym z wyłączeniem stosowania ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r., poz. 2019 z późn. zm.)   i składania ofert w postępowaniu na: Usługę świadczenia indywidualnej opieki serwisowej nad pakietem programów Sage Symfonia ERP.

 

 Oferty należy składać  poprzez poniższy formularz elektroniczny.

 

I. Opis Przedmiotu Zamówienia.

1.  Przedmiotem Zamówienia  jest indywidualna opieka serwisowa w użytkowaniu i rozwoju programów Sage Symfonia ERP użytkowanych przez Zamawiającego:

1) Sage Symfonia ERP Finanse i Księgowość,

2) Sage Symfonia ERP Środki Trwałe

3) Sage Kadry i Płace One Payroll

4)  Sage e-Pracownik

5) Sage PPK (zarządzanie planami emerytalnymi)

- zwanych dalej Programami.

2. Indywidualna opieka serwisowa w użytkowaniu i rozwoju Programów  obejmuje: 

1) konsultacje z zakresu eksploatacji Programów w siedzibie Zamawiającego lub zdalnie w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania Programów z uwzględnieniem bieżących potrzeb Zamawiającego,

2) dodatkowe usługi na życzenie Zamawiającego związane z eksploatacją Programów, w szczególności polegające na: modyfikowaniu raportów, działaniach konfiguracyjnych, tworzeniu schematów księgowania, zbadaniu możliwości współpracy  Programów z innymi programami itp.

3) instalowanie aktualizacji Programów,

4) konsultacje telefoniczne dotyczące eksploatacji Programów – do 30 porad telefonicznych w miesiącu.

3.   Limit godzin świadczenia Usługi - w ramach  zadań wskazanych w ust. 2 pkt 1-3,  wynosi w danym  miesiącu do 7 godzin zegarowych.

4. Zamawiający przewiduje pulę nie więcej niż 42 godzin dodatkowych konsultacji w czasie trwania Umowy wówczas, gdy liczba godzin wskazana w ust.3  okaże się niewystarczająca na potrzeby Zamawiającego.

5. Zamawiający wskazuje następujący limit wykorzystania godzin, o których mowa w ust.4:

1) do 12 godzin w roku 2021

2) do 24 godzin  w roku 2022

3) do 6 godzin w roku 2023

6. Termin realizacji zamówienia  od dnia zawarcia Umowy  do dnia 30 marca 2023 r.

7. Wykonawca będzie zobowiązany  do zrealizowania Przedmiotu Zamówienia w terminie i  na zasadach określonych we wzorze umowy stanowiącej,   załącznik nr 1 do Zaproszenia.

II. Warunki udziału w postępowaniu.

Wykonawca musi  wykazać, że jest  certyfikowanym  partnerem  Sage w zakresie wymienionych przez Zamawiającego Programów.

Dowodem posiadania przez Wykonawcę Certyfikatu jest złożenie oświadczenia w  formularzu ofertowym.

Zamawiający wezwie Wykonawcę który złoży najkorzystniejszą ofertę do przedłożenia kopii Certyfikatu potwierdzonej za zgodność z oryginałem.

III. Sposób oceny i wybór oferty.

Zamawiający dokonana wyboru najkorzystniejszej oferty w oparciu o kryterium ceny.

Waga kryterium oceny  ofert -  cena 100% 

Na cenę ofertową netto składają się ceny jednostkowe:

1. za miesięczną  opiekę serwisową Programów (miesięczne wynagrodzenie)

2. za dodatkową godzinę konsultacji w miesiącu

- przemnożone przez odpowiednie jednostki miary wskazane w formularzu ofertowym.

IV. Informacje dodatkowe:

1.  Zamawiający po otwarciu ofert zamieści  na platformiezakupowej.pl Informację z otwarcia ofert zawierającą nazwy wykonawców oraz ceny ofertowe.

2.Zaproszenie do składania ofert nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do udzielenia zamówienia,  Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest  podpisanie umowy. 

3.  Zamawiający poinformuje wybranego Wykonawcę o przyjęciu oferty.

4.  Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchyli się od podpisania umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę, spośród ofert złożonych w postępowaniu i spełniających wymagania Zamawiającego;

5. Zamawiający zastrzega sobie prawo rezygnacji z zamówienia lub anulowania postępowania na dowolnym jego etapie. Wykonawcom nie przysługują z tego tytułu roszczenia o zwrot poniesionych kosztów, w szczególności związanych z przygotowaniem oferty;

6.  Zamawiający ustala termin związania ofertą na 30 dni licząc od terminu składania ofert.

7. W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.




Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załącznik nr 1 Wzór Umowy serwisowej.docx docx 40.87 2021-06-22 07:37:00 Postępowanie
Odpowiedż na pytanie nr 1.pdf pdf 148.66 2021-06-23 08:32:13 Publiczna wiadomość
Odpowiedź na pytanie nr 2.pdf pdf 149.25 2021-06-24 13:52:03 Publiczna wiadomość
INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT.pdf pdf 121.61 2021-06-28 16:40:46 Publiczna wiadomość
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty.pdf pdf 151.88 2021-07-05 12:04:22 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-07-05 12:04 Żanetta Wojdan Szanowni Państwo,

Zamawiający przedstawia w załączonym pliku informację o wyborze najkorzystniejszej oferty.

Z poważaniem

Żanetta Wojdan

Zawiadomienie o wybo [...].pdf

2021-06-28 16:40 Żanetta Wojdan Szanowni Państwo,

Zamawiający przedstawia w załączonym pliku informację z otwarcia ofert.

Z poważaniem

Żanetta Wojdan

INFORMACJA Z OTWARCI [...].pdf

2021-06-24 13:52 Katarzyna Szyszko Szanowni Państwo,
Zamawiający przedstawia w załączonym pliku informację o udzielonej odpowiedzi na pytanie nr 2 przesłane od Wykonawcy.

Odpowiedź na pytanie [...].pdf

2021-06-23 08:32 Katarzyna Szyszko Szanowni Państwo, Zamawiający przedstawia w załączonym pliku informację o udzielonej odpowiedzi na pytanie przesłane od Wykonawcy.

Odpowiedż na pytanie [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 miesięczne wynagrodzenie miesięczne wynagrodzenie za opiekę serwisową 21 miesiąc Polska Agencja Nadzoru Audytowego
Kolejowa 1
01-217, Warszawa
(0)
2 cena za godzinę cena za godzinę dodatkowych konsultacji 42 godz. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2685 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 21 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji zamówienia - Od dnia zawarcia umowy do 30 marca 2023 r. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Warunki realizacji zamówienia - Usługa będzie świadczona zgodnie z załączonym wzorem umowy. Wykonawca potwierdza, że zapoznał się z wzorem umowy i nie wnosi do niego uwag. W przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się do podpisania umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję warunki umowy" (0)
5 Certyfikat Partnera Sage - Wykonawca potwierdza, że jest certyfikowanym Partnerem Sage. Proszę potwierdzić wpisując "Potwierdzam" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 335