Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: CAWP/8550/01/2021 Zapytanie ofertowe dotyczące zakupu detektora PAD przeznaczonego do stworzenia układu pomiarowego HPLC+ detektor PAD+ detektor typu LC-MS/ms Quatrap dla potrzeb realizacji projektu EkstrInDoor „Wysokojakościowe ekstrakty z roślin pochodzących z upraw metodami indoor farming pozyskane przy pomocy ekstrakcji CO2 w stanie nadkrytycznym” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój.

Deadlines:
Published : 10-06-2021 14:24:00
Placing offers : 17-06-2021 23:59:00
Offers opening : -
Procedure: Szacowanie wartości zamówienia
Type: Supply

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,  

informujemy, że poniższe postępowanie ma charakter szacowania wartości zamówienia.  

Dlaczego warto odpowiedzieć na szacowanie wartości zamówienia?

Informujemy, iż niniejsze postępowanie nie stanowi zaproszenia do składania ofert w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego, nie zobowiązuje Zamawiającego do zawarcia umowy, czy też udzielenia zamówienia i nie stanowi części procedury udzielania zamówienia publicznego realizowanego na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych. 

Jednocześnie Zamawiający zastrzega, że odpowiedź na niniejsze postępowanie o charakterze szacowania ceny może skutkować:

  • zaproszeniem do złożenia oferty lub/i 

  • zaproszeniem do negocjacji warunków umownych lub 

  • zawarciem umowy, której przedmiot został określony w niniejszym postępowaniu. 

W przypadku pytań:

  • technicznych lub merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel ................ 

  • związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00.   

 

Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.  Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
zapytanie ofertowe-Detrktor PAD.docx docx 67.87 2021-06-10 14:24:00 Proceeding
formularz oferty-Detektor PAD.docx docx 58.29 2021-06-10 14:24:00 Criterion
załącznik nr 2.docx docx 57.4 2021-06-10 14:24:00 Criterion
załącznik nr 3.docx docx 57.32 2021-06-10 14:24:00 Criterion
załącznik nr 4.docx docx 56.88 2021-06-10 14:24:00 Criterion

Announcements

Buyer has not publish any additional messages

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 Dostawa detektora PAD Zakup Detektora PAD jest niezbędny do analiz substancji bioaktywnych i fitohormonów w próbach roślin jakie będą uprawiane w projekcie oraz ekstraktów z nich pozyskanych. Dlatego jego zakup jest pilny i konieczny do terminowego wykonania zaplanowanych w projekcie EkstrInDoor prac B+R. Detektor PAD posłuży do stworzenia unikatowego i uniwersalnego układu pomiarowego zapewniającego możliwość przeprowadzenia zaplanowanych w projekcie prac B+R. 1 pc. - (0)
Currency rates NBP , EUR: 4.2685 PLN

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 100% Offer value 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Termin realizacji - Termin wykonania przedmiotu zamówienia do dnia 31 sierpnia 2021 roku. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Warunki płatności - Zamawiający dokona płatności na rachunek bankowy Wykonawcy w terminie do 21 dni po przedłożeniu przez Wykonawcę faktury za dostawę i instalację detektora PAD. Dane do faktury przekaże Zamawiający. Podstawą wystawienia faktury VAT będzie prawidłowo sporządzony oraz przyjęty bez uwag przez Zamawiającego i Wykonawcę protokół odbiorczy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Gwarancja - Oczekiwany okres gwarancji 24 miesiące. (0)
5 Udokumentowanie realizacji w latach 2019-2020 minimum pięciu dostaw - Wykazanie/udokumentowanie realizacji w latach 2019-2020 minimum pięciu dostaw (na podstawie kopii protokołów odbioru) chromatografów HPLC lub systemów LC-MS/MS na kwotę minimum 200 000 zł. Attachment required (0)
6 Formularz oferty - Proszę o załączenie czytelnie wypełnionego formularza Attachment required

formularz oferty-Det [...].docx

(0)
7 Oświadczenie o braku powiązań z Zamawiającym - Proszę o załączenie czytelnie wypełnionego oświadczenia Attachment required

załącznik nr 2.docx

(0)
8 Oświadczenie o akceptacji warunków realizacji zamówienia - Proszę o załączenie czytelnie wypełnionego oświadczenia Attachment required

załącznik nr 3.docx

(0)
9 Oświadczenie RODO - Proszę o załączenie czytelnie wypełnionego oświadczenia Attachment required

załącznik nr 4.docx

(0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 411