Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: DOPS/ZP/252-3/2021/POWER „Usługa w zakresie przygotowania i przeprowadzenia szkoleń w formie warsztatów wraz z opracowaniem materiałów szkoleniowych w podziale na 4 zadania”. Usługa realizowana jest w ramach projektu pn. „Doskonalenie kompetencji kadr systemu wspierania rodziny i pieczy zastępczej”. Projekt realizowany jest w ramach osi priorytetowej II. Efektywne polityki publiczne dla rynku pracy, gospodarki i edukacji, działania 2.8 Rozwój usług społecznych świadczonych w środowisku lokalnym, Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja rozwój. Projekt współfinansowany jest ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.

Termin:
Zamieszczenia : 09-06-2021 18:29:00
Składania : 17-06-2021 10:00:00
Otwarcia : 17-06-2021 10:30:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu o którym mowa w art. 125 ustawy Pzp.doc doc 325.5 2021-06-09 18:29:00 Postępowanie
oświadczenie o spełnianiu warunków i braku podstaw do wykluczenia- załacznik 4.doc doc 328.5 2021-06-09 18:29:00 Postępowanie
oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby załącznik nr 5.doc doc 330 2021-06-09 18:29:00 Postępowanie
SWZ POWER-sig.pdf pdf 635.69 2021-06-09 18:29:00 Postępowanie
POWER ZP3 ogłoszenie.pdf pdf 154.01 2021-06-09 18:29:00 Postępowanie
zad. 1 OPZ - Praca z dzieckiem z rodziny wieloproblemowej.odt odt 285.21 2021-06-09 18:29:00 Postępowanie
zad. 2 OPZ - Terapia skoncentrowana na rozwiązaniach jako metoda pracy z rodziną wieloproblemową.odt odt 285.84 2021-06-09 18:29:00 Postępowanie
zad. 3 OPZ - Wspomaganie rozwoju dziecka z problemami emocjonalnymi i zaburzeniami zachowania.odt odt 285.01 2021-06-09 18:29:00 Postępowanie
zad. 4 OPZ - Uzależnienia wśród młodzieży.docx docx 300.19 2021-06-09 18:29:00 Postępowanie
zalącznik nr 1 oferta.doc doc 362.5 2021-06-09 18:29:00 Postępowanie
załącznik nr 3 wzór umowy.doc doc 396.5 2021-06-09 18:29:00 Postępowanie
załącznik nr 6 DOŚWIADCZENIE Wykonawcy.doc doc 322.5 2021-06-09 18:29:00 Postępowanie
załącznik nr 7 Wykaz osób.doc doc 326 2021-06-09 18:29:00 Postępowanie
zobowiazanie innego podmiotu - zał. nr 8.doc doc 325.5 2021-06-09 18:29:00 Postępowanie
zestawienie ofert power-sig.pdf pdf 242.65 2021-06-17 19:59:28 Publiczna wiadomość
wyniki zadania 1,2 i 4-sig.pdf pdf 324.2 2021-07-01 16:21:48 Publiczna wiadomość
wyniki zadanie 3 strona internetowa-sig.pdf pdf 310.18 2021-07-01 16:21:48 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-07-01 16:21 Ewa Dymon w załączeniu wyniki dotyczące postępowania

wyniki zadania 1,2 i [...].pdf

wyniki zadanie 3 str [...].pdf

2021-06-17 19:59 Ewa Dymon zestawienie złożonych ofert

zestawienie ofert po [...].pdf

2021-06-17 10:07 Ewa Dymon Zamawiający,zgodnie z art. 222 ust 4 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019, poz. 2019, z późn. zm.) udostępnia informacje o kwocie,jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Na realizację zamówienia Zamawiający zamierza przeznaczyć kwotę 5.857,00 zł brutto, w tym zadanie 1: 1943,20, zadanie 2: 985,30, Zadanie 3- 1943,20, Zadanie 4 985,30 zł.

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 452