Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Szp/FZ-33/2021 Szp/FZ-33/2021 - SERWIS TECHNICZNY RESPIRATORÓW ORAZ SPRZĘTU PRODUKCJI FIRMY OLYMPUS

Jacek Banaszak
Wojewódzki Szpital Specjalistyczny we Wrocławiu Oddział: Dział Zaopatrzenia i Zamówień Publicznych
Termin:
Zamieszczenia : 15-06-2021 11:30:00
Składania : 27-07-2021 09:00:00
Otwarcia : 27-07-2021 10:00:00
Tryb: Przetarg nieograniczony
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Przedmiotem zamówienia jest usługa pogwarancyjnego serwisu technicznego aparatury medycznej zwana dalej ,,sprzętem medycznym”.


Szczegółowe zestawienie sprzętu medycznego podlegającego usłudze serwisu technicznego, którego dotyczy usługa pogwarancyjna zawiera załącznik nr 6 do SWZ. Wykaz sprzętu może ulec zmianie w przypadku wycofania sprzętu medycznego z użytku przez Zamawiającego.

Pod pojęciem „Serwisu technicznego” Zamawiający rozumie utrzymanie w pełnej sprawności techniczno – eksploatacyjnej sprzętu medycznego objętego niniejszym zamówieniem tj.: przeprowadzanie pogwarancyjnych przeglądów okresowych oraz kontrolę stanu technicznego wraz z niezbędnymi naprawami (dotyczy tylko zadania nr 1). Szczegółowy wykaz czynności serwisowych stanowiących przegląd techniczny zawiera załącznik nr 6.1 do SWZ.


w załącznikach do postępowania zamieszczono ogłoszenie, SWZ oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

W związku z obowiązującą od 18.10.2018 Dyrektywami Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych informujemy, że w niniejszym ogłoszeniu o zamówieniu przekazywanie ofert/wniosków oraz komunikacja odbywa się zgodnie z zapisami załączonej dokumentacji.

Zamawiający rekomenduje prowadzenie komunikacji za pomocą platformazakupowa.pl.

W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań do SWZ

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty

  • Przesłania odwołania/inne 

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 

Przypominamy, że oferta/wniosek składany elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym kwalifikowanym podpisem.


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Ogłoszenie o zamówieniu (opublikowane 15-06-2021).pdf pdf 259.43 2021-06-15 11:30:00 Postępowanie
SWZ - 33.pdf pdf 5358.05 2021-06-15 11:30:00 Postępowanie
Załącznik nr 1.1 - 1.11 - Formularz asortymentowo - cenowy.xls xls 188 2021-06-15 11:30:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 - formularz ofertowy.doc doc 79.5 2021-06-15 11:30:00 Postępowanie
Załącznik nr 3 - JEDZ.doc doc 184 2021-06-15 11:30:00 Postępowanie
Załącznik nr 3 - JEDZ.pdf pdf 676.06 2021-06-15 11:30:00 Postępowanie
Załącznik nr 6 - Zestawienie sprzętu.docx docx 36.42 2021-06-15 11:30:00 Postępowanie
Załącznik nr 6.1 - Zestawienie czynności serwisowych.docx docx 20.74 2021-06-15 11:30:00 Postępowanie
Załącznik nr 4 - Wykaz osób, które będą skierowane do realizacji zamówienia.doc doc 33.5 2021-06-15 11:30:00 Postępowanie
Załącznik nr 5 - Wykaz usług.doc doc 37 2021-06-15 11:30:00 Postępowanie
Informacja nr 1 dla Wykonawców.docx docx 54.64 2021-07-13 08:06:48 Publiczna wiadomość
informacja nr 1.pdf pdf 6591.76 2021-07-13 08:06:48 Publiczna wiadomość
Załącznik nr 2 - Umowa wzór - Zadanie nr 1 - modyfikacja.doc doc 175 2021-07-13 08:53:21 Publiczna wiadomość
Załącznik nr 6.1 - Zestawienie czynności serwisowych — modyfikacja.docx docx 20.83 2021-07-13 08:53:21 Publiczna wiadomość
Informacja nr 2 dla Wykonawców- ZMIANA TERMINU.docx docx 31 2021-07-14 09:01:12 Publiczna wiadomość
Informacja nr 2 dla Wykonawców- ZMIANA TERMINU.pdf pdf 424.76 2021-07-14 09:01:12 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia (opublikowane 14-07-2021).pdf pdf 79.48 2021-07-14 09:02:57 Publiczna wiadomość
Zbiorcze zestawienie ofert złożonych w postępowaniu.pdf pdf 367.93 2021-07-27 10:36:28 Publiczna wiadomość
Zbiorcze zestawienie ofert złożonych w postępowaniu.doc doc 52.5 2021-07-27 10:36:28 Publiczna wiadomość
Wyniki postępowania strona.docx docx 48.48 2021-09-15 13:25:08 Publiczna wiadomość
Wyniki postępowania strona.pdf pdf 1398.81 2021-09-15 13:25:08 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia (opublikowane 20-10-2021).pdf pdf 215.16 2021-10-20 09:14:23 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-10-20 09:14 Jacek Banaszak Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia

Ogłoszenie o udziele [...].pdf

2021-09-15 13:25 Jacek Banaszak Wyniki postępowania

Wyniki postępowania [...].docx

Wyniki postępowania [...].pdf

2021-07-27 10:36 Jacek Banaszak Zbiorcze zestawienie ofert złożonych w postępowaniu

Zbiorcze zestawienie [...].pdf

Zbiorcze zestawienie [...].doc

2021-07-27 09:00 Komunikat Zamawiającego INFORMACJA O KWOCIE, JAKA ZAMAWIAJĄCY PRZEZNACZYŁ NA SFINANSOWANIE ZAMÓWIENIA

Stosowanie do wymogu art. 221 ust 4 uPzp, Zamawiający informuje, że na sfinansowanie Zamówienia pn.: „serwis techniczny respiratorów oraz sprzętu produkcji firmy Olympus”, przeznaczył kwotę 812 590,96 zł brutto w tym:

Zadanie nr 1 – 534 762,03 zł
Zadanie nr 2 – 4 236,42 zł
Zadanie nr 3 – 18 000,00 zł
Zadanie nr 4 – 79 342,800 zł
Zadanie nr 5 – 3 908,24 zł
Zadanie nr 6 – 8 490,40 zł
Zadanie nr 7 – 19 771,07 zł
Zadanie nr 8 – 80 000,00 zł
Zadanie nr 9 – 4 000,00 zł
Zadanie nr 10 – 5 000,00 zł
Zadanie nr 11 – 55 080,00 zł
2021-07-14 09:02 Jacek Banaszak Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia

Ogłoszenie o zmianie [...].pdf

2021-07-14 09:01 Jacek Banaszak Informacja nr 2 dla Wykonawców- ZMIANA TERMINU SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT

Informacja nr 2 dla [...].docx

Informacja nr 2 dla [...].pdf

2021-07-13 08:53 Beata Wujczak Załączniki do Informacji nr 1

Załącznik nr 2 - Umo [...].doc

Załącznik nr 6.1 - Z [...].docx

2021-07-13 08:06 Jacek Banaszak Informacja nr 1 dla Wykonawców

Informacja nr 1 dla [...].docx

informacja nr 1.pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 1021