Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 07-06-2021 15:16:00 |
Składania : | 18-06-2021 11:00:00 |
Otwarcia : | 18-06-2021 11:15:00 |
Tryb: | PL - Tryb Podstawowy (art. 275) |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
2021-06-23 14:44 | Jarosław Skiba | Ogłoszenie o wyniku postępowania |
2021-06-21 14:24 | Jarosław Skiba |
Sygnatura:
WZP-2095/1720/21 Warszawa, 21.06.2021 r. Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym na: serwis urządzeń na gwarancji w nowooddanych oraz remontowanych obiektach KSP, nr ref.: WZP-1720/21/100/AG Wydział Zamówień Publicznych Komendy Stołecznej Policji, działając w imieniu Zamawiającego, zgodnie z art. 260 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2019, poz. 2019, z późn. zm.), zwanej dalej „Ustawą PZP”, informuje o unieważnieniu przedmiotowego postępowania. Uzasadnienie: Podstawa prawna: Art. 255 pkt 1 Ustawy PZP „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty”. Podstawa faktyczna: Do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 18.06.2021 r. do godz. 11:00 w ww. postępowaniu w zadaniach nr 1- 26 nie złożono żadnej oferty. |
2021-06-18 11:00 | Komunikat Zamawiającego |
Kwota,
jaką
Zamawiający
zamierza
przeznaczyć
na
sfinansowanie
zamówienia,
wynosi: W zadaniu nr 1: 4428 PLN brutto; W zadaniu nr 2: 17712 PLN brutto; W zadaniu nr 3: 12792 PLN brutto; W zadaniu nr 4: 25092 PLN brutto; W zadaniu nr 5: 33948 PLN brutto; W zadaniu nr 6: 8856 PLN brutto; W zadaniu nr 7: 8856 PLN brutto; W zadaniu nr 8: 6642 PLN brutto; W zadaniu nr 9: 16728 PLN brutto; W zadaniu nr 10: 4920 PLN brutto; W zadaniu nr 11: 9348 PLN brutto; W zadaniu nr 12: 4694 PLN brutto; W zadaniu nr 13: 8856 PLN brutto; W zadaniu nr 14: 3198 PLN brutto; W zadaniu nr 15: 2460 PLN brutto; W zadaniu nr 16: 7872 PLN brutto; W zadaniu nr 17: 39606 PLN brutto; W zadaniu nr 18: 4920 PLN brutto; W zadaniu nr 19: 11808 PLN brutto; W zadaniu nr 20: 6888 PLN brutto; W zadaniu nr 21: 1230 PLN brutto; W zadaniu nr 22: 3936 PLN brutto; W zadaniu nr 23: 7380 PLN brutto; W zadaniu nr 24: 5904 PLN brutto; W zadaniu nr 25: 1476 PLN brutto; W zadaniu nr 26: 82164 PLN brutto. |
Komunikaty