Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 02-06-2021 11:10:00 |
Składania : | 11-06-2021 09:00:00 |
Otwarcia : | 11-06-2021 09:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
Wojewódzki Sąd
Administracyjny w Łodzi zaprasza do złożenia oferty w postępowaniu
o udzielenie zamówienia o wartości szacunkowej poniżej 130 000 zł bez podatku
od towarów i usług. Postępowanie prowadzone jest wg: "ZASAD POSTĘPOWANIA DLA ZAMÓWIEŃ PRZEPROWADZANYCH
W PROCEDURZE ZAPYTANIA OFERTOWEGO
w WOJEWÓDZKIM SĄDZIE ADMINISTRACYJNYM w ŁODZI" - załącznik nr 3
Przedmiotem
zamówienia jest dostawa materiałów biurowych w latach 2021/2022 dla Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego
w Łodzi.
Opis
przedmiotu zamówienia oraz wymagania Zamawiającego dotyczące realizacji
zamówienia zostały opisane w załączniku nr 1(opis przedmiotu zamówienia) i załączniku
nr 2 (projekt umowy).
Termin realizacji zamówienia od 1 sierpnia 2021 r. do 31 lipca 2022 r.
Cena
jaką Wykonawca poda w formularzu ofertowym musi obejmować wszystkie niezbędne
koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2021-06-29 12:56 | Agnieszka Kamińska-Hryniów |
Wojewódzki
Sąd
Administracyjny
w
Łodzi
zawiadamia,
iż
w
dniu
14
czerwca
2021
r.
została
podpisana
umowa
na
dostawę
materiałów
biurowych
w
latach
2021/2022
z
firmą
PARTNER
KLEKS
SPÓŁKA
Z
OGRANICZONĄ
ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
z
siedzibą
w
Toruniu
przy
ulicy
Dworcowej
7. Wartość umowy brutto wynosi 50.142,95 zł. |
2021-06-11 11:20 | Barbara Adamus |
Wybór oferty najkorzystniejszej. |
2021-06-08 11:44 | Barbara Adamus |
Zamawiający
informuje,
iż
do
postępowania
na
dostawę
materiałów
biurowych
wpłynęło
pytanie. Pytanie: Poproszę o informację jakie pojemniki mają być wycenione w poz. 67. ?? Pudła pressel nie są pudłami z tektury bezkwasowej. Odpowiedź: Zamawiający modyfikuje opis poz. 67. Było: Pojemnik archiwizacyjny ścięty, biały, PRESSL Magazine Box, w 100 % wykonany z tektury bezkwasowej, przeznaczony do archiwizacji dokumentów A4 i zawartości segregatorów, certyfikaty ISO 9001, 14001, szerokość grzbietu 15 cm. 7968 Powinno być: Pojemnik archiwizacyjny ścięty, biały PRESSEL Magazine Box, wykonany z twardej tektury falistej, wzmocnione dno, przeznaczony do archiwizacji dokumentów A4 i zawartości segregatorów, szerokość grzbietu 15 cm. |
2021-06-07 12:23 | Agnieszka Kamińska-Hryniów |
Zamawiający
informuje,
że
do
postępowania
na
dostawę
materiałów
biurowych
wpłynęło
pytanie. Pytanie: Proszę o informację dotyczącą pozycji 10 z zapytania. Nie ma dziurkacza Eagle z dziurkowaniem poczwórnym do 35 kartek. Czy może to być dziurkacz z innej firmy czy czy dziurkacz eagle ale z mniejszą ilością dziurkowanych kartek jednorazowo?? Odpowiedź: Zamawiający modyfikuje opis poz. nr 10. Było: Dziurkacz EAGLE, dziurkowanie poczwórne do 35 kartek, metalowy mechanizm, metalowa obudowa, ogranicznik formatu: A4/A5/A6/888, średnica dziurki: 5,5,mm, odstępy pomiędzy dziurkami 80 mm, kolor czarny Powinno być: Dziurkacz SAX 588, dziurkowanie poczwórne do 35 kartek, metalowy mechanizm, metalowa obudowa, ogranicznik formatu: A4/A5/A6/888, średnica dziurki: 5,5,mm, odstępy pomiędzy dziurkami 80 mm, kolor czarny |
Komunikaty