Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: Adm.VI.230.81.2021 Świadczenie usługi serwisowej i utrzymania w gotowości urządzeń drukujących wraz z sukcesywną dostawą materiałów eksploatacyjnych do tych urządzeń dla potrzeb Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Łodzi.

Deadlines:
Published : 31-05-2021 13:29:00
Placing offers : 08-06-2021 12:00:00
Offers opening : 08-06-2021 12:05:00
Procedure: Zapytanie ofertowe
Type: Service

Requirements and specifications

Wojewódzki Sąd Administracyjny w Łodzi zaprasza do złożenia oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia o wartości szacunkowej poniżej 130 000 zł bez podatku od towarów i usług. Postępowanie prowadzone jest wg: "ZASADY POSTĘPOWANIA DLA ZAMÓWIEŃ PRZEPROWADZANYCH W PROCEDURZE ZAPYTANIA OFERTOWEGO w WOJEWÓDZKIM SĄDZIE ADMINISTRACYJNYM  w ŁODZI".


Przedmiot zamówienia: świadczenie usługi serwisowej i utrzymania w gotowości urządzeń drukujących wraz z sukcesywną dostawą materiałów eksploatacyjnych do tych urządzeń dla potrzeb Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Łodzi. 

Umowa będzie obowiązywać od 1 lipca 2021 r. do 30 czerwca 2022 r. lub do wyczerpania się kwoty przewidzianej na realizację umowy.

Ilość wydruków podana przez Zamawiającego (840 000 stron) wynika z szacunkowego zapotrzebowania w okresie 1 roku. 

Wykonawca w formularzu ofertowym musi podać cenę jednostkową za wydrukowanie jednej strony. Wynagrodzenie za przedmiotową usługę stanowi iloczyn szacunkowej ilości stron oraz ceny jednostkowej podanej przez Wykonawcę.

Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego",

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
szczegółowy opis przedmiotu zamówienia 2021.doc doc 63.5 2021-05-31 13:29:00 Criterion
Załącznik Nr 1 - zestawienie urządzeń Zamawiającego.xlsx xlsx 19.24 2021-05-31 13:29:00 Criterion
Załącznik Nr 2 - ogólne warunki umowy 2021.docx docx 56.07 2021-05-31 13:29:00 Criterion
Załącznik Nr 3 - wykaz usług, oświadczenie Wykonawcy.docx docx 16.49 2021-05-31 13:29:00 Criterion
Załącznik Nr 4 - ZASADY POSTĘPOWANIA OFERTOWEGO.docx docx 31.59 2021-05-31 13:29:00 Criterion

Announcements

2021-06-09 10:07 Tomasz Grabowski Zamawiający zgodnie z częścią IX, ust. 1 pkt 4 unieważnia zapytanie ofertowe, postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożlwiającą zawarcie umowy.

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 Świadczenie usługi serwisowej należy wpisać cenę za wydrukowanie jednej strony 840000 pc. - (0)
Currency rates NBP , EUR: 4.2635 PLN

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 100% Offer value 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 14 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - Proszę potwierdzić wpisując "Zapoznałem się"

szczegółowy opis prz [...].doc

(0)
5 Zestawienie urządzeń Zamawiającego - Załącznik Nr 1. Proszę potwierdzić wpisując "Zapoznałem się"

Załącznik Nr 1 - zes [...].xlsx

(0)
6 Ogólne warunki umowy - Załącznik Nr 2. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję"

Załącznik Nr 2 - ogó [...].docx

(0)
7 Wykaz usług oraz oświadczenie Wykonawcy - Załącznik Nr 3. Proszę potwierdzić wpisując "Zapoznałem się" oraz załączyć do oferty wypełniony dokument wraz z dowodami potwierdzającymi, iż usługi zostały wykonane należycie. Attachment required

Załącznik Nr 3 - wyk [...].docx

(0)
8 Zasady postępowania ofertowego - Załącznik Nr 4. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję"

Załącznik Nr 4 - ZAS [...].docx

(0)
(0)

The number of page views: 653