Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: ZP/12/2021 Dostawa optycznego koherentnego tomografu dla Oddziału Okulistycznego Szpitala Miejskiego św. Jana Pawła II w Elblągu

Termin:
Zamieszczenia : 19-05-2021 11:29:00
Składania : 31-05-2021 09:00:00
Otwarcia : 31-05-2021 09:05:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Ogłoszenie_o_zamówieniu.pdf pdf 94.89 2021-05-19 11:29:00 Postępowanie
Załącznik_nr_1_Oferta.docx docx 77.62 2021-05-19 11:29:00 Postępowanie
Załącznik_nr_2_Oświadczenie_Warunki_wykluczenia.docx docx 67.79 2021-05-19 11:29:00 Postępowanie
Załącznik_nr_3_Projekt_umowy.pdf pdf 136.42 2021-05-19 11:29:00 Postępowanie
Załącznik_nr_4_Grupa_kapitałowa.doc doc 123 2021-05-19 11:29:00 Postępowanie
Załącznik_nr_5_Ośw_o_aktualności.doc doc 89 2021-05-19 11:29:00 Postępowanie
Ogłoszenie_o_zmianie_ogłoszenia.pdf pdf 34.15 2021-05-25 12:19:55 Postępowanie
SWZ_12_21_Dostawa_OCT_25052021.pdf pdf 18309.04 2021-05-25 12:20:31 Postępowanie
Załącznik_nr_1.1_Parametry_techniczne_i_użytkowe25052021.docx docx 87.4 2021-05-25 12:20:36 Postępowanie
Zmiana_terminu_składania_ofert.pdf pdf 1275.74 2021-05-25 12:19:30 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie_o_zmianie_ogłoszenia.pdf pdf 34.15 2021-05-25 12:19:30 Publiczna wiadomość
Załącznik_nr_1.1_Parametry_techniczne_i_użytkowe25052021.docx docx 87.4 2021-05-25 12:19:30 Publiczna wiadomość
Wyjaśnienia_25052021.pdf pdf 1703.54 2021-05-25 12:19:30 Publiczna wiadomość
Informacja z otwarcia.pdf pdf 45.55 2021-05-31 10:17:29 Publiczna wiadomość
1_Oferta_Zeiss_ZP_12_2021.zip zip 6654.56 2021-05-31 10:17:29 Publiczna wiadomość
Zawiadomienie_o_wyborze_oferty.pdf pdf 65.63 2021-06-08 11:30:56 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-06-08 11:30 Karolina Potopowicz INFORMACJA o wynikach postępowania prowadzonego trybem podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji, zgodnie z przepisami art. 275 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019r. poz. 2019 z późn. zm.), zwanej dalej ustawą Pzp., poniżej 214 000 Euro na dostawę optycznego koherentnego tomografu dla Oddziału Okulistycznego Szpitala Miejskiego św. Jana Pawła II w Elblągu,Nr spr. ZP/12/2021

Zawiadomienie_o_wybo [...].pdf

2021-05-31 10:17 Karolina Potopowicz Szpital Miejski św. Jana Pawła II w Elblągu przesyła w załączeniu informację z otwarcia ofert z dnia 31.05.2021 wraz z ofertą otrzymaną w niniejszym postępowaniu.

Informacja z otwarci [...].pdf

1_Oferta_Zeiss_ZP_12 [...].zip

2021-05-31 09:00 Komunikat Zamawiającego Kwota jaka Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia: 310 000,00 zł brutto
2021-05-25 12:19 Karolina Potopowicz Szpital Miejski św. Jana Pawła II w Elblągu zgodnie z art. 286 ust.1 ustawy Pzp zmienia treść SWZ w zakresie terminu składania i otwarcia ofert. Informacja w załączeniu.
Zgodnie z art. 284 ust.1 i 2 ustawy Pzp udziela wyjaśnień na pytania, które wpłynęły od Wykonawców. Informacja w załączeniu.

Zmiana_terminu_skład [...].pdf

Ogłoszenie_o_zmianie [...].pdf

Załącznik_nr_1.1_Par [...].docx

Wyjaśnienia_25052021 [...].pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 538